Tudna valaki gyári CD ügyben kalácsot adni? Az van, h a CD-s rádióm nem vesz fel minden CD-t, pontosabban amilyen kedve van... (Xsara II 2000). Azt hiszem clarionnal szereli a gyár, de nem vagyok biztos, a C3-ban pl. ráírták a hifire, h clarion, viszont uígy nézett ki. (ha ez az lenne, akkor miért nem írják rá? mind1.) Szval nem akarom kidobni, mert a kormányon is vannak a magnóhoz gombok, és 1 faszi azt mondta, h ha nem gyári cucc van benne, akkor valami adapter kell hozzá, h ez megmaradjon, ami horror(?) összeg. Igaze eze? Lehet, h 1 szimpla tisztítás is megtenné(?) de én azt se tudom, hogy kell kiszedni, nem akarom szébontani az egész falat... Szval tudtok valami szervízt, vagy szakit, vagy valakit, aki ilyenben kompetens? Előre is köszi: abw
Hát télen biztos jó lesz, legfeljebb nyárra ki kell venni :)))))
Majd számolj be mindenképpen a tapasztalatokról, mennyivel hamarabb melegszik fel a motor, hamarabb kezdi-e a fűtés ontani a forróságot, meg milyen gyakran kapcsol be a hűtés?
Hát én megpróbáltam úgy gondolkodni, hogy ha a 95 fokosat veszem és azt a fajtáját , amelyiken rá van gőzölve egy fényes hővisszaverő réteg akkor tán elbirja.
Igen, gőzölög, ahogy a hideg eső ráesik a forró motortértetőre. A párom, aki csomagolástechnológus azt mondja, hogy igencsak lécrezgős a dolog a polifoammal, mert ha a leghőállóbbhoz jutottál hozzá, akkor 90-95 fokot bír ki, ha meg az egyszerűbb "sport" a megmunkált anyag, annál általában kisebb a hőtúrés, ami pedig parketta alá lépészajcsökkentőként szerepel, az meg még annál is gyengébb. adatok: http://www.polifoam.com/termekek/defaults.html. Egyébiránt nekem nemsokára itt az egyéves és erúsen gondolkodom a gyárin, kerül, amibe kerül, hisz egyszer élünk....., vagy mi.... Szerintem télen nincs 90 fok, de nyáron gyakran jóval melegebb van odabent, ráadásul a meleg fölfelé száll, tehát ott van a legmelegebb elvileg.
Már jócskán elkésve, de annál őszintébben és szeretettel kivánok BOLDOG ÚJ ÉVET minden márka és tipustársnak, persze a szimpatizánsokat is beleértve. :-)
Sajnos eddig nem tudtam sok egyébb problémákból adódóan még figyelgetni sem a topicot. Szóval a továbbiakban is minden jót és sikereket kivánok mindenkinek!
Leadfoot :-( részvétem !
Nekem a kocsival kapcsolatban minden gömbölyű. Minden nagyon szép ,minden nagyon jó , mindennel meg vagyok elégedve.
Nektek is gőzölög a motorház teteje ,ha esőben araszoltok a csúcsforgalomban?
Lehet hogy nagy baromság ,de most szerkesztettem bele egy polifoam takarót a motorháztető belső oldalára. Remélem nem olvad le róla. Majd kipróbálom.
Hát igen, eleinte én is felesleges extrának tartottam a tolatóradart (de hát "ingyen" volt), de többször áldottam már én is ilyen remek hátralátás mellett.
Azt még elfelejtettem leírni,h. 18 ezer volt 2 éve 1 boltban Győrben 1es Xsarára a jobb hátsó lámpabúra(természetesen nem csak a piros rész, mert nincs úgy külön). Még lenne is itthon 1 felesleges (szinte hibátlan), dehát 1es és jobb,ami neked nem jó.
Tolattam ki egy kocsibejáróról, és holttéreben, a C oszlop takarásában volt egy kocsi, plusz hülye figyelmetlen voltam, és beletolattam. Hétfőn vagy kedden elmegyek, és kérek egy árajánlatot a javításra. De így elsőre olyan 70 rugóra saccolom.
Ma sajnos sikerült kicsit megnyomorhatnom a kocsi bal hátulját... hogy a fene esne belém, hogy ilyen figyelmetlen voltam, az én hibám volt. Betört a bal hátsó búra, lejött a festék a lökhárítóról, és benyomódott a lámpa alatt a lemez (ami frankón egyben van az egész C oszloppal, örülni fogok, ha az egészet fényezni kell). :-(
Nincs valakinek eladó hátsó bal lámpa? Vagy esetleg meg tudná valaki mondani, kb. mennyibe kerülhet? Gondolom, esélyem sincs külön búrát venni (egyébként is, ha jól láttam, ragasztva van).
Az előző olajcserém után közvetlenül nekem is megbolondult a szintjelző. Néhány napig -------, vagy oooooo volt, aztán magától helyrejött. Sajnos ebben is sikerült a visszafejlődés. A tinédzserkorú BX-em mutatós szintjelzője hibátlanul, stabilan végezte dolgát. Pedig az is elektronikus, csak mutatós műszer van rá akasztva.
A Xsara 2-nek kezdettől fogva olyan a ködlámpája. 2003-tól van külön a löhárítóban. Csak azt nem értem, hogy akarod a gyári magasságállítót felhasználni. Az olyan tetű lassú...
Nekem nem eszi az 5wset. Max. egy jelölésnyi megy el a műszerfalon a 10-11 ekm alatt (egy olajcsereperiódus), de legtöbbször még annyi sem. Nem opel ez, meg nem is dizel, hogy olajon éljen...
A Quartz 7000-es félszintetikus motorolaj SAE 10W-40 korábban volt belőle DIESEL is, na azt nem érdemes beletenned, de úgy tudom, ma már csak egyfélét gyártanak belőle, csak más a beszerzési forrás. Szerintem, ha az olcsóbbikon nem szerepel a DIESEL felirat, és nem túl régi gyártású, akkor spórolj! :-))