Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bububoy Creative Commons License 2005.03.13 0 0 1902
Még annyit, hogy a kocsin gyári spoiler van (asszem ugyanolyan, mint fun13 autóján is), ami tényleg sokat dob rajta. Kár, hogy aranyárban mérik, mint minden extrát.

És egy kérdés HONDADOChoz: jól láttam, h nem láttam képet a Jazzedről sem itt, sem a HBKM honlapján? Kiváncsi volnék rá, mert ugye valszeg a tiéd a legegyedibb a topiclakók autói közül.
+1 kérdés a hozzászólásaidat végigolvasva: milyen Hondád/Acurád NEM volt még? :) Talán Logo? Esetleg a másik véglet: NSX ? :)

BuBu

UI: bocs a szófosásért, de fél évig csak olvastam, írni lusta voltam:)
bububoy Creative Commons License 2005.03.13 0 0 1901
és végre a kép is
bububoy Creative Commons License 2005.03.13 0 0 1900
Közvetlenül átvétel után, háttérben az offtopic előző autóval. A Jazzben én ülök, de a vaskos A-oszloptól szerencsére nem nagyon látszódom. Amúgy az autó hivatalosan apámé, aki megengedte, h én vigyem haza. Csak hétvégi autós vok, mert egyetemre járok. Úgyse találnátok ki, bölcsészkarra.

Royking, ha megengeded, majd küldök további képeket, mert szeretnék felkerülni a prominens társaság tagjai közé. Az oldal pedig NAGGYON jó (szép és hasznos is)!

BuBu
bububoy Creative Commons License 2005.03.13 0 0 1899
Üdvözlet minden Jazztulajnak!

2004 decembere óta van a családban egy 1.2 Cool. Majd' mindenben az általános topicvéleményt osztom, csak még néhány észrevétel:

- a MOTOR ugye elvileg alacsony fordulatra hangolt, egyenletesen nyomatékos. Ehhez képest 3-4ezer körül jön meg az ereje (és a hangja, ami egyébként nem zavaró). Alatta kifejezetten nyomatékszegény, szinte igényli h pörgessék. Ha I-DSI helyett VTEC lenne ráírva, simán elhinném. Az én vezetési stílusomhoz persze ez passzol, szal nem gond. Ja, és csodafogyi. Pedig téglalábam van.

- olyan simán éri el a 170-es hivatalos végsebességet, hogy sztem ideális körülmények között képes (az óra szerinti) 190re is. 160 fölött viszont tényleg több korrekciót igényel a kormányzás; bizony, lehetne közvetlenebb

- a VÁLTÓ, ami egymaga megéri a 3 millát; akármilyen idegbeteg mozdulattal, tizedmásodpercek alatt kapcslható (bele se merek gondolni, milyen lehet egy még jobb Hondában, pl. Integrában...). Gyakran kiülök a garázsba, és poénból kapcsolgatom.

- valszeg én vok béna, de a kocsi hosszúságát még ennyi idő alatt sem érzem igazán

- az ajtók "puffanása" komoly, nagyautós. Apróság, de nagyon jól esik.

- a kategória legszebb fényjelző- és világítóberendezései (kár, h néha ámokfutás éjjel velük a közlekedés, de ezt a témát már kivesézték)

- az ajtó könyölőjében lévő mélyedést mintha direkt a SonyE T610-esemnek tervezték volna. Most 10 évig nem vehetek új telót. Mert legalább annyi időre vettük a Jazzt.


BuBu
szurkealadar Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1898

 

Üdv topicosok!

 

 

Folytatásos honda szalon jelentéseimet egy hétfő reggeli Fáy utcai látogatás után szakítottam meg.

Hétfő kora délelőtt; napsütés; lendületben vagyok; verseny van! Honda Szallerbeck.

 

 

˝Honda Jazz megrendelés tapasztalatok˝ #4.rész

 

Ama hétfői Szallerbeck látogatásom volt a harmadik találkozás a szalonnal. Előző héten kétszer is jártam náluk. Első alkalommal jó 20 percet üldögéltem a kiállított Jazz 1,2 coolban. (időrendi szempontból az volt a második jazz esetem. Békén hagytak. Talán észre sem vettek, pedig érkezésemkor és távozásomkor is kétszer-kétszer köszöntem.

Másodszor fiatalasszony a pult mögött ülve megkérdezte, hogy miben segíthet. Ismertettem a szándékom. Becserélni kívánt opelem forgalmijából kimásolva az adatokat, eurotax-besorolás szerinti induló árat határozott meg, mely a nélkülözhetetlen átvizsgálás során módosulhat. Kérdésem – melyet nem tudtam magamban tartani - naiv. Hát persze, hogy csak egy irányban változhat az ár… . Azért belelendültünk. A kért hiteltájékoztatót kétféle futamidővel is kinyomtatta összehasonlításra. Hosszasan beszélgettünk még a hitel lezárás lehetőségéről és annak anyagi vonzatáról. Távozásom előtt próbáltam időpontot kérni az átvizsgáláshoz, de nem tartotta szükségesnek. Segítőkésznek tűnt.

Később telefonon is azt a megerősítést kaptam, hogy nem kell időpontot kérnem, hozzam csak autómat. Jövő héten hétfőn ott leszek… .

 

Most vissza ahhoz a bizonyos hétfő délelőtthöz:

Érkezésemkor az ismerős fiatalasszony elfoglalt: kollegájával s egy ügyféllel hármasban hosszan tárgyal. Harmadik szabad kolleganő felismerve ezt megpróbál segítségemre lenni. Közlöm, hogy hoztam átvizsgálásra az autóm. Abban ő nem tud segíteni, így  leszek szíves várni. Kollega úr szabaddá válik kis idő múltán. Neki is elújságolom, hogy hoznám átvizsgálásra az autóm, mert nagyon érdekel az 1,2 cool…. Most nem tudják megnézni az autóm. Említettem, hogy már jártam itt, s kolleganője szerint elég ha nyitvatartási időben megjelenek. Hát itt vagyok. Ő sajnálja, s ne haragudjak, de most nem lehet. Jó. Illetve nem jó. De akkor mikor lehet? Megpróbálom az ajándék/kedvezmény lehetőségek tárgyalását (amiről összesítve később bővebben írnék) rövidre szabni. Érezve távozási szándékom egy 1000 km-t futott tesztautó kedvezményes megvásárlását ajánlja, mellyel még az üzembe-helyezési költséget is megúsznám. Elgondolkozom. Mindenkinek meg kellene adni a lehetőséget legalább kétszer. Jelzem, hogy szeretném leírni utóbbi ajánlatát. Visszaülünk a dohányzó asztal mellé, s kapok egy papír-fecnit meg egy tollat. Csak össze ne keverjem a piaci vásárlási listámmal… ! Kikísér a szalon előtt álló autómig. Az autómat még belülről is szemügyre veszi. Eszébe jut egy opeles ismerőse, akit felhívna délután… . Vissza megyünk az irodájába, ahol kapok egy névjegykártyát, majd regisztrálja nevemet és telefonszámomat.

Viszlát! Vagy ne! Inkább minden jót!  

 

…folyt.köv…

szurkealadar

fireman3 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1897
Szerintem az astra és a jazz utastere egyforma. Az astrában sokszor utaztam hátul a fapadon, nem igazán tetszett. A jazzben utoljára pedig a kereskedőnél ültem hátul, amikor kipróbáltam, hogy magam mögé beférek kényelmesen :)))))))).
Előzmény: MoonFace (1896)
MoonFace Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1896

Sziasztok!

 

Már megint az a fogyasztás... Én amikor megvettem kipróbáltam frankóra. Ott van benne a fogyasztásmérő, miért nem játszotok vele egy kicsit?

Én játszottam egy olyat, hogy a reggeli hidegben elindítottam, rögtön lenulláztam, aztán elmentem vele dolgozni a jelentős 4km-re lévő munkahelyemre. Az eredmény olyan 8 körül volt (kisváros, kevés lámpa, nincs dugó, öreguras stílusban), de az jobban megmaradt, hogy az út elején mutatott 16.6-ot is...

Aztán csináltam olyat is, hogy felmentem az autópályára, nulláztam, aztán mentem 130-al - ez 40km-re pont 6.5-et adott...

...ahogy országúton használom (100-110) az meg tipikusan 5.5-5.8-as átlagra jön ki tankolásokkor. Ennél több engem nem érdekel, tudom mi mennyi, észreveszem ha hirtelen megváltozik és érdemes utánajárni a miértnek...

 

...viszont tegnap valahogy úgy parkolt mellém egy kombi Astra, hogy a két autó vége pont egyvonalban volt. Namost nem az a legnagyobb autó, de a Jazz első lökhárítója pont ott kezdődött, ahol az Opel szélvédője (épp egy motorháznyival volt hosszabb, csak ez a fogalom a Jazz-nél értelmezhetetlen)! Akaratlanul is az jutott az eszembe: ha nem lenne benne ülés, vajon bele lehetne-e tenni a Jazz-t? :-)

 

Remélem a hosszú hétvégén azért mindenki megtekeri a főtengelyt rendesen! Én rászánok egy tank benzint...

 

papazs Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1895
Ha elvonatkoztatok a márkától, meg a roppant sokszínű variálhatóságtól akkor biza az enyém se iszik keveset ( 8,9L/100 Km. ), csak város, reggel 9,2 Km, ugyan ez szinte visszajátszás szerűen este. A konkurens márkák között találni sok olyat, amelyik ekkora teljesítményű motorral, közel azonos külső mérete ellenére, nameg azonos tömeggel kevesebbet eszik. Persze ez nem dráma, mert 1-2 lityi nem sok vizet zavar, csak hát mégis ott van az a kis külömbség. Lehet az is, hogy kevés kilcsi van a szekeremben ( 2261 ), DE MOST ÍGY LÁTOM A DOLGOT.:-))
Előzmény: jere23 (1894)
jere23 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1894
zsiguli sem melegedett be konnyen ha nem volt rajta hutotakaro.
Es varosban a zsiga azert majdnem megette a 10 litert.

Ja de amikor a fogyikot hasonlitjatok ossze, akkor azt se felejtsetek el hogy mekkora a leadott teljesitmeny.

A zsigaban ha jol tudom talan volt vagy 40LE, mig az 1.4 -es Jazzem kisebb fogyasztassal mint egy zsiga 83LE -t ad le.

Ha ezt nezzuk akkor fele annyit eszik mint egy zsiguli.

:)

jere
1.4iLS
Előzmény: Kotit (1893)
Kotit Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1893
Ebben az is benne lehet, hogy a Zsigulik gyorsan bemelgedtek, egyszerüen azért mert rossz (volt) a hütésük, vagyis igazán télen voltak "otthoni körülmények" közt.
Előzmény: szucsi1 (1890)
Kotit Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1892
Igen, az ülés tövénél fogja valami, elég erösen ahhoz hogy könnyedén ne jöjjön ki "megtépni" meg nem mertem.
Előzmény: HONDADOC (1885)
hnehnszb Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1891
(Környezetvédelmi osztály: 9. Ez Euro "soknak" felel meg. Ellentétben a zsigulival. Kell az üzemanyag (teljesítmény) a szűrőkön átpréseléshez... Hegyilevegő jön ki a kipufogón... :)

Szeretettel:
Szalma
Előzmény: szucsi1 (1890)
szucsi1 Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1890

Igazad van ebben a városi fogyasztás ügyben!!!!!

De!!!   Ami nem fér a kicsike agyamba az általam említett összehasonlítás.

Annó 1985-ben tizenöt éves ( akkor kb. 25 éves konstrukció) zsigulimmal volt ilyen fogyim. A jazz egy modern computeres, 8 gyertyával a legjobb időben adott gyujtásvezérléssel , a karosszéria "picivel":) jobb légellenálásával stb. szóval én többet várnék ezen a téren is, amellett, hogy imádom a bőséges kicsikét

Üdv:szücsi1

Előzmény: totpet (1889)
totpet Creative Commons License 2005.03.11 0 0 1889

Javaslom, hogy az állandó vitákat elkerülendő (nekem 4 litert fogyaszt - nekem meg tizet) csináljunk már egy olyan "tesztet", hogy azonos útszakaszon, meleg motorral lemérjük, mennyit fogyaszt a kicsike.

 

Én múlt héten voltam Bp-Szegeden, az M5 bevezető szakaszától mérve, autópályán 130-150-nel haladva 6,7-re jött ki az átlagfogyasztás.

 

De megbeszélhetünk egy másik távot is.

 

(a városi fogyasztásokat nem tudjátok összemérni: az egyik autó éjszaka garázsban van, a másik belvárosi utcában, a harmadik nyílt terepen, az egyikkel 2 km-t mennek hideg motorral, a másikkal 10-et, a harmadikkal végig dugóban, a negyedikkel zöldhullámban.)

Előzmény: szucsi1 (1888)
szucsi1 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1888
Óvatosan hajtom, még nincs 3000 km. benne. Igaz pesti 3 -10 km közti rövid távokat megyek,de sokallom így is. (1.2 cool) Ha jól emlékszem 8-9 között volt annó az 1.2-es zsigulim ami nem egy spórolós modern technika.
Előzmény: jazzuser (1873)
HONDADOC Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1887
:))))))))))))
Előzmény: Kotit (1882)
HONDADOC Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1886

Hehe:))

 

A CVT Kékség nem ment még el? Pedig jó vételnek tűnik -így látatlanul- reklámozom is az ismerősöknél...

Előzmény: Major Tom (1881)
HONDADOC Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1885

Én sem próbáltam, de -mivel Honda- biztos kivehető!

Valszeg patent fogja az ülés tövénél vagy közvetlenül alatta.

Előzmény: Kotit (1883)
GG70 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1884

Sziasztok!

Érdekelne, hogy attól kezdve hogy megérkezik az autó a kereskedőhöz mennyi idő volt nektek az átadásig (vizsga, okmányok, stb.?). 5 hete volt hogy 3-4 hétre igérték az autót. Most hétfőn végre megérkezett a kereskedőhöz, de a héten már nem tudom átvenni, mert állításuk szerint nem kaptak meg a vámosoktól valami regadóval kapcsolatos papírt, ami kell a további ügyintézéshez. A maradék hajam is kihullik ettől a bénázástól, de nem tudok semmit tenni ellene. Előre is köszi.

GG70

Kotit Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1883
Megismételném egy korábbi kérdésemet:
A kérdésem az lenne, hogy a csomagtartótban lévö szönyeg kivehetö-e? (persze úgy, hogy utána vissza is lehessen tenni!) A belsö vége ugyanis valahogy a hátsó ülések aljához van rögzítve, talán patenttal, mindenesetre kis erö hatására nem jött le, megtépni meg nem mertem. Van (már) valakinek ilyen irányú tapasztalata?
Kotit Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1882
Persze, mert nála 0 az átlagfogyasztás :) (még nem vezette).
Előzmény: HONDADOC (1879)
Major Tom Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1881

Igazi Honda virtus ! :)

 

Igen a buszkeseg melle kis keseruseg tarsul ! :)

 

Nekem CVT-t meg sosem sikerult 8.5 fole hajszolni varosban sem akarhogy padloztam... pedig neha szeretek sportosan kozlekedni vele... de mivel automatice valt nem tudom "hondasan" magasan tartani hacsak nem megyek 140-el ami varosban ritka :)

 

Elozo Hondaimmal szerettem 2-esben ugrasrakeszen 5000-en gurulni ... no az aze' fogyasztott ;)

 

Tom

Előzmény: HONDADOC (1879)
HONDADOC Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1880

Gyors kanyarban magasabb üléssel könnyeben elesel....

 

De tényleg, a Honda nem szereti az emeletes súlypontot...

 

Főleg régebben nem szerette...

 

Manapság már gyárt ilyeneket (is). A Jazzé szerintem nem alacsony.

Ja igen, 196,5 cm magas vagyok..:)

Előzmény: frey7 (1859)
HONDADOC Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1879

Hiába, ezek a műértő feleségek..:))

 

Mi lenne velünk nélkülük?:)

 

De tényleg, mit gondolt? Télen 4 literből kéne kijönnie?

Ha az én feleségem hajtja a Jazzt, simán csinál 7-8 literes fogyit:))

 

Én erre persze inkább büszke vagyok!:) És már kétszer elkapták gyorshajtásért...:)

Mondjuk a csekknek nem örültem:(

Előzmény: Kotit (1869)
nisnis Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1878
nyilván az fogja megnyerni a versenyt, ahol a kereskedőnek nem lóg a cipőfőzője és nem tegez, a százezrek mellékesek:-))
Előzmény: szurkealadar (1865)
fred_coupe Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1877

OFF>>mert ha jól tudom, nem sok alfát csinálnak ilyen kis ccm-ben

ha jól emlékszem 33-asból van 1.3-as boxer Imola fantázianévvel.

ON de tényleg nem gyorsulási versenyre tervezték a Jazz-t, arra ott

 vannak a crx-ek, VTI-k, Intik, ctr-ek.

fred_coupe 

 

Előzmény: royking (1876)
royking Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1876

Hello!

 

Naggyon jóóó! Még többen, még többen.... Mondjuk pl. egy Alfával se veheti fel a versenyt a Jazz (tk. nincs ellenfele :)), mert ha jól tudom, nem sok alfát csinálnak ilyen kis ccm-ben, mint a Jazz. Számomra amúgy is inkább a nézelődés, érdeklődés, ismerkedés napja lesz. Ezért lenne jó, ha minél több topictárs összejönne.

Frey, Te is regisztrálj, mert lemaradsz! :)

Üdv,

         Royking

royking.uw.hu

 

ps.: Hondás új autó kérdőív: Letöltések szekcióban (köszi Fun Thomas/13 !)

Előzmény: fred_coupe (1875)
fred_coupe Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1875

Royking és Mindenki!

Már nem leszel egyedüli Jazz-es Igalon!;)

Regisztráltam én is egy 2002-es 1.4-essel.

Mindenkit csak bíztatni tudok a Kaposújlaki talira való jelentkezésre, nagyon jó kis társaság...már volt szerencsém részt venni korábbi találkozón és nagyon teccett.

Jelentkezés a talira

Korábban ígértem én is beszámolót, hogy hogyan jutottam a sárga kedvenchez, amit már 1,5 hónapja boldogan használunk...hamarosan elkövetem és küldök képeket is ígérem.

Üdv!

fred_coupe

 

 

 

Előzmény: royking (1872)
ghia75 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1874

szurkealadar!

Remélem nincs harag!

Kérlek folytasd, nagyon tetszik.

(ez reakció-inspiráció:))

G

jazzuser Creative Commons License 2005.03.10 0 0 1873

Padlógázzal közlekedve hihető a 8-9L körüli fogyasztás, de ha kis gázzal vezetsz akkor kötelező 6-7L között maradnia télen városban is... szerintem.

Bár az is igaz, hogy a Jazzt NEM óvatósan élvezetes vezetni  ;-)

Előzmény: szucsi1 (1860)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!