Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159861

Könnyen elképzelhető egy főkábel, testkábel kontakthiba, az mindenesetre gyanús, hogy indítás után dobja be.

Talán egy pillanatra a kritikus alá esik a fesz és ez okozza a hibajelzéseket, na meg a rendszer ez irányú "túlérzékenysége".

 

Előzmény: aantocian (159859)
Kisa Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159860

Benzin lett azóta benne cserélve? Nem lehet, hogy etanolos?

Élő adatokat nézegettél? Rendben vannak? Vízhőfok, MAP mit mutat?

Falsh levegő talán kizárható a leírtak után.

Előzmény: Zotya0512 (159858)
aantocian Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159859

ma is előjött. 8 újraindítás után törlődött a műszerfalról minden ismét, mintha mi se történt volna. Tehát a trend heti egyszeri hiba előjövetel (van amikor 200 km után, van amikor 70-80 km után, mostanában már várom kedden vagy szerdán megjelenik), és mindig indításkor. Ha tényleg "rossz" lenne, akkor folyamatosan meglenne a hibajel, nem? Vagy nem csak közvetlen indításkor.. Kontakthiba? Áramfelvétellel függhet össze?

üdv

 

Előzmény: Paco155 (159857)
Zotya0512 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159858

Sziasztok!

 

Seat Ibiza 1.4 16V BXW motorkód (2007)

 

Hidegen nagyon nehezen indul, fullad, durrog. Meleg motorral indul szépen, de terheletlenül hirtelen sokszoros gázadásra bedurran. Menet közben terhelten nem durran.

 

Gyertyák újak, üzemanyagszűrő új, üzemanyagnyomás rendben, vezérlés helyén van, injektorok jók, kompresszió jó, hőgomba új, 4 másik próbatrafóval és első lambdaszondával sem jó.

 

Katalizátor hatásfok és lambdaszonda volt hibakódnak benne, de törlés és sok próbálkozás után sem üti vissza....

(vezérlőegység is benne volt hibakódnak de azt sem üti vissza)

 

Mi lehet még srácok?

 

 

 

Paco155 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159857

Cam aro a narancssárga kiemeléssel arra akart utalni, hogy a hibakód azt mondja hogy ez áramköri hiba (is lehet) tehát először is meg kellene mérni mindent azon az áramkörön, illetve adott esetben szkópra tenni és megnézni mi történik.  Mielőtt cserebere lenne.

Előzmény: aantocian (159856)
aantocian Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159856

Igen, köszönöm, ezt mondták a szervizben is.. ez viszont kb. 400e..es ha nem ez? Mi lehet az oka, hogy csak inditaskor jon elo? Mondták még ( más) , hogy lehet, hogy az olajnyomassal lenne összefüggésben, és cseréljük le az olajat... hmm. Meg még az akkut.. vagy ezek felesleges körök?

Előzmény: cam aro (159845)
bxbreak85 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159855

A befecskendezök már be lettek vizsgálva azok jók...

Előzmény: bxbreak85 (159854)
bxbreak85 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159854

Adott egy toyota avensis ( t25  2.0 d4d  évj 2008) . A hiba a következö : Indításkor addig jár a motor míg a kulcsot indítás helyzetben tartják... Így veszi a gázt is,viszont szar kopogós hangja van... Ha a kulcsot elengedik akkor azonnal leáll...

Felmerült ,hogy benzint tankoltak bele...Már le lett cserálve az üza.+ a gázolaj szürö is..Semmi nem változott...

Hiba kód: Einspritz ventil P0 200.

Vagy gyújtáskapcsoló is halhat meg így???

Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159853
409 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159852

"aztan az injektor visszafolyasokat. 

80%-ban ott a hiba. "

 

 Befecskendező hogyan okoz túl magas nyomást?

Előzmény: cam aro (159847)
409 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 159851

"a szívóoldali szabályzószelep nemtudom mennyire játszhat ebbe a hibakódba bele)"

 

 Alapvetően a hozamszelep szabályozza a railnyomást. A nyomásszabályozó leginkább a gyors nyomásesésekhez avatkozik be, illetve vészüzemben.

Előzmény: kormi07 (159846)
cam aro Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159850

> HA <  a zarmodul rossz, akkor azon csak a csere segit. 

Előzmény: KissTomi84 (159848)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159849

KösziBátyám, ez alapján(is) majd alkotnak vele valamit.

Előzmény: cam aro (159847)
KissTomi84 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159848

Sziasztok! Skoda Fabia 2002, bal első ajtónál van amikor a központi zár nem nyitja ki az ajtót, zárcserét javasolnak,lehet valahogyan javítani is esetleg vagy csak csere? Köszönöm előre is,Üdv.: Tomi

cam aro Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159847

dobott a net, 

nem irom ujra. :@ 

 

elobb a rail nyomast merd meg.

feszko is jo,  sott jobb. 

 

aztan az injektor visszafolyasokat. 

80%-ban ott a hiba. 

Előzmény: kormi07 (159846)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159846

Urak ismét.

 

Bmw 320D 110 kW, 20 4D4 motkód, színt nem tudok, nem én javítom.

 

4580-as hibakód+vészüzem van, rail nyomás megfelelőség, túl magas nyomás/max vezérlés.Van ezeknek valami típushibája, ami jellemző, vagy végig kell mérni az összes mérő/szabályzókütyüt rajta, visszafolyást, ilyesmit?

(első blikkre a railszenzort, meg a railnyomásszabályzó szelepet javasoltam szkópra tenni egyszerre, a szívóoldali szabályzószelep nemtudom mennyire játszhat ebbe a hibakódba bele)

cam aro Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159845
  • Engine management
  • P1047
  • Fault location
  • Variable valve lift system, bank 1 - circuit malfunction.
Előzmény: aantocian (159844)
aantocian Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159844

Tisztelt szerelők, 

 

egy 2010-es Toyota Verso 1,8 benzin műszerfala világít mint a karácsonyfa.

Világít a VSC problem mint szöveg, akkor a szervízlámpa, a haromszögben felkiáltójel és az ESP (bár arra azt mondják, hogy azzal nem kell foglalkozni). A szervíz kiolvasása szerint P1047, vagyis a változó szelepvezérlés EDU.. 

Én ebben azért kételkedek. Van valakinek ez irányú tapasztalata? Külföldi oldalon sokmindent olvasni erről, mert eléggé jellemző a toyotákra. Van aki azt mondja, hogy akkut cserélt, más üzemanyagszűrőt, megint más lambda szondát.. és állítólag megjavult..(volt aki csak légszűrőt)..

Nem szívesen adnék ki nagyon nagy összeget arra, ami nem is biztos hogy rossz.

A hiba minimum 1,5 órás állás után jön elő, indítás után pár másodperccel. kb 5-6 újraindítás (vagy 1-2 nap?)  a "fények" eltűnnek, és minden normális, pár napig. Aztán kezdi elölről.

A tapasztalatok megosztását megköszönöm,

üdv Antocian 

lapar Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159843

Köszönöm a válaszokat, úgy tünik, eddig az AWD-zárás feltételezés a nyerő.

Annyit nem ér a probléma (1-2 heti 1 alkalom, amikor jelentkezik a napi használatban), hogy leszereljem a hátsó kardánt.

Viszont ötletem lett, majd megpróbálom az ominózus helyzetekben kézzel zárni,(gombbal a műszerfalon) hogyan viselkedik.

Előzmény: cam aro (159830)
meatloaf1991 Creative Commons License 2017.05.30 0 0 159842

Sziasztok,

 

kicseréltem a teljes szelepfedél tömítést egy Mitsubishi Lanceren (gyertya tömítésekkel együtt).  Levettem, megtisztítottam a felületet, zsírtalanítottam, feltettem és minden csavart "csillag" mintázatban, gyárilag előírt nyomatékra meghúztam. A problémám az, hogy ereszt... Gyári tömítést vettem, nem utángyártottat.

 

Tudtok adni tippet, hogy mit ronthattam el? Próbáltam kicsit magasabb nyomatékkal ráhúzni, hátha csak azért ereszt, mert nem húztam meg eléggé, de nem. Sajnos, amikor szedtem le, éreztem, hogy erősen túl voltak húzva a csavarok. Az előző szerelő/tulaj/akárki erősen túlhúzta. Negyedes kulccsal nem is tudtam kilazítani. 

 

Tudom, hogy látatlanban nehéz, de járt már valaki így? Hozzátartozik az igazsághoz, hogy elég keménynek éreztem a gyári tömítést, lehet már évek óta állt a polcon, de az is lehet, hogy ez ilyen. 

mica-r Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159841

megnéznék pár darabot közelről, van egy gyanúm, hogy eléggé egyformák. Még az ehhez képest otromba dízel dugattyúk is eléggé közeli súlyban vannak, csak ritkán kellett reszelgetni rajtuk.

Előzmény: cam aro (159837)
mica-r Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159840

pillanat....

Előzmény: 409 (159838)
409 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159839

"de majd a raktar/bonto polcarol egyforma lesz mind.. :D"

 

A raktárpolcon garnitúrában van, egy dobozba csomagolva. Ha csak nem vicces kedvű a raktáros, akkor nem fog összekeveredni.  :)  A bontó az más kérdés, azért írtam, hogy értelmes bontós.

Előzmény: cam aro (159836)
409 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159838

 

 Akkor, ha tudsz szerezni 1db-ot......... :P 

Előzmény: mica-r (159834)
cam aro Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159837

erre meg kivancsi lennek.

.... hogyan ? 

Előzmény: mica-r (159834)
cam aro Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159836

 Azért nincs darabra, mert úgy nem garantálható, hogy egyforma lesz mind."

 

de majd a raktar/bonto polcarol egyforma lesz mind.. :D

(business as usual ) 

 

 

 

Előzmény: 409 (159833)
tractorsound Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159835

Nálad a nájlonzseton :)

Előzmény: mica-r (159834)
mica-r Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159834

Azért 170 000 Ft helyett lehet hogy kisúlyoznék 1 db hajtókart :-)

Előzmény: 409 (159833)
409 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159833

 

 Azért nincs darabra, mert úgy nem garantálható, hogy egyforma lesz mind. (kiegyensúlyozás)

Ha bontottat veszel, akkor is illik, azonos motorból, az egész garnitúrát. Értelmes bontós nem is adja darabonként.

Előzmény: tractorsound (159831)
tractorsound Creative Commons License 2017.05.29 0 0 159832

Elírtam, nem Golf IV, hanem VII.

Előzmény: tractorsound (159831)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!