Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48649
Akkor a 415.04-ig megvan minden busz. Altípus szerint a .07; .08; .09 következik, eddig azt sikerült 99% bizonyossággal megállapítani, hogy ők 3 különböző busz, a 415.09-ről korai, a 415.08-ról kései képünk, infónk nincs.

Ez az a busz, ami nem 415.11:
http://ik400.fw.hu/415/415-28.jpg
A "PIR-D 802" valós 415.11-ről Tupolev írt, a többi 415-ös pedig már szériatermék.
Előzmény: P.stephenson (48645)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48648
Előzmény: D 20 (48647)
D 20 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48647
Kérem valamelyikőtöket, hogy dobjon egy elérési utat a velünk pusztuló történelem topikhoz!

(sajna nem találom meg:(

Köszönöm!
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48646

Ha lenne, szerintem belekerült volna a könyvbe!

Ámen! :-)


A buszok.fw.hu immár hét éves, ott is sok a téves infó a 400-as prototípusokkal kapcsolatban.

Bizony. Pl. a 411.K3-at összekeveri a pécsi 415.00-val. Égés. :-)

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (48643)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48645

I see. Végülis lezárhatjuk a témát azzal, hogy nem volt másik 440 és 441.

Viszont a 415.11 története továbbra is kérdéses.

 

P.s

Előzmény: bi-02 (48644)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48644
O.K., ezt én is tudom, csak a felvetésre írtam, illetve engedtem el a fantáziámat. Ha lett volna akkor ez a kettő esélyes lehetett volna, persze csak ránézésre, a műszaki beltartalom ecsetelése nélkül.
Előzmény: P.stephenson (48635)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48643
Ha lenne, szerintem belekerült volna a könyvbe!
A buszok.fw.hu immár hét éves, ott is sok a téves infó a 400-as prototípusokkal kapcsolatban.
Előzmény: P.stephenson (48642)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48642

Mert Busman írta. :-) Igaz ennek már öt éve. Lehet, hogy azóta rájött, hogy nincs?

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (48640)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48641
A legújabb GL is úgy írja az "aliasokat", ahogy mi. Én beletörődtem az 1 db 440-esbe :-)
Előzmény: P.stephenson (48639)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48640
Akkor miért keresed a másik 440-est? :-)
Előzmény: P.stephenson (48639)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48639

Az első négy proto 400-ast simán 410-nek hívták. (413.K1; 411.K1; K2; K3). 410 NE lett a 415.P1, majd a 411.K1-es készült el, ő lett a 440 NE. A két 415.00 közül a BKV-sra 415 volt írva, a másikra nam tudom, hogy mi, a 415.01-esek közül a GMX-021-es valamiért 410-es, a másik 415, a 415.02 (.04-es fenékvázas)-es (kétajtós proto) szintén 415.

Ugyanezt írtam le korábban. :-)

A 415.00-ra 410 volt eredetileg írva:

http://www.freeweb.hu/ikarusdata/tipus/415bkv/ik410bnv.jpg

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (48637)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48638
Szegény :-( Köszi a képeket!
Előzmény: tupolev (48610)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48637
Szerintem csak egy 440-es készült (411.K4), 441 meg nem is volt. Ahogyan 444 se, bár ez most nem lett említve.

A GTH-AT 664-et a legújabb GL 415.11-nek írja, de más források szerint, és szerintem is ő inkább 415.19.

Az első négy proto 400-ast simán 410-nek hívták. (413.K1; 411.K1; K2; K3). 410 NE lett a 415.P1, majd a 411.K1-es készült el, ő lett a 440 NE. A két 415.00 közül a BKV-sra 415 volt írva, a másikra nam tudom, hogy mi, a 415.01-esek közül a GMX-021-es valamiért 410-es, a másik 415, a 415.02 (.04-es fenékvázas)-es (kétajtós proto) szintén 415.
Előzmény: P.stephenson (48635)
MC-BUBU Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48636

Sziasztok! Saját képekkel frissítettem a HB 122L oldalamat.

 

HB 122L
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48635

Jaaa. A 411.K3 szerintem nem 440, hanem 410, mindenhol így szerepel, még a kijelzőn is. A 411.K4 viszont egyértelműen 440-es, mivel a 410-esekhez képest más a felfüggesztése. Tehát egy 440-es már megvan. De melyik lehet a másik? És kit hívtak 441-esnek?

 

P.s

Előzmény: bi-02 (48633)
kikó Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48634
Előzmény: tupolev (48628)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48633
Az állítólagos két 440-esre.
Előzmény: P.stephenson (48632)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48632

Hűű, ezt most mire írtad? :-)

 

P.s

Előzmény: bi-02 (48631)
bi-02 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48631

Akár lehetne a 411.K3 és a 411.K4, mivel mindkettő külső mérete azonos és rövidebb, mint az összes többi.

Előzmény: P.stephenson (48627)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.22 0 0 48630

Egy tízpontos kép az IK 293-asról, 2005-ből:

http://www.flickr.com/photos/arjhay/10503353/in/set-284401/

 

P.s

P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48629

Akkor visszaszívva, jóoké!

 

P.s

Előzmény: tupolev (48628)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48628
A kőbányainak ős hátfala van. Ez mindent eldönt.
Ezen kívül D11-es motorja, míg a német próbakocsiban valószínű MAN motor volt.
Kőbányai alvázszáma: 415.04-001 84
Előzmény: P.stephenson (48626)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48627

Azért attól még messze van, még van mit csiszolni rajta. Pl. tupi 415.11-ese még megoldatlan, ráadásul Busman szerint két 440-es volt, és volt 441-es proto is.

 

P.s

Előzmény: Törölt nick (48596)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48626

Hmmm, biztos, hogy a kőbányai telepen álló 415-ös a 415.02? Jobban hasonlít erre a német protóra, mint a 415.02-re. A 415.02 meg Kazahsztánba kerülhetett. A kőbányai 415-ösnek látta valaki az alvázszámát?

 

P.s

Előzmény: tupolev (48621)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48625
Na de az én képemen az a kormánykerék azért üt :-)
Előzmény: P.stephenson (48624)
P.stephenson Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48624

48467! :-)

 

P.s

Előzmény: tupolev (48620)
trlpx Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48623
:-o Amindenit.

És akkor szerintetek az stimmel hogy a 435-ös pedig az aki a fehéroroszokhoz Minszkbe került?
Előzmény: Alkaa (48622)
Alkaa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48622
Kazahsztánba került.
Előzmény: tupolev (48621)
tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48621
Egy ladalámpás 415-ös még kimaradt a múltkori gyűjtésből:

415.11, német bemutatóbusz, 1990-ben készült el és 1992-ig turnézott Németországban. Vele mi lett?
Amúgy erős a gyanúm, hogy ezt is egy korábbi protóból építették át, mint a 435.02 német bemutatóbuszt. A rendszáma PIR-D 802 volt.










tupolev Creative Commons License 2008.07.21 0 0 48620
De kemény: 415.01 műszerfala :-)









Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!