Nekem nem eszi az 5wset. Max. egy jelölésnyi megy el a műszerfalon a 10-11 ekm alatt (egy olajcsereperiódus), de legtöbbször még annyi sem. Nem opel ez, meg nem is dizel, hogy olajon éljen...
A Quartz 7000-es félszintetikus motorolaj SAE 10W-40 korábban volt belőle DIESEL is, na azt nem érdemes beletenned, de úgy tudom, ma már csak egyfélét gyártanak belőle, csak más a beszerzési forrás. Szerintem, ha az olcsóbbikon nem szerepel a DIESEL felirat, és nem túl régi gyártású, akkor spórolj! :-))
Köszi, valóban nem kis meló és bukik az egész, ha nem találok lámpatestet hozzá.
Jut eszembe a 2003-as Xsa II-nek van projectoros ködlámpája, esetleg annak a helyére lehetne egy D2-es projectort beépíteni, persze, ha van elég hely hozzá... Hmm, elgondolkodtató....
A xenonos drájvereket fel tudnám pofozni. Mint ahogy tegnap is 500 km (nagyrészt ködben) autópályás vezetés közben. Ha én KPM lennék, még a jogosítványt is bevonnám a műszaki vizsga alkalmával. Ha pedig rendőr lennék, a helyszínen venném el minden papírját, hogy csak busszal tudjon hazamenni.
A vakítás ellen keresném a projectoros lámpát, mivel már láttam nyitott foncsorosba betett Xenont, ami tényleg kellemetlen volt (huszonéves Golf I, hasonló korú bőrhajú fiatalemberekkel megpakolva). A műszaki hátterét egyébként ismerem a dolognak, kell hozzá egy billenésérzékelő, amit össze kell hangolni az elektromos magasságállítóval, meg egy fényszórómosó. Ha ezek megvannak, akkor teljesíti a vizsgafeltételeket. Persze így ez egy hangyányival drágább, mint a kapható foglalatspecifikus Xenon szettek, de még így is jóval olcsóbb, mint egy gyári Xenonos C4, vagy C5. (mert ugyi Xsarához nem lehetett rendelni....).
Gyanítom, hogy ez csak akkor jöhet elő konkrétumként, amikor már nem garis az autó, az meg még egy picit odébb van, addig meg maradnak az OSRAM SVS izzóim.
Most inkább a LED projectre koncentrálnék, hiszen ezek a kis mütyürök nem igen szorulnak cserére, gyakorlatilag lazán elvillognak akár 10 évet is. A Villányi úton találtam egy kis boltot, ahol beszerezhetőek nem is horror áron (1400-2500 között), próbálható, ha kérem be is teszik..stb...
Tudtommal nem létezik, nekem így külsőre pl a WRC Xsara sötétített fényszórói tetszenek, de olyat se nagyon kapni sehol. Projektorost kettesbe meg főleg nem. Xenon...hát műszakin nem megy át az szerintem ziher, de vakítani is fog, korábban valaki bemásolt nekem 1 cikket ide, abban írta 1 szaki hogy meglehetősen vakít, ha nincs automata magasságállító vagy mi a kocsiban.
Jut eszembe, látott már valaki II-hez vetítőoptikás fényszórót? Izmosan gondolkodom a Xenon szetten, de igazából jobb ezeket nem sima foncsoros lámpatestbe beletenni, mert ott nagyobb a vakítás lehetősége, meg pontosabban irányítja a fényt a projektor.
Ahogy néztem eddíg csak I-hez valót találtam, az meg ugyi nem jó nekem.
Egyébként tervezem "elledesíteni" az összes külső fényforrást. (helyzetjelző, index, fék, tolatólámpa)
Ha van esetleg valakinek ebben tapasztalata, esetleg használ ledeket, kérem ne sajnálja az infot.
Gyujtás le, km. nullázó gomb begyomva tart, majd gyujtás ráad, addig nyomva tart, amig a 15.000 nem lesz látható. Ha jól emléxem ugy csinálja, hogy elöbb 0, majd, 15, 150, 1500, 15.000. Utána gomb elenged és kész
Nekem tavaly nyáron cserélték, a jelenség az volt, hogy kulccsal jobbról lehetett zárni a verdát, minden más zárási kísérlet visszanyitást eredményezett. Nyitni bárhogyan lehetett.