Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67026

Érthető.

A tréler nem roppantja meg, na de rá van írva a horogra, hogy maximális függőleges terhelhetőség 75kg. Elvileg rá sem állhatok sajnos hehe. Amikor készült a tréler, a járművet feltettük (mind a kettőt mert eltérő súlyúak) és külön-külön beállítottuk a súlypontot, hogy ne terhelje túl a horgot. A saját tapasztalatom az, hogy 30kg körüli az a függőleges terhelés a vónófejen ami nem rángatja - hintáztatja a kocsit, mindig minden szállítást erre érdemes méretezni, így csináltuk a hajtányokkal is. A vízszintes terhelés pedig a Knott fejnek köszönhetően változik, mert valami rugó féleség van benne, nem fixen tolja-húzza a nagy súly - le is túrna az útról ha minden nélkül nekem jönne a 750kg :D

Előzmény: gombfoci (67024)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67025

Erre még nem is gondoltam, de ha lesznek kiscsurmók, akkor megfontolom, emr azötlet jóóóó

Előzmény: gombfoci (67024)
gombfoci Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67024

ez így ok, rendben is van. 

Minimális koccanásokat ki kell bírnia a vonóhorognak, mert amikor vontatok, akkor az a több száz kilós tömeg is rángatja a kocsit azaz a padlólemezt, azt a terhelést bírnia kell. szvsz. (Szerinted amikor a kézihajtányaidat vontatod, az megroppantja a lemezt?! :-))

Én a város autóra 2 dolog miatt rakattam fel vonóhorgot: egyrészt a "parkolás közben tilitolizók" miatt (olyan helyen szoktam parkolni, ahol ez erősen indokolt), másrészt azért, hogy koccanásnál legyen a gyerekeim mögött még plusz 10 cm. Ha kicsit nagyobb sebességgel jönnek úgyis elmegy a hátulja, nemcsak a lökhárító...

 

Előzmény: Törölt nick (66967)
heremooka Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67023

Köszönöm. Ez megnyugtatott kicsit.

Előzmény: gombfoci (66964)
_Haszi_ Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67022

Lángnál kedvezmény nélkül 18.002 Ft a 283/26-os elsőtengelyes Brembo tárcsa  (van 30 ezres Brembo is, de az fölösleges)

hátsó 247/9-es Brembo az 9.850, vagy a drágábbik változata 22e körül van, de az 249-es

Előzmény: Biluxzsolt (67011)
DSz_ Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67021

Sziasztok!

 

Én 2,5 hónapja használom az 1,6 HDi-t, és ez idő alatt egyetlen indítás alkalmával sem láttam még az izzításvisszajelzőt felvillanni.

Az autó reggelente garázsból indul (12-15 fok), de a napközbeni 8-9 órás minuszban állás után sem villan fel az izzítás visszajelző.

Moó Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67020

 

zsolesz 307 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67019

No hali!

 

Ha inditózásnál simán csak leesnek a mutatók akkor csak az aksisaru érintkezése nem megfelelő.

Leszeded kicsit megnyomkodod aztán vissza és már jó is lesz.

 

:)

Előzmény: Ambree (67018)
Ambree Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67018

"...a nagyobb égéstér az egyetlen oka a hosszabb időnek, vagy esetleg egy gyengébb akksi..."

Nagyon ritkán látom az izzításvisszajelzőt. A 10 másodperc egyetlen egyszer történt, k..va hidegben. Ha valamit hibáztatni akarok, az az akksi lehet inkább, most már tartósan 12.1V - 12.4V körüli akksi kapocsfeszültségeket mutat a detektorom kijelzője, amely detektor ausztriában le volt véve, ezért nem tudom hogy a két nap hidegben állás pontosan mennyire kólintotta fejbe az akksit - bár 'bimm-bamm' nem volt, a műszerek mutatói lecsapódtak indítózáskor... ennyi, megy egy 'bimm-bam-bi' :-)

Előzmény: ádibébi (66976)
Ambree Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67017

Igen, a narancssárga spirálra gondolok :-) köszi a válaszokat!

Előzmény: _spyglass_ (67014)
Move1 Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67016

Köszi

Előzmény: ádibébi (67015)
ádibébi Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67015

Nekem az volt... Féklámpa kapcsoló

Előzmény: Move1 (67012)
_spyglass_ Creative Commons License 2012.02.01 0 0 67014

Ha a narancssárga spirálra gondolsz akkor én azt mindig látom. Hidegben kicsit hosszabb ideig, a napokban mondjuk 2-3 mp, amúgy max 1-2. De nyáron is felvillan a 40 fokos kánikulában. Én részemről nem is feltételeztem, hogy az ne villana fel alapból.

Előzmény: Ambree (66969)
Biluxzsolt Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67013

na most nekem melyik kettő kell a 4 közül? Ezt meg lehet tudni itt valahogy,mert megmérni azt sajna nem tudom.

 

Előzmény: Biluxzsolt (67011)
Move1 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67012

Sziasztok!

A mai nap folyamán többször is hibát jelzett a tempomat. Ahigy megfigyeltem hosszabb fékezést követően. Újrainduláskor múlt el csak a hiba. Este hazafele már nem jelentkezett. Eddig nem volt ilyen gond a vassal.

Van tippetek? Fékkapcsoló?

Köszi ha válaszoltok.

Biluxzsolt Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67011

Gondoltam nem "sima" féket rakok alá. Ezt az ajánlatot kaptam a kocsimhoz.

Elsőre kicsit soknak tűnik vagy csak nekem?

 

Brembo fúrt első 20.000.- ft /db (283x26mm) vagy 17.500.- ft /db (266x22mm)  

 

Brembo fúrt hátsó 15.000.- ft /db (247x9mm) vagy 25.000.- ft /db (249x9mm)  

 

első fékbetét garnitúrák :   EBC Blackstuff Ultimax (kevlár-aramid) 8.000.- ft vagy 11.000.- ft   EBC Greenstuff Sport 25.000.- ft vagy 21.000.- ft  

 

hátsó fékbetét garnitúrák :   EBC Blackstuff Ultimax (kevlár-aramid) 7.000.- ft vagy 15.000.- ft   EBC Greenstuff Sport 17.000.- ft vagy 16.500.- ft  

 

  Blackstuff Ultimax betét :             Ez a fékbetét normál közúti használatra optimalizált Kevlar-Aramid szálakból és szemcsékből, valamint speciális adalékok hozzáadásával készül. Az új AF42/66 anyag teljesen megszünteti a féksúrlódásból adódó hangokat és hosszú élettartam mellett kiváló fékhatást biztosít. Minden Ultimax fékbetéten van egy bemarás, ami segíti a dörzsfelület tisztulását és egy porszórással felvitt műanyag réteg ellenállóvá teszi a korrózióval szemben azt a vaslemezt amire a betét anyaga rögzítve van. A magas 0.46-os súrlódási együttható értéke, hosszú élettartama és féktárcsa kímélő tulajdonságai miatt felülmúlja a legtöbb gyárilag szerelt betétet és mind ezt úgy, hogy fékezés közben a lehető legkevesebb fékpor képződik. Ezt a betétet azoknak kínálja az EBC Brakes, akik többet akarnak egy kommersz fékbetétnél. Természetesen rendelkezik az ECE-Reg 90 minősítéssel.  

 

Greenstuff sport betét :          Sportos közúti használathoz fejlesztett Kevlar-Aramid alapú betét, amely érezhetően javított fékteljesítménnyel és féktulajdonságokkal bír az originál betétekkel szemben. Ez a speciális fékbetét, szinte teljesen mentes az agresszív fekete fékportól ami a felnire tapad és rongálja azt azon felül, hogy örökös esztétikai problémát jelent.A Greenstuff fékbetétek fejlesztésekor nagy hangsúlyt fektettek a FADING ( fékerő kihagyás ) kiküszöbölésére. A teljesítménye még hideg féknél is nagyon jó és nem koptatja a féktárcsát. Munkahőmérséklete 650C fokig terjed, a súrlódási együtthatója 0.55 amivel ez a speciális fékbetét megkapta az Autotrade innovációs díját és a Maxpower magazin kitüntetését, mint a legjobb sport fékbetét. Ezek a fékbetétek az originál megoldásokkal szemben, azonos körülmények mellett 160 km/h-ról akár 9 méterrel is rövidíthetik a fékutat. ECE-Reg 90 által minősítve.   

Zolysys Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67010

akkor beázik valahol. de nem jellemző.. szerintem csak foltos :)

Tavasszal jó időben egy alapos kárpittisztítás és hajrá :)

Előzmény: kaszás307 (67006)
lperla Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67009

Üdv

Benzinszűrő a tankban van a üzemanyagpumpára rászerelve. Külön nem kell cserélni elég nagy felületű. Nekem tavaly meghalt a pumpa és amikor azt vettem hozzá adták az új szűrőt. a régin semmi kosznyom nem látszot. Cseréje elég macerás. hátsó ülés alatt van egy fekete fedél az alatt van a tank teteje amit le lehet csavarni egy célszerszámmal. A műanyag anya és az O-gyűrű ami a tömítés csere különben nem fog jól zárni. Sajnos a célszerszám nélkül ezt a műanyag anyát sem bontani sem meghúzni nem lehet rendesen.

 

Előzmény: csilok (66949)
balazs.robert Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67008

Kérésre módosítva. Köszi

Szerintem ezekkel a kis kiegészítésekkel lesz teljes.

Előzmény: Move1 (67007)
Move1 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67007

Szia, egy infó hozzá, hogy a tömítő szett (külön cikkszámmal) csak egyes motortípusokhoz jó (amúgy a régebbi változathoz, és asszem az 1.6 benzineshez, servicebox-ban pontosan megvan). Nekem a 2.0-es benzineshez (ráncfelvarrott) kisebb átmérőjű kell, melyet persze csak csővel együtt adnak. Ma összehasonlítottuk a kettőt a Szugló utcai üzletben. Mivel egyszerű gumigyűrűről van szó, elképzelhető, hogy lehet venni egyéb tömítésekkel foglalkozó üzletben is. (pontos méret alapján)

Ennyi, hogy teljes legyen a leírásod...

Előzmény: balazs.robert (66854)
kaszás307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67006

srácok,penészedik a ttőkárpitom a plüss. főleg a csomagtartó és az oldalsó kapaszkodóknál fent.mitől lehet és hogyan lehetne eltávolítani? volt már,ilyen valakinek?

Jena307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67005

Tudni kellene hogy siemens vagy bosch? Azaz hány lovas?

Előzmény: letty83 (67002)
Jena307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67004

Akkor mindegy délután lett volna jó, bemutattalak volna valakinek, de nem azért hogy barátkozzatok :) Csak erényövben engedném a közeledbe :)

Előzmény: Sas-307 (67003)
Sas-307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67003

Délelőtt...

Előzmény: Jena307 (67001)
letty83 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67002

Sziasztok! Peugeot 307 2.0 hdi-ről lenne szó. az a probléma,hogy kb 4napja elkezdett egy olyat csinálni,hogy 2000fordulatig nehezen pürgütt fel a motor,2000fölött már semmi probléma nem volt. Tegnap már kivillant a motor hiba jel és az "antipollution fault"   most már 2800-ig pörög csak a motor és semmi erő nincs az autóban. Üzemanyag szűrő ma volt cserélve,de semmi változás. mi lehet a baj???

Jena307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67001

Csütörtökön dolgozol?

Előzmény: Sas-307 (66999)
Jena307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 67000

Ha nőgyógyász lennél nem csokit kéne vinned hanem sört :)

Előzmény: balazs.robert (66996)
Sas-307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66999

Nekem kell!!!!

Előzmény: demuramura (66981)
Sas-307 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66998

Most láttam hogy négy tonnás kasztnihoz illesztették a kétlityis mocit. Büszkélkednek is a 7,7 lityis fogyasztásval de azzal nem hogy mennyi idő alatt érnek oda...

:-(((

 

http://www.autonavigator.hu/sztori/4_eve_nem_kaptak_uj_kocsikat_a_mentok_most_jon_37-6920?utm_source=hirfigyelo&utm_medium=email&utm_campaign=hirlevel_2012-01-31&utm_content=cikk

Előzmény: Sas-307 (66891)
tommy34 Creative Commons License 2012.01.31 0 0 66997

automata átváltás, apro gondok voltak ,de kinek nem. +1-2l között,rendcertöl függ.

Előzmény: balazs.robert (66993)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!