Nekem ugyan O2 FL-ben, de dynamic csomagos sportülésem volt. Ha tehetném csak ilyenben ülnék mindig, szuper az oldaltartása (magam is 190cm vagyok) és szerintem az ülőlapja is kicsit hoszabb mint a hagyományos.
Mást már nem akarok bevonni a listába, egy csomó szóbajöhető típust már kirostáltam (Hyundai Elantra és i30, Cruze, J Astra, Civic, Focus, O2, Jetta). Más típusok pedig fel sem tudtak kerülni a listára :-))
Csinálnék egy olyan közvélemény kutatást is, hogy ti mit javasolnátok, mit vegyek ha a rendelkezésre álló keret maximum 6 millió Ft és O3 a cél, amit legalább 6-8 évig szeretnék használni (eddig 7 év használat után adtam el leghamarabb autót)?
Helyesen, kolléga, helyesen! Az első vessző felesleges.
Egy sorban 14 hiba (és az ékezeteket nem is néztem), az elég durva! Itt is felesleges a vessző.
Ezt már többször is szóvá tettem, mert engem rettenetesen zavar!Ez jó!
A fórum(ok) minimális szintjét azért próbáljunk megütni! probáljuk
Végül is 4 mondatból egy helyes.
Egyezzünk ki abban, hogy a próbáljunk és a probáljuk sem jó ide (ez utóbbi nyelvtanilag sem), de egy fél pontot megér.
A vesszős dolgot azonban Te sem gondolhatod komolyan, a hóhér akasztásához ennél azért több kell... :-)
Más.
Felmerült az O3-mal kapcsolatosan a hátsó multilink és csatolt lengőkaros futómű. Azt jól tudom, hogy az O2-nél minden változat alatt a multilink van? Akkor az O3-nál ez visszalépés, vagy valami más oka van? Talán túl problémás lehetett?
Csak ugye amikor leállítod a motort azonnal leáll a regenerálás (logikus is a működéséből adódoan)
Az, hogy utána még sokáig tekeri a ventillátort az a forró DPF-nek köszönhető.
Ilyenkor a regenerálás megszakad. Ha ezután pl. másnap újraindítod a motort nagy eséllyel nem fog regenerálni a szenzorok miatt. Viszont a befejezetlen regenerálás után előbb fogja újracsinálni.
Ha lehet, célszerú teljesen kiregeneráltatni leállítás előtt
Hat igen ez a regeneralas mindig egy kenyes ezeknel a korszeru dizekeknel. Sajnos a varosi hasznalatnal hamar doglenek eltomodnek meg ilyenek. Nem art neki neha a palyazas ahol tenyleg tud regeneralodni.
Az O3-nál a nagyobb motorok mellé adnak jobb hátsó futóművet is, én vezettem mindkettőt, sokkal jobban viselkedik az úton a független hátsó felfüggesztéssel szerelt autó.
Ja, sajnos még a 2.0 CR Elegance-omhoz is a gagyibb hátsó felfüggesztés jár. :(
Asszem a vRS-hez adják, meg 1.8 TSI-hez + valószínűleg az új L&K-hoz.
A viselkedésével egyébként nincs bajom, csak kicsit dörömböl.
Lejegyeznék két mondatot ezekről a downsizing trendbe sorólható csodamotorokról.
Nincs pénzünk háromévente új autót venni, persze akinek ez nem inge, ne vegye magára.
Úgy néz ki, hogy ezek a motorok nagyon ki vannak hegyezve és noha már a gyermekbetegségeiket kiheverték, azt a 25o- 3ooe km, amit az elődeik simán tudtak, kötve hiszem, hogy fogják teljesíteni (kivéve ha 95%-ban pályáznak).
Hogyha hosszú távra tervezünk, inkább a két nagyobb benzines és dízel motorban kell gondolkozni, még a komoly felár mellett is, mert 1oo-as, hogy többet fognak tartani.
Az O3-nál a nagyobb motorok mellé adnak jobb hátsó futóművet is, én vezettem mindkettőt, sokkal jobban viselkedik az úton a független hátsó felfüggesztéssel szerelt autó.
Nekem azt csinálja, hogy amikor éppen félbeszakítottam a regenerálást, akkor leállítás után csinálja tovább (akár még 10 percig is). Pörög a ventilátor rendesen + jön az égett gumi szerű szag. Ilyenkor már be se állok a garázsba, csak ha végzett, mert elég büdös. Ez a leállítás utáni regenerálás akár 75 km pálya + 5 km közút után hazaérve is megtörténik, szóval ahogy éppen sikerül neki.
Varisa hasznalatban a dizel nem igen tudja regeneralni a reszecske szurot. Vagy is inkabb allandoan azt probalja de nem tudja. Varosi hasznalatra nem ajanlott dizel kocsi. A regeberali cikulus meg nem idore es kmre kotik meg. Hanem mas parameterekre. Pl inditas surusege. A kipufogo nyomaserzekelo adata es egyebb mas dologtol.
Ülések: nekem az "alap" ülés van, deréktámasszal. Nagyon kényelmesnek találom, jobb mint a korábbi Golf V-öm ülése (deréktámasz nélkül), jól tart. Évi 50-60e km-t megyek, nem ritkán több órákat egyszerre. Nekem is tud zsibbadni a s*ggem, ebben nem teszi. Kollégáimnak dynamic ülése van, egyszer belehuppantam 5 percre, nekem kissé nyomta oldalról a hátamat (186/92 vagyok, izmos alkat). Nem utaztam abban az ülésben, olyan tapasztalatom nincs. Mindenesetre sokkal szebb, mint az alap ülés, annak kicsit böszme a formája...de bézs szövettel nem volt :D Mivel viszonylag magas vagyok, teljesen le van engedve az ülésem, a Golf-ban nem kellett ennyire.
Kormány: nekem is 3 küllős van, szerintem szebb is, kényelmesebb is.
Tálca, háló: ráér, szerintem ugyanazt megkapod később is. De az árakat meg kéne nézni! A kétoldalú "tálca" jópofa, olyanom van. Egyik fele szövet, a másik műanyag (vagy gumi), könnyen tisztítható.
Jut eszembe, kaptam ajándékba egy olyan hálórendszert, még bele se próbáltam :)
Dízeleket hajtok 10+ éve, de O3 csereautóban próbáltam az 1,2 TSI-t. Meglepően jó volt, alul is van egész jó nyomaték egy benzineshez képest.
O3-as Octavia beszerzésén gondolkodom, lenne pár kérdésem.
Próbáltam visszaolvasni, de nem láttam konkrét tapasztalatokat azzal kapcsolatban, hogy hogyan válnak be hosszabb távon a Dynamic csomaghoz tartozó, kicsit "pofásabb" ülések. Eléggé el tud zsibbadni a hátsó felem hosszabb távon, keresem a lehetőséget arra, hogy jobb ülésekkel válaszzam a kocsit. (Meg nekem speciel jobban tetszik a 3 küllős kormánykerék is.)
Csomagtér tálcát és hálórendszert gyárit érdemes venni a kocsival, vagy lehet később is venni hozzá? Nem célom filléreskedni, de pillanatnyilag fogalmam sincs, hogy kell-e nekem ilyen, és kicsit riasztó az a bonyolult gyári hálórendszer a csomagtartóban, ha lenne később megvehető egyszerűbb, lehet, hogy az is elég lenne.
Kérdésem még, hogy feltehető-e 15 collos felni a kocsira? (vagy ez kivitel függő?) Téli üzemben elég lenne 15 collos gumi, persze ha nem megy fel a kocsira 15 collos felni, akkor ez az opció ugrott.
A két 105 lóerős verzó között ingadozok. Az általam futott éves km alapján nekem benzines autót kellene vennem, de mivel 8 éve hajtok turbódízel autót, így tudom, hogy a dízelek karbantartási többletköltsége (ha van ilyen egyáltalán) megtérül az alacsonyabb fogyasztásban viszonylag kis futásteljesítmény mellett is. Mivel a benzines is turbós és nagynyomású befecskendezéses, így ott is van hibaforrás bőven...
1,6-os dízel milyen időközönként regenerálja a részecskeszűrőt? Városi használat során ez okoz észrevehető megtorpanást, vagy egyéb gondot menet közben?
köszi mindenkinek a jókívánságokat, Stevie-nek a részvételt is! Neki az első fényképet is, amit láttunk magunkról! :-)
A klíma köszöni, az eseményen elég jól működött :-) Sőt, vasárnap kapott egy másik vezérlőt, azzal meg úgy néz ki törpéletes lesz. Csak nincs benne ülésfűtés-kapcsoló, de azt meg fogom oldani, át fogom tenni a rossz vezérlőből...