Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smíró Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66980

Robinak javaslat: gumira (téli-nyári) is kiterjeszthetnéd a tablicskut. Futott km, száraz, nedves, havas útra.

Smíró Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66979

Én egy pillanatra mindig látom. Vasárnap óta nem indítottam be a verdát, majd jövő vasárnap megnézem, meddig pilácsol az izzítás visszajelző. (Gyalog-galopp közlekedek, munkahely 10 perc séta. Kisváros, és belvárosi ingatlan előnye:-))

Előzmény: Ambree (66969)
demuramura Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66978

Nálam kb fél másodperc. A leghidegebb indítás -6 nál volt, de ott is ugyanez volt a helyzet. A cégesem egy 1.5 dci-s Clio. Ott ebben a hidegben reggel kb 8-10 mp. Igaz van benne 183000 km. Régebben nem váratott magára ennyit.

Előzmény: Ambree (66969)
Kobor Vandor Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66977

Sajnos sikerült a múlt héten leamortizálnom a jobb hátsó sárvédőt a balf*szságom miatt. Mindenképpen érdemes megjavíttatni? (vagyis történhet valami "baj", ha így marad? - gondolok itt olyanra, hogy elkezd rohadni a jobb hátsó rész a kerék mögött/fölött) A "leesett" darab megvan, esetleg vissza lehet azt operálni?

ádibébi Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66976

Nálam minden nap be van indítva, és +15 fokban dekkol a kocsi... SZóval más egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki. :DD

 

Azt nem tudom, hogy a nagyobb égéstér az egyetlen oka a hosszabb időnek, vagy esetleg egy gyengébb akksi (bár utána ha nem bimmbammolt...), vagy lassan veszítenek a teljesítményükből a gyertyák, és emiatt több ideig küldi a BSI őket... Nem tudom. 

 

Ha nem fog működni (vagy alig-alig), akkor vagy be se fog indulni nagy hidegben az autó, vagy nagyon-nagyon sokat fog zabálni addig, amig meg nem melegszik...

Előzmény: Ambree (66975)
Ambree Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66975

"...hogy 10 mp-ig látod, azt nem tudom, hogy normális-e..."

És a két nap indítás nélkül -12 C fokban? Mondjuk nem aggódom (talán kéne?), csak furcsa volt...

Előzmény: ádibébi (66974)
ádibébi Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66974

Az, hogy nem látod, csak nagyobb hidegben, tök normális. (Attól, hogy nem jelez vissza, még van elő- és utóizzítás, mindig, amíg el nem éri az üzemmeleg hőfokot az égéstér.)

 

Az, hogy 10 mp-ig látod, azt nem tudom, hogy normális-e. Nekem SOSE volt ilyen hosszú. Lehet, a kisebb hengerek miatt, nem tudom.

Előzmény: Ambree (66969)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66973

Én még nyáron is látom egy pillanatra mindig.

Előzmény: Ambree (66969)
miti5 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66972

és városban mennyit eszik,8 liter legalább, de országuton se hiszem hogy beéri 4,5- 5 literrel mint a hdi.

Előzmény: Törölt nick (65691)
szasa6 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66971

1,6-os benzinesnél a jobb oldalon előlről valami kattogó hang hallatszik, minél hidegebb van annál észrevehetőbb. Előző autómnál olvastam valamit, hogy a benzinvisszavezető szelepet (vagy valami ilyesmit) hallom, de csak hidegben.

Itt is valami ilyesmi lehet?

molnarnorbert Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66970

öregszik...

 

Előzmény: Ambree (66969)
Ambree Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66969

Dízelesek!

 

Szoktátok látni az izzítást viszajelző sárga kislámpát világítani a műszerfalon? Én 5-10 C fok fölött szinte egyáltalán nem látom.

Most, úgy +5 C fok alatt néha egy-egy másodpercre látom, de ausztriában a síelés hetén, két nap -12 C fokban, kinti állás után kb 10 másodpercig kellett várnom, míg 'elaludt'...

 

Másnak is ilyen ritkán jelez?

Ambree Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66968

Ok. Efféle tréfa részemről lefejezve.

Előzmény: gombfoci (66966)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66967

A vonóhorog hátulról koccanásnál több kárt okoz, mint hasznot. A koccanásnál a lökhárító és az alatta levő törőelemek felfogják az ütést, lökhárító cserével megúszod.

Ha fent van a vonóhorog akkor nincs lassítás, az egy elég merev szerkezet, elhúzza a padlólemezt, a javítás kb 2x-3x összeg.

A nagyon kis koccanásokat pedig a lökhárító nyom nélkül kirugózza - sajnos ez tapasztalat még az előző 306-ossal: belekoccant egy Suzukis, úgy, hogy neki eltört az emblémáig minden, a 306-oson nem látszott kívülről semmi (bár a törőelemek nem látszanak, azok valszeg kaptak). Gyakorlatilag nézve a lökhárító mint balesetvédelmi eszköz többet árt, mint használ.

Terepjárókon az ilyen-olyan rácsokkal pont ugyanez a helyzet. Az első félresikerült tolatásnál behorpasztja a kasznit, kidurrantja a lámpát a gyönyörű polírozott szívószál, amit mondjuk a műanyag lökös simán felvett volna. Terepen rontja a terepszöget, akadályozza a vontatást, beakad, csak a gond van vele :)

Előzmény: gombfoci (66964)
gombfoci Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66966

talán nem voltam világos.

Hogy is mondják? Értem én az efféle tréfát, de nem szeretem.

Előzmény: Ambree (66958)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66965

Motorolaj, vagy dízelszűrőt simán cserélheted, nem kell ott semmit légteleníteni. Mondjuk előferdülhet, hogy kell némi célszerszám a gázolajszűrőhöz;-)

Előzmény: Laciani (66963)
gombfoci Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66964

mit vágnak szét a kocsin?! a vonóhorognak minden autón előkészített helye van, a nehézség max abban rejlik, hogy le kell-e pl. a kipuf rendszert szerelni a feltételhez vagy sem. a felszerelést meg ellenőrzik a vizsgák, ha azon nem megy át, ki se mehetsz vele forgalomba, ha mégis vacak a felszerelés és kiengedik, az a műszaki vizsgaállomás sara...

PUG-nál csak 4 csavart kell feltenni, az off autónkon le kellett bontani a kipuf renszert is. Keress egy karosszériást, aki csinált már ilyet és ő majd megmondja.

én tudok egyet Budaörsön (~3-5ezer ft), az elektromos szerelő is környéki (~3e ft), de össze tudnak dolgozni. ha te veszel meg minden alkatrészt, így a legolcsóbb. a vizsgáztatás az egészben szinte a legdrágább.

 

az általad felvetett problémák egyike se merült fel nálam, amikor szereltettem (kb. az 5. rakattam fel). Sőt a városban használt autóra direkt rakattam fixet, hogy ne tudják hátulról lekoccolni.

Előzmény: heremooka (66960)
Laciani Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66963

Köszi,megtaláltam:) Abba a szervízbe tuti nem viszem többet a kocsit...

Ki tudom én cserélni? Légteleníteni hogy kell?

Köszi előre is!!!

Előzmény: ádibébi (66959)
Sas-307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66962

Háremőrző eunuch lettél?

Előzmény: Jena307 (66955)
ádibébi Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66961
Jena, tudod hogy a nemi életed nem szokott érdekelni, de ez más. Ezt most megírnád priviben, pár mondatban? Köszi!
Előzmény: Jena307 (66955)
heremooka Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66960

Sziasztok,

 

átolvastam "vonóhorog" kulcsszóval a hozzászólások nagy részét. Szeretnék én is ilyet. Sokmindenre kaptam választ, többek közt, hogy baleset esetén a fix kicsit komplikáltabb, mert az "energiaelnyelés" nem egy kiálló vasdarabbal együtt lett tervezve. Ehhez kapcsolódik a kérdésem, ami még fennmaradt: nagybátyám nem volt hajlandó vonóhorgot szereltetni, inkább apámat citálta át utánfutós gondjai esetén. (volt utánfutója...), mondván: szétvágják a kocsit, hogy ezt beszereljék, nem lesz (olyan) biztonságos az autó.

 

Féljek ettől? Esetleg valami megoldás? Valami félcenti vastag plusz vaslemez erősítésnek? Segít? Gondolom a hegesztés esetleg elengedheti, bizonyos nem kívánt "behatásokkor" a szétvágott résznél, vagy mifene.

 

((egyébként én szintén egy esetlegesen bekövetkező baleset miatt szeretnék fixet, mert úgy hallottam, hogy "élelmes" biztosítók-ügyvédek rádhúzzák a vizes lepedőt akkor is -ha nem te vagy a hunyó abban az esetben- ha az egyébként leszerelhető vonóhorgodba belerongyol egy vétkes autós, mondván: ha azt te leszereled, ahogy elő van írva, neki nincs akkora kára... Márpedig előfordul, hogy sietsz, és fenthagyod, hogy majd később leszereled. Apámat számtalanszor láttam vonóhoroggal közlekedni, mondtam is neki, hogy hallottam ilyet, ne legyen rest, szerelje le. Én ezt elkerülendő szeretnék fixet.))

ádibébi Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66959
Ha szembeállsz a kocsival, a motorblokk jobb oldalán, a levegőcsövek alatt. (akksi mellett, attól balra.)
Előzmény: Laciani (66957)
Ambree Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66958

"...a töltő a portásbácsinál lesz lerakva..."

Ez lehet, hogy valami kódolt üzenet :-) ki tudja :-)))

Előzmény: gombfoci (66956)
Laciani Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66957

Sziasztok!

 

Elvittem ma szervízbe a kocsit (nem márkaszervíz) gázolajszűrőt cseréltetni,40perc után már a hátsó ülést akarták kiszedni hogy megnézzék ott van-e de azt már nem engedtem.Nem találták benne...2007-es 1,6 hdi.kombi

Hol van benne a szűrő?:)

gombfoci Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66956

Zolisys, a töltő a portásbácsinál lesz lerakva. még mielőtt valaki félreérti. 

Előzmény: Jena307 (66955)
Jena307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66955

Érezzétek jól egymást, romantikázzatok a szép napsütésben, most foglalt a szívem is nem csak a ........om, így csak drukkolni tudok a beteljesüléshez :)

Most olyan ártalmatlan vagyok hogy még Smíróékhoz is beköltözhetnék :) és a tárban maradna az összes lőszer(e)(em)

Előzmény: Zolysys (66945)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66954

jól tudod :)

 

    na erre lennék én kíváncsi :):):):):):)

Előzmény: gombfoci (66951)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66953

:)))))))))

 

ok köszi :)

Előzmény: gombfoci (66950)
Zolysys Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66952

A kis huncutok :D:D:DD:D:D

Előzmény: _Haszi_ (66947)
gombfoci Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66951

ha jól tudom a tankban van. elvileg nem szokták cserélni. 

talán hívd fel a márkaszervízt, hogy ők hol cserélnék és hogy ott állhatsz-e a verda mellett, amikor csinálják.

Előzmény: csilok (66949)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!