Jó. De akkor áruld el kérlek mi abban a pláne, h. minden találkozón 90%-ban ugyanazok a gépek vannak ott és ezek csaknem mindegyike Ikarus. (Tudom, most volt más is.)
De ez "Még a szar is ízetlen" urat és kedves barátait aligha érdekli, csupán provokációs célből érkeztek a topicra. Most se voltak ott a találkozón (és valószínűleg a külföldi buszok vendégszereplése esetén sem jöttek volna el), bár ez egyáltalán nem akadályozza meg őket abban, hogy megint megmondják a tutifrankót...
Pedig mekkorát dobott volna egy első generációs Cipősdoboz lámpás Cityliner OT-xx-xx rendszámmal, szépen lekrómozva, oldalt hullámalulemez stb.
Hát hogy képzelsz te olyat, h. az Ikaruson kívül más gyár is csinált olyan buszt ami megérte a veteránkort. ;) :D Amúgy télleg poén lett volna valami retró "nyugati" busz.
Ma jártam náluk....A busz teljesen lebontva....Megnéztük.Szerencsés darab.Ezt valamikor a nyolcvanas évek elején újították nagyjából a 70%-át.Gyönyörű alapozott zártszelvények melyek még a míniumos kezelést kapták...Mondtam én,hogy csak látszatra van nagyon oda.
Igaz a oblemezek meg a enéklemezek nagyrész cserés de ehhez sokat tett a szántóföldi vontatás kerekek nélkül...
Jövőhéten vesszük ki a motort belőle a váltóval s a difivel együtt.
Szerintem meglesznek vele.Nem homokfúvózzák hanem szárazjéggel szórják meg ami kíméletesebb mint a homok de állítólag pont olyan jó.
Ezekben semmi szigetelés nem volt?
Azt hiszem teljesen kőrbeszigetelem a két borítás közt./Vagy csak már nem rakták vissza/
Nos,lesznek képek is ha Malwin barátom segít tömöríteni végre a képeket.
Valóban nagyon profik....Merem javasolni őket s tetejére teljesen lelkesek,hogy ebben a munkában résztvehetnek.
Jaa...........A táblája szerint 1968 ban épült s a Szólnoki voláné volt.
Szia! Egy kis türelmet kérek tőled. A rendezvényről készült képek fotóit és videóit a napokban másolják dvdkre. Adj pontos cimet és elküldöm neked. Négy fotós dolgozott a hétvégén. Igy tudok segiteni ha megfelel.