Keresés

Részletes keresés

vtr1000 Creative Commons License 2016.01.13 0 0 666

Valószínűleg a szívósor használódott el. Vedd le a motorvédő burkolatot és nézd meg, hogy bal fent egy kis kallantyú nincs-e leesve a helyéről. Ha igen, az a cserét jelenti.

Előzmény: KellerMotor (665)
KellerMotor Creative Commons License 2016.01.12 0 0 665

Sziasztok!Most vettem az xc90 -est ,eddig imádom.De van egy olyan hiba jelenségem hogy nyomok neki egy kövéret és elmegy az autó ereje és kiírja hogy  motor szervíz szükséges.Leállítom elindítom és a hiba eltűnik és megy az autó rendesen.Ha valaki tudja mi lehet ez az ossza meg velem is.Előre is köszönöm.

VolvoMaci Creative Commons License 2016.01.12 0 0 664

Az előző hozzászólásomban elfelejtettem megemlíteni, h terepen is sikerült meglepnem vele egy egész vadásztársaságot :)

Képeket mellékelek!

VolvoMaci Creative Commons License 2016.01.12 0 0 663

Üdvözlök mindenkit!

Hét hónapja vagyok boldog xc90 tulajdonosa :)(2006.02 gyártás) 

Habár az általatok felsorolt összes fontosabb hibát megtapasztaltuk (váltó felújítva, motorban szelepek- himbák - porlasztók felújítva, motorbakkok cserélve, teljes vezérlés cserélve, fékbetétek - tárcsák cserélve,  klimakompresszor cserélve) mindezek mellett nem cserélném más típusú terepjáróra. Vezettem Mercedest, BMV-t, Nissant de azt a sok pozitív visszajelzést egyik autóra sem kaptam, mint a Volvora :). A vezetési élményekről csak szuperlativuszokban tudok nyilatkozni. Megtanultam, hogy használt autóban olyant kell venni amit rendben is tudunk tartani és akkor tudunk szeretni egy autót. Hosszú távra terveztem és ezért élvezem is az utazást vele (7 hónap 58e km.)

Viszont egy őrült előzött velem szembe és leszorított az útról melyre én villogássa válaszoltam! Azóta kicserélték a kart, biztosíték rendben viszont még mindig nincs refi. Azt mondják egy napra le kell tenni az autót, h megtalálják a hibát! Van esetleg más ötletetek?

Mégegyszer üdvözlök mindenkit!

rappes74 Creative Commons License 2016.01.11 0 0 662

Szia veszter 007!

Köszönöm a segítségedet,de mára már kiderült hogy az automata váltóval van gond.

Hamarosan viszem a szerelőhöz,aztán váltó felújítás lesz. Azt mondja a mester hogy a turbina-kuplung-citrom vagy ki-hogy ismeri,azt kell felújítani,illetve kiderül hogy maga a váltó milyen állapotban van,esetlegesen abban is cserélni kell ezt-azt.

Ez van sajnos,ezt eredményezi hogy a szakszervizek nem ajánlják az időszakos olajcserét az automata váltókban. 

Nem tudom hogy itt a fórumon szoktatok-e,Xc90-el kapcsolatos dolgokat adni-venni?

Csak azért kérdezem,mert szeretném eladni a nyári kerék garnitúrámat,jobban mondva nem szeretném mert borzasztóan tetszik,de itt svájcban nem engedték át vele az autót a műszaki vizsgán,mondván hogy szélesebb mint a sárvédő. Hozzáteszem,ezekkel a felnikkel vettem az autót.

Egy képem tettem fel korábban az autóról,azon látszik hogy néz ki.Ha esetleg valakit érdekel,tudok róla képet küldeni. Aversus R-1Angel tipusú,8.5JJx20 a mérete. Műbizonylat van hozzá,XC 90 V8-hoz.

 

Üdv mindenkinek!

Előzmény: veszter007 (657)
hamvasat Creative Commons License 2016.01.08 0 0 661

Veszter007!

 

Mi?! 50 Ft :-) Ja, az más. :-) Az jó biznisz volt :-)

 

Én karácsony előtt vettem a vasat, nagyjából megvan, hogy miket kell rajta csináni. Köztük van a motortartó bak is..m

Előzmény: veszter007 (660)
veszter007 Creative Commons License 2016.01.08 0 0 660

hamvasat!

 

Csak egyszer kellett fizetnem az ötven (nem ötven ezer!!! :) ) forintot, mivel ennyi volt az ára. Nem tudom ez valami akció volt, vagy most is ennyi, nem kérdeztem. Nem kértem vissza :)

Ahogy írtam, ezt nem bántam meg, jobb lett, ennyit megért.

A bakok akkor még nem feküdtek, nézték azt is, csak a kb 1600-as fordulat tartományban volt egy kisebb rángatása a kocsinak. Közben jó pár hónap eltelt és nagyon sokat mentem mentem, a rágatás meg egyre erősebb lett.

 

Nem értek hozzá, csak amit elmondtak. A bakok alatt, vagy körül van egy gumi kúp. Ha erre ráfekszik a motor (nekem a váltó felőli bakok adták meg magukat), akkor kiment a hidraulika a bakokban. Ha minden okés a bakokkal, akkor kell lenni egy kis hézagnak a motor és a gumi kúp között

Előzmény: hamvasat (658)
ijn566 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 659

Köszönöm a választ!

 

Előzmény: dandarezsolesz (656)
hamvasat Creative Commons License 2016.01.06 0 0 658

Veszter007!

 

Melyik szervíz volt ez? Nekem kicsit fura, hogy elfelejtették befejezni a szoftver frissítését, aztán legközelebb elkértek 50eFt-ot. Aztán mikor kiderült, hogy nem a szofverfrissítés volt a hunyó, kicserélték a két bakot. Gondolom a szoftver frissítést árát nem kaptad vissza?

 

Azt jó lenne tudni, hogy tényleg lehet-e mérni, hogy melyik motortartó bak jó, vagy sem, mert én is most vettem egy 2007-es XC 90-et és az az erős gyanúm, hogy a motortartók valamelyike, vagy mindegyike megdeglendett, de a szerelő, akihez vittem, azt mondta, hogy ő nem tudja megmondani, hogy milyen állapotban vannak a bakok, ha akarom kicseréli őket újra. Kicsit drága lenne vaktában lövöldözni.

 

Üdv: hamvasat

Előzmény: veszter007 (657)
veszter007 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 657

Szia rappes74!

 

Én írtam a szoftver frissítésről. 50 (ötven) forint + munkadíj volt az 5 fő modul frissítési díja a Volvo-nál. Azóta, finomabban vált, mást nem vettem észre, de azt mondták így jobb a motor vezérlése is. Tehát az megérte, de sajna csak ideiglenesen oldotta meg a problémát, ugyanis kb 1000 km után megint elkezdte, pont abban a fordulat tartományban, amit Te is említesz. Gyanakodtak féltengelyre, kardánra... Szerencsére nem bántották egyiket sem (nem lett volna olcsó mulatság). A Volvo-sok vették észre, hogy a bal oldali motortartó bakok fekszenek. Kopogni, fémes hangot kiadni nem tud, mivel van egy biztonsági gumi kúp a bakok alatt (vagy ott valahol :) ), tehát fém a fémmel nem tud össze éni. Ráadásul valami hidraulikus bakok vannak benne. Valahogy tudják mérni, hogy jók még a bakok, vagy sem. Én kicseréltettem a 2 bal oldali bakot, azóta mint a vaj, úgy megy. Se egy rántás, se egy röccenés.

Nem tudom Nálad is ez lesz-e a gond, azért remélem egy tippet adtam

Előzmény: rappes74 (638)
dandarezsolesz Creative Commons License 2016.01.05 0 0 656

Szia! Nekünk két éve van meg a Volvo. Viszonylag sokáig vadásztam rá, mert a hirdetésekben leírtak a személyes szemrevételezéskor nem fedték a valóságot. Akkoriban a 2004-2007 körüli autók nagy részében 170.000 kilométer volt megadva. Ehhez képest a belső elemek nagyon lelakottnak tűntek. Megnéztem egy benzinest is, annak szép volt a bele, de féltem a dupla turbótól és a fogyasztástól.

 

Végül egy 2005 12. havit vettem meg 280.000km-rel. Hozzáteszem, hogy a belső szebb, mint a kevesebb kilométerrel hirdetetteké volt. Ez már 185 lovas, de a facelift előtti. Egy volvo szervizes azt mondta, hogy ezekben már erősített  a haldex kihajtása. Én is végigolvastam a fórumokat, népítéleteket, így egy füves dombon kipróbáltam a 4x4-et. A vezérlés cserét még az előző tulaj megcsináltatta utoljára 270-nél. Ha valamennyit értesz az autó szereléshez, az sokat segít, mert a D5 motor nagyon egyszerű és jó motor, a neten pedig sok segítséget megtalálsz.

Nekem a szokásos szereléseken túl (tárcsa+betét, olajcsere, gumi, izzók) három nagyobb gondom volt.

 

Az első. hogy nagy melegben, dugóban főleg emelkedőn néha rántott és csattant a váltó. Márkaszervízben azt mondták használjam amíg megy, főleg hogy ritkán csinálja, aztán váltócsere egy-másfél milla. Köszi. Ja szoftvert frissítettek, de nem javult, néha megint előjött. Irány automata váltós. Olajcsere. Szintén nem lett jó. A váltós szerint szeleptömb csere. Hurrá. Ez csak 3 kiló. Egyébként Magyarországon nem, de külföldön (USA, Lengyelország amit én találtam) van szeleptömb felújító készlet. Végül ez mellett sem döntöttem, hanem elgondolkodtam, hogy csak melegben, terhelésen csinálja. A gyári vonóhorgosokhoz (enyém is az) kellene lenni egy plusz automata váltó hűtőnek. Igen, de csak a déli országokba gyártottaknál alap, Magyarországra nem az. Végül tettem bele egy egy V40 bontott váltó olaj hűtőt, 30 pénzben megállt cakk-pakk és azóta jól működik, pedig megjártuk vele 40 fokban dugóban 7 személlyel a francia riviérát és az Alpokat is.

 

A másik hiba, hogy valahol fogyott a hűtővíz. Nem sok, de 2-300 kilométerenként 3-5 dl. Cső nem lyukas, vízfolt nincs, az autó nem hengerfejes. Végül egy kis, 5 centi hosszú fél centi átmérőjű "U" alakú cső volt a hibás a motor tetején, amit a Volvo aluból csinál és megreped. Van savállóból utángyártott, ami túléli az autót. Filléres tétel, de nagyon idegesítő hiba, ha nem tudod hol keresd.

 

A harmadik hiba: egyszer álltam be a kertbe és hallom, hogy nagyon halk "szuszogó" hangja van a motornak, de csak vezető oldalon állva hallom. Géptető fel, hallom de nem látok semmi rendelleneset. Lámpa elő és látom, hogy "szuszogásonként" nyomja ki az olajat. Motor leállít, tréler, szerelő. Máig nem tudom mi a neve az alkatrésznek, talán valami vákum pumpa lehet, de 50 pénzért kicserélték. (fotóm van a rosszról ha valakit érdekel) A félelmetes az, hogy nem volt hibaüzenet, a hangot is csak kiszállva hallottam. Szerencse, hogy nem hosszú úton, mondjuk autópályán történt. Lehet, hogy a népítéletben leírt olajvesztéses motorbeállásnak is ehhez lehetett köze.

 

Nekem eddig a legdrágább tételek a gumik voltak, az pedig szerintem nem egy rossz dolog egy mai autónál.

 

Az autó ezeket leszámítva szuper. Kényelmes, egész ügyes hóban-sárban, 7 személlyel is jól lehet utazni vele (oké ebből kettő gyerek). A programozható állófűtés nagy ajándék. Én nagyon nem bántam meg, hogy ezt a típust választottuk. Tökéletes családi kiránduló autó.

Előzmény: ijn566 (655)
ijn566 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 655

Sziasztok!

 

Hát én is elgondolkodtam egy ilyen autó vásárlásán, de kicsit megijeszt a bonyolultsága, CAN bus, dizel regenerálás, haldex-kuplung stb.

Can-busos autóm most is van, de azt tudom laptoppal barkácsolni, már ha szükséges. Nekem nagy szükségem nincs a négykerék hajtásra, de az benne van. Ha rossz a haldex attól ugye még megy? Elöl és hátul is van, vagy csak hátul?

Nekem a praktikuma, a biztonsága, hogy 7 személyes, és Apukák autója, ezért tetszik. 4 gyerkőc van, szeretek biztonságban megérkezni. 

Sem Volvóm, sem dízelem, sem automatám (jobb lenne a kézi de ritka), sem terepjáróm, sem 4 kerekesem nem volt még. Az autóimat magam szerelem, de kicsit félek belevágni, mert műszaki szemmel is nézem a dolgokat, de nagyon tetszik maga a kocsi, mint leírtam.

Persze anyagilag is csak a legaljából tudok válogatni, így meg főleg nagy lehet a hibalehetőség!

 

Köszi a reakciókat!

apa Xc90 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 654

Szia domesanyi

 

BUÉK neked is!

 

Azóta hogy betették nem volt semmi tünet.100ah akkut tettek be a 90ah helyett.

Holnap este viszem a Volvo szervízbe szélvédőcsere miatt.Ott majd megnézik az agyát hogy mi is volt ez az egész.megírom majd!

Szép napot :)

 

Előzmény: domesanyi (651)
vtr1000 Creative Commons License 2016.01.02 0 0 653

Sziasztok,

 

Hátha van valakinek olyan eladó XC90-ese, amely rám várna, de nem horror árú, mint a használtautón találhatók. 2007-es váltástól keresnék, de 200.000 km alatt, automata váltóval. Merészen kacsingatok a benzines kivitelek felé is, de olyanokat sajnos nem sűrűn adnak el. Szóval, keressetek kérlek, ha van egy ilyen megfizethető autótok eladó sorban.

 

Üdv mindenkinek.

kisjon Creative Commons License 2016.01.01 0 0 652

Hello!

 

Nekem ugyan nem Volvom van, hanem Nissan Qashqai-om, de hátha tudok segíteni.

Nekem hasonló problémám volt mint amit írsz és már engem is az őrületbe kergetett a hátsó részről jövő kopogás. Én is úgy halottam mintha a hátsó futóműtől jött volna, már mindent megnézettem mire egy szerelő rájött a csúnya hibára ami nem más volt mint, hogy ki voltak lazulva a hátsó üléssor alatt lévő csavarok. Azok amik az ülés alatt vannak, de nem az üléslefogató csavarok, hanem kereszttartókat fognak össze. ( a pontos nevét sajnos ne haragudj nem tudom)  Szerintem a Volvóban is van ilyen, az a feladata azoknak a csavaroknak, hogy a karosszéria kanyarodáskor ne csavarodjon meg. Lehet, hogy nem az, de egy próbát megér. 

Előzmény: medencedoki (644)
domesanyi Creative Commons License 2015.12.31 0 0 651

Szia!

 

Volt egy Peugeot-m, annál három évig nem jöttek rá, miért voltak indítási gondjai. Random módon volt kb. ugyanaz, amit írsz. Ott az egyik gyertyát kellett kitekerni (merthogy benzines volt), és akkor három hengerrel beindult. Három év, sokszázezer forint, minden alkatrész többször cserélve, több szerelővel összeveszés. Amikor eladtam, másnap reggel hívott a vevő, hogy felgyújtja, szétveri...

 

Érdekel a vége, majd írd meg :) Amúgy ez az akksicsere nem volt olcsó.

 

BÚÉK!

Előzmény: apa Xc90 (650)
apa Xc90 Creative Commons License 2015.12.29 0 0 650

Sziasztok Fórumozók!

Szóval minden rendben  volt idáig a Drágánkal!

De múlt héten szerdán reggel nem akart elindulni.Mintha lemerült volna az akku.....többszöri próbálkozás...semmi.....

Délután megérkezett a Volvo Assistance.Közben hátrébb toltuk a parkolóban kb másfél métert,hogyha esetleg bikáznák legyen helye az embernek.Kulcs odaad az embernek,Ő kinyit,beül próbál indítani......és láss csodát,mintha mi sem történt volna elindult pöccre!!!

Csak néztem bután.......és nem győztem mondani hogy én pedig próbáltam,de nem csinál semmit.

Mindegy azt mondja az ember megnézi.Akku teszter az írja:Defekt -azonnali akkucsere.Mondom Ok.Kap egy cseredarabot amíg megérkezik a méretre bele passzoló.

Két napig kb semmi említésre méltó minden indítás sikeres-Aztán tankolás péntek este és ugyan az a tünet,nem  indult sokadszorra sem aztán gondoltam toljuk ki a parkolóba hátrafelé.megint kb másfél méter után egy hirtelen ötlettől vezérelve megpróbáltam indítani és elindult.

Autómata váltós!P-ben indítottam aztán mikor tollva volt akkor N-ben volt.

Őrület kerülgetett!Azóta megint semmi!Szombaton Olaszban voltunk vele kb 1000km és semmi hiba.

Aztán ma megjött a telefon hogy megérkezett a belevaló akkumulátor.Elmentem,belerakták,minden Ok.Kivéve a Számla!Csak a ki-be szerelés meg a diagnosztika és az új akku 500 chf(140000ft)!!

Kértem hogy nézzék meg a hibatárolót hogy van-e tárolt hiba az eseményekről.Megnézték,és azt írja hogy 3 hengernél volt befecskendezési hiba!

Szerintetek ez az aksicsere,áramingadozás eredménye volt ez, vagy esetleg számoljak most befecskendező cserére is?

Amúgy holnap bemegyek vele egy Volvo szervízbe csak gondoltam kiírom magamból hátha van valakinek valami ötlete.

Köszönöm a figyelmet!

 

 

Etyi Creative Commons License 2015.12.25 0 0 649

Üdv!

 

Valószínűleg a hátsó rugó mozog a helyén. Felemelve nem hallható.

Gumitányért kell cserélni/betenni.

 

Szerintem.

Előzmény: medencedoki (644)
domesanyi Creative Commons License 2015.12.18 0 0 648

Szia!

 

Csak jelzem, elolvastam a kérdésed, nekem 2.4 motor van, kézi váltóval, szóval sokat nem tudok segíteni, de általában az XC90-nel nagyon elégedett vagyok. 210e km-en vagyok épp túl, ebből az utolsó 25e-t tettem bele én, bármiféle hiba nélkül. A komputer éppen mostanság kezdte jelezni, hogy előírt szerviz kellene, nem tudom, hogy ez mit jelent, de érdekes lenne, hogy a neked eladásra kínált autónál ez megtörtént vagy sem. Nézz utána.

És az autóról szerzett benyomás fontos, én is hagytam ott több lepukkant XC90-et és nem bántam meg.

 

Előzmény: ZsoltiXC (647)
ZsoltiXC Creative Commons License 2015.12.16 0 0 647

Sziasztok,

 

épp egy XC90 vásárlása előtt állok, és lenne pár kérdésem. Kinéztem egy 2.9 T6-ot (2003as, 220e km) ami elég szimpatikus, viszont olvastam rosszakat a váltóját illetően... nektek van erről valami infótok? Azt tudom, hogy nem fogyaszt keveset (ez annyira nem is zavar), de a motorjáról mit lehet tudni, strapabíró, vagy tudtok esetleg valami típushibát? Maga az autó (XC90) abszolút lenyűgözött, igazi stabil és időtálló szerkezetnek tűnik. Már 3-at megtekintettem személyesen is, de nagy csalódás volt, mert a telefonon egyeztetett dolgok sohasem egyeztek a valósággal... Így aztán kétszer is meggondolom, hogy melyik példányért érdemes fölösleges kilómétereket autózni.

 

Válaszaitokat és segítségeteket előre is köszönöm!

atecc1972 Creative Commons License 2015.12.12 0 0 646

Szeretném megtudni,lehet-e szakszervízen kívül,üzembe helyezni "okosban" az állófűtés időzítő funkcióját?A szakszervíz 90 000 ft ért tenné meg!

domesanyi Creative Commons License 2015.12.07 0 0 645

A kaszni felerősít mndenféle hangot. Én konkrétan kiszálltam, mert azt hittem kiesett/kipattant a jobb első rugó egy kanyarban. De csak egy kő pattant fel a kerékből valami alsó lemezhez. Iszonyat hangja volt.

Ez azóta többször megismétlődött, de már csak egyszer szálltam ki :)

Szóval lehet, hogy sokkal kisebb a baj, mint amilyennek tűnik. Remélem lesz, aki tud segíteni, részemről passz :(

Előzmény: medencedoki (644)
medencedoki Creative Commons License 2015.12.05 0 0 644

Kedves Fórumozók!! Fél éve vásároltam egy XC 90 summum volvót. Az autóval semmi gond, a szervíz megbízható. A járműben 190000 km van, kilenc éves. Van viszont egy bosszantó hibánk, amiről csak találgatások születtek. Nevezetesen hátulról folyamatos kopogás hallatszik. Olyan a hang, mint ha a kipufogó dob valamihez hozzáérne, vagy mint ha a tankban egy teniszlabda elszabadult volna. Sajnos jobb hasonlatom nincs. A szervizben becsülettel átnéztek mindent, (futómű, tartóbakok, váltó, kipufogó rendszer, még rázópadon is volt) de csak találgattak. Ahogy megemelik a kocsit, és visszaengedik, a hang megszűnik, és napokra elmarad. megszünik akkor is, ha esőben közlekedünk. A hang annyira bosszantóvá vállik néha, hogy az utasok is folyton rákérdeznek. Aki tud, kérem segítsen valami ötlettel, vagy tapasztalattal. Köszönettel Attila

 

Taximi Creative Commons License 2015.11.20 0 0 643

Ez igen! Gratulálok hozzá! Balesetmentes kilométereket! Megértem a kislány örömét :)

Előzmény: apa Xc90 (641)
domesanyi Creative Commons License 2015.11.18 0 0 642

Szép darab :) Sok örömet kívánok hozzá!

Előzmény: apa Xc90 (641)
apa Xc90 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 641

Sziasztok Fórumozók

 

Szóval hivatalosan is TAG lettem úgy érzem!

Megvan a mi xc90-esünk is :)

2011.11 havi D5 AWD R-Design 200le :) :)

Boldogság,Szerelem!

Eddig csak a rózsaszín köd de ha magamhoz tértem temérdek kérdésem lesz hozzátok

 

rappes74 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 640

Hello Taximi,köszi a választ,nekem inkább 90 kmh-ig csinálja ezt,utánna már nem.

A hangján semmi különöset nem veszek észre.

Valószínüleg jövő héten viszem szerelőhöz,aztán majd bölcsebb leszek.

Üdv

Előzmény: Taximi (639)
Taximi Creative Commons License 2015.11.09 0 0 639

Hello!

 

Igaz nekem 2.4-es dízelem van automata váltóval és nekem is volt hasonló gondom. Nyilván terhelésre viselkedik így a váltó, nekem ez olyan kb 90 km/h-nál jelentkezett. Nekem egy olajcsere a váltóban segített, de nem vagyok nyugodt. Úgy gondolom, hogy most elmúlt a rángatás vagy inkább dübörgés (mintha a tartó bak lenne ki), de szét kell kapni a mihamarabb, mert nekem erős a gyanúm, hogy a torque converter is ludas lesz. Szerintem neked is hasonló problémád lehet. Ez az én véleményem, mondom úgy h még nem nyúltam hozzá komolyabban, mert azért annyira nem kis meló ez. Alapjáraton nincs esetleg enyhe fémes hangja?

Előzmény: rappes74 (638)
rappes74 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 638

Üdv kedves fórumozók!

 

Szeretném a segítségeteket kérni az alábbi dologban,hátha valaki tapasztalt már hasonlót.

Az alany XC 90 4,4 V8,2005 évjárat hat sebességes automata váltóval.

A jelenség a következő: 

- Hidegen tökéletesen dolgozik a váltó,semmi gondja. Ahogy elkezdi elérni az üzemi hőfokot a motor( és.gondolom a váltó is),alacsony fordulaton kb 1500-1800, 40-60-80km/h sebességnél elkezd valami rángatni,de olyannyira hogy berázza az egész autót. A szerelőm első tippje a kardán volt,de az rendben van. Ha egy minimálisat emelek a fordulaton,tehát ha csak egy pici gázt is adok,akkor ez megszűnik. Ha tempósabban indulok,akkor kb ezeknél a sebességeknél vált el a váltó,és nagyobb fordulaton nem jelentkezik a rángatás. 

Olyan mintha alacsony fordulaton nem tudna valami miatt elváltani a váltó. 

Elméletileg 20000 km-rel ezelőtt volt a váltóban olaj csere,tehát az nemigen segítene. Olvastam már róla hogy volt akinek egy softwer frissítés megoldotta a problémát.

Hallottam már olyat is hogy motorfordulat jeladó hiba is lehet,bár annak nem tudom mi köze lehet a váltáshoz.

Ha esetleg valaki hallott már hasonló hibáról,megköszönném ha megosztaná velem a tapasztalatait.

Üdv,Jani

 

domesanyi Creative Commons License 2015.10.22 0 0 637

Szolgálati közlemény: 20 000 km-t mentem a család "új" XC90-esével az április elejei vásárlás óta (az autó 2006-os, 186e km-rel hoztam el, dízel 2.4, kéziváltós, fotókat tettem fel korábban, megkímélt darab).

 

Konkrétan egyetlen meghibásodása volt, a turbó egyik műanyag légcsöve cserére szorult, munkadíjjal 7e ft volt. Akkor is üzemképes maradt, ennek ellenére az eset - nem sokkal a vásárlás után történt - akkor lehangolt.

 

Azóta 0 db tennivaló, 0 ft költség, 9.4 liter/100km, nagyon vegyes használatban. Volt tartósan 8.9 és 10.5 is a fogyasztása, előbbi M0-án járva, utóbbi terepen.

 

Most, hogy bőven átlépett a 200e-n valszín lesz rajta cserélnivaló.

Ha van tuti tippetek, amit nagyobb kár megelőzéseként mindenképpen cserélnétek ilyenkor, megírhatjátok, majd elosztom kettővel... :)

 

Szóval imádom, imádjuk.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!