Mit vársz egy olyan céges busztól ahol előrébb való a főnöki zsebek tömése a járművek megfelelő,vagy legalább is minimális karbantartásához.Egyébként tény és való idős járgányok gyűrik az aszfaltot többfelé,de nem kell mindent elhinni amit a média felfúj(vérszagra gyűlik az éji vad).
Látta ma valaki a Tényket??? Volt benne szó arról hogy mennyire el vannak már használva a BKV Ikarusai nagyon ledöbbentem legtöbben 3 4 millió kilóméter van a benzin folyik a fék is rossz é saz hogy sokaknak 2 fordulónként locsolni kell a motorját mert különben bekrepál ebbe a hőségbe... megdöbbenti pedig ha rajta utazom ebből semmit nem veszek észre bezzeg a Volánbuszos két éves Scaniának annyira visít a fékje hogy minden eggyes pirosnál összerezzenek:)
Hogy erre én nem is gondoltam :) Egyébként én nem vagyok valami nagy Ikarus szakértő, de szívesen olvasgatok itt a régi buszokról. Néhány találkozón is kint voltam, mert jó érzés azokat a járműveket látni amikkel régen tele voltak az utcák. Ezek a járművek buszok esetében pedig nekem az Ikarust jelentik. Akik meg nem hasonló módon vannak ezzel, azok legyenek szivesek ne ebbe a topikba szemeteljenek! Ha meg a kritikus, a másikat lehúzó hozzászólásaikat kellene értékelnem, akkor leginkább a 0 jut az eszembe.
kérlek ne fikázd a Roburt . örülj hogy van még egyáltalán belőlük. Ha lenne több lém jobban nézne ki. Van akinek csak egy lovas ekéje van. De Ő is szereti a vas tartalamat. Mindegy hogy mi az. ha valamit meg tudtok őrizni a multból az nagyon jó.
Én jól éreztem magam Polgárban, a rendezőbizottság részéről ritka barátságos és vendégbarát fogadtatásban volt szerencsém.Sajnos nem készült el az a vasam mellyel szerettem volna menni, így a régebbit kellett elővennem.Pénteken pedig egy lerobbant márka/topic-társ utasaiért kellett mennem, így csak a szombati napra értem oda.
Több külföldi nézővel is volt alkalmam beszélni a rendezvény helyszínén, igaz a franciával csak a Saviemekről meg Renaultkról lehetett beszélni, de a lengyelekkel folytatottt eszmecsere során kiderült, hogy tudnak egy öreg ontopic járműről, ígérték küldeni majd képeket is róla. A németekkel meg jót söröztem.
Szóval akinek nem tetszett, máskor ne menjen Ikarus találkozóra vagy szervezzen jobbat!
Én nem tudtam elmenni,de ha lesz jövőre,szeretnék eljutni.De ha Te és a többi fikázó folytatjátok az ócsárlást akkor nem fogok,mert a szervező olvassa ezt a fórumot és neki is el fog menni a kedve mint ahogy a tatai szervezőt is sikerült kiábrándítani az itteni fikázóknak.
Hogy auwärter-ék koppintottak volna, kétlem 1960-ba, bemutatták kész modell ik-550-es jellemző vonásaival!
http://www.konrad-auwaerter.de/datenbank/oeffentlicher_bereich/fz_anzeige_einzel/anz_fz_einzel.php?e_id=173
Sziasztok!Nagyon nem értem az értetlenkedöket.Ez IKARUS találkozo volt!Nem NEOPLÁN vagy bármi egyéb.Aki ilyet akar menjen külföldi tálálkozókra!Különben az IKARUS korabeli NEOPLÁNOK is nullák!! Ültem ilyenen.Akinek nem jön be az IKARUS ne jöjjön az oldalra,kimélje meg a tábort a véleményétől.SZIASZTOK
1. Ha egy magyar emberben van egy kicsi nemzeti öntudat és büszkeség,akkor az Ikarus nem nyüves,hanem a legjobb busz számára(nem a ma divatos szélsőjobb nyelvén szólok)
2. Ha nem tetszik egy találkozó,nem kell elmenni.
3. Ha nem tetszik egy találkozó nem fikázni kell,hanem szervezni jobbat,külföldi szarokkal.
4.A fórum címe IKARUS FAN CLUB.Ha valaki fikázni akarja az Ikarust akkor ne írjon ide,nyissa meg az IKARZS FUJ CLUB topicot.
Horvátországba nyaralt családostul onnan jött át. Farosával amúgy sem tudott volna jönni, mert fékhibás a 250-sével pedig nem akart a horvát zerge baszta ösvényeken közlekedni.
IKARUS FAN CLUB (Képek, hozzászólások) nem Ikarus szidás! Én már nagyon unom,ahogyan itt sokan fikázzák az Ikarust.Aki nem szereti nem kell hozzászólnia...
Ikarus találkozó. Más veterán busz nem is volt. Azt hagyjuk, hogy nem volt nemzetközi, mert ha az is lett volna a kék német farost lehozták volna. És akkor, az is csak Ikarus.