Na, akkor már azt is tudom, hogy trolibusszal is lehet kikerülést csinálni...:-) Eddig azt hittem, hogy az csak szigorúan a vezetékkel párhuzamosan tud menni.
Akit esetleg érdekel még a Göd téma, KOY-735 és FKC-891 közösen dolgoznak. A HMD-381-et lehet hogy a legutóbbi tartózkodási helyén (Szadán?) kéne keresni.
Igen, troli fronton tisztában voltam vele. De én csak 203-ról tudok. 200 van Bukarestben, míg 3 kocsi Galatiban. Azok pár év után kerültek ismét forgalomba. Talán 2 évet álltak.
Nem sok 1x1 fényszórós, régi Ikarus emblémás, oldalsó prizma elhelyezkedésben megegyező, jó állapotú fényezéssel rendelkező, zöld kapaszkodós csuklós Ik280-as volt állomáynban a kikerülésük előtt :))
Akkor jóval előrébbre tartasz...irígykedek./Csak egészségesen/.Nekem még műszerek is plussz műszertartó lemez...Stb.Vagy legyártatom vagy keresgélek.De azt hiszem a gyártás gyorsabb.
Koszonom, megoldottam ezekbol a kepekbol...Nem mindenhol koveti a valosagot es nem lett olyan szep mint amilyen lehetne, de az elmegy kategoriaba belefer :)