Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59799

Azt, hogy mikor szkennelték be, hol látni? Én csak ennyit látok:

Tracking #:  RR..................HU

Carrier: USPS

Status: IN TRANSIT  (még mindig, hogy a fene enné meg őket)

ORIGIN POST IS PREPARING SHIPMENT

Dec-22-16, 02:58 AM

 

Előzmény: VirginMojito (59797)
belert Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59798

Közben láttam, hogy figyelmetlen voltam, azért írt másodszor, hogy elkérje a PP címemet, csak átnéztem rajta, valamiért nincs meg neki, pedig ahogy írod emailben meg kellene lennie neki a címemnek.

Előzmény: GKPW (59794)
VirginMojito Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59797

Mikor adtad fel a csomagot, és mi látszik, mikor szkennelték be az amcsik, és mikor kapta meg a delikvens?

Előzmény: krisztike0000 (59795)
In Lak'ech Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59796

Ööööö.....ez most azt jelenti, hogy sikerrel jártál?? Számodra pozitívan zárták le az ügyet?

Előzmény: krisztike0000 (59795)
krisztike0000 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59795

Írtam tegnap egy szívhez szóló levelet annak a vevőnek, aki nyitott a paypalon ügyet és miután megkapta a csomagot, eszkalálta. Most kaptam emailt a paypaltól, hogy bezárták az ügyemet a vevő kérésére:/

GKPW Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59794

A fizetésről emailt is kap, így akkor is tudja a címedet, ha valóban nem tud belépni a PP-ba.

.

.

.

.

.

...........azért a paranoia dolgozik bennem is a sok rossz tapasztalat miatt. Te is spájzold le az üzenetváltást, mert elméletileg később ő is "visszaperelhetné" a pénzt, ha rosszindulatú........

 

....de ez azért nem jellemző a kínai eladókra...

Előzmény: belert (59793)
belert Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59793

Én arra gondoltam, hogy azért kérdezi, mert a PP címem, ahonnan fizettem, a régi accountján van, ahova állítása szerint nem tud belépni, és el kell kérnie újra, hogy a másik címről fizethessen, de nem kérte el, ezért lehet, hogy igazad van, és inkább valami bebiztosítás lehet az ok.

Előzmény: GKPW (59791)
GKPW Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59792

Kicsit korábbi téma: beszélgettetek erről a visszaküldős cimke dologról. Az vajon nem működik, hogy visszahozatod egy futárral?

Én már csináltam olyat, hogy az eladó nem küldte volna a cuccot külföldre, hiába kértem. Felajánlottam neki, hogy majd én intézem. Megbíztam a futárt, fizettem előre. Az eladónak annyi dolga volt, hogy tegye bele az árut egy dobozba, és megadja a címet, ahol felvehetik.

GKPW Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59791

Gondolom, egy üzenetváltással biztosítja be magát, hogy miután másik acc-ról visszafizet(akármi is lehet az ok), ne indíts ügyet az eredeti PP címére.

Előzmény: belert (59789)
krisztike0000 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59790

Nem tudom.. lehet emiatt utal máshonnan, lehet nincs pénz azon a számláján, vagy korlátozták valami miatt vagy tényleg ellopták a jelszavát. Gondolom azért kérdezi meg mert unja a sok nyavajgást a vevőktől:))

Előzmény: belert (59789)
belert Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59789

Nekem mindegy, de akkor nem értem, hogy miért kérdezi meg, hogy jó-e az, ha máshonnan fizeti vissza a pénzt. Miért nem utalta át egyből arról a másik számláról? Azt tudja, hogy én milyen acc-ról fizettem, mert onnan ment neki eredetileg a pénz, tehát oda utalhat vissza, akkor viszont mi az értelme ennek az újabb kérdezős körnek? Ezt nem értem.

Előzmény: krisztike0000 (59787)
krisztike0000 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59788

Tőlem szépen elvették a top rated minősítést a vissza fizetgetések és a case nyitogatások miatt. Azóta meg bsznak visszaírni a vevők, mióta megkértem őket fizessék ki újra mert időközben megkapták a csomagot.

Előzmény: krisztike0000 (59787)
krisztike0000 Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59787

Neked teljesen mind1 hogy honnan megy a pénz, nem? Lényeg, hogy visszafizeti.

Előzmény: belert (59786)
belert Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59786

Szoktam Kínából időnként rendelgetni dolgokat, csak kisebb értékűeket, 1-2 ezer ft körül értékben. Eddig minden megjött, ingyen szállítva, csak várni kellett rá egy hónapot. A legutóbbi rendelés viszont nem jött meg már lassan 2 hónapja, ezért írtam a seller-nek, hogy mi a helyzet. Azt írta, hogy lehet, hogy elveszett útközben, ezért visszaadja nekem a pénzt, ha az úgy jó, csak ne hagyjak negatív értékelést (top rated seller, csak ilyenektől vásárolok).

 

Visszaírtam, hogy jó, küldje a pénzt. Erre azt válaszolta, hogy nem tudja küldeni, mert ellopták a paypal accountja jelszavát, de jó-e az, ha egy másik paypal acc-ról küldi. Szerintetek ezt mire véljem? Létezik ilyen, hogy éppen most lopták el a jelszavát, amikor fizetni kellene? Vagy ez valami trükk?

foveon Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59785

gondolom ott ul az en csomagom mellett. irj egy panaszbejelentot a posta oldalan (meg 1 ugyfelszolgalati levelet is). nekem ahogy [alant irtam] 30 nap utan valaszoltak, hogy meg 30 napig fogjak vizsgalgatni (60nap!!!). persze lehet kozben kihozzak, de nem baj ha ketyeg naluk a 30/60 nap.

nekem tavaly nyaron 2.5 honap alatt hoztak ki egy csomagot, mar teljesen lemondtam rola.

 

 

 

 

Előzmény: W_B (59784)
W_B Creative Commons License 2017.01.20 0 0 59784

Sziasztok !

Ilyen esetben mi történhetett ?

Nov. 19.-én Svájcból Magyarországra elküldték, és azóta semmi.

 

2016.11.18
10:24

Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country

2016.11.19
03:54

Küldemény információ:
Indító nemzetközi feldolgozó központba érkezett / Item in office of exchange

2016.11.19
03:57

Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

2016.11.19
12:25

Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

t.lantos Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59783

Mondjuk nekem valami taiwani oldalrol sikerult durva szenvedesek aran osszehozni egy regisztraciot, de aztan nem birtam rendelni, kenytelen voltam egy taiwani partnert megkerni :)

Előzmény: Alternative Thor (59773)
t.lantos Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59782

Reszvetem. Bar nekem is voltak osztalytarsaim, akik oroszt tanultak a kozepiskolaban. Igaz, ok onkent.

Előzmény: herrkz (59770)
PancserPál Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59781

Könyveld el vesztességként, és ne vásárolj legközelebb vaktában, ha nem érted a nyelvet!

Előzmény: herrkz (59768)
foveon Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59780

nekem multkor volt olyan hogy nemetbol idehoztak bp-re, mar dorzsoltem a tenyerem, erre masnap elvittek pragaba, 2 nap mulva ujra visszahoztak. franko hogy ez igy megy (de legalabb megkaptam, igaz 4 mnap csuszassal plusz egy hetvege..).

Előzmény: t.lantos (59765)
herrkz Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59779

Közben a másik fórumon is kitárgyaltuk. Elvileg a rendelésem rendben, utána módosított az eladó.

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: herrkz (59778)
herrkz Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59778

Ezt a törlést hogyan kérhetem? Üzenetet kell írnom, vagy van valami menüpont? Köszönöm!

Előzmény: Alternative Thor (59777)
Alternative Thor Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59777

A legtöbb seller szerintem gond nélkül törli a tranzakciót, és visszautalja a pénzt, legalábbis én biztos ezt tenném, senkinek éri meg a kekeckedés. Vagy elküldi, de akkor fizetned kell pkg.-t. Persze ragaszkodhatsz hozzá, hogy ingyenes szállítással vetted, ezért nem akarsz fizetni, ebben az esetben jöhet a törlés (ha jó fej).

Előzmény: herrkz (59774)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59776

14.-e óta nem változott az én cuccom státusza sem. Azóta IN TRANSIT. Pedig ott azért egy kicsit jobban fizet a posta, mégis egy rakás ... 

Előzmény: VirginMojito (59759)
Alternative Thor Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59775

Az "x GBP" persze arra vonatkozik, ha angol az eladó, nem tudom, honnan vásároltál. Azt sem nagyon vágom, honnan vetted, hogy ingyen szállít, és később, hogy mégsem szállít ide, ha nem tudsz kicsit sem angolul.

A lényeg, hogy "contact seller", és írjatok neki.

Előzmény: Alternative Thor (59773)
herrkz Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59774

Köszönöm! Ez nem valami biztató...

Előzmény: Alternative Thor (59773)
Alternative Thor Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59773

Hát, én is tanultam még oroszt középiskolában, de ettől még nem vásárolnék a japán ebayen, mivel nem ismerem a japán betűket sem, nemhogy a nyelvet.

Kérjél meg valakit, aki kicsit tud angolul, hogy írjon az eladónak, ismertesse a tényállást, hogy "figyelmetlen" voltál, nem olvastad el azt a részt, hogy nem szállít Magyarországra, és mit tudtok kitalálni. Lehet, azt mondja, x GBP-ért elküldi neked, lehet, hogy rendes lesz, és törli a tranzakciót. Ha keményfejű, akkor szívás van.

Előzmény: herrkz (59770)
herrkz Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59772

Köszönöm! (én sem tudok...)

Előzmény: In Lak'ech (59771)
In Lak'ech Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59771

Sajnos nincs ötletem. És én is oroszt tanultam (ennek ellenére oroszul sem tudok). Nálam párom az angol tolmács. :-)

De hamarosan biztosan fogsz kapni választ itt a fórumon. Vannak itt rutinos "öregek".

 

Előzmény: herrkz (59770)
herrkz Creative Commons License 2017.01.19 0 0 59770

Nem tudom ki a Lantos, de talán annyi elég, hogy én még a középiskolában is oroszt tanultam... Nem mai gyerek vagyok... A problémám megoldására nincs ötleted? Köszi!

Előzmény: In Lak'ech (59769)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!