Ekezet azert nincsen mert kulfoldrol irok es nincsenek ekezetek a billentyun. Az h zavar sajnalatos mert nekem diszgafia zavaraim vannak. Masszoval irasgondok. Nem lehet mindenki tokeletes.
Udv!
A diszgráfia lassabb, figyelmesebb írással nagyban javítható (ez volt pl. Einsteinnek is, pedig Ő aztán nagy koponya...). Korábban írta valaki, hogy ha már vadidegenektől kérünk segítséget, legalább a saját írásunkra figyeljünk oda, szánjuk rá a saját időnket is.
De ha tényleg betegség az oka, akkor más a helyzet, így, hogy kiderült, helyén kezeljük (de a Volkswagen rövidítve akkor is Vw, nem pedig wv :-)).
Meg jott a gyari uj turbom az autohoz ma teszik bele :) gyari ar horribilis sikerult szerezni fel aron en vettem ki a dobozbol :) Ugy hogy nem adom el az autot ugy dontottem !
Most cserelunk vezerlest is ugy hogy ,ha mar igy alakult meg marad ki akarom hasznalni :)
Kettostomegu lenkerek meg a kuplungban is 53 ezer km van most uj turbo uj lengescsillapitok a pd elemek le lettek cserelve egy 63 ezret futott 1.9 -es Jetta bontott pd-re az egesz sor!Sajnos benzint tankoltam :( ez az ok nem a minuseg szerintem soha nem lett volna gond vele!
/3 eve ugyan azon a kuton tankolok es benzint tankoltam basszus ,mia napig nem ertem/
Na mindegy szinte minden "uj" megyek vele meg 10 ezret hogy osszeszokjon a turbo a tobbi mehanikaval es kap egy uj programot" chip-et"!
Ugy sem tudnam eladni annyiert amennyit igy valojaban er!
Ekezet azert nincsen mert kulfoldrol irok es nincsenek ekezetek a billentyun. Az h zavar sajnalatos mert nekem diszgafia zavaraim vannak. Masszoval irasgondok. Nem lehet mindenki tokeletes.
Hat nezelseatba dizel 1.9-et. Ugyan az a motor van abban is mind a skodaban. Igaz csak azota miotta awv megvette a seatott elotte mindenfele csoda fiatmmotor volt benne.
Udv!
Helyesen, kolléga, helyesen! Egy sorban 14 hiba (és az ékezeteket nem is néztem), az elég durva!
Ezt már többször is szóvá tettem, mert engem rettenetesen zavar! A fórum(ok) minimális szintjét azért próbáljunk megütni!
Hat nezel seatba dizel 1.9-et. Ugyan az a motor van abban is mind a skodaban. Igaz csak azota miotta awv megvette a seatott elotte mindenfele csoda fiat mmotor volt benne.
Elolvastam az összes hozzászólást, már egy pár hónapja nézegetem az Octaviákat, és az igaz hogy nagyon nehéz akár csak jónak tűnőt is találni, aztán elmegyek több száz kilómétert és jön a csalódás.. Lehet hogy benzinest könnyebb lenne találni, de nem nagyon találtam olyan benzinest ami tetszene és olyan felszereltsége lenne, mint a legtöbb dieselnek. És a cikkek, fórumok alapján úgy gondolom, hogy még ezek az 1,9 es motorok jó motorok. Emiatt szeretnék dieselt, de nem minden áron, 7 éve van nálam az autóm, 1,4 benzines LEON, két ablakemelőt cseréltünk rajta és egy hőgombát. A mai napig megbízható autó... Ezért van némi félelmem..
Megnéztem a linket, nem is lenne rossz de bízok a mágnesbe. A gyári kibírta azt is, hogy 130nál levolt húzva az ablak szerintem ez a mágneses dolog nem bírja ki. :-)
Nem mervado a fogyasztas varosban, nincs mit szamolni napi max. 30km, azaz havi masfel tank uzmanyagot, mondjuk ket tankhoz kepest a benzines hatranyara.. Hasznalt dizelt jot, nehez kapni, ha olcso biztos baj van vele es a javitasa, szakszeruen, draga. A rovidtavu utakat a dizel nem szereti, foleg telen.
Ha így nézzük, nem is sok az a havi plusz pár rugó, amit félre kell tenni a "hogyha beüt a krach" borítékba, hiszen havi szinten /lebontva/ többet is elszórunk bohócságokra. ;)
Körülbelül évi 20 000 km, de kipróbáltam az 1,6 benzinest és hát nem igazán ment, hangja is volt és a fogyasztás is soknak ígérkezik, ezzel szemben a diesel szépen megy és a fogyasztás is baráti.. Összességében sokkal jobban tetszik a diesel...
Hát, az évi 20e km az határeset....
Ha használt autóban gondolkozol, a dízelek eleve drágábbak a benzineseknél, azaz ugyanannyi pénzért többet futott és/vagy kevésbé jó állapotú dízel autót kapsz.
Az 1.9 PD városban 2 - 2.5 literrel fogyaszt kevesebbet a sima 1.6-osnál, ez 20e km alatt 170 - 200e ft spórolás. Ha peches vagy, egy komolyabb hiba el is viszi ezt az összeget.
Körülbelül évi 20 000 km, de kipróbáltam az 1,6 benzinest és hát nem igazán ment, hangja is volt és a fogyasztás is soknak ígérkezik, ezzel szemben a diesel szépen megy és a fogyasztás is baráti.. Összességében sokkal jobban tetszik a diesel...
Szia. Nekem a bal hátsó ajtó vacakolt, a műszerfal azt jelezte hogy nyitva van pedig csukva volt vagy fordítva. Nekem a zár volt rossz a szerelő azt mondta elromlott a zár második fokozata és ez idővel kinyírta a mikrokapcsolót is. Az az ajtó mióta megvan a kocsi mindig nehezebben járt mind a többi de eddig nem foglalkoztunk vele. Én viszonylag olcsón 4000 forintért tudtam szerezni egy teljes bontott zárat. Munkadíjjal együtt 9000 forintra jött ki. (Octavia kombi 2002 1.6)
Üdvözlet, SOS. Skoda octavia 1u bal hátsó elektromos ablak műanyag csúszka letört, ki vettem a komplett szerkezetet ki támasztotam az üveget, kárpit vissza szereltem és be csakhamar az ajtót És nem nyílik ki se belül rövid se kivülröl. HOGY TUDOM KI NYITNI? Ha la venném az ajtó zsanért ki tudnám nyitni? Előre is köszönöm a segítséget
Na, megbocsájtok a kocsinak: előzetes félelmemmel ellentétben a töketlen alakú csomagtartóba mégis befért 3 bringa a hátsó ülés mögé 4 kerékkel meg némi csomaggal. A maradék két kerék meg csomag meg elfért a hátsó ülésen. Így a 3 ember + 3 bringa konfiguráció működik. Kicsit több próbálkozással lehet, hogy a 3 bringa + 4 ember is menne. Szóval maradhat a gép :-).