Az utolsó elveszett Fradis ipari, a 1416 is előkerült tegnap, vaadonatújj fekete forgóvázakkal. Ez most miért van, hogy egy felújított 1310,1363,1407 alá fél éve nincs forgóváz, a szakadt 1416 meg kap? Akkor inkább a 1453 alá rakták volna be.... Valamelyik nap ment be a 17-esről, és a Vörösvárin lehetett látni, hogy legalább huszan kinéztek az ablakon. Azt hitték földrengés van. Szabályosan lehet látni hogy a kocsi C része föl-le ugrál miközben megy.....
Háát izgalmas lesz ez az Október-November 28-28B-37 fradis iparikkal. :D De ha a 28-37 is teljesen ipari lesz hétköznap is 11.07-ig ugyebár, és változatlanul adni kell a 2-2A-17-21-24-est is tuti, hogy küldenek Budáról 3-4 kocsit kölcsönbe. Báár mondjuk pont nem lesz körút, onnan pedig felszabadul 10 szóló ipari. Na mind egy, majd meglátjuk milesz. :)
Annak mindenhol pattog... Nem igazán vált be rajta a teljes panto. Bár mostanában megbízhatóbb...
Ami még kritikán aluli (Én igazából már csak picit lehúzott/ levezérelt szedővel merek begurulni, és állás közben visszaengedni - Ne énnálam törjön el :o) a Boráros téren a híd alatti felső.
Érdekes, hogy a K-k szedői ezeket pl. sokkal jobban bírják.
Ez csak azért érdekes, mert a 1463-é is csillagszórozott, meg az 53-é is. LEhet, hogy a 2-esen kikészítik a szedőt. Célszerű lenne megtekinteni kicsit közelebbről.
Tegnapelőtt mint állat. De tegnap a 1409-é is csinálta, illetve ma már a 64-es is. Mind ugyanott ( az alagutakban, Vágóhíd felé), így én egy lassan kialakuló felsővezeték-hibára gondolok.
1410: Kicsit kopott már a fénye, de még mindíg jó verda
1409: Übermensh Vagy hogyisvanez írva. Istenkirály :o) Az egyik végén kicsit nehéz a szabályzó, de tudom, már mondta a műszak is, hogy ne emelgessem...
A mai 3 kanyar 2-esemet meg 3 különböző géppel kellett megtennem (a 1424 hibája miatt. Előttem járt, és úgy gondolta, hogy akkor 18:30-tól nincs soros, csak párhuzamos... Hát érdekeseket ugrált hazafelé :o) Nemtom próbált-e már valaki B végéről vezetve úgy elindulni, hogy nem soros1-en, hanem párh. 1-en kezdett el dolgozni a gép, és a tető is megmaradjon... :oD)
Ezért első kör 1334. Most egyenlőre messze legjobbját hozta ma, szinte hiba nélküli. Erősitő király!
Pihi (igen, beugró 2. részben...)
1464: Inkább hagyjuk. Rögzitő 14-et kattan, mire megáll, alig gyorsul, csörög-zörög, de mikrofonja, és erősítője hibátlan. Majd átvedlik 8-as forgalmivá, én meg útolsó körömre kaptam egy 1353-at. Ennek a kocsinak mikor olyanja van, nagyon pöpec kis gép. Délelőtt nem volt olyanja (alig volt hely a járműlapon :oD), de ez az egy kör álomszerű kényelem, és jóság volt a 1464 után :o)
Estére helyreálltak a 24-esek is a délutáni szakítás után. Állítólag újjá kellett építeni a Salgó/Mező Imre sarkot, cakummpakk, de ebből nemtudom mi igaz.
A 1403-as sorsa ezek szerint még ismeretlen, de hogy innen se maradjon ki: a 1303-as a hétvégi Troli nyílt napon megtekinthető lesz a Hungária kocsiszínnél.
jah hogy is van az h.van készen ics forgováz a vjsz-ben és mégsem jön a V3 kocsik alá?tudom,tudom a bkv nem fizet a tulajdonában lévő kftnek...több mint furi...