Keresés

Részletes keresés

tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48613
Hopp, hülyeséget beszélek, sztornó, a kölcsönbusz egy 415-ös volt, a későbbi EUF-164...
Előzmény: tupolev (48612)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48612
"Aha, tehát ő akkor szintén 435.10 kivitel, de nem került ki."

De kikerült.
A C AS 222 leégése után, 1995-ben ugyanis az Autobus Sachen kapott egy kölcsönbuszt, egy teljesen fehér 435.10-est, MAN motorral. Szerintem ő a későbbi GAT.
Előzmény: trlpx (48609)
MXA949 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48611
Üdv!A szigetszentmártoni bontóba hogyan lehet bejutni?Van telefonszám vagy vmi elérhetőség?
Előzmény: Tavaszutca (48575)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48610
Bizony :-(

Ilyen volt újkorában:












És ez lett belőle:









Előzmény: Törölt nick (48605)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48609
Aha, tehát ő akkor szintén 435.10 kivitel, de nem került ki.
Előzmény: boz-021 (48606)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48608
A legnagyobb király busz a magastámlás üléseivel és a pofozós váltójával. :-)
Előzmény: trlpx (48604)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48607
Másfél. A két schönebecki ezután fél évvel, közvetlenül a '95-ös BKV-s széria, valamint az FCK/FCL-ek legyártása után készült el. A GAT meg utánuk. (Visszamaradt megrendelés lehet, mindazonáltal HU van a VIN-jében.)
Előzmény: Törölt nick (48605)
boz-021 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48606

GAT-378.

'96-ban lett ezzel a rendszámmal forgalomba helyezve.

Előzmény: trlpx (48604)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48605
Egy éves korában!?!? :-(
Előzmény: Alkaa (48603)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48604
A GAT-378 ki volt eredetileg?
Előzmény: Alkaa (48603)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48603
"A harmadik 435.10 a C AS 222, arról tudunk valamit?"

1995. májusában leégett.
Előzmény: Törölt nick (48598)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48602
Igen valóban, jól látszik most így a két kép összehasonlításával. Köszi!
Előzmény: bi-02 (48599)
DéTíZ Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48601
Érdekessss................
Előzmény: torqmatic (48586)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48600
Igen, pont erre szerettem volna rámutatni az előzővel.
Előzmény: P.stephenson (48579)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48599

Ha megnézed ezt a két képet, kiderül, hogy nem ugyanaz a busz:411.K3

 

415.P1
Előzmény: trlpx (48541)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48598
A társa az FSJ-689, ugye? Régen SBK YV 34 és 35 rendszámmal futottak.
A harmadik 435.10 a C AS 222, arról tudunk valamit?
A 435.08 a lengyeleknél van (ZP HD 59 > KTA T663). Ennyi az összes német 435, (meg esetleg a 435.02 próbakocsi).
Előzmény: trlpx (48592)
torqmatic Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48597
Nem tudom.
De ha nem említettem volna, a busz országjáró körúton vesz részt; a homlokfalán látható web-címen talán érdemes megérdeklődni, hogy mikor és pontosan hol lesz hozzád a legközelebb, és akkor majd élőben is meg tudod vizsgálni, illetve ki tudod faggatni a gazdaját, hogy mi is ez valójában.
Előzmény: memphis belle (48593)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48596
Ez akár az ikarusdata.fw.hu-ra is kerülhetne :-)
Előzmény: P.stephenson (48587)
memphis belle Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48595
Hopp ! Erre nem is gondoltam... Lehet, hogy van igazság abbban amit mondasz.
Előzmény: P.stephenson (48577)
0225 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48594
Hoppá akkor megvan a harmadik dunaújvárosi 415-ös is.
Előzmény: Tavaszutca (48573)
memphis belle Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48593

Láttam a Neoplant a KTI-ben (módosítva van a váz elöl) és a Mozaik u.-ban is,

KDW-442-es rendszámon helyezték először forgalomba. 

A rendszámkeresőt hagyjuk. Az csak játszani jó. :)

Csak a saját rendszerére és adatbázisára hagyatkozik, azt meg hagyjuk inkább.

Írd be például azt, hogy FMW-083.

Érdekes eredményt fogsz látni, azonkívül , hogy selejtezték a 662-est.

 

Tiszafüreden ? Ki csinálta ? A Kiss Lajos féle lakatoscég ?

Előzmény: torqmatic (48585)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48592
Ő és a társa (azt is árulják) Schönebeckből kerültek haza, hogy a kb. tizenkét év alatt kint mennyit futottak passz, a 210 lehet 210 ezer is ami egy fokkal reálisabb esetleg.
(Pl. a társánál 371000 km-t írnak)
Előzmény: Törölt nick (48591)
Feri BPO-576 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48590
FLR-581-gyel mi a helyzet?
Egy ideig a csepeli Tesco-hoz járkált, aztán eltűnt.
Szintén ugyanitt volt egy sárga 260-as (FIS-588), mely sokáig meghatározó volt a Tesco-járaton.
Ővele mi lett?
Előzmény: boz-021 (48574)
EKM-765 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48589
Ezzel mi lett?
Előzmény: torqmatic (48586)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48588

:-O

Ez itt megfeküdt és már nem volt kedvük bevontatni? :-)

Előzmény: torqmatic (48586)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48587

:-) Nem hagyott nyugodni ez a számozásos dolog sem, erre ezt találtam ki:

 

Készült ugye hat tanulmánykocsi, különböző kivitelben, hajtással, stb. Tipusszámot a padlómagasság szerint kaptak, így lett 411, 413 és 415. Ezeket egységesen 410-es fantázianévvel látták el, kivéve az utolsót, mivel annak teljesen más volt a felfüggesztése, így ő lett a 440-es. Ezután a tanulmánykocsik közül kiválasztották azt az egyet, amit meghatározta a további fejlesztések irányvonalát. Ez lett a 415.P1, továbbra is 410-es fantázianévvel. Így a további prototípusok már 415.xx típusszámmal jöttek ki, de a fantázianevük továbbra is 410 volt. Ezért volt látható a BNV-n kiállított 415.00-án, vagy a pécsi 415.01-en a 410 felirat. A 415.02-től kezdték el típusszámilag és fantázianévileg (de szép szó) is 415-nek hívni őket. Késöbb a 415.00 homlokán javították a feliratot, a pécsi kocsin viszont nem, ennek okát nem tudom.

 

Én így legóztam össze a történetet, szóljatok, ha baromságot mondtam. :-)

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (48582)
torqmatic Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48586
torqmatic Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48585
Olyan homlokfal van rajta mint az egyik pesti városnézőn (FLR-850->Neoplan N4016), és azt a gépet németben építették nempedig itthon.

Ezt 100%-ra biztosan tudod? Annak cégnek a többi buszát is itt, Magyarországon építették (át), miért lenne az az egy kivétel?
Egyébként ezt csuklóst Tiszafüreden csinálták, nem tudom miért olyan hihetetlen, hogy az AZH-107-et használták fel alapként... Szerintem ha úgyis az volt a céljuk, hogy egy egyedi, speciális igények szerint átalakított bemutatóbuszt építenek, akkor különösebben nem számít, hogy a "donor" milyen állapotban volt; például nem hiszem, hogy bármilyen akadályba ütközött volna beszerezni mondjuk egy D10-es, vagy akár egy más típusú motort.

De szerinted miért pont Ik 435.K2-esnek írja a járműkereső, ha nem is az?
Előzmény: memphis belle (48528)
E94.27G Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48584
Az nehezen lehet, mert BAJ-358 még eredeti rendszámmal közlekedik. A kép 06.26.-án készült.
Előzmény: 0225 (47884)
RAN 19-77 Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48583

ezt a képet 2 éve csináltam nálunk

amikor jöttek a Neo-k,akkor egyik napról a másikra eltűnt a Havannáról

FKB-733
Előzmény: Tavaszutca (48575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!