Veddi az órát és nézd meg melyik csatlakozóponthoz van írva az hogy LIG. Az arra a csatlakozóra menő vezetéket vágd el. Nondjuk nekem az a pont nincs bekötve és a kapcsolási rajz sem jelzi. A LIG feliratú csatlakozón kap jelet a felkapcsolt világításról, így az óra fényerejét lejjebb veszi. Valamikor az volt az elgondolás, hogy csak sötétben kell világítást használni, ezért sötétben ne zavarja a vezetőt az óra fényereje. Viszont mivel nappal is kell világítást használni, ezért ez az üzemmód okafogyottá vált. Gyári a bekötés, vagy utólag lett bekábelezve?
Kérdezz rá az eladónál nem volt-e cserélve a szélvédő.
(Nekem szinte minden vizsgánál cserélni kell, mert sóderbányák vannak a közelünkben és a kaminokról potyog rendesen a kő. Természetesen úgy, hogy javíthatatlan és egyből vagy 20 cm-es repedést csinál. :-( )
Egyik ilyen szélvédőcsere alkalmával kicsit kihagytak a mesterek, maradt valahol egy kis rés és emiatt hasonló élvezetben volt részem mint neked, csak épp télen. Szőnyeg feltép, hősugárzó napokig ment míg ki tudtam szárítani (legalábbis remélem kiszáradt). Nem egy nagy élvezet.
Keress a plafonon elszineződést, ha találsz akkor az üveg felső részén van a lik.
Be lehet foltozni (de az igazi egy új szélvédő, jól beragasztva).
Pusztán csak azért féltem kicsit mert a gumis se tudta hogy jo lesz e rá illetve mindenhol ezt irják 155/65 vagy 165/60 -as én meg ugye 165/65 öst vettem alá eddig nem vert be sehova de remélem akkor se fog ha 4 en ülünk benne?
Szép napot mindenkinek! Na ma megkapta az új papucsokat 165/65 R14 ég és föld a másikhoz képest tényleg, bár félve vettem meg hogy elfér-e de simán elfér :D remélem sokáig jó lesz
Ahol elöl végetér a tetősin, ott less be alá! Nekem egy 2cm-es hajszálvékony repedés volt... Szilóval bekentem, azóta nem ázik be. Nem kellett a sint leszedni, csak kicsit megemeltem a végét, hogy csavarhúzóval alá tudjam kenni.
Tipikusan a baloldalon ázik be, ezért nem gondoltam az antennára, de mindenképp megnézem majd. Az ominózus műanyag csík a tetőn ahogy nézem elér az ablakig. Elképzelhető, hogy az ablak illesztése ott mégis pontatlan? Vagy ez nem jellemző? No majd lesz kis időm talán a hétvégén, akkor megnézem... Köszi, hogy tippet adtatok!
Azokon a változatokon, amiken gyárilag nincs tetősin (GC) azokon a hely sincs kialakítva (rögzítőanyák behegesztve). Ezért sem lehet utólag tetősínt egyszerűen fölszerelni.
Köszi a gyors választ. Akkor megnézem hamar. Az autó garázsos darab volt, gyakorlatilag teljesen épp karosszériával, de amikor lemostam, meg később egy eső alkalmával szinte patakként jött a víz befelé :( Bár akkor nem nagyon van tippem hol is ázhat be. Esetleg a sín rögzítési lehetőségénél? Az ablak a helyén van és teljesen épnek tűnik a rögzítése...
A csík alatt hegesztési varratok vannak, amig új és rugalmas, a két oldalra hajló "szoknya" tartja a helyén. Nem gondolom, hogy ott ázna be.... Szilóval véglegesre is lehet rögzíteni.
Sziasztok! Nem rég vettem egy Wagon R-t. Tetszik meg minden, de kiderült egy "szokásos" hibája. Történetesen beázik az autó, és tocsogok a vízben. A gyanum a tetőn lévő műanyag "csík" illetve ami alatta van ( azaz pont hogy nincs.) A kérdésem hogy ezt a műanyag lécet hogyan lehet leszedni, sérülésmentesen, hogy elvégezzem a sziloplasztos beavatkozást? Egyáltalán jó a sziló ilyen tömítésre? Vagy van jobb, beváltam tömítőanyag? Sín nincs rajta, csak a műanyag csík.... Előre is köszi.
sziasztok, wagon r t szeretnek vasarolni bp en belul. ha valakinek lenne elado klimas, ot szemelyes kivitel normal allapotban, akkor megvennem. 550.000 ft om lenne ra. Akinek lenne ilyen kerem irjon email: mp820818@gmail.com
A mama autójáról megmaradt négy egyforma mintázatú nyári gumi. 2008-as gyártású 5mm mintamélységű korának megfelelő állapotan vannak. Ha esetleg érdekel valakit hívjon, biztos megeggyezünk. Nullahathúszkilencszázhetvenhatnullahatvankettő. Köszi
nekem ette az olajat es fustolt... 109e km-nel tortent a javitas. A hengerfejet sikoltak meg a szelepfeszkekkel csinaltak valamit (nem emlekszem a szakszora). Ha jol emlekszem, a szelepfeszkek is ujra lettek marva (??) vagy valami ilyesmi. Kicsereltek a szelepszarszimeringeket is es a motor uj gyuruket kapott (hasznaltan vettem a kocsit, szerintem erosen vissza volt porgetve az oraja, a hengerfalakon is latszott az eros igenybevetel).
A beavatkozas kb 110e penzbe kerult. Utana az olajfogyas es kekes fust megszunt (15e km-kent csereltettem olajat, alig hianyzott csere elott). Ezutan 40e km-t tettem bele, eddig meg mindig jo (a beavatkozas 4 eve volt).
Annyit figyeltem meg, hogy amikor az auto nem volt hasznalva 2 hetig, akkor inditas utan volt egy nagyon rovid fust, ami par masodperc utan megszunt... napi hasznalatnal nem volt ilyen hideg inditas utan.
Hát ez tényleg OFF, mivel az általad említett akksi motorhoz való, ez meg Wagon R+ topik. :D
Egyébként nem biztos, hogy az akksi hibája miatt nem indul. Egyszerűen sokat állt a moci, és ilyenkor kicsit nehezebben kapja el az "ékszíjat" (kiszáradt karbi, membrán, miegyéb). Én is percekig kínlódtam (rugdostam a berúgókart) az idei első moci-indítással, de azóta pöc-röf indul. :)