Az a furcsa, hogy pont két olyan dolog nem megy az autón, ami azonos biztosítékon van. Ettől függetlenül persze lehet két egymástól független, de egy időbe eső hiba. Azért én még megnézném, hogy a biztosítékig eljut-e az áram. Mert ha nem, akkor logikus, hogy nem megy egyik sem. Tehát a biztosítékig a +12 V eljut-e. Izzó kiégés gyakorlatilag lehetetlen, hogy mindegyik egyszerre égjen ki. Ha biztosítéknál van áram, akkor a féklámpa kapcsolót kellene letesztelni.
Nagyon köszönöm mindenkinek és neked is naprol napra nem bírok betelni vele annyira jó teljesen más az autó tőle, igaz még nem pakoltam meg, de egy állom menni vele már a télin is ezen gondolkodom.:D
Az indításgátló a benzinpumpát tiltja. A féklámpa kapcsolótól megy vezeték a motorvezérlőhöz és az ABS-hez. Utóbbit megértem, de az előbbi az már érdekesebb. Ha a motorvezérlőhöz megy, akkor ott már akármi akármivel összeköttetésben lehet. Hibakód olvasás esetleg nem oldható meg?
Az indításgátló és a féklámpa ugyanazon a biztosítékon van. Biztos hogy jó az a biztosíték? Utastérben a biztosítéktáblán felső sorban a második biztosíték. Egy 15 A-es. ABS van benne?
A gyári az egy elb@szott méret, csak a ferdeszemű japánok gondolhatták jónak! Most a feleségem Igniszének gumijain futok, de remekül szolgál alattam is! :)
Köszi már lassan lenyugszom :D de föleg így hogy megyek vele tényleg sokat számít nem is gondoltam hogy ennyire megváltozik a kocsi oké magasabb is lett meg lehet a fogyasztás is nő egy picit de nagyon kényelmes :D na meg olcsó is volt a gyári 165/60 hoz képest
köszi remélem jó lesz azért kérdeztem hátha itt használtak már ilyen méretet(ill. régebben talán olvastam is itt a fórumon)kicsit aggódtam mert a neten csak annyit irtak róla hogy nem rá való viszont most hogy már próbálgatom iszonyat kényelmes és stabilabb a kocsi töle
Szia! Nekem van egy piros Wagonom, amit szeretnék eladni. 2000-es évárat, 2 éve van nálam. Februárban cseréltük az olajait, és a légszűrőt, és akkor kapott új féktárcsákat is. Emellett rengeteg dolog ki lett cserélve rajta, egy része muszáj (benzinpumpa, kuplungszett, kipufogódob, érzékelők, lengéscsillapítók, stb) volt a másik része pedig esztétikailag volt fontos számomra (kormány, ülések, ajtókárpit). Most kb 225.000 km van az autóban, amiről papírom is van. Ha valakit érdekel emailon elér:
Veddi az órát és nézd meg melyik csatlakozóponthoz van írva az hogy LIG. Az arra a csatlakozóra menő vezetéket vágd el. Nondjuk nekem az a pont nincs bekötve és a kapcsolási rajz sem jelzi. A LIG feliratú csatlakozón kap jelet a felkapcsolt világításról, így az óra fényerejét lejjebb veszi. Valamikor az volt az elgondolás, hogy csak sötétben kell világítást használni, ezért sötétben ne zavarja a vezetőt az óra fényereje. Viszont mivel nappal is kell világítást használni, ezért ez az üzemmód okafogyottá vált. Gyári a bekötés, vagy utólag lett bekábelezve?
Kérdezz rá az eladónál nem volt-e cserélve a szélvédő.
(Nekem szinte minden vizsgánál cserélni kell, mert sóderbányák vannak a közelünkben és a kaminokról potyog rendesen a kő. Természetesen úgy, hogy javíthatatlan és egyből vagy 20 cm-es repedést csinál. :-( )
Egyik ilyen szélvédőcsere alkalmával kicsit kihagytak a mesterek, maradt valahol egy kis rés és emiatt hasonló élvezetben volt részem mint neked, csak épp télen. Szőnyeg feltép, hősugárzó napokig ment míg ki tudtam szárítani (legalábbis remélem kiszáradt). Nem egy nagy élvezet.
Keress a plafonon elszineződést, ha találsz akkor az üveg felső részén van a lik.
Be lehet foltozni (de az igazi egy új szélvédő, jól beragasztva).
Pusztán csak azért féltem kicsit mert a gumis se tudta hogy jo lesz e rá illetve mindenhol ezt irják 155/65 vagy 165/60 -as én meg ugye 165/65 öst vettem alá eddig nem vert be sehova de remélem akkor se fog ha 4 en ülünk benne?
Szép napot mindenkinek! Na ma megkapta az új papucsokat 165/65 R14 ég és föld a másikhoz képest tényleg, bár félve vettem meg hogy elfér-e de simán elfér :D remélem sokáig jó lesz
Ahol elöl végetér a tetősin, ott less be alá! Nekem egy 2cm-es hajszálvékony repedés volt... Szilóval bekentem, azóta nem ázik be. Nem kellett a sint leszedni, csak kicsit megemeltem a végét, hogy csavarhúzóval alá tudjam kenni.
Tipikusan a baloldalon ázik be, ezért nem gondoltam az antennára, de mindenképp megnézem majd. Az ominózus műanyag csík a tetőn ahogy nézem elér az ablakig. Elképzelhető, hogy az ablak illesztése ott mégis pontatlan? Vagy ez nem jellemző? No majd lesz kis időm talán a hétvégén, akkor megnézem... Köszi, hogy tippet adtatok!
Azokon a változatokon, amiken gyárilag nincs tetősin (GC) azokon a hely sincs kialakítva (rögzítőanyák behegesztve). Ezért sem lehet utólag tetősínt egyszerűen fölszerelni.