Fed. computer ezt írja ki. "Antipollution fault" + ég a n.sárga motordiagnosztikai jel a műszerfalon. (Én valami befecskendezési hibára gondolok, a kocsi egy hónapja volt zöldkártyán márkaszervizben, kiváló értékeket teljesített, így nem hiszem, hogy a katalizátor adta volna meg magát.)
Már bejelntkeztem a szervizbe... Szerintetek ez mibe fog fájni nekem így karácsony előtt?
Egyébként a kocsi ugyanolyan jól megy, mint előtte, nincs semmi egyéb jele a hibának...
Olyan elsőbenyomásféle volt, gusztustalan a dizelmotor hangja, kerreg, mint a régi zőccségesmerci, csak hangosabban, a beltér (pár hónapos autó!) zörög-rezonál, meg úgy összességében nem jött be. (lehet h az is rásegített h egy volvóból ültünk át, bár az is okozott meglepetéseket)
Meghalt a Xsara távirányítós:) kulcsa. A gumigombok teljesen kiszakadtak. Így a központizárat már csak mechanikusan tudom nyitni/zárni. Nem tudjátok, hogy hol lehetne ilyet szerezni és mennyibe kerülhet? Gondolom szalonban 10-15ezer.
Xsara I bicska távnyitó, ami a kulcsal van egybeépíteve, szóval gondolom már másnak is elszakadt a gumi gomb benne. Van rá valamilyen megoldás? Avagy a szokásos 30e+Áfás új kulcs rendelés stb.... na ezt szeretném kihagyni.
Na én pont olyan domboldalon lakom, ahol ezt a műsort évente párszor simán meg lehet játszani. Ilyenkor a 4 kerék fékezése, illetve a biztonságba, sik terepre v valamilyen buckának, ütközőnek támasztás segit. Nekem van 2 műanyag ékem, amit télen a kocsiban szoktam tartani, főként télen. Direkt ilyen célra csinálták, a hosszabbik befogójából fém tüskék állnak ki nehogy elcsússzon.