Az osztatlan szélvédőből és a kicsi nyitható ablakfelületekből ítélve német kivitelű 415-ösről van szó. Honnan származik? Chemnitz, Gotha vagy Beeskow?
Ja, és Varsóból a város széléről maszek távolságiban láttunk egy libafos-zöld 415-öst. Lehet hogy helyközi volt, nemtudom, túl gyorsan elment. Ladalámpás.
Láttam. Elszomorít. A Hatvani kocsijának kapcsán egyébként attól féltem, hogy a média felfújja a dolgot, ezáltal többen is meglátják benne a fantáziát (színesfém). Azonban ezek az esetek nem hinném, hogy "értesülésből" születtek, elég jól szervezettnek tűnik.
Gonndom azt tudod,hogy három busz készült a 100. évfordulóra zöld,narancs színben 405.06,411T1,417.02-es. a három közül őt fényezték át leghamarabb.A somlós kocsiról sajnos nem tudok sokat,szerintem neki ez volt a gyári szine is és a feszített lemezen voltak kis Ikarus logok rajta matricából.
Két kérdésem maradt már csak a 405-ösökkel kapcsolatban: A BME busza hogyhogy piros színeiben szerepel kiállításon, gyári fotókon? Ennyire korán átfényezték a zöld-narancsot? A Somló Volán busza 1994-es gyártású, ex Ikarus-os, és ha jól tudom, ex. bemutatóbusz. Neki milyen festése volt korábban (1994-1999 között)?