ma is előjött. 8 újraindítás után törlődött a műszerfalról minden ismét, mintha mi se történt volna. Tehát a trend heti egyszeri hiba előjövetel (van amikor 200 km után, van amikor 70-80 km után, mostanában már várom kedden vagy szerdán megjelenik), és mindig indításkor. Ha tényleg "rossz" lenne, akkor folyamatosan meglenne a hibajel, nem? Vagy nem csak közvetlen indításkor.. Kontakthiba? Áramfelvétellel függhet össze?
Hidegen nagyon nehezen indul, fullad, durrog. Meleg motorral indul szépen, de terheletlenül hirtelen sokszoros gázadásra bedurran. Menet közben terhelten nem durran.
Gyertyák újak, üzemanyagszűrő új, üzemanyagnyomás rendben, vezérlés helyén van, injektorok jók, kompresszió jó, hőgomba új, 4 másik próbatrafóval és első lambdaszondával sem jó.
Katalizátor hatásfok és lambdaszonda volt hibakódnak benne, de törlés és sok próbálkozás után sem üti vissza....
(vezérlőegység is benne volt hibakódnak de azt sem üti vissza)
Cam aro a narancssárga kiemeléssel arra akart utalni, hogy a hibakód azt mondja hogy ez áramköri hiba (is lehet) tehát először is meg kellene mérni mindent azon az áramkörön, illetve adott esetben szkópra tenni és megnézni mi történik. Mielőtt cserebere lenne.
Igen, köszönöm, ezt mondták a szervizben is.. ez viszont kb. 400e..es ha nem ez? Mi lehet az oka, hogy csak inditaskor jon elo? Mondták még ( más) , hogy lehet, hogy az olajnyomassal lenne összefüggésben, és cseréljük le az olajat... hmm. Meg még az akkut.. vagy ezek felesleges körök?
Adott egy toyota avensis ( t25 2.0 d4d évj 2008) . A hiba a következö : Indításkor addig jár a motor míg a kulcsot indítás helyzetben tartják... Így veszi a gázt is,viszont szar kopogós hangja van... Ha a kulcsot elengedik akkor azonnal leáll...
Felmerült ,hogy benzint tankoltak bele...Már le lett cserálve az üza.+ a gázolaj szürö is..Semmi nem változott...
Sziasztok! Skoda Fabia 2002, bal első ajtónál van amikor a központi zár nem nyitja ki az ajtót, zárcserét javasolnak,lehet valahogyan javítani is esetleg vagy csak csere? Köszönöm előre is,Üdv.: Tomi
Bmw 320D 110 kW, 20 4D4 motkód, színt nem tudok, nem én javítom.
4580-as hibakód+vészüzem van, rail nyomás megfelelőség, túl magas nyomás/max vezérlés.Van ezeknek valami típushibája, ami jellemző, vagy végig kell mérni az összes mérő/szabályzókütyüt rajta, visszafolyást, ilyesmit?
(első blikkre a railszenzort, meg a railnyomásszabályzó szelepet javasoltam szkópra tenni egyszerre, a szívóoldali szabályzószelep nemtudom mennyire játszhat ebbe a hibakódba bele)
egy 2010-es Toyota Verso 1,8 benzin műszerfala világít mint a karácsonyfa.
Világít a VSC problem mint szöveg, akkor a szervízlámpa, a haromszögben felkiáltójel és az ESP (bár arra azt mondják, hogy azzal nem kell foglalkozni). A szervíz kiolvasása szerint P1047, vagyis a változó szelepvezérlés EDU..
Én ebben azért kételkedek. Van valakinek ez irányú tapasztalata? Külföldi oldalon sokmindent olvasni erről, mert eléggé jellemző a toyotákra. Van aki azt mondja, hogy akkut cserélt, más üzemanyagszűrőt, megint más lambda szondát.. és állítólag megjavult..(volt aki csak légszűrőt)..
Nem szívesen adnék ki nagyon nagy összeget arra, ami nem is biztos hogy rossz.
A hiba minimum 1,5 órás állás után jön elő, indítás után pár másodperccel. kb 5-6 újraindítás (vagy 1-2 nap?) a "fények" eltűnnek, és minden normális, pár napig. Aztán kezdi elölről.
kicseréltem a teljes szelepfedél tömítést egy Mitsubishi Lanceren (gyertya tömítésekkel együtt). Levettem, megtisztítottam a felületet, zsírtalanítottam, feltettem és minden csavart "csillag" mintázatban, gyárilag előírt nyomatékra meghúztam. A problémám az, hogy ereszt... Gyári tömítést vettem, nem utángyártottat.
Tudtok adni tippet, hogy mit ronthattam el? Próbáltam kicsit magasabb nyomatékkal ráhúzni, hátha csak azért ereszt, mert nem húztam meg eléggé, de nem. Sajnos, amikor szedtem le, éreztem, hogy erősen túl voltak húzva a csavarok. Az előző szerelő/tulaj/akárki erősen túlhúzta. Negyedes kulccsal nem is tudtam kilazítani.
Tudom, hogy látatlanban nehéz, de járt már valaki így? Hozzátartozik az igazsághoz, hogy elég keménynek éreztem a gyári tömítést, lehet már évek óta állt a polcon, de az is lehet, hogy ez ilyen.
megnéznék pár darabot közelről, van egy gyanúm, hogy eléggé egyformák. Még az ehhez képest otromba dízel dugattyúk is eléggé közeli súlyban vannak, csak ritkán kellett reszelgetni rajtuk.
"de majd a raktar/bonto polcarol egyforma lesz mind.. :D"
A raktárpolcon garnitúrában van, egy dobozba csomagolva. Ha csak nem vicces kedvű a raktáros, akkor nem fog összekeveredni. :) A bontó az más kérdés, azért írtam, hogy értelmes bontós.