Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GSdriver Creative Commons License 2013.02.12 0 0 3524

Nem tudom azt a részt beszkenneltem-e, mert félbehagytam anno a m űveletet.

Mindenesetre nézzétek meg a honlapon a mikrofilmet ... hátha.

Előzmény: FeZ_ (3521)
Aquabat Creative Commons License 2013.02.12 0 0 3523

Ezek szerint a Citroenes "betegség" fertőző! :D Ha szeretne egy GS-t! Én cserélnék CX-re GS-t, de sajna nincs működő képes egyedem. A sajátomon kívül. Pedig nagyon tetszik a CX kombi! 

Előzmény: citcat 18-16v (3516)
rugaferenc Creative Commons License 2013.02.12 0 0 3522

Elérhetőségeim között akad egy e-mail cím. Ott cseveghetünk. :)

Előzmény: citcat 18-16v (3520)
FeZ_ Creative Commons License 2013.02.12 0 0 3521

Tiber_78 !

 

"a hidraulika gumi"

 

A gyári cikkszáma nincsen meg véletlenül ? Sajnos GSA mikrofilmem nincsen. :-(

Köszi

FeZ

 


Előzmény: Tiber_78 (3513)
citcat 18-16v Creative Commons License 2013.02.12 0 0 3520

Ha bezárok bele egy macskát és nem szökik ki akkor igen:)

Előzmény: rugaferenc (3519)
rugaferenc Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3519

Egy felújításra váró GSA van, haérdekel.

 

Üdv,

Feri

Előzmény: citcat 18-16v (3516)
GSdriver Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3518

Ha jól sejtem, akkor az enyém még valamikor a 70-es években ki lett fúrva. Üregvédő is került bele. A lényeg, hogy folyamatosan szellőztetve van, ha minden igaz. 

Előzmény: Tiber_78 (3514)
tcaoe Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3517

Én tennék alá újságpapírt, hogy ne kelljen.:)

 

Előzmény: Aquabat (3515)
citcat 18-16v Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3516

Sziasztok! Nekem van 2 cx-em és 1 xantiám, de a "kedves" ex nejemnek kéne vennem egy gs-t (válás utáni osztozás és alkudozás miatt) így ha van valakinek egy eladó, vagy esetleg cserélné jó állapotú cx re az hívjon! A cx toikban van róla kép.

Aquabat Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3515

Ez a dupla padlólemez érdekes dolog. Mert nekem ahány van mindhez hozzá volt nyúlva és semmi nem mutatta jelét, hogy valaha az volt légréssel közte.  Talán a Pallas, de azt még nem néztem ilyen szempontból, örültem, hogy ki tudtam menteni belőle a cuccokat! Pedig anno 100%-ig meg votam róla győződve, hogy így van! Na mostmár nem tudom! :D Néhány képet dobj már róla! 

Én azt csinálnám, hogy kifúrnám legalább egy helyen (hogy bejutó víz minél hamarabb távozzon) aztán baromállat módjára kiüregvédőzném! Úgy hogy egy hét múlva is az üregvédőt kelljen föltörölni a garázsban nitrós rongyal!  

Előzmény: Tiber_78 (3514)
Tiber_78 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3514

Viszont a két padlólemez között áll a víz, ha szabadban van az autó és esik. Most nincsenek benne a szőnyegek, így nagyon jól látható. Ki van alvázvédelmezve az a rész is, remélem bírni fogja. Nem egy szerencsés megoldás a dupla padlólemez korrózió szempontjából.

Nálatok ez még gyári, vagy tudtok valami jó praktikát rá (azon kívül, h ne érje víz az autót :))

Tiber_78 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 3513

Most 5500 volt a hidraulika gumi a Szuglóban (mostmár a Nagylajoson vannak), már várja a beépítést. Tömítésnek én nem mertem csak a pasztát használni, a kivágott parafa két oldalát pasztáztam be és úgy raktam össze. Viszont az nem volt újra felhasználható.

Szerencsére a piros pallasból sehol nem szivárog az olaj (pedig van benne :)), nem sokkal a leállítása előtt minden olajfolyást megszüntetett az előző tulaj, s úgy tűnik rendes munkát végzett.

Nemsokára megy már vissza bele a műszerfal, mennek a kárpitoshoz az oszlopok burkolatai, sőt talán az ajtókárpitokat is megcsináltatom egyből. Szóval lassan, de halad az autó :)

 

Előzmény: rugaferenc (3512)
rugaferenc Creative Commons License 2013.02.08 0 0 3512

Én körülbelül 7 éve vettem a szuglóból, akkor volt olyan 6-7000 HUF. Most fogom beépíteni. Aztán kitudja, mi lesz :) Szelepfedél tömődéssel még nem volt bajom, tekintve, hogy a kékkel kaptam újakat. Nem Ajusa :) De a paszta tényleg a legtutibb

Előzmény: Aquabat (3511)
Aquabat Creative Commons License 2013.02.08 0 0 3511

A szelepfedél tömítést én is először paarafából vágtam, hogy majd de gyári lesz! Valahogy nem volt az igazi... :/ Viszont lehet venni jó kis pasztákat, hőálló meg beszél spanyolul amit akarsz. Ami viszont hasznos volt azon túl, hogy tömít és valamelyest gyorsabban halad mint a kivágás, hogy nekem leszerelés utáni viszahelyezéskor sem szivárgott. Ez mondjuk tetszett!

A hidraulika "visszaöklendező" gumit a szivattyúra üzembiztosan tudtam hozatni a márkaszervízből. Az árát már nem tudom... Sajti Pista bácsi akkor az egyébb alkatrészekre vonatkozó kérdésemre ekkor azt mondta, hogy ezen kívül nagyon kevés dolog van már a "rendelhető és raktáron van" alkatrészek listáján. 

Előzmény: Tiber_78 (3510)
Tiber_78 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 3510
Én szelepfedél alá vettem ajusa tömítést, a bölcs tanácsok ellenére.. De tényleg kár volt. Annyira vacak, h inkább csináltam házilag parafából ahogy eddig.. Persze ezt főtengely szimeringgel nem lehet megtenni :).


Úgy néz ki,h tudnak szerezni hidrószivattyúhoz T gumicsövet az east-west kftnél. Nem tudom mennyire hiánycikk, de kicsit féltem tőle,h nem kapok, pedig a pirosra most nagyon kell.
Előzmény: rugaferenc (3506)
Aquabat Creative Commons License 2013.02.05 0 0 3509

Ja és ha a reklám ismerős lenne. Na az sem véletlen. 

 

Emlékeztető: 

Aquabat Creative Commons License 2013.02.05 0 0 3508

Megint föltalálták a szintszabályzást.... Ezúttal az Audi. 

 

FeZ_ Creative Commons License 2013.02.03 0 0 3507
Az Ajusa elég gyenge minőségű, azonban GSA esetében sajnos nincsen nagy választék gyártmányok tekintetében.

FeZ
Előzmény: rugaferenc (3506)
rugaferenc Creative Commons License 2013.02.02 0 0 3506

most nézem, hogy méretileg ez valami más lesz. 

inkább ezek:

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P2162&cMegnNr=3832

Előzmény: rugaferenc (3505)
rugaferenc Creative Commons License 2013.02.02 0 0 3505

Ilyet ajánlotok vagy kerüljem messzire? Főtengely szimmering:

http://www.unixauto.hu/Unix_CikkekLista_Form.aspx?cTipAzon=P2162&cMegnNr=4805

Előzmény: rugaferenc (3504)
rugaferenc Creative Commons License 2013.01.20 0 0 3504

Előzmény: rugaferenc (3503)
rugaferenc Creative Commons License 2013.01.19 0 0 3503

jól van na. csak demonstrálni szeretném az LHM-es dobozzal az erényeket :)

Előzmény: GSdriver (3501)
tcaoe Creative Commons License 2013.01.16 0 0 3502

Az attól függ, hány cső reped és hány tömítés szivárog a 3000 km alatt.:)

Előzmény: GSdriver (3501)
GSdriver Creative Commons License 2013.01.16 0 0 3501

No persze, de mennyi LHM utántöltésre is van szükség mondjuk 3000km alatt? És mennyi motorolajra? ;) 

 

 

Előzmény: rugaferenc (3499)
rugaferenc Creative Commons License 2013.01.15 0 0 3500

DeCitRean :D

Előzmény: Aquabat (3495)
rugaferenc Creative Commons License 2013.01.15 0 0 3499

Ez is gyönyörű! Csak hát a GSben egy fémdoboznak van hely, annak meg LHM-nek kell lennie! :)

Előzmény: GSdriver (3497)
Aquabat Creative Commons License 2013.01.14 0 0 3498

A Pallasé az gyárilag be van húzva szövettel. Még azt is leszedem róla mert egy hányinger az egész, foszlik, büdös stb... Megragasztom, keresek valami színben hozzá illőt behúzom aztán ennyi. A lőtéri kutya meg nem mondja, hogy javítva volt. 

Előzmény: Tiber_78 (3496)
GSdriver Creative Commons License 2013.01.14 0 0 3497
Előzmény: rugaferenc (3483)
Tiber_78 Creative Commons License 2013.01.14 0 0 3496


A középső kárpit elem 3 darabra tört, a bal hátsóból meg már eleve hiányzott egy 25 centis darab.. Letörtek a rögzítő fülek is, ha nagyon nincs más megoldás, akkor össze lehet ragasztgatni, üvegszövettel és műgyantával megerősíteni, de az már nem lesz szép.
Van még egy jó állapotú szürke darab középre, esetleg azt lehetne felcsiszolni, lefesteni, de az sem lesz olyan mint a gyári.
A szürke garnitúrának meg kb a fele hiányzik, azt még nehezebb lenne összevadászni, s a szürke kormányom csúnyább is mint a barna...

Lehajtható kartámasz van nekem több is.. sőt, tetőkárpitom is van egy felesleges.
Előzmény: Aquabat (3494)
Aquabat Creative Commons License 2013.01.13 0 0 3495

Szerencsétlen kis testvérkénk!!! :( 

 

A készítőnek meg előterjesztek egy elmarasztalás autófelismerésből! Vagy vegyük bóknak az időgéppel való összehasonlítást? :D 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!