A VIVID szerint annak az aluminium egységnek a tűzfal felöli oldalán,ahova a levegőszűrő utáni bordás gumicső becsatlakozik.Egy elég sok kábeles csatlakozó van rádugva.Remélem eléggé éethetően írtam le.
Természetes jelenség-e,ha a motor olajbetöltő nyillásán benézve olajsarat,meg kulimázt látok?A nyiláson benyúlva 1-2 miliméter vastag koszt tudok körömmel eltávolítani.Szerintem valami nem ok.
Sziasztok, segitséget szeretnék kérni,1.2 kalos csak az első hideg inditásnál mindig lefullad.2diknál ha kap gázt ingadozva de beindul és ha folyamatossan tartom a gázt akkor pár mp múlva beáll a normál alapjárat.menet közben semmi probléma húz nem ingadozik.Akinek volt hasonló és megoldotta irjon,de olyan is aki biztosat tud.Kösz
Vezérműszíjat cseréltem az 1.2-es kalosomon,és azóta úgy veszem észre mintha gyengébb lenne az autó.Ez főleg elinduláskor jelentkezik,jóval nagyobb gázt kell adnom külömben lefúl a motor.Okozhat ilyen hibát,ha elrakom egy foggal a vezérlést?
Nem tudom mi történt, lehet csak a napokban túlságosan megázott az autóm, lehet épp eddig tartott valami alkatrész...
A jelenség: korményfodításkor (mindkét irányba) recseg-ropog. Nem fémesen. A kormányon is érződik, és rohadtul zavar. Tippem a toronycsapágy gumiszilentje, de ez csak tipp. Autószerelő még nem látta, és mielőtt megyek és kitalálja hogy a fél elejét ki kell cserélni, megint érdeklődnék tőletek.
Volt-e ilyen valakinél? Mi volt a megoldás? Esetleg nyomjak neki egy adag szilikospray-t? Érzésre megoldás lehwet, de nem tudom hogy épül fel azon a részen a szerkezet, hogyan van benne a toronycsapágy? Mennyire védett ha telenyomom szilikonnal? Vagy más lehet az ok? És más a megoldás?
Sziasztok,azt szeretném megtudni hogy az 1.2ben van-e alapjárati motor és holvan,én nem találtam.Szerintem csak az 1.4ben van,ha lehet nem tipet hanem csak biztos választ kérnék,ha esetleg van fotó azt is tedd fel légyszi.Köszi zs61
A lengéscsillapító nekem új korától sziszeg,de dzsimi111-nek igaza van vigyed-be valahova feketén és nézessed meg,lehet így is kisérletezni csak lehet hogy többe fog kerülni,főleg ha mellé még elmegy valami.
Igen, 8 éves múlt, gyári gumik...most mikor raktam fel őket nyár elején, akkor néztem őket, most kezdenek repedezni....
Jó talajon gázadásra/fékezésre egyenesen megy...mikor hirtelen ütödés éri a kereket akkor kopog valami, meg néha-néha üt a kormányra...lengéscsillapító tipp van, mert erősen sziszeg a bal első, holott szerintem eddig nem igen csinálta, vagy halkabban...illetve homokban, ha kapar akkor is bele-bele üt a körmányba..holott ezt elvielg nem szabadna..
Ha gázadásra és fékezésre a kormány eltekeredik ,azonnal menny egy szervizbe . Pl. autóklubban, feketén megnézik 4-5000ft-ér.De próbálkozhatsz is :stabilizátorpálca,gömbcsuklók,szilentek,toronycsapágy!!,kormánymű ,stb..
Ha felemeled a vasat a kereket függőlegesen megtudod mozgatni?
Nem akarok hülyeséget mondani, a kábeleken való "kóbor" áram rohangálását nem tudom, de le állásra van tippem.
Indításnál ad gázt, vagy azt sem, és neked kell?
Amúgy én alapjárati motor hibásodására tippelnék, de nem biztos.
Nekünk volt, hogy égett check, lett minden csinálva...takarítva, semmi...lambda szonda csere, check el múlt, de közben indításnál nem adott gázt, nem volt alapjárat, állandóan tartani kellett...szét lett szedve alapjárati motor, amennyire otthon lehet, hát egy kicsit szét volt esve, ki lett cserélve, és van alapjárat, ad gázt, nem ég a check,ja egy kimaradt, néha pörgette a motrot 2-2500 körül...el múlt minden, de most megint jön elő majd 1 év után..most viszont nem sok sejtésem van mi lehet..
A dolog múlni nem akaró cseklámpával indult. EGR tisztítás után, (ez egyszerűen hajtható végre) elmúlt az alapjárat hidegen motornál. Erre kipucoltam az alapjárati motort. Vissza is jött az alapjárat, ahogy kell, de fordulaton, húzatásnál erősen rángatni kezdett. Gyújtásra kezdtem gyanakodni, nosza ki a gyertyákkal, úgyis régiek voltak. Eredmény: semmi. Volt egy rossz érzésem, ezért benéztem a motorba sötétedés után. Helyes kékes fény lengte körül a gyújtáskábeleket.
A baj az, hogy ennek a cseréje sem oldotta meg a problémát. Továbbra is rángat, és huzamosabb, folyamatos menés után üresbe kapcsolásnál (piros lámpánál) leáll. Indítás után újra van alapjárat.
Nem tudom, mit b.tam el, segítsetek, ha van tapasztalat! Ha nincs, akkor legfeljebb szervíz, és hibakiolvasás lesz a vége, de inkább elkerülném, hogy javaslatot tegyenek az autó felének kicserélésére biztos, ami biztos alapon...
Gumit biztos ki lehet zárni, annak ellenére, hogy 8 évesek múltak, nem az ráz...az folytonos rázást tenne, és csak egy bizonyos sebességtől fogva ráznának.
Most viszont sebességtől függetlenül van a rázás, ha nagyobb ütődés éri az első kerekeket...áló helyben bár hogyy lökdösöd a kasztnit, nem csinál semmit...menet közben viszont hál istennek a balatoni mű utakba(rally pályák jobbak), kicsit gyorsabban egy gödörbe menve kopog valami, és erősebbnél enyhén a kormányt is "megráza", üt rá 1-et....
Hali.Sajnos tudomásul kell venni.A márkaszervíz csak a saját szarát adhatja el.Nem ajánlhat más megoldást,neki házon belül kell megoldást találni,még ha ez drága is nekünk.Ha nem így tesz,elveszik tőle a jogot.A pult másik oldalán legtöbbször magasan képzett szakemberek vannak,de ha segítőkész magánban,kirúgják, ha rájönnek.Persze mindenre lehet megoldást találni.
Nem tudom, vagy hiszem, bal oldal már cserélve volt pár hónapja, mert kopogott, csak nem rázta a kormányt...
Az a baj, hogy akna kellene vagy emelő, csak egyik sincs, home made trükk árok felé, csak hát kocsiban kb 50 fok van így hogy garázsban van, napon még több lenne, + alá mászni, ott aszalódok össze....