Keresés

Részletes keresés

bigmixeres Creative Commons License 2007.03.03 0 0 10366
Szia! Csak nem az Irinyibe jártál? Én '80.-ban ott végeztem.
Előzmény: gacsat (10365)
gacsat Creative Commons License 2007.03.03 0 0 10365

 Legföljebb közvetve. A Chinoinban dolgozom. Az én munkahelyem ugyanígy leégett 6-8 éve,de olyan nagy a termelési érték,hogy 1 sarzsra újjáépítették,azután jött az ávi karbantartás. Itt is ez lehet a helyzet.

 Az Indexben van 1 másik eset a Vegyi Művekről,ott is dolgoztam,pont a felrobbant készüléket kezeltem,de túl veszélyesnek találtam,és a robbanás előtt 2-3 hónappal felmondtam. Épp letelt a felmondási időm,és így megúsztam.

Előzmény: tatrafan (10364)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10364
Nincs érdekeltséged az EGIS-ben? Felrobbant.
Előzmény: gacsat (10362)
mdbz Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10363

"A 813ast hol fényképezted?? Fradiban???"

 

Nem. Miskolcon.

Előzmény: JumboJet (10339)
gacsat Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10362
 Miért kérded?
Előzmény: tatrafan (10361)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10361
Most mi van, hétfőn nem kell dolgozni menni?
Előzmény: gacsat (10360)
gacsat Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10360
 Ez nagyon működött. Élénk narancssárga volt. Furcsa volt csík és vöröscsillag is.M61!
Előzmény: JumboJet (10359)
JumboJet Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10359
Hivatalosan már kivonták őket a forgalomból. Csak nosztalgia és egyéb esetben használják.
Előzmény: gacsat (10358)
gacsat Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10358
 Minthogy svéd,ez a valószinűbb. Azt hittem mind selejtben van.
Előzmény: yenoee (10349)
haflinger Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10357
Mégsem mindig az IFA megy elöl :-)

BlackStar Creative Commons License 2007.03.02 0 0 10356
> Nem. Nádhásan, két tüsszentés közben az igenis NOHAP! ;o)
Akkormár NOHAPci :))))
Előzmény: Alfred (10351)
Turbo Intercooler Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10355
Talán érdekel valaki.
bezz Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10354
Pontosabban: NOHAP-pppcszi
Előzmény: Alfred (10351)
Sanyi-ka Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10353
exprességedre!:)
Előzmény: Alfred (10351)
w8800 Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10352
Köszönöm szépen!

w8.
Előzmény: FVV-1100 (10346)
Alfred Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10351
Nem. Nádhásan, két tüsszentés közben az igenis NOHAP! ;o)
Előzmény: yenoee (10349)
G400CDI Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10350
Uraim, érdekes híreim vannak.
A minap annál a cégnél jártam, amelyik a Komatsu munkagépeket forgalmazza, és ami most érdekesebb, a Palfinger darukat. Legnagyobb meglepetésemre a műhelyben vadiúj, terepes, négytengelyes katonai MAN-eket láttam, amikre ők szerelték fel a darukat. Mint kiderült, konténerszállító felépítményűek, és tavaly adtak át úgy 4-5 darabot, és idén is eddig kb. ugyanennyiről van szó.
Képeket csinálta, de persze még mindig nincs honlapom... :((
yenoee Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10349
Nem NOHAB?
Előzmény: gacsat (10348)
gacsat Creative Commons License 2007.03.01 0 0 10348
 Tegnap működő NOHAPpal találkoztam.
FVV-1100 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 10347
Ami kimaradt,de talán érdekes lehet:

Külföldön,ahol keskenynyomközű villamosok közlekednek,ott látható-a DVD felvételei szerint-hogy a sínreállást követően a vaskerekek egy bordázott tengelycsonkban végződnek,erre ülnek rá a közúti jármű üzemben használt gumikerekek,így a meghajtás tulajdonképpen dörzshajtáson alapszik,csak a gumikerék forgásiránya az ellentétes.Ebből adódik,hogy előre és hátra is 8 fokozat van (Unimog U400+ZAGRO,a vaskerekek beszerelője).
Ezután már oda megy,ahova a sínek terelik!
Előzmény: FVV-1100 (10346)
FVV-1100 Creative Commons License 2007.02.28 0 0 10346

Nem lettem kategórikusan megszólítva,de néhány gondolattal hozzájárulnék a kérdésed megválaszolásához:

A régebbi építésű-ezesetben mozdonyként közlekedő-járműveken elöl és hátul 1-1 db. vaskerék található,ami a vaskerekes üzemben csak a jármű iránytartását végzi,a vaskerekes feladat befejeztével azt kb. 30-35cm-rel felemeli-értelem szerűen erre a célra megfelelő helyen (pl.:útátjáró) onnan tovább a forgalmi engedélybe jegyzett gépkocsiként közlekedik.

 

Vannak a kétéltűek üzemében a munkagépként közlekedő járművek,ilyen pl. a már említett felsővezeték szerelő kocsi,ami a sínreállás után a hátsó kerekeivel van meghajtva.Itt kell megjegyeznem,hogy már volt szerencsém a BKV-s Csepel felsőskocsihoz-a HÉV-eseknél van D.harasztin,ha jól emlékszem-ennek a járműnek a hajtását és a vaskerekes üzemben a jármű irányítását is a vaskerék végzi.A fékezés a vaskerekekre hat ki a járművezetői lábszelep segítségével!!!(jelzem:ez a jármű kb. 20 éves,akkor már ilyen szerkezeteket gyártott a magyar ipar,noha a felépítmény az a régi,de jól bevált schörling szerkezet!!!).Ez a jármű állítólag díjat is nyert abban az időben!!!

 

Van a BKV-nak is egynéhány kétéltűje-VW kisbusztól kezdve a gyomirtó kocsin át a Combinó vontatójáig (Unimog U400)-ezek-a vontatót leszámítva-kivétel nélkül munkagépek,tehát sínre állás megszűnésével közúti járművekké válnak.(akár szgk.,akár tgk. kategóriában).

 

 

A MÁV-osok kétéltűje-egy bemutató DVD alapján-a vaskerekes üzemben egyrészt munkagép,mert a műszaki mentés(ek)hez szükséges technikát szállítja a helyszínre és ott üzemeltet(het)i is azt,másrészt mozdony is lehet,mert ki van képezve a jármű a vasúti járművek továbbításához szükséges kiegészítőkkel is (így pl.:tömlő a fékezéshez,szükségkapcsoló az Unimog és a vasúti jármű közé).

 

 

 

Elnézést a kicsit hosszú hsz-ért.

Üdv mindenkinek!

Előzmény: w8800 (10325)
D705 Creative Commons License 2007.02.27 0 0 10345

MAZ,KIS KAVICS,TUPOLEV,

URAIM!!!!

2002 DECEMBERI HOZZÁSZÓLÁSAITOKBAN IRTOK A G116-OS DÖMPERRŐL,BÁR AZÓTA ELTELT ÖT ÉV,HA ESETLEG TUDTOK VALAHOL MÉG LÉTEZŐ GÉPET,SEGÍTSETEK MEGSZEREZNI.HA NEM ELADÓ AKKOR IS SZÍVESEN MEGNÉZNÉM.      

                               KÖSZI

 

                                         

Cseh S. Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10344
Köszi!
Előzmény: Tywer (10343)
Tywer Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10343

http://www.maczinkoauto.atw.hu/

 

próba-szerencse.

Előzmény: Cseh S. (10342)
Cseh S. Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10342
Hello.nekem a motorja kéne!Traktorba akarom beépiteni.Ilyen motor van a honvédségi áramfejlesztő potokban és kompresszorokban is!Csak sajna nem tudok szerezni.Voltam Hároson multkor.Mindent elvittek mélybe az állatok. :( Nincs már ott semmi.Ha valaki lát ilyet szoljon.Köszi.
JumboJet Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10341
Baromi régen láttam ilyet közlekedni!!!!
Előzmény: Cseh S. (10338)
JumboJet Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10340

Talpra akarsz egy ilyen vasat állítani,vagy más nagyobb szabású projeckthez kell???

Előzmény: Cseh S. (10337)
JumboJet Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10339

Nem rossz szerkezetek!!!!

A 813ast hol fényképezted?? Fradiban???

Előzmény: mdbz (10333)
Cseh S. Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10338
Itt egy kép rola,ha esetleg valaki nem ismerné:
Cseh S. Creative Commons License 2007.02.26 0 0 10337
Sziasztok!Kérem segitsen aki tud! MAZ-503 teherkocsit kersek eladot,vagy ennek a motorját!Jamz-236 (V-6) Nagyon fontos lenne!Kérem értesitsen aki tud!!! csehs19@freemail.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!