Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

brincza Creative Commons License 2011.08.04 0 0 10874

A VIVID szerint annak az aluminium egységnek a tűzfal felöli oldalán,ahova a levegőszűrő utáni bordás gumicső becsatlakozik.Egy elég sok kábeles csatlakozó van rádugva.Remélem eléggé éethetően írtam le.

Előzmény: Zsolt_21 (10873)
Zsolt_21 Creative Commons License 2011.08.04 0 0 10873

Én is ugyan ebben a cipőben járok amiben te.. Még keresem a megoldást. .)

 

Egyébként valaki aki ismeri az 1.2-es S-tec motororos kalost, elárulhatná, hogy ebben hol van az alapjárati motor?!?!

 

Köszi előre is.. .)

 

Zs.

Előzmény: zs61 (10867)
brincza Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10872

Természetes jelenség-e,ha a motor olajbetöltő nyillásán benézve olajsarat,meg kulimázt látok?A nyiláson benyúlva 1-2 miliméter vastag koszt tudok körömmel eltávolítani.Szerintem valami nem ok.

brincza Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10871

Köszi,megteszem!

Előzmény: niváskarcsi (10869)
brincza Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10870

SAE 80W . Feltöltési mennyiség 1.8 liter.Gondolom mehanikus váltód van.Aisin 81-40LE 5.9+-0.2 liter ha automata.

Előzmény: 70sanyi (10868)
niváskarcsi Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10869

Igen,le kéne ellenőrizni.

Előzmény: brincza (10866)
70sanyi Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10868

Köszönöm válaszod, azt hiszem lecserélem. További jó napot!

Előzmény: brincza (10865)
zs61 Creative Commons License 2011.07.31 0 0 10867

Sziasztok, segitséget szeretnék kérni,1.2 kalos csak az első hideg inditásnál mindig lefullad.2diknál ha kap gázt ingadozva de beindul és ha folyamatossan tartom a gázt akkor pár mp múlva beáll a normál alapjárat.menet közben semmi probléma húz nem ingadozik.Akinek volt hasonló és megoldotta irjon,de olyan is aki biztosat tud.Kösz

brincza Creative Commons License 2011.07.30 0 0 10866

Vezérműszíjat cseréltem az 1.2-es kalosomon,és azóta úgy veszem észre mintha gyengébb lenne az autó.Ez főleg elinduláskor jelentkezik,jóval nagyobb gázt kell adnom külömben lefúl a motor.Okozhat ilyen hibát,ha elrakom egy foggal a vezérlést?

brincza Creative Commons License 2011.07.30 0 0 10865

Lehet cserélni,de csak ellenőrzést és utántöltést ír a szervízprogram.

Előzmény: 70sanyi (10864)
70sanyi Creative Commons License 2011.07.30 0 0 10864

Sziasztok üdvözlök mindenkit!

 

Szeretném megtudni hogy 1.4 es kalosba(2003) a váltóba kell-e olajat cserélni?

vagy egyáltalán lehet-e?

Válaszotokat előre is köszönöm.

ENGINEER Creative Commons License 2011.07.24 0 0 10863

Sziasztok!

 

Nem tudom mi történt, lehet csak a napokban túlságosan megázott az autóm, lehet épp eddig tartott valami alkatrész...

 

A jelenség: korményfodításkor (mindkét irányba) recseg-ropog. Nem fémesen. A kormányon is érződik, és rohadtul zavar. Tippem a toronycsapágy gumiszilentje, de ez csak tipp. Autószerelő még nem látta, és mielőtt megyek és kitalálja hogy a fél elejét ki kell cserélni, megint érdeklődnék tőletek.

 

Volt-e ilyen valakinél? Mi volt a megoldás? Esetleg nyomjak neki egy adag szilikospray-t? Érzésre megoldás lehwet, de nem tudom hogy épül fel azon a részen a szerkezet, hogyan van benne a toronycsapágy? Mennyire védett ha telenyomom szilikonnal? Vagy más lehet az ok? És más a megoldás?

 

Köszönöm, előre is.

 

E.

pannika77 Creative Commons License 2011.07.20 0 0 10862

Nekem is hasonló problémám volt a Kalosommal!Ki lett cserélve a vezérlő jeladó és a főtengely jeladó.Most tökéletes az autó!

Előzmény: multimen (10850)
zs61 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 10861

Aveo2007-nek köszi a választ én is erre tipeltem.zs61

 

almaata66 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 10860

Gumis sincs a közelben? Ott megemelik és meg is nézik szerintem ingyen.

 

Előzmény: Ken_Block (10859)
Ken_Block Creative Commons License 2011.07.17 0 0 10859

Ütöget-ütöget igen, csak nem úgy mintha egy 5kg-os kalapáccsal vernék a kormányrúd végét....

A baj az, hogy környéken nincs nagyon olyan szervíz, ahol meg néznék....úgy kezdik, hogy amiért fogadnak egy5-ös, meg a másikért meg nézik.....

Mondta ismerős, hogy legnéscsillapítót nézzük meg, ha kezd szét menni, akkor szokott ilyeneket csinálni....meg hintázik is a kocsi...

Előzmény: BTO11 (10858)
BTO11 Creative Commons License 2011.07.17 0 0 10858

homokba,még a jo futkoso is ütöget ha tulgázt adsz és pattog az eleje.

valamekyik trapézgömbfej lehet,kormány összekötö gömbfej.

auto megemel és föl-le oldalt megrángat és valaki kukucs alatta a dolgokat.

Előzmény: Ken_Block (10854)
Aveo2007 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 10857

Csak az 1.4-esben van, az elején én is ki akartam takarítani, akkor mondták a szervizben, hogy nincs.

Előzmény: zs61 (10856)
zs61 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 10856

Sziasztok,azt szeretném megtudni hogy az 1.2ben van-e alapjárati motor és holvan,én nem találtam.Szerintem csak az 1.4ben van,ha lehet nem tipet hanem csak biztos választ kérnék,ha esetleg van fotó azt is tedd fel légyszi.Köszi zs61

pity68 Creative Commons License 2011.07.16 0 0 10855

A lengéscsillapító nekem új korától sziszeg,de dzsimi111-nek igaza van vigyed-be valahova feketén és nézessed meg,lehet így is kisérletezni csak lehet hogy többe fog kerülni,főleg ha mellé még elmegy valami.

Előzmény: Ken_Block (10854)
Ken_Block Creative Commons License 2011.07.14 0 0 10854

Igen, 8 éves múlt, gyári gumik...most mikor raktam fel őket nyár elején, akkor néztem őket, most kezdenek repedezni....

Jó talajon gázadásra/fékezésre egyenesen megy...mikor hirtelen ütödés éri a kereket akkor kopog valami, meg néha-néha üt a kormányra...lengéscsillapító tipp van, mert erősen sziszeg a bal első, holott szerintem eddig nem igen csinálta, vagy halkabban...illetve homokban, ha kapar akkor is bele-bele üt a körmányba..holott ezt elvielg nem  szabadna..

Előzmény: dzsimi111 (10852)
dzsimi111 Creative Commons License 2011.07.14 0 0 10853

Ha gázadásra és  fékezésre a kormány eltekeredik ,azonnal menny egy szervizbe . Pl. autóklubban, feketén megnézik 4-5000ft-ér.De próbálkozhatsz is :stabilizátorpálca,gömbcsuklók,szilentek,toronycsapágy!!,kormánymű ,stb..

 

Ha felemeled a vasat a kereket függőlegesen megtudod mozgatni?

dzsimi111 Creative Commons License 2011.07.14 0 0 10852

Komolyan nem akarok kötekedni ,DE 8 ÉVES GUMI?Szard le a kormányrázást igyis-úgyis életveszélyben vagy(tok) méterről méterre!

Előzmény: Ken_Block (10849)
Ken_Block Creative Commons License 2011.07.13 0 0 10851

Nem akarok hülyeséget mondani, a kábeleken való "kóbor" áram rohangálását nem tudom, de le állásra van tippem.

Indításnál ad gázt, vagy azt sem, és neked kell?

Amúgy én alapjárati motor hibásodására tippelnék, de nem biztos.

Nekünk volt, hogy égett check, lett minden csinálva...takarítva, semmi...lambda szonda csere, check el múlt, de közben indításnál nem adott gázt, nem volt alapjárat, állandóan tartani kellett...szét lett szedve alapjárati motor, amennyire otthon lehet, hát egy kicsit szét volt esve, ki lett cserélve, és van alapjárat, ad gázt, nem ég a check,ja egy kimaradt, néha pörgette a motrot 2-2500 körül...el múlt minden, de most megint jön elő majd 1 év után..most viszont nem sok sejtésem van mi lehet..

Futomű is kopácsol mint egy harkály...

 

Előzmény: multimen (10850)
multimen Creative Commons License 2011.07.13 0 0 10850

Sziasztok!

 

Hátha valaki járt már így!

A dolog múlni nem akaró cseklámpával indult. EGR tisztítás után, (ez egyszerűen hajtható végre) elmúlt az alapjárat hidegen motornál. Erre kipucoltam az alapjárati motort. Vissza is jött az alapjárat, ahogy kell, de fordulaton, húzatásnál erősen rángatni kezdett. Gyújtásra kezdtem gyanakodni, nosza ki a gyertyákkal, úgyis régiek voltak. Eredmény: semmi. Volt egy rossz érzésem, ezért benéztem a motorba sötétedés után. Helyes kékes fény lengte körül a gyújtáskábeleket.

A baj az, hogy ennek a cseréje sem oldotta meg a problémát. Továbbra is rángat, és huzamosabb, folyamatos menés után üresbe kapcsolásnál (piros lámpánál) leáll. Indítás után újra van alapjárat.

Nem tudom, mit b.tam el, segítsetek, ha van tapasztalat! Ha nincs, akkor legfeljebb szervíz, és hibakiolvasás lesz a vége, de inkább elkerülném, hogy javaslatot tegyenek az autó felének kicserélésére biztos, ami biztos alapon...

 

SzG

Ken_Block Creative Commons License 2011.07.13 0 0 10849

Gumit biztos ki lehet zárni, annak ellenére, hogy 8 évesek múltak, nem az ráz...az folytonos rázást tenne, és csak egy bizonyos sebességtől fogva ráznának.

Most viszont sebességtől függetlenül van a rázás, ha nagyobb ütődés éri az első kerekeket...áló helyben bár hogyy lökdösöd a kasztnit, nem csinál semmit...menet közben viszont hál istennek a balatoni mű utakba(rally pályák jobbak), kicsit gyorsabban egy gödörbe menve kopog valami, és erősebbnél enyhén a kormányt is "megráza", üt rá 1-et....

niváskarcsi Creative Commons License 2011.07.12 0 0 10848

Hali.Sajnos tudomásul kell venni.A márkaszervíz csak a saját szarát adhatja el.Nem ajánlhat más megoldást,neki házon belül kell megoldást találni,még ha ez drága is nekünk.Ha nem így tesz,elveszik tőle a jogot.A pult másik oldalán legtöbbször magasan képzett szakemberek vannak,de ha segítőkész  magánban,kirúgják, ha rájönnek.Persze mindenre lehet megoldást találni.

Előzmény: ENGINEER (10839)
niváskarcsi Creative Commons License 2011.07.12 0 0 10847

Valószínűleg a kormánymű végén,az irányító rúd belső csuklója lóg,esetleg a rúdfej.A rázás,vagy a gumi vászonszakadt,vagy a felniben sárlerakódás van.

Előzmény: Ken_Block (10843)
pity68 Creative Commons License 2011.07.12 0 0 10846

Kormányrázás:felni,gumi?

Előzmény: Ken_Block (10845)
Ken_Block Creative Commons License 2011.07.12 0 0 10845

Nem tudom, vagy hiszem, bal oldal már cserélve volt pár hónapja, mert kopogott, csak nem rázta a kormányt...

Az a baj, hogy akna kellene vagy emelő, csak egyik sincs, home made trükk árok felé, csak hát kocsiban kb 50 fok van így hogy garázsban van, napon még több lenne, + alá mászni, ott aszalódok össze....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!