En azt irtam a Volanbuszrol, hogy "Jobban szem elott van, mint a videkiek, es ez legalabb annyira hatrany, mint elony. Sokkal tobb politikai behatast kell elviselnie, mint egy atlag videki cegnek, es ez igen kellemetlen."
Ez szinte ugyanaz, mint amit Te irtal :-)
En csak azon csodalkoztam, hogy a Volanbusz vezer idaig kihuzta a valasztasok ota. Es hogy milyen csendben sikerult eltavolitani...
Mostantol vajon ujra papagaj-szinuek lesznek az uj buszok?...
Boccs a visszatérésért, de kicsit lemaradtam az olvasásban.
1. Arra kiváncsi vagyok, hogy a Vb miért lenne kivételezett helyzetben a többi volánhoz képest.
Abból, hogy szemelőtt van, csak hátránya származik. A politikai helyzet nem csak a vezérigazgató személyében tükröződik, hanem - sajnos - a menetrendben is. (Emlékezzetek rá, hogy a Népliget átadásakor egy csomó helyközi járat korlátozásához nem kapott engedélyt, a választások miatt.)
Viszont ha már itt tartunk, a Népliget sem a arról tanúskodik, hogy túlzottan kedvelnék e céget az ÁPV Rt-nél.
2. Az, hogy az elbocsátott vezérigazgató milyen volt, csak akkor derül ki, ha megismerjük a másikat! (Félek, hogy visszasírjuk!)
T.
Én teljesen megértem, hogy a Borsod kicsit hisztis a Szabolcs Volánra, mivel a nyíregyházi járat kezdetektől fogva megállt Mezőkövesden. Ez 14.45-kor indul Bp-ről, míg a Borsod járata 15.00-kor.
Nemrég a Borsod áttette járatát 17.15-re.
Akinek az a velemenye, hogy a honlapomon talalhato zeg-i helyi menetrend "csicsas", az nezze meg az eredetit, es tervezzen (+szornyulkodjon)az alapjan :-) Menetidot es megallokat ne is keressetek benne. :-)
Charleston, mit szólnál ahhoz az ötlethez, hogy a következő tiszti keretében a 91-es és a 20-as busz menetrendje helyett a zeg-i helyi hálózatot kell majd a vizsgázóknak kialakítani és menetrendet készíteni rá? :-)
(Bocsi, ha kicsit off voltam)
Ha már meg lettem szólítva :) Carpy, egyszer én is megnéztem a honlapodon a zalaegerszegi helyi menetrendet, és hasonló jeleket észleltem magamon, mint moszkvics vagy Nolan. De nem említettem meg, mert bizonyára bennem van a hiba, mivel csöppet sem ismerem Zalaegerszeget. Nyilván, aki ott lakik, könnyen kiigazodik a menetrenden. Én viszont leragadtam azon a "nagyvárosi" szinten, hogy pl. egy vasárnapi menetrend valahogy így néz ki: 4.40-8.00: 20 perc, 8.00-20.00: 15 perc, 20.00-23.40: 20 perc. Mindez csillagok, emeletes lábjegyzet, hullámvonalak és csarterjáratok nélkül:)
"a Tisza Volán a saját 3 tengelyes cicáival merre közlekedik?"
A Tisza Volán háromtengelyes E95-ösei többnyire Szeged-Makó, Szeged-Röszke, Szeged-Sándorfalva között járnak, azaz megyén belül. Én személy szerint egyszer láttam az egyik makóit a Makó-Budapest járaton. (A hódmezővásárhelyi példányt nem ismerem, nem tudom, merre jár, Szegeden még nem találkoztam vele.)
A 3 tengelyes Rábák pedig szintén Szeged környékén, kisebb falvakba járnak (pl. Üllés, Ásotthalom).
"Pontosan mi is a baj az egerszegi kozlekedessel?":
Egy Egerszegen idegen számára nem mond sokat a végállomás neve. Asszem ha egy csiricsárébb térképet raknál az oldaladra, akkor mindjárt emészthetőbbé válna a dolog. Olyan beszkennelt várostérképre gondolok amin az utcanevek, meg a vonalak egyaránt rajta vannak. Bár elég polipformájú a város, ami biztos nehézséget okoz térképügyileg.
Jólvanna :)
Én különben se értek hozzá. :)
Egyébként konkrétan a rengeteg jelölésre gondoltam, igen.
Csak azt nem értem, hogy az egyszeri utas hogy bírja ezeket követni? Mert aki valahol lakik Egerszegen, annak ugye megvannak nagyjából a bejáratott útvonalai, és arrafelé - már csak tapasztalatból - is tudja a járatokat.
Nade aki mondjuk nem ismeri a várost, és esetleg sokat kell buszoznia?
Maga a rendszerrel van a baj, vagy pedig annak megjelenitesevel? Mert en sokat fejlesztettem ez utobbin, es a minimumra csokkentettem az elojelek es magyarazatok szamat ugy, hogy az ertelmuk ne vesszen el. A gyakorlati hasznalok szamara szinte minden teljesen logikus, es az o erdekeiket szolgaljak a specialisabb jaratok kacifantjai. Nem lehet egy kisebb varosban nagyvarosi modszerekkel kozlekedest szervezni, ezt mar Charlestonnal egyszer leszogeztuk :-)
Azért ilyet sem tapasztaltam még a topicokon, hogy egy oszlopos vasutas elkezd a buszok felé pislogni. :-)))
"tudod Carpy, amióta nem vagyok Zegen, valahogy nem hoz lázba az oldalad:-))))":
Számomra elborzasztó a Zegi menetrend. Hogy a csudába' lehet így elbonyolítani egy kedves kis város tömegközlekedését? Persze előnye is lehet a dolognak: biztosan így elérték, hogy valamennyi járaton minden időpillanatban pontosan 38,2 utas van. :-)))
Kepek busztipusokrol vannak dogivel a neten, de leiras joval kevesebb. TRA 395 tavolsagi es helyi, illetve Busman "magyar buszok" honlapjan azert van az is. (Benne van mindketto a linkgyujtemenyemben.)
Hatlabu Tiszas kocsit en Szeged-Hodmezovasarhely kozott lattam szaladgalni.
1. a Tisza Volán a saját 3 tengelyes cicáival merre közlekedik?
2. Van-e olyan weboldal, ahol a vasúti mercurióhoz hasonlóan fel van rakva a különböző, magyar és külföldi busztipusok+ némi leírás?
tudod Carpy, amióta nem vagyok Zegen, valahogy nem hoz lázba az oldalad:-))))
"Más példa:több olyan telpülés van Borsodban mely nem engedi megállni a"mi"buszainkat egy megállóban sem.Igazából nem tudom,hogy ez most az önkormányzat vagy a Volán érdeke miatt van így,de úgy gondolom érdekes.":
Szerintem nincs olyan polgármester aki ne szeretné, ha a távolsági busz megállna a falujában. Inkább ott lehet a kutya elásva, hogy ha a Szabolcs Volán nem tud megegyezni a Borsod Volánnal, akkor is indíthat távolsági járatot BAZ megyén keresztül, csak ekkor nem szabad megállnia egyetlen BAZ megyei településen sem az illető járatnak.