Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67050

Nálam a 300 NM elég virgond igy is :D

De füstől ha pörgetem.

Előzmény: csaveri (67049)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67049

Ha egyszer "lovakat" tartunk...... :) A lovak se nagyon futnak a karámban de ha kikerülnek a rétre akkor szabadjára kell engedni őket. És ha hagyod akkor egész virgoncok lesznek :D

Előzmény: WebNeo (67048)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67048

Fel sem kell kapcsolni 5 be :D

Akár még egy koszos légszűrő is lehet, de gondolom a gazdi ezt cserélgeti időben.

http://www.turbofelcsiki.hu/turbofeltoltok-hibajelensegei.html

Előzmény: csaveri (67047)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67047

Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D

 

:)

Lényeg a fordulat. Dolgozzon az a motor, hogy legyen hulladékhő és kellő légtömeg áram ne csak termelje a gázolajat :) 

Visszanyomja 4.-be és egyből nem 2000 lesz a fordulat :)

Nagyon száguldozni kellene 5.-ben hogy kellő fordulat legyen.

Előzmény: WebNeo (67044)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67046

 Lemaradt a kép. Kleen Flo

Előzmény: Törölt nick (67045)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67045

 

Ezt öntsél az üzemanyagba.

Előzmény: rettiwer (67039)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67044

Mint láthatod többféle vélemény létezik :)

Én 99% városban használom a dieselt, csak prémium omw-t kap, kormol hirtelen gyorsitáskor - akié nem az nem is gyorsít, vagy nem látja -, de minden évben ellenőrzöm a kérdéses csőrendszert, nincs benne korom.

A helyedben az alábbiakat tenném, kormolás csökkeni fog, de teljesen nem múlik el, ha városban használod.

-Amennyiben nem prémiumot használtál eddig tankolj bele egy 20-40 litert, szinte üres taknra.

-Segithet a klf tisztító adalékok használata ( országúti-autópályás közlekedés a legjobb a tankbaöntés után) , a tapasztalatom szerint fel go-hoz adva jó a hatásfoka.

pl ez:

https://alkatreszek.hu/wyn12293_la

Vagy amit szeretnél:

https://www.wynns.eu/category/consumer/consumer-diesel/

https://www.wynns.eu/downloads/

Sokan azt mondják mese az egész, nekem vannak tapasztalataim a termékkel.

-A kiégetés is sikeres lehet, ellentétes vélemények dacára, de a technika szerintem más mint amit itt eddig olvastam. Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D

 

-EGR és csőrendszer ellenőrzése, szükség esetén takarítás.

-Természetesen egy megfelelő szerkezettel történő kiolvasás lehet az első, ha talál hibát a fentiek értelmüket vesztik :D

Előzmény: rettiwer (67039)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67043

Sajna a tötymörgős menet de lekinkább az egyenletes alacsonyabb fordulatú sebesség miatt fellépő egyenletes légtömeg áram miatt bizonyos helyekre elkezdődik a korom lerakódása. De az időközönként beiktatott dinamikusabb  és erőteljesebb de nem tartós  gázpedál kezelés dinamikusabb légtömeg áramot eredményez a kipufogó és EGR rendszerben és így megváltozott légörvények szépen lebontják a lerakódásokat.

Mesélték nekem a szervizben, hogy volt aki állandóan hosszú úton használta az autót de szinte csak végig egyenletes sebességgel és kormolódási problémái voltak az EGR rendszerben. Ők is ajánlották hogy használjon egy kis dinamikát a vezetésében. Megtette. Azóta nincs problémája.

2000-s fordulaton még elég kicsi a hőtermelése a dci-nek ami segítené kiégetést .

Előzmény: Papalac (67042)
Papalac Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67042

Mennyit futott az az autó?

Aki teherautóval jár, az ne csodálkozzon, hohy füstől :-)

Komolyra fordítva a szót 4-500 ezerért rendbe teszik a befecskendező rendszert.

Soha nem fogom megérteni, hogy diesel autót vesz valaki, mert milyen olcsó a közlekedés vele, keveset fogyaszt, de abba nem gondol bele, hogy 2-3x többe kerül a fenntartása. Vidd szervizbe!

A pörgetés legfeljebb a kipufogóból nyomja ki a kormot.

Előzmény: rettiwer (67039)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67041

Ok.Köszi.Tehát akkor nem egyedi létező a jelenség.

Előzmény: csaveri (67040)
csaveri Creative Commons License 2017.06.15 0 1 67040

Olyan 100 km.re gondoltam úgy,hogy a fordulat masszívan 2000 fölött legyen(110 km/h).

 

Csinálj pár gyorsítást. Húzasd ki szigorúan üzemmeleg motornál 3500-4000 fordult közé 2x 3x és kiböffenti a kormot. Ezért nem kell hosszú útra menni. A 3000-s fordulat alatt meg nem sok takarító hatás lesz.

Előzmény: rettiwer (67039)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67039

Sziasztok!

 

Azt vettem észre,hogy üzemi hőfokon ,forgalomban a gyorsításnál füstölök (1.5 dci). Késöbb elmúlik,de olykor nagyobb dugóban előjön. 1-2 fokozatban. Arra gondoltam -mivel csak Bp-n járok- elkoszolódott vmi. Szerintetek eredményes lehet, egy hosszabb autópályás út? Olyan 100 km.re gondoltam úgy,hogy a fordulat masszívan 2000 fölött legyen(110 km/h). Bár igaz,h nem kétütemű :D ,de olvastam,hogy segíthet mert lesz ideje kiégni a .......-nemtom minek :). Jah,fekete füstről beszélek,ami nem túl jelentős,de azért látszik. Ez gondolom az elégtelen égés jele.

WebNeo Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67038

Nem a szolgáltatók ip-t nem találtam, hanem a stark céget, gyártót.

Előzmény: ÖregMackó (67036)
szuszimaci Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67037

Szia nekem 1,4 16 szelepes van ebben a motor mögött van elég macerás kiszedni.

Előzmény: Törölt nick (67025)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67036

Talán német szerveren van

 

7 14 ms 14 ms 14 ms core12.nbg1.hetzner.com [213.239.229.165]
8 21 ms 21 ms 18 ms ex9k1.rz3.hetzner.de [213.239.229.158]
9 13 ms 14 ms 14 ms autoalkatreszonline24.hu [85.10.247.171]

Az útvonalkövetés elkészült.

Előzmény: WebNeo (67029)
Papalac Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67035

Ha problémád van a gyújtással, akkor cseréld ki először a gyertyákat, aztá a gyújtás kábeleit és végül a trafót. Ha nincs vele gond, akkor felesleges magaddal cipelni egy trafót, mert ezen az alapon egy fél autót cipelhetnél, mert elromolhat.

Előzmény: Stefi81 (67032)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67034

Értem, érdekes helyzet.

Bárdi, unix ha van a közeledben 14 körül ad MEAT&DORIA-t, megfontolandó, inkább kérj valakitől kölcsön :D

A fém betét az elméletileg egy távtartó, no meg nehezebben töri el az ember fia beszereléskor, ha nagyon meghúzza a csavart, egyes gyártólnál nincs benne.

Előzmény: Stefi81 (67032)
ivókút Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67033

Szerintem a horvátoknál is vannak autósboltok, amik nem valószínű, hogy arany árban adják az egyszerű alkatrészeket...

Előzmény: Stefi81 (67032)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67032

Igazából csak tartaléknak kellene a kocsiba, mert tervezek egy Horvátországi nyaralást és ha 1000km-t kibírna, akkor már megérné hogy haza jussunk vele, mint ilyen távolságból trélere várni és azt kifizetni.

Köszi azért még átgondolom, meg nem is biztos hogy elutazunk.

Előzmény: WebNeo (67029)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67031

Itt látszik a négy csavar lefogatásánál hogy fém betét van a műanyag részben ami már be is rozsdált , de ilyet nem látok az után gyártottban.

 

Előzmény: Papalac (67030)
Papalac Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67030

Lefogatás 4 csavarral történik. Nem tudom milyen fémpöcköt keresel. Az enyémen nem volt.

Előzmény: Stefi81 (67028)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67029

http://trademark.markify.com/trademarks/ctm/stark+professional+line+germany/014343719

Ha jól értem egy 2-3 éves cég, kerestem de nem találtam a weboldalukat, indiai, amerikai cégek vannak ilyen néven :D

Nagy magyar kereskedőknél nyoma sincs.

 

Azt láttad, ahonnan rendelnéd 3150 Ft a szállítás.

Kovácsautó 860 Ft-t szállit egy kilóig, itthoni garanciális ügyintézés, közel az általad kinézett árhoz képest jobb minőségüt, bejáratott márkát kaphatsz, Bremi, Delphi stb.

Szerintem

Előzmény: Stefi81 (67028)
Stefi81 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 67028

Valaki rakott már ilyen trafót 1.4 8v-be?

https://www.autoalkatreszonline24.hu/stark/7992521

 

Miért nincs benne a lefogatásnál az a négy fém pöcök vajon?

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 67027

 

A szivattyúnak működés közben ( járó motornál ) fordulaton tudnia kell az 1000 bár nyomást, vagy az a feletti értéket is. Ezt te megtudod mérni a kütyüddel.

Ha kitartasz az elektromos defekt mellett, akkor vedd le a nagy csatit a motor vezérlőről és WD 40 beöntéssel és levegő tisztítással próbálkozzál. Magam nem vagyok elektromos ember az elektronikában nem tudok sokat segíteni. Meg kell nézni a

Felső holtponti jeladót is, annak sem árt a tisztítás. 

A bátorság és a szerszám hiánya sajnos probléma, de ha esetleg valakit megbíznál a szereléssel, előtte gondosan informálódjál a szaki felől.

Előzmény: ÖregMackó (67024)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 67026

 

Szevasz Öreg Mackó !

 

Lehet elektronikus hiba is, de avval ugyan az a helyzet, mint az általam említett szeleppel. Megy, vagy nem megy.

Volt már olyan eset amikor már minden ellenőrzés ellenére a porlasztó egyik vezetéke elszakadt és az a porlasztó nem működött. Mindenki valamilyen mechanikai hibára gondolt és nem az volt.

Visszatérve a szelepre, az a golyó ami benne van a nagy nyomás miatt veszít a formájából és ezáltal nem zár rendesen. Ez szabad szemmel nem látható, de a csere után a szivattyú jól működik. Ezen kívül a tisztítás még nem ártott semminek, erre is ráfér, főleg ha már izmos kilométereket ment az autó. Isten őrizz, ha esetleg fennáll a szemcsésedés az már megmagyaráz mindent. De remélhetően ilyen probléma ebben az esetben nincs !  Gondoljunk még a gázolaj tisztaságára és a szűrő minőségére valamint a másik kolléga aki szintén ilyen gonddal küzd az autót használtan vette. Nem tudni, hogy előtte hogyan tankolták és használták a gépet.

Én ennyit tudok hozzáfűzni a problémához.

Előzmény: ÖregMackó (67024)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.12 0 0 67025

Sziasztok!

 

Benzines tháliában hol találom az önindítót?

Illetve ha meg van mennyire problémás kiszerelni?

 

Köszönöm előre is :)

ÖregMackó Creative Commons License 2017.06.12 0 0 67024

Szevasz ab,roncs77!

 

És a kis bátorság meg a szerszám hiányzik hozzá akkor mit lehet tenni? Ha a motor alkalmazkodó paramétereit törlöm, egy ideig (néhány napig 30-120 km-ig) kíválóan működik. nemrég februárban belemarkoltam az UCH körüli kábelkötegbe és utána 2 hónap és 1 hétig semmi baja nem volt. Ez hogy fér bele a mechanikus hibába? Mert ha nekem ez a szelep lenne a hiba forrása egy egyszerű alaphelyzetbe állítással mitől javulna meg? ebbe kapaszkodok állandóan gondolván azt hogy valami elektronikai hiba okozza a jelenséget. 

 

ÖregMackó

Előzmény: Törölt nick (67023)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.12 0 0 67023

 

Dominius és Öregmackó!

 

A nagy nyomású szivattyút szét kell szerelni és a hátsó ( vastag vastömb ) részében van két szelep. Az egyik beereszti a gázolajat a másik elereszti a feltermelt nyomással a gázolajat a nyomástartószelep felé és onnan a porlasztókhoz.

Azt a szelepet kell kitisztítani és a golyót kicserélni, ami a porlasztók felé vezérli a gázolajat. Nem kis munka, de olcsó, mert egy golyó mindössze 10 az az tíz forintba kerül. Kicsit meg kell szenvedni a szelep kiszerelésével, mert igen erősen meg van húzva a csavar, ami a helyén tartja.

A szivattyú felújítása nem drága, csak a szerelők tartják ki az árakat. Egy kis bátorsággal neki lehet állni és persze kell szerszám is hozzá.

Még egyszer írom, hogy az alkatrészek ára nem eget verő !

Előzmény: DominuS1986 (67018)
DominuS1986 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 67022

Köszönöm, ezt holnap kiveszem és megtakarítom .

Hátha segít valamit ......

Előzmény: WebNeo (67021)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.11 0 1 67021
Előzmény: DominuS1986 (67020)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!