Sziasztok! Rég jártam erre, de sajnos ismét egy hiba miatt kérem a segítségeteket.
Kövezkező a probléma:
jó pár hónapja kezdődött, hogy a kocsi csak úgy minden előjel nélkül megáll. Pár hete már addig fajúlt a dolog, hogy már nem csak indításkor, hanem menet közben is megáll napi szinten többször is. Saru levételéveléy visszatételével próbálkoztam a szerelő tanácsára a komputer miatt. Hibaüzenetet is csak jó sokáraír ki, a jó öreg depollution system faultit. Elvittem a szerelőhőz, rátette a gépre és azt mondta hogy az egr szelepet írja. kitisztítottuk, a szívósort is, megnéztük a lamda szondát is. Semmi gond nincs ott. Elvittem egy komputereshez, ő azt mondta, hogy a komputer az jó az egr szelep a rossz. oké, mivel az új drága vettem egy használatát garanciával. Betettük és ugyan úgy megállt a kocsi , kicserêltük egy másIkra. Az már erősebbnek bizonyúlt, de azzal is megállt. A komputer minden egyes egr szelep kicserélése után egr szelep hibát írt ki, sőt klímanyomásérzêkelő gomba rövidzárlatot írt ki, pedig az működik. Kicserêltük már az egr szelep csatlakozót is, de ugyan úgy leáll. A szerelő levette az egr szelep érzékelőt és akkor a kocsi nem állt meg. utánna, mikor mindent visszatett hazafele jövet megint megállt. Már a szerelő maga is tehetetlen, pedig óő kifejezetten francia hdi autókra és részecskeszűrőre specializálódott. Már nagyon elegem van, volt hogy a körút kellős közepén állt le és Csak 1,5 óra indításgatás után indúlt el. Ha valakinek volt már hasonló problémája az kérem segítsen, hogy merre keressünk tovább, mert már tanácstalanok vagyunk!!!!!
Nektek is ennyire elbaszott helyen van az ablak emelő gomb? :D Ha le akarom engedni és valaki ül hátul, szólnom kell neki, hogy húzza el a lábát, mert megy a könyököm hátra. Mintha a vesémet akarnám vakarni... abdzolút nem áll kézre :D :D :D
én is utána olvastam a neten, hogy mi lehet a baj, de ahány helyen találkoztam a hibaüzenettel annyi helyen mást írtak. Igazából azért írtam a fórumra, hogy hátha akkor már valami konkrétabbra utal, ha ez az üzenet rángatással párosul és esetleg valakivel már előfordult ilyen és tud abban segíteni, hogy merjem-e addig használni az autót amíg eljutok vele szerelőhöz.(amit eddig olvastam róla ott kisebb hibákat jelzett, kivéve egy helyen ahol a turbóval volt baj) Sajnos nekem a kocsi munkaeszköz így nehezen tudom nélkülözni!:(
Zolaan Te amúgy az ország melyik részén tevékenykedsz?
Kicseréltettem a parkoló szenzort. Modt fasza. Amit rückwerts-be teszem bejön egy ablak és mutatja a kocsit. Ha tolatni kezdek, akkor meg ugye jelez szinekkel meg hangokkal. Hogy tudom megoldani, hogy előre felé is jelezzen, ha mindjuk falhoz akarom állítani az elejét a garázsban? Mert ha berakom 1-be, nem jön be ez az ablak...
Felkerültek a nyári gumik + az új hátsó lámpák + a coupe kilóméter óra egység!! Köszönet MOÓ-nak !! Segítsége nélkül nem jött volna össze hogy mindez a kocsimon legyen!
A ködfényszórót sárgás fénnyel észlelik leghamarabb a szembejövők ill. az nem verődik vissza neked azonnal a ködfalról. Elvileg a H11-et is még melegebb fényűvé kéne tenni.
Aliexpress. 10$ a pár. Plusz a posta 19 de 3 nap alatt ott van Fedex-el.Vagy ingyenposta 2-3 hét. Ugyanazt veszed, mert mindenki Kínából rendeli és továbbadja.
Ezt vettem! Ajánlom a srácot. Amint utaltam PayPal-al, 2 óra múlva postán volt a cucc (péntek), ma meg reggel hozta a futár. (Ausztriában úgy látszik minden gyorsan megy :))
az utóbbi időben kicsit erőtlennek érzem az autóm (2.0 HDI), illetve kigyorsításoknál a eddig megszokottnál magasabb fogyasztást ír ki a fedélzeti, valamint már többször előfordult, hogy alacsony fordulatnál elkezdett a kocsi rángatni ill. mintha le akarna fulladni, tapasztalt már valaki hasonlót vagy tudna nekem segíteni olyasvalaki aki ért hozzá? Én a magasabb fogyasztás miatt a turbó meghibásodására gondolok, ha ez meghibásodik van valami visszajelző lámpája vagy üzenete a fedélzetin, mert az utóbbi időben ezt a hibaüzenetet írja ki: depollution system faulty, kerestem a kezelési útmutatóba, de nem találtam semmit róla.
Kicseréltem. Igaz 5 percig (míg cigiztem) barátkoztam a lámpával. Letekertem a kupakot és nézegettem, hogy miként is jöhet ki a foglalat :D (mivel a fejem nem fért be, jogy megnézhessem és kis tükröm sem volt), így csak tippeltem. Tapintásra semmi pöcköt nem éreztem, mondom magamnak, akkor eldobom a csikket és meghúzom kifelé finoman. Hát nem kijött? Ezért volt a kérdés. A trükkje annyi, hogy kupak le, vezeték megfog és finoman kijúz... ennyi :) amúgy szép fehéren világít a ledes hejzetjelző, tetszik! Nem üt el a xenontól, mint a hagyományos sárga :( és 4 euró volt a pár, ingyenes szállítással) meg3rte. Holnap, holnap után pedig itt van végre a parkoló szenzor is!!!
Megjöttek a ledes helyzetjelzők. Délután kucserélem őket. Van trükk, vagy simán neki állhatok? Valaki azt mondta, hogy hogy jobb, ha szervízzel cseréltetem, mert macerás. Bár azt a xenon izzóra írta... remélem a helyzetjelző egyszerűbb sztori...
Én nem értek ezekhez a dolgokhoz,(óra tekergetés) de meg van h miért nem enged visszafele lépkedni....
Viszont (ez csak a saját logikám, és az itteni hozzáértők majd megerősítik vagy megcáfolják) mi van ha ellenkező irányba próbálkozol??? írjál be nagyobb számot és várjál 2 napot....
Ha arra megy én eltenném egy nagyon nagy számra, ami már eladásnál is valószínűtlen és igazolhatja a Te sztoridat, vagy és ez is csak mint ötlet, mi van ha beírod a legnagyobb számot???? 999999999 mész vele 1 km és :)) onnan megint csak felfele kell...
Nem tudja elvégezni a FAP regenerálását/ tisztítását, eldugul és megáll az autó! Két lehetőséged van. Vagy feltölteted, vagy kiveteted a részecskeszűrőt.
Csak az bosszant, hogy a hibás érték egy pillanat alatt bemászott az agyába, ahova kell, a jó meg nem akar megragadni. Egyébként Siemens-VDO-t állítok a be a tekerőprogramon, úgy tudnak kommunikálni.
Egyszer már elmondtam, hogyan jártam, de nem kaptam érdemi választ.
Tavaly nyáron vettem a kocsimat igazolt 69.555 mérfölddel az órában. (Szervizkönyv, szervizszámlák, előző műszakik mérföldállása.) Ezután egy itteni barátom megkért rá, hogy kipróbálhassuk az ő km óráját az enyémben, mert neki a vízhőfok nem mutat. Betettem az enyémbe az óráját, minden jó volt. Ezután visszatettem a saját órámat a saját kocsimba, s ekkor már 159.000 mérföldet mutatott, vagyis a BSI-m átvette az idegen óra állását. Elkeseredtem, majd vettem az EBAY-en egy óraállító-BSI bizgerélő cuccot kemény pénzért, ez egy speciális kábel és egy lemezen szoftver hozzá. Minden sikerült, összekötöttem a kocsit meg a laptopot, beírtam az új (vagyis a régi) mérföld állást. Két napig jó volt, majd egyszer csak visszaállt az órám a hamis 159.000 m értékre. Ezután megpróbáltam minden variációt, levett gyújtással, ráadott gyújtással, kivett órával, betett órával, hiába minden, 2 nap után visszaáll. A szoftver azt írja, hogy vegyem ki az órát, írjam be az új értéket, majd a kivett órát RESETELJEM SEPARATED, vagyis szeparált állapotban reseteljem. De hogy? Akkor nincs benne delej, ha ki van véve! A mérföld valójában nem az órában tárolódik, hanem a BSI-ben. Akkor hogy vette át a BSI a másik óra értékét? És miért köpi ki az új (régi) értéket?
Teljesen magam alatt vagyok. A kocsim 1 perc alatt vesztett az értékéből 2000 fontot, és hogyan magyarázom el a vizsgán, hogy egy év alatt beletettem 90.000 mérföldet?
Van köztünk valaki, aki foglalkozott már ilyen kérdéssel vagy van ismerőse, aki tekerget órákat? (Hivatalosan persze!!!) Körbe kellene kérdezni, hol hibázok, amikor írom a mérföld értéket. Ha valaki nem akar nyíltan beszélni, írjon az e-mailemre.
Köszönök minden segítséget. És előre köszönöm az "Így jártál" jellegűeket is :)
Üvegszálbol formazza a haverom aki karosszérias , a másik cimborám kárpitozza ) a szomszedom köti be. Csak a burkolatot meg a kárpit anygot kell megszereznem.Cserébe már amúgy is mindháromuk pc cuccait én rakom rendbe mar régóta.A cikszám érdekelne ha esetleg megtudnád adni azt megköszönném.
Nekem esztétikailag a lenti elhelyezés tetszik jobban, de komoly hátránya hogy gombnyomkodás közben a kezem kitakarja a régi kijelzőt, ha ehhez hozzá veszem azt is hogy közben vezetek, nemkicsit veszélyes.
Úgyhogy jobb az fent, ahogy tervezed, csak marhanagy munka szépre csinálni.
Igen ha találok hozzá keretet, egyébkent a te képeid alapján jött az ihlet. ) Cak annyi módositással , hogy felülre kerül a régi kijelző a szellőzö fölé, már készül a box hozzá. Amihez szintén keresnem kell kárpit anyagot ami megegyezik a műszerfallal. Esetleg ha van aki tudja hol lehet ilyen anyagot venni az megoszthatná velem.
Nekem egyáltalán nem jelzi az autó, ha kiég valami.Sem a féklámpát nem jelezte, sem a helyzetjelzőt, sem a tompítottat, sem a refit, sem a rendszámtábla világítást...
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy szereztem navigációs cd-t rt3-ba valót. Probléma vele, hogy alul unmapped zone-t ír de ha távolabra teszem akkor látom az utat meg hogy haladok rajta csak nem navigál. Valakinek valami ötlete??
Szép estét mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg nincs valakinek elfekvőben rt3 7 col kijelző beépitő kerete? Természetesen kemény magyar forintért. )
Most, hogy mondod, tényleg, rájöttem mi a gond :) Eddig söralátétet próbáltam írni, de ma megnéztem a kocsiban az RT3-at, de az meg nem is játszik cd-t bakker, csak 2 rétegű 50 Gigás Blueray-t, így persze, hogy hiábsa próbálkoztam. Ráadásul Én hülye a söralátétet is fordítva próbáltam betenni, és még csak ráadásul nem is Heinekenes volt, hanem Talléros, azt meg nem szeretem, nem csoda, ha a kocsinak se kellett. Meg lehet, hogy nem flac-ot kellett volna rá írnom, 600 db-ot, akkor működött volna.... :)
A can-bus rendszer értesít ha valami rendellenesség áll fenn. pl kiég a féklámpád eltömődik a dpf, nem jó az ESP. Mivel a LED nagyon kevés energiát vesz fel, a rendszer úgy érzékeli hogy szakadt az áramkör és állandóan figyelmeztet hogy kiégett a helyzetjelződ. A can-bus led pedig erre fel van készítve.
Megoldódott. Kiírtam simán adat cd-ként és faszán játsza. De kiderült, hogy az ID3 tagból olvassa ki a címeket. Azaz tök mindegy mi a file neve, ha van benne ID3 tag akkor azt írja ki a kijelzőre, ha nincs, akkor semmit nem ír :)
Mi a pontos tipusa az első helyzetjelző izzóknak (esetleg képet linkelne valaki az izzóról, vagy a foglalatoról)? Ki szeretném cserélni fehér ledesre. Elég szarul néz ki, hogy a xenon mellett sárgásan világít :D
Elb@sztam rá kb. 10 cd-t :) Próbáltam mindenhogyan, hidd el, volt működő m3 cd-ről cd-copy is, meg több progi, több sebesség, lezártam a sávok után, aztán nem, aztán az egész lemezt, aztán 20X, 8X, aztán másik íróval a másik notin, szóval passz :)
Lezártam és 20x-os sebességgel írtam. De rájöttem közben, hogy rossz formátumban. Nem adat ként, hanem véletlenül udf vagy valami hasonló iso cd-ként. Most kiírom sima adat cd-ként...
Szia! Lenne egy nagy kérésem Hozzád. Brit cégeknél meg tudnád nézni, hogy a szigetországban kapható-e még az alábbi két részecskeszűrő tisztító folyadék: Auto Chem ill. Pro-Tec?
CD-tárban való lemezek kiválasztása numerikus billentyűvel 1-6 ig vagy a rádióvezérlővel a tekerős közép gombbal. Nekem ha beteszem az MP3 as lemezt a navi helyére gond nélkül lejátsza.
De mi ez már? Ha tudja az mp3at, beteszem és lejátsza. Normál adat cd-ként kell kiirni. Ez a módja mindenhol máshol! Itt miért nem működik? Miért kell túlbonyolítani? Nem 3rtem a Peugeotot! Összerak egy szép, kó autót és ilyen hülyeségekkel rontja el, mint mp3at trükkösen kell megírni, sajnál egy + gombot a navi alatt az űlésfűtésnek, inkább letedzi a szék mellé tekerőgombra... mi ez a 80anas évek beli trend? Ilyen pitiánerségek, Istenem... :(
Írtam egy mp3 ct-t. Navi lemez ki, mp3 cd be, de semmi. Hogy lehet elindítani? Meg ha tele van a tár hátul audio cd-vel, hogy tudom a lemezeket válogatni? :D
Mp3 lemezt 20 percig próbáltam elindítani a fejegységben. Nem jött össze :D tuti valami tök egyszerü története van, amire nem is gondoltam :(
Szerintem jobb első kerékcsapágy. Emeld fel a jobb elejét, rángassad a kereket. Ha benyomott fékkel is kotyog, akkor felfüggesztés, ha benyomott fékkel nem kotyog, akkor kerékcsapágy. Ha kóvályog is már és kanyarban hozzáér a tárcsa a betéthez, az jelentős lógást feltételez. Szerintem.
Csináltatott már közületek vki gépi, száraz illetve gőzös nagynyomású részecskeszűrő tisztítást, teflonos bevonatolást? Ha igen, kérem ne tartsa magában a tapasztalatát :-)
Üdv mesterek. szervizbel alitottak futomuvet mert maszkalt az auto jobbra balra. A vegen azt mondtak kicsit alitani kellet de semmi kopas lotyoges nincs a futomuben. en megis ugy erzem nem fut egyenesen + balra kanyarban visit a jobb elso fek. Esetleg ha van 407 tulaj bekes vagy csongrad megyei aki kiprobalna az oreg verdamat hogy ennek ilyennek kell lenni? Nincs viszonyitasi alapom ehhez a kocsihoz nem ultem meg masikban. elore is koszonom.bocs ekezetek miatt)
Köszi szépen, én is ilyesmire gondoltam mikor néztem. Gondoltam megkérdezem azért. Ennek a szerkezetnek az alján mintha olajat láttam volna este. Majd ma megnézem
én kicserélem te feltaníod igy ok ? nemkérek sokat :) de félre tréfa és búú feltudod tanítani házilag ha kicserélem?
A piszkos anyagiak meg privátban megduma. Amúgy lógsz egy ülésfűtés kapcsolási rajzzal meg egy infoval, hogy a kilépő fény-logó-hoz mit kell bekötni pluszba hogy ne zavarja össze a BSI-t mint szúzfiút a bordélyház. most akkor én nyomom a vigyort:))
Hogy kell a középkonzolt szétszedni nagykijelzős kocsinál? Először a színes kijelzőt veszem ki, de hogyan? Feszíteni kell valahol, vagy mi a korrekt módszer? Ezután jön ki a klímakapcsoló konzol?
Azért kellene a tanács, mert nem állítós futóműves a gép, tehát egy kapcsoló (vak) üres a jobb oldali 3 közül. Fel szeretném használni ezt egy dologra. Meg akarom tekinteni a cuccot hátulról.
Lenne egy kérdésem a szerelő topiktársaktól (elsősorban Bp vagy környékén)Adva van egy 1.8 benzin 92Kw fojtószelep hibakódos autó, ki cserélné ki és kb mennyiért a cuccot +tanítás mert az is kell neki csere után tudomásom szerint. Az alkatrészt vinném. Priviben , ha van jelentkező kösz Sziasztok
Na, ez lemaradt: Szóval a felnid szélessége az, ami inkább meghatározza, hogy érdemes-e felszerelni a 205 széles gumit, mert a magassággal nincs gond. Nem emlékszem már pontosan, de talán 7"-ig javallott szerelni ezt a szélességet.
Rosszul tudod. 205/60R16 a téli és 215/55R17 a nyári méret. A 225/50R17 természetesen felmegy, annyit kell tudni, hogy 11 mm-el kisebb lesz a kerékátmérő, az sugárirányban 5,5 mm. Százalékosan nézve -1,65% a különbség, ez bőven belefér a tűrésbe, és a szélesség növekedésével sincs gond, ez összesen 10 mm, vagyis oldalanként 5.
225/50 R17 az jó méret gyári felnire. Azért arra készülj, hogy érezhetően meg fogja fogni az autót, és a fogyasztásod is meg fog nőni 0,5-1 literrel/100km
215/55 R16 túl alacsony lesz! Nekem néha a 225/50 R17-el is meggyűlik a bajom pedig az csak -11mm a gyári 215/55 R17-hez képest. Viszont a 215/55 R16 már -25mm. Nem optimális.
Ja, a vizslás teszt volt. Szeretem a kutyákat, meg úgy nagyjából az állatokat, de ha lenne kutyám és bemászna az autóba, a fülénél fogva jönne ki onnan... :) Vannak határok, na. A futóműre panaszkodással még hellyel-közzel egyetértek, szerintem is néha elpattog.Az is nagyjából rendben van, hogy egy ekkora autónak azért kéne kicsit bőségesebb hátsó lábtér, még ha a tesztben látható módszer (190 centis stábtag beállítja fekvősre az első ülést, letekeri az ülőlap hátulját a padlóig, aztán sír, hogy nem tud beülni maga mögé) nem épp objektív.
De hogy férek hozzá? Ezek lent vannak egy fekete toldatba a lökhárító alatt. Legugoltam, mögényúltam (mivel csápos emelőm nincs kéznél) és zárt a "rendszer" :D
Viszont bementem ka a Peugeot-hoz, főnök nyaral, és gyorsan ráugrasztottam az egyik fiatal srácot a komputer csatira. Bal első belő (rendszám melletti) parkoló szenzorom rossz a komputer szerint. Van trükkje a kiszerelésnek? Honnan tudom meg, jogy mi a pontos típusa? Itt 87 eurót mondtak csak a szenzorra, és 70 euró a munkadíj óránként :D (bár idő arányosan kell fizetni. Fél óra az csak 35 :) ) inkább magam cserélem ki és rendelek e-bay-ről szenzort. Hülyék ezek, ennyi pénzt elkérni... mondtam akkor magam csinálom. Megtudod? Jött a kérdés. Miért ne tudnám? Magyar leleményes ember vagyok, nem buta osztrák... csak pislogtak :D
Velem is megesett már hogy egy vatta új 508 GT után kellett visszaülnöm a saját kis 90 lovas Picassomba. Zörgött hörgött rázott, nem ment. Ezzel csak azt akarom mondani hogy az ujságírók egyik autbóból ülnek a másikba, és egy nagyon jó után nagyon le tud húzni egy másik nagyon jó de árban/minőségben/teljesítményben gyengébb autót. A bőség zavara. Lehet hogy nem is emlékszik potosan milyen volt a 407 2.0 hdi mert keveri az 1.6-os 508 SW-vel.
Nos, nem titkolom, hogy nekem a Bangle BMW-k nagyon-nagyon tetszenek. Azonban mindig csak láttam, de vezetni, vagy utazni valamelyikben még soha. Amikor megvettem a 407-est, elvittem klímáshoz, hogy nézze át a rendszert. Eléggé tele volt melóval, kérte, hogy hagyjam ott a verdát, délután tud vele foglalkozni. Mondtam, hogy oké, akkor hazamegyek busszal, aztán majd jövök. Meghallotta ezt egy fazon és felajánlotta, hogy bevisz a belvárosba, úgyis arra megy. Egy 530D Bangle BMW-je volt pasasnak. Beültünk, elindultunk, közben dumáltunk, jó fej volt az ember. De közben sasoltam, figyeltem, hallgatóztam az autó felé is, és az fogalmazódott meg bennem az autóval kapcsolatban, hogy "mi ez a fos"? Olyan érzés volt, mintha soha az életben az autón karbantartás nem lett volna, zörgött, kopogott, morgott és nem csak a 407-hez képest, hanem abszolút értékben is. Csalódás volt számomra.
Azon a "tanácson" én is dühöngtem, majd röhögtem egy sort... A Totalcar azonban ilyen. Mikor megvettem az autót, megnéztem Bazsó 2008-as tesztjét jútyúbon a 407 SW-ről. Fennen hangoztatta, hogy az a 136 lóerős kétliteres HDI milyen fosgyenge ahhoz az autóhoz. Erre 12-3 hete mit olvasok a TC-n, talán egy VW vagy Audi tesztnél? Hogy mennyire elég a 140 lóerős 2 literes turbódízel ahhoz az autóhoz, ami majd' 100 kilóval nehezebb, mint a 407-es... Muhaha,
Másrészt pedig ahogy mondod: egy Focust akármilyen felszereltséggel is teljes csúsztatás a 407-el összevetni.
Nepperünk lehet, hogy becsületes, de sokszor olyasmiben ad tanácsot, amihez szemmel láthatóan nem ért. Tudom-tudom, egy nepper MINDENHEZ ért... :D
És látom, hogy angol változat van a képen, jobb kormánnyal. Tényleg bravó.
A Totalcar egyébként nagyon elfogult. Bár lehet, hogy tényleg jó autók, de azért túlzás, hogy a Mazda6 vagy bármilyen BMW ájulásos tiszteletet vált ki az ottani szerzőkből. Ami egy bömösben nemesen egyszerű, az egy franciában primitív megoldás. A fényes alubetét a bömösben pompásan áll, az másban már nem divat. De ilyenek. De a Népítélet szerzői sem akármik. Pl. olvastam, hogy az Opel azért szar, mert a szervizben egy szerelő beleszakította a hengerfejcsavart. (Ez volt a hibák között felsorolva)
Lehet, h félre vezettelek, és nem az rt3, hanem az rd4 lemez írásánál vannak sajátosságok.
Nem folytam bele a témába csak olvastam róla itt...
Én audio cd-vel raktam tele a tárat, mp3-at nem vittem az autóba, a fejegység térképet olvas nálam...
Nem akarok rosszat tanácsolni, de ha van egy mp3-as cd-d (nem egy ritkaság) vidd ki az autódba és próbáld ki.. minden ki fog derülni, mit jelen ít meg stb...
A m.tetőre mikor ráfut a csövezés van egy csatlakozó, húzd szét, tegyél rá egy flakont, szig.szalag.(hogy le ne vágja). m.tető lehajt, ablaktörlő kihajt, gyujtás, mosatás gazdagon. Majd várj néhány percet és nézd meg nem van e szivárgás... utánn aindulj el, mert gyakorlatilag fagyástól bármi tönkremehet a motortól a fúvókáig és azt se tudod hol bontsad szét...
A fenti "műveleti sort" azért írom mert engem az "sz*patott, hogy az ablakról visszafolyó vizet a kasztni azon részén vezette el az autó ahol a szivárgás is volt...... nehezen derült ki, és fölöslegesen vásároltam be 1-2 tételt
u.i.: vicces kiszedni a csövezést..... (keress vissza) kerék le, doblemez ki ... stb
Nézd végig a csövet. A bal dobbetétet kell kivenni csak :) De általában a motorháztető zsanér melletti rész adja meg magát. Ott szétnyílik a villanyszerelési gégecsőre hasonlító cső.
Szevasztok, befagyott az ablakmosóm csontra. Most ,hogy kiolvadt, már csak pisilget a szélvédőre. A dűznik mehettek sz@rrá vagy a vezeték (csatik) lesz a ludas ?? ..Minden tanácsot köszi. Hányingerrel nyitogatom a motorháztetőt a kupplung csere óta. Jól esik minden ami motiválna, hogy megmaradjon az "ágytál" még sokáig. üdv.
Köszi! Visszakerestem, de nem találok semmit az írásról :(
Az ID3-at hogy olvassa? Kikapcsolható, vagy ha van az mp3-ban, akkor autómatán azt olvassa? Tudnom kellene ezt, mert akkor ki kell törölgetnem mindegyik mp3-ból. Tök jó lenne, ha szépen elnevezem az összes mp3-at és a fejegység meg az isten tudja ki álltal beírt ID3-at olvassa ki. Falnak is mennék :) meg azt is jó volna tudni mi az írás titka, mert én nem találom :(
Nekem 2.0 benzinesem van , de ha elküldöd a cikkszámokat és hogy, tételenként mennyit kérnél értük megnézem jó-e az enyémhez és gondolom meg tudunk egyezni.
Hátul van egy 6os Clarion tár. Este tele szeretném vágni mp3 CD-kel.
Kérdés a következő. A tár is lejátsza az mp3-at, vagy csak elöl az a lejátszó, amiben a navigációs CD van?
A lejátszó mit jelenít meg a kijelzőn? Az mp3 nevét (amire elnevezem, vagy az mp3-ból olvassa ki az ID3 tagot? Mert nem mind1. Ha már összeraktam 6 CD-nyi mp3 anyagot, szeretném, ha szépen írná ki a kijelző a szám címeket :) (ezt csak egyszer kell megcsinálni és utána van egy igen becsületes váligatása az embernek)
Itt kiválasztod a te autód. Közvetlen linket nem tudok adni, mert 2006-ban volt valami változás, nem tudom, a tiéd melyik. Magyar nyelvű leírást is találsz ugyanitt.
1. Egy magyar nyelvű leírásra (beállítások, mi hogyan, miért dtb...) a kocsihoz. Pdf-ben megköszönném vagy egy link is jó, ha nagy file... (407 Coupe Exclusive, 2006)
2. Valaki írja le nekem pontról pontra, hogy kell beállítani a visszapillantót, mert úgy elállílottam, hogy most mindig ösdze vissza áll be tolatásnál és nem áll vissz, mikor elindulok előre... lehet letöröm inkább és akkor állítgathatja magát...
Szia , igen létezik hozzá kiváltó szett , a valeo gyártja , én nem ajánlom , főleg azért sem mert a valeo elég gyenge ,még hamarabb megcsúszik mint a gyári , az eredeti lendkerék+ kuplung szett kb 20eft-al drágább mint a kiváltó szett ezért én nem ajánlom semmi képpen.
Szedtünk már ki átépítő szettet mert fél év után csúszott.
"Alkalmazása a szabadalmaztatott fém-kerámia felületképző adaléknak köszönhetően sima futást, egyenletes teljesítményt és megbízható működést eredményez."
Egy lyuk a padlóra? Micsoda egyszerű, primitív megoldás ez? Ez egy francia autó, nem kicsit túlbonyolítva, ehhez méltó megoldás kell.
Szerezni kell egy mini fenékszivattyút. Ez az a cucc, amelyik a hajók, csónakok fenekéből kinyomja a vizet. Lehet kézzel kapcsolgatni, vagy ami még súlyosabb, lehet automata is.
Megoldások:
1. vízérzékelő kapcsoló. Ha érzékel, bekapcsol.
2. Időrelé, időnként adott időre bekapcsol.
3. Az ablaktörlő áramkörére kötve. Ha az megy, akkor úgyis esik az eső.
4. Internetre kötve. Letölti az időjárás jelentést és aszerint kapcsol be.
Gyári beszállító ez is, akárcsak a Mannfilter, mindig azt veszem ami olcsóbb, tegnap cseréltem olajat, most mann üzemanyagszűrő, és knecht/mahle olajszűrő volt pont az olcsóbb.
Keresné keladó 407 gyári dísztárcsát 16" ban. Esetleg ha másik 16" peugeot dísztárcsa van az is érdekelhet reális áron persze. Amiket találok a neten már nincs, elvitték, nem is volt de folyamatosan frissíti a hirdetését. Egyszerűen nem találok.
Lehet láma kérdés, de ha már semmi módon nem tudod kizárni a víz beszivárgását, nem az lenne a legegyszerűbb, hogy a pótkeréktartó legmélyebb pontjába beletolsz egy 5-ös fúrót? Akkor biztos nem töltődik fel vízzel.
Az a kis kapcsoló semlegesíti a radart. Ha benyomod és világít az annyit jelent, van kommunikáció az általad szétkapott doboz és az autó között -> valamelyik fej vagy a kábel szar. Már csak az a kérdés, hogy milyen fej kell neked bele, mert többfajta létezik.
Legjobb tudomásom szerint RHR-hez nem létezik, de ha igen, akkor elvileg nem szivat meg többet az autó, cserében csúnyábban jár elvileg, és szarabb csúsztatni a kuplungot.
Sajnos nem teljesen jöttem még rá, minimálisan a mai napig jön be nekem is. Az egyik hibalehetőség, a radar/rendszámtáblavill kivezetésnél a gumidugó vagy a vaj színű műanyag ha nincs a helyén. Nekem most a helyén van+kikentem FBS-el az egészet, de valahonnan oldalról még mindig befolyik. Először amúgy a lámpa körüli tömítésre gondoltam, de ott tuti nem jön be, arra már rájöttem.
Köszönöm szépen akkor ezt veszek bele. Sokat segítettél köszi még egyszer. Szűrőket milyeneket használsz, neten a valeo kat nézegettem. Nemsokára megyek a boltba és megnézem mik közűl lehet válogatni.
Ismét idegbaj. Apró de az. Csinált már valakinek olyat a verdája, hogy kb 2 centit megy fel az ablak, aztán megáll. Vissza nem húz csak megáll. Rohadt egy dolog 2 centinként felhúzni.
Kérdésem lenne, hogy motorolajat akarok cserélni minden szűrővel együtt. Total ra gondoltam mert a mási kautóban is azt használok. 5w vagy 10w? 2.0 HDI. És a másik, hogy literben mennyi kell bele?
Nos. Én kiszedtem ezt a műanyag dobozt a pótkerék mellöl. Szétkaptam, porszáraz és semmi korrodálás nincs rajta. Gyönyörű szép és tiszta. Amúgy meg honnan tudjam, hogy kikapcsol-e járó motornál? Mivel nem működik, ezért nem tudom, hogy be van-e kapcsolva, vagy nincs. Narancssárga led világít rajta, ha benyomom elalszik. Amint rükibe teszem, kiirja, hogy "Einparkshilfe defekt". Ha üresben van, akkor megnyomom ezt a parkolósegéd gombot, kigyullad a sárga. Ha még egyszer megnyomom elalszik és kiirja, ugyanazt a hibaüzenetet...
Olvass vissza a fórumban, rengetegen kérdezték már ugyanezt és sokan válaszoltak is. Nagyon sok infót megtudhatsz erről a típusról, csak győzd elolvasni.
Típushiba simánál és sw-nél (de szerintem coupenál is), hogy beázik a pótkeréknél az autó, ha nem veszed észre, és eléri a vízszint a vezérlőt, akkor meghal.
Szétszeded, szétkapod megnézed hogy szarrá van-e oxidálódva a belseje.
Ha nem, akkor valszeg valamelyik fej a halott. A madzag mivel fix talán nem.
Vagy: diagra elmész, megnézed, hogy kommunikál-e a vezérlővel, ha nem, akkor szar a vezérlő valszeg, ha igen, akkor meg kiírja melyik fej a szar (sorba vannak kötve, ha egy meghal, szar az egész, legalábbis az esetek 80%ában)
Egyébként ha KO a vezérlő, akkor nem tudod kikapcsolni sem, járó motornál a klímavezérlőn bal 1. gomb alul.
Árak:
ha első hátsó radarod van akkor vezérlő kb 20-25, ha csak hátsó akkor 15, fejek 6-7/db. Az árak ezer forintban értendők.
Végülis lett porlasztó kihúzó szerszámom. Nagyon kafán kitépi a helyéről. LIncos alapszett mercihez és esztergáltattam hozzá egy csonkba tekerhető menetes szárat.
4300K a gyári xenon, ha jót akarsz ilyet vegyél: OSRAM COOL BLUE INTENSE 5000K D2S
A coupes kollégának D1R izzó kell.
Igen, nekem RT3 van, és működik a tolatókamera, és át is vált.
Megoldható tv, playstation bármi marhaság rákötése is.
A tükör azért billen le, mert memóriás az autód, valamint a tükörválasztó kar ki van tolva oldalra. Amerre ki van tolva, az billen tolatáskor, ha áttolod középre visszaáll, ha többel mész mint 15km/h visszaáll. Tudod állítani is, ahhoz kitolod a megfelelő oldalra, beállítod, és visszatolod középre a kart.
Nekem sima 407esbe lett megcsinálva, elég körülményes munka volt.
Ja és a 307esnek tök ugyanaz a tükre mint a 407esnek, csak más a tükörtalp, ugyanaz a tükröház, tükörlap stb.
Olyan kérdésem lenne, hogy gyárilag milyen K hőmérsékletű a D2S? Szeretnék kicsit kékesebbet én olyan 4300 körülire tippelek, hogy az lehet benne. 5-6000K körülire gondoltam cserélni.
Jó estét! A svédben lévőktől kérdezném, hogy milyen az időjárás arra felé? Hétfőn és kedden úgy néz ki meglátogatom Göteborgot. Jó rég jártam arra... Köszi!
Az RT3 okosítás engem is érdekelne. Milyen pluszt tudsz adni bele? Magyar nyelv? Automata tolatóradar kapcsolás? TV? Egyebek? Ha el akarom adni, akkor vissza tudom tenni angolra? És mindehhez a kocsi is kell, vagy távgyógyítás is megoldható teljes titoktartással?
Nekem a pótkerék lyukának a belső falán van a parkolósegéd elektronikája. Szerintem kezdjed azzal, hogy az arra menő csatlakozókat fújd be kontaktsprével. Ingyen van és próbának jó.
Nekem is jól felszerelt kocsim van, de nekem meg sem moccan a tükröm tolatáskor. Sőt a baloldali tükröm (nekem az az anyósoldal) ha kézzel állítom, akkor csak egy centit hajlandó mozdulni lefelé, aztán megáll. Mintha valami akadályozná a lefelé mozgást.
Szerintem csak a memóriás tükrök tudnak lemenni meg visszaállni, mert tudnia kell a rendszernek, hogy hol volt. De csak szerintem.
Köszi az infót. Akkor nem is nézem, csak autómatán kapcsolva lett volna érdekes. Csak a pittyegő helyett gondoltam :) de akkor inkább azt csinálom meg...
Kollégámnak ugyanígy kezdődött pár hete, ő megvárta míg megállt alatta az autó. Majd a szervizben gyertyákat és trafó sort cseréltett. Most olyan mint új korában...
Na megvan a reggeli idegbaj adag. Visszaköszön a nem olyan rég javított depollution system faulty. :( Kezdek morcos lenni a kedvenc autómra. Viszont a jelenség nem menet közben jött elő.
Már régebben is felfigyeltem rá hogy hideg indításkor mintha az egyik henger nem dolgozna. Ez kb 3 mp-ig tart, az első pár munkaütemben, utána mint az óra. Ma indítás után ugyanez, de pár fordulat után leállt és megjelent a kedves üzenet. Indítás után minden jó, nem erőtlen, húz megy, nem áll le menet közben.
Porlasztó? Szivattyú? Mitől rettegjeg? Már félek beülni és menni vele.... :(:(:(
99 euróért láttan szines tolatókamerát a Sony-tól E-bay-en. Rendszám fölé lehet behelyezni, infrás és rá lehet kötni a fedélzeti kijelzőre. Jónak tűnik, pláne, ha autómatán átkapcsolja a képernyőt, ha tolatni akarsz :( nagyon szemezek vele :)
Nekem 2006-os SW-m van, gyári tolatóradarral, behajtódós tükörrel, (Plusz persze motoros fűthető ülés, stb), és nekem meg se moccan a tükör tolatás közben.
Pedig milyen jó lenne... imádom az autóm, de sokszor azért kicsi a tükör. Két csík közé beállni pl tolatva azért nem olyan egyszerű, ha nem hajtod ki a fejeld. :)
Sokszor irigykedem, hogy a 307-en milyen szép nagy tükör van. :)
És jogy tudom beállítani, hogy tolatásnál hova állítódjon el a tükör? Próbálkoztam közben állítgatni, de nem úgy dolgozik, ahogy kéne. Nem oda áll be, ahova állítottam :)
Te merre laksz? Ha megyek hazafelé kárciusban és kis kitérővel útba esel, meglátogatnálak... :)
Lehet hogy igaza van, látatlanban nehéz megmondani, de nálam amikor elszállt, akkor csak a 4 érzékelőből 1 ment tönkre, bontóból hozattam egy másikat, betették, azóta sincs baj vele. Sajnos drágábban kaptam mint akartam, de legalább arany színű volt, nem kellett festetni. 7500 Ft volt a szenzor, és mivel másért is mentem a szerelőhöz, ezért már nem kért plusz pénzt, kb. 2 perc volt a csere.
Már írtam kb 1 hete, hogy nem működik a pittyegő parkolósegéd a kocsimban. Szerelő szerint elvileg a kocsi hátsó lökhárítója alatt vagy körül (nem értettem pintosan) van egy elektronika, amibe a hátsó szenzorok csatlakoznak. Na szerinte ez rossz. Gondolom kiolvasta a ketyeréjével, mert ő itt a helyi Peugeot szervíz. Mit szóltok? Mennyi egy ilyen kütyü? Ha beugrok hozzá és kiolvastatom vele megint, csinálok egy fotót. Rákukkantana valaki hozzáértő? Mire figyeljek kiolvastatáskor, hogy ne tudjon sumákolni a tag? :D
Nem horror már a javíttatás, lassan változnak a dolgok. Az alkatrészek mindegyike megvehető az Ebay-ről, az élőmunka költség is lassan alábbszáll az egekből. Ez azért van, mert látva az itteni munkadíjakat, sok keleti kezdett itt bele, van sok új műhely. Én például egy szerbek által működtet szervizbe járok, korrektek, kedvesek, a határidőket takkra tartják. A sok büszke angol meg áll a műhelye ajtajában és csak bámul. Például a műszaki vizsga itt már van, hogy 29.95, ez 3 év alatt megfeleződött. Benne van az átvizsgálás is. Ismerik a bontókat, s a keleti ezermester tudással olyat is megcsinálnak, amit más már kidobna.
Az élet úgy hozta, hogy eladtam életem legszebb autóját./2007. 2.0 HDI lim./ Ezúton köszönöm a Tőletek kapott rengeteg segítséget. Külön köszönöm bíróbandi korrekt szakmai és zoolán65 többszöri gyakorlati segítségét. Maradok továbbra is rendszeres olvasó. Tudom, hogy ez nem piactér, de felajánlom eladásra az Unix-nál vásárolt fel nem használt Bosch gyártmányú 2 db első féktárcsám és szintén Bosch első és hátsó fékbetét garnitúrám. Irányár: 55 e Ft
A dolog azért árnyaltabb egy kicsit. Bevallom, azért járok kocsival dolgozni, mert kényelmes. Sajnos nem irodista vagyok, hanem egy malomban vagyok 12 órás műszakokban, gyakorlatilag zsákokat pakolok, meg a raklap-pakoló robotokat programozom. S amikor egy műszak után reggel hatkor végzek, akkor nem az az álmom, hogy zuhogó esőben még tekerjek is egyet. Ilyenkor csak beülök, s a gép úgy hazavisz, hogy a végén már alszom is. Mint egy jó ló.
A másik, hogy itt más az emberek hozzáállása az autóhoz. Itt nem egy élet takarékoskodásának és vágyakozásának a tárgya 5 év hitellel, hanem egy egyszerű használati tárgy, ráadásul megfizethető áron. Használom, javíttatom, ha bevégezte a pályafutását, leadom a bontóban. Volt egy fullos (Ghia X) Ford Mondeóm (bőrbelső-motorosülés-stb.), amikor tavaly télen a mínuszban nem akart indulni, ment a bontóba. Pedig 12 éves volt csak, nem füstölt, szépen járt (ha beindult), a belseje mint az új, otthon még ért volna valamit. Itt nem.
Ha a munkába járás itt kocsival belekerül X fontba, akkor egye meg a fene, kibírom. Az egészség az más kérdés. Azért tenni fogok.
Jó neked. Már nem a kuplung miatt, hanem mert Jenaszaki mondott egyáltalán valamit. :)
Az én hétfői levelemre a fülét sem billentette még.
Valaki, aki ismeri, megkérem írjon egy sort neki, nézze meg a mail-jeit, hátha a spamjában landolt az enyém. Címe 'chiptuning'. Nem mintha hű de borzasztó sürgős lenne, de a márciusi pesti utamra már jó lenne, ha le lenne beszélve minden.
Segítségre lenne szükségem (407sw, 1,6 hdi, 2006):
2013. 02. 20-án (holnap takkra egy év) voltam utoljára szervizben. Olaj- és szűrőcsere. A szerviz számláló 20.000 km-en állt. 80%-ban városi használat mellett múlt pénteken a számláló 12.300 km-en állt (abszolút reális).
Hétfő reggel a számláló visszaugrott 8.400 km-re.
Kedd reggel 5.400 km, kedd este 2.700 km.
Ma reggel (szerda) 2.700 km, délután 0 km.
Hazaút (~8 km, 25 perc) után -100 km.
No hibaüzenet.
A szerviz telefonban annyit mondott, hogy keveset fut az autó, így időarányosít az autó (könyv szerint a szerviz időintervallum normál 2 év, különleges körülmények 1 év, és tény, hogy 1 év telt el a szerviz óta).
Én esőben is kerékpárral megyek, fogok egy esernyőt a kezemben. Simán kivitelezhető. Akkor megyek csak autóval, ha szakad az eső, illetve, ha jégbordás az út. Pedig van belépőm a gyárba autóra is. Gyakorlatilag az iroda előtt szállok ki.
Jena az azt mondta, hogy az 1.6 kuplungjában van annyi tartalék, hogy érdemben ne nagyon változtassa meg az élettartamát az átírás. A 2.0 hdi-ben már nincs.
Szerintem, mint írtam, jóval dinamikusabb lett a motor, pedig alig több, mint 1500 cc.
Azt elfelejtettem írni, hogy az én munkahelyem kb. 4 km-re van, és 15 perc alatt kerékpárral kényelmesen ott vagyok. 20 perc, ha megállok reggelit venni.
Szerintem meg nem, mert a 2.0 hdi-s városi fogyasztási 8 liter, üzemmeleg motornál, te pedig full hideg motorral jársz, de szerintem meg is érdemled, hogy ha 1600 m-re képes vagy beindítani az autót.
Ez a terv. Márciustól bicikli. Jót tesz a pénztárcámnak, meg az alakomnak is, remélem. Van rajtam egy felesleges 20 kilós dekoráció. Az esőkabát dolog telitalálat. Az idén lesett egy trópusi ország átlaga már itt.
A vetítőlencsés lámpatestnél a könnyebben hozzáférhető fehér állító csavar a magasságot szabályozza, míg a másik az oldalszöget. Utóbbit inkább ne bántsd, mert elállítod a fénykéve-összetartást.
Nézegetem az E-Bay-en a dolgokat... látok itt Peuget 407 Coupe 6C, 6D, 6E stb kiírásokat. Honnan tudom, hogy enyém 6C, 6D, 6E? Vagy, hogy pontosan mi is az enyém?
Meg megtaláltam a fényszótókon a fehér magasság állító csavarokat. Viszont van 2 is fényszórónként. Egy imbuszos a fényszóró foglalat mögött, meg egy csillagcsavarhúzós a helyzetjelző foglalat mögött. Melyik a nyertes? És a másik mire jó?
A munkahelyem kerek 1 mérföldre van, az 1600 méter. A kocsi szinte csak városban megy. És az átlag fogyasztásom most fedkomp szerint 28.7 mérföld/gallon, az pontosan 10 L/100km. (2.0 HDI) Szerintem rengeteg.
Igen, itt is hasonló, mire mutatna a vízhőmérő valamit, már meg is érkezett (a feleségem jár vele munkába). Ez bizti nyomja a fogyasztást, még nyáron is, nem hidegben.
Nyilván ezen a chiptuning nem fog változtatni kardinálisan, de arra voltam nagyon kíváncsi, hogy akinek benne van, vajon negatív tapasztalata van-e.
Ha nincs, akkor - számomra - nem vitás, érdemes meglépni. Gondolom ennek az "áldásos" hatása, folyamatos üzemnél (nagyobb táv) jelentkezik...
szia! lenne egy pár kérdésem! :D sikerült megcsinálni a szervót ? ki is cserélted az olajat benne ? ha széthúzom a csövet akkor ki is jön belőle az összes szervó olaj ? merre vagy Svédországban? én is így jártam vele de már nem most ! be mentem vele a peugeothoz ott azt mondták hogy nem volt benne olaj pedig volt mert elötte való nap 3 an is láttuk hogy volt benne ! na de ha tudnám ezeket akkor le is cserélném benne az olajat mert én úgy tudom hogy 2 évente cserélni kell a 407 nél ! ja és szeretném én magam megcsinálni ! :D
szia! nem tudom hogy kaptál e már választ a fényszórókra ! :D de számítógépre fel kell dugni hogy azt visszaállítsátok és akkor fog világítana amikor te szeretnéd :D
Ezen fogyin látszik, hogy jobbára városon kívül mész, elég jó az átlagsebességet. Ez nekem alulról karcolja a 45-öt, ha jól emlékszem. Most már kíváncsi vagyok, telenyomom, azután 400 km után megint, és meglátjuk, hogy mit mutat a két érték.
Télen eléggé jól elviszi a hideg motor a fogyasztást, hiába keskenyebb a gumi. Viszont szerintem nagyobb a gördülési ellenállása a téli guminak. Ha városban mész, jobbára be sem melegszik a motor, ezért is nagyobb a fogyasztás télen városi menet esetén.
Egy próbát megér. Bár nem hinném hogy a chip okozza a gondot. Vállaljanak rá garancát. Ha továbbra is áll a hiba, tegyék vissza az optimalizált szoftvert.
fogalmam sincs. én ,,bólogattam,,h oké ám legyen. Mert állitólag a félelmetes értékeket produkáll a kocsi mármint a turbónyomás illetve a befecskendezett üzemanyag is sokkal nagyobb. amit nem értettem,h a kocsit 1 éves korában chippeltettük...és most jött elö ez a hiba....Majd ha tudok ujat megirom a fejleményeket. (ami a vicc a dologban ,hogy a kocsi szakszervizben van és már szerdától csak a fejüket vakarják)
Persz volt olajnyomásmérés. hideg olajjal minden ok. de ha eléri az olaj az üzemi hömérsékletet akkor a motor meghal. Ma azt javasolta a szerelö,h távolitsuk el a csipet belöle :( belementem. kb olyan árat mondott rá mint amiért bele tették. Hiányozni fog. kollégámank is ugyan ez a kocsi ugyan ez a motor övé nincs ,,csippelve,, és szemmel láthatóan az enyém sokkal jobban megy!!! de most már nem fog :(
Azért azt el szeretném mondani, hogy amikor megjelentek a 407esek nem volt még Ineo ECS, és jó bele a Quartz 9000-res is!
Egyébként érdemesebb megvenni az Ineo ECS-t, mert nem sokkal kerül többe mint a Quartz 9000-res, viszont cserébe szebb hangja van a gépesnek, és picit talán jobban is eszik.
Bár ilyen kérdés nem volt, de a listán is amit valaki linkelt van olyan olaj, hogy Ineo First 0w30. Csak a Pugtól, Citroentől lehet ilyet szerezni, nekem 3 olajcsere óta ilyen van benne, nagyon jó olaj. Kb annyival jobb az Ineo Ecs-től mint az Ineo ECS a Quartztól. Nem kajálja az olajat sem az autó.
Gun fórumtársat is rábeszéltem, és ő is elégedett vele a kisárúszállítójában [SW :)]
Én is tőlük vettem az ineo-t és az előbb említett flushing-t, meg még valami apróságot. Így már ingyenes szállítással volt (13e feletti vásárlás). Tehát megéri őket választani; a motormosó gyakorlatilag a postaköltség volt...
Csodálkozom mért csal ennyit a fogyasztásmérő, nálam - kis túlzással - hajszálpontos.
A téli gumi mindig is spórolósabb volt mint a nyári, de idén valami okból 8.5 körül fogyaszt - jobbára városban - én ezt sokallom.
Tavaly olajcsere előtt egy motormosót használtam (Addinol flushing), az valami csodát tett, kerek egy literrel kevesebbet evett utána. Akkor, egy pesti utam során ilyen fogyi is kijött (2.0HDI, aki már ment az 51-esen Bajára az tudja milyen akadálypálya:(.
Az az igazság, hogy kb. annyit mentem vele, hogy vásárlásból hazaérjek, és után nem sokkal át is írattam, mert éreztem, hogy azért kicsit gyengusz ehhez az kasztnihoz.
Igazából alsó fordulatszám tartományban nem volt igazi gond, csak feljebb már kifulladt. Most úgy megy 180-at, mint a huzat, kellene is a 6. fokozat. :o(
Érezhetően jobb lett. Úgy írattam, javaslatára, hogy alulról ne dobja meg úgy az autót, mert nem tesz jót a hajtásláncnak. Meg csinált már több ilyen autót is.
Fogyasztás, átlag 6.1 (fedcomp szerint: 5,1), igaz többet megyek városban. Mostanában próbálom kerülni a rövid városi utakat, inkább megyek kerékpárral. :o) Óvjuk környezetünket. A télre is csináltam egy átlagfogyasztást, most járok 6.6 -nál (fedcomp szerint: 5.6).
Meg a xenonom mindíg bekapcsol, ha beindítom a kocsit. Be tudom azt állítani, hogy ha le van kapcsolva a lámpa, akkor maradjon is lekapcsolva indítás után, és akkor kapcsoljon be, ha én bekapcsolom :)
A kedves szervizesek tettek egy nyomásmérőt a rendszerbe és kimérték a nyomást, vagy készségesen kicserélték az olajpumpát? Olajnyomás érzékelőd cserélve volt gondolom.
Ennyiért át is írják neked, és olyan lesz, amit akarsz, mert minden állítás után próbakör. És nem különben tudja, hogy mit lehet és mit nem. Az eredeti progit meg elrakod magadnak. Nekem Jena307 csinálta a 307-es fórumon megtalálod.
Csak egy ötlet. Próbáld meg nagyon röviden magad felé húzni a kart, mintha spriccelni akarnál. Az enyém, ha csak gyorsan meghúzom, nem kezd el sem ablakot, sem lámpát mosni, cak töröl egyet. Hátha neked is.
Lesz itt hozzáértőbb ember, aki képben van az évjáratokkal és a felszereltségekkel. Az enyém 2008 év végi RT5 WIP Com, nálam úgy van, ahogy leírtam. :)
Eladásra kínálom Peugeot 407 2.0 HDI autómat. Magyarországon vásárolt , az első tulajdonosa vagyok. Csak Peugeot márkaszervizben volt szervizelve , garantáltan törésmentes ! Rendszeresen karbantartott , szép állapotú ! Ár.:1.399.000 Ft Tel:06209741529
Hello. Pár hete iram az olajnyomás hiba miatt. olajpumpa csere megvolt de a hiba még mindig jelen van. Továbbá, turbócsere, rendszer kipucolva, kedves szervizesek feltöltötték nekem az eolyst is :(...stb.stb a szervizben csak vakaróznak. Valakinek valami tipp.? A fö kérdésem viszont,h a kocsi irja az Esp hibát. a gép a kormányszögérzékelöd dobja ki. ezzel mi lehet a gond? Csak mert amint kész lesz a kocsi és ,,hazajön,, utána még az esp hibüzenetet akarom eltüntetni és abban a pillanatban eladni. Válaszokat elöre is köszi.
Lehet, 4 literes tartályban kb még 0.5-1 liter lehet. Nem mért szint, csak kalkulált. Persze azért kezdjél el gyűjteni, mert fel kell tölteni, de van mindenre megoldás okosban. Helyileg merre vagy?
Pugban amúgy azthiszem 12ezer/liter :) Meg 1 óra munkadíj :)))
Ha vkit érdekelne tempomat kar(új) limeteres ill. limit nelküli jó áron érdeklödhet atkoka90@gmail.com ,megoldható a beszerelés is Miskolc környéke-BP útvonalon!
Elvileg az ablaktörlő szabályzókar legalsó állása kikapcsolja az automatikát. Ha onnan egyszer lehúzod (nem kattan, hanem visszaugrik), akkor egyet töröl. Lentről felfelé az állások: Manuális, automata, folyamatos törlés lassan, folyamatos törlés gyorsan.
Hogy tudom megoldani azt, hogy ha az ablaktörlő kart lehúzom, csak egyszer töröljön ne autómatára kapcsoljon? A szenzor mindig esőt érzékel, mert hsvazik, de száraz ablakot török a szenzor miatt. Esőben jó, de havazásnál nem... azt akarom, hogy ha lehúzom a kart, akkor töröljön egyet... és ne többet. Majd huzogatom én ha akarom :D
Másik! Most jut eszembe. Ha benyomom a szélvédő fűtés gombot és leolvadt, meg minden, akkor ha megint megnyomom miért nem kapcsol ki? Vagy csak, ha simán ki akarom kapcsolni...
Na jól megszívtam ma egy berohadt porlasztóval. Nem volt hozzá kiszedőm. Valaki tudna segíteni? Hol tudok ilyet venni elérhető áron? Vagy ismer valaki valakit aki kölcsönöz nekem ilyet pár napra?
két kérdés?:1 mitől lehet az hogy az elektromos szeróm a töltőkupak levegőző nyílásán kinyomta az olajat?(nem volt túltöltve mert a max szint alatt volt,most nem mutat semmit a nivója de olaj van benne.) 2 hol birom legegyszerűbben leengedni belőle az olajat?elvileg 1L totál fluide DA kell bele.
a szervóm működik ,csak hidegbe remeg ha ki van csavarva.
Nekem nem így vannak a menük. És ezen a világítás beállításon belül csam a kanyar xenon menü van, semmi más. A többi menüben pedig van pár dolog, amit nem tudok elérni, mert sötét a menüpont...
Meg nekem németül van minden kiírva, mert nincs installation cd-m, hogy átállítsam angolra :(
Xenonnal kapcsolatba! Nekem tönkrement az első hasmagasság szenzor,és annyira l e hordott hogy semmit se láttam,mivel az új szenzor 50e,a használt rizikós,vagy jó vagy nem. Én úgyoldottam meg,hogy húztam a csatit az első hasmagasság szenzorról.Aztán mivel tudtam hogy még nem nyúlt senki a lámpához,ezért tettem egy jelölést
a lámpatesten lévő fehér csavarra és házra(hogy vissza tudjam állítani eredeti pozba)és utánna 9 fordulattal feljebb állítottam,igy már jobb.
Én úgy tudom, hogy ún. dinamikus automata lámpaállítással lehet csak forgalomba hozni a xenonnal szerelt autókat. Kézi állítás, ennek értelmében szerintem nincs. De vannak itt xenon-os guruk.
1. "Personalization" menü, "Define the vehicle parameters" menüpont, majd "Lighting and signalling". Vedd ki a pipát az "Automatic lighting of headlamps" elől.
2. PPS v. DIAGBOX (gyári diagnosztikai + programozó kell hozzá)
3. Sima magasságállító nincsen az utastérben, a XENON lámpa mellé automatikus állítás jár. Hogy a lámpatesten van-e kalibrálási lehetőség, arra majd válaszol olyan, aki többet jár a motortérben nálam.
4. De, amint megnyomod az AUTO gombot vagy a szélvédő párátlanítás gombot, vissza fogja kapcsolni az automata klíma módot. De a klímát ténylegesen csak akkor fogja bekapcsolni, ha szükséges, csak azért mert engedélyezve van, nem. Amúgy nem szerencsés télen fixre kikapcsolni a klímát, idő előtti gázszivárgással fogja jutalmazni.
1. Hogy tudom beállítani, hogy nekem ne kapcsoljon be a xenon, ha beindítom a kocsit. Nekem ne érzékelgessen itt semmit. Akkor kapcsoljon be, mikor én bekapcsolom :D
2. Most a gyári 17es alu van fönt téli gumival. Ezekben nincs légnyomás szenzor. A nyári 19esekben vannak. Hogy tudom kikapcsolni, hogy ne irkálja ki nekem minden indulásnál, hogy keréknyomás...
3. Hogy tudok lámpa magasságot állítani? Sehol sem találok tekerőt hozzá és kicsit feljebb tekerném.
4. a klímát, ha kikapcsolom a fedélzetin, akkor nem fog bekapcsolgatni, bármit is nyomok a műszerfalon? Vagy hogy működik? Nekem ne klímázzon kedvére télen + benzinért :D
Annyi kieg, hogy előző dízel autómnál 10 év alatt 1x volt EGR eltömődés (mintha darált mákot kanalaztak volna bele). Gyanítom, hogy a jobb minőségű motorolaj használata szüntette meg a problémát: 10W40-es félszintetikusról átálltam 5W40 full sysnt-re. Pedig mindkettő szervizkönyv szerinti olaj. Csak hát utóbbi drágább.
Ja, olvastam. Azért a végén lévő pár mondat jól szemlélteti hogy ez sem csodaszer. Ha az EGR elköszön, tisztíthatod amivel akarod, az maximum csak kitolja a csere időpontját.
A gyári szövet üléshuzat rögzítését néhány helyen vissza kellett pattintanom a helyére. Ahogy néztem az ülés alját, pár helyen egy-egy fém sínbe ül bele a szövetanyag végére rögzített műanyag profil. Ezáltal feszül szépen. Szedett már le vki - pl. tisztára mosás céljából - gyári üléshuzatot?
Ez mind szép és jó, köszönöm a választ. De telefonon beszéltem a munkafelvevőddel az eredeti levelem elküldése után 2-3 héttel (tehát nem vagyok egy türelmetlen f@sz), aki kifejezetten MEGÍGÉRTE, hogy válaszoltok, hogy aztán tudjunk időpontot is egyeztetni a diagnosztikára. Ha nagyjából tudjátok, mi a hibakép, nektek is könnyebb esetleg megsaccolni a ráfordítandó időt. Felírta az általam küldött email pontos címét (tárgyát) és a küldés pontos dátumát/idejét, hogy keresgélni se kelljen. Épp próbaúton voltál, azért nem tudtam veled személyesen beszélni. Mellesleg a weboldaladon talán még mindig kint van, hogy az ember küldjön email-t a hiba leírásával és hivatkozásként az a cím van megadva, ahová én is írtam. Nem az ujjamból szoptam ki.
Tudod, túl sok szabadnapom nekem sincs, én is kidolgozom a belem, hogy megmaradhasson a munkahelyem és talpon maradhassak a családommal, gyermekeimmel. Ezzel nekem semmi olyat nem mondtál, amit ne tudnék, és ne érezném a saját bőrömön ennek minden hatását. Sőt, manapság mindenki, aki tisztességesen, értékteremtő munkából akar megélni, hasonló cipőben jár.Ezzel azt akarom mondani, hogy értem a helyzetet, még ha a konkrét esettel kapcsolatban nem is lett túl jó véleményem. Ami meg - mint írtad - nem érdekel.
Egy-két kissebb gond van vele, de majd szép lassan rendbe hozom. Kasztni, motor, futómű tőkéletes, csak azzal a pittyegő parkoló segéddel van valami. Kuplung is rendbejött, már nem rugdos :) boldog vagyok. Volt egy Honda Civic Coupe 1.6 VTi-m, azt hittem úttartás és futóműre az a top! Hát ez is vsn olyan! Ott van az úton, kemény, sportos a futómű, de még is jkellemes. Tökéletesen eltalálták! Szép lassan bedobálom majd a kérdéseimet este egy csokorban. Tegnap vettem meg és gyorsan meg is tettünk 400km-t itt Ausztriában. 7,2es átlaggal, pedig adtam is neki (régi gazdája ellustította a helyben pötyörgéssel), most megy mint egy állat! :) megvigyázom és remélem sokáig lesz a másik felem :)
Az említett közeledésnek csak akkor van hatása a szolgáltatásomra, vagy annak árára, ha a felajánló személy:
- ellentétes nemű,
- fiatalabb nálam 15 évvel,
- könnyebb nálam 40 kilóval,
- nem mellesleg szép is.
Egészen pontosan 1268 megválaszolatlan levelem van, nem tehetek róla, de nem tudok mindre válaszolni, akárhogy
szeretnék. Zömében sajnos törlésre kerülnek, mert gyakran teljesen blokkolják a postafiókomat, a múltkor 25 megás
levelet kaptam egy egyszerű tanácsadást kért az illető. Általában vagy elküldenek az anyámba, vagy megsértődnek az
emberek, nem tudok mit tenni. Kapok olyan levelet is, hogy "pedig én ügyfél lettem volna, azért kerestem, hogy teletömjem pénzzel, de má' mindegy"... nekik figyelmükbe szoktam ajánlani, hogy - bár első blikkre nem gondolná az ember, hogy ez erre való - van egy munkafelvetel@ emailcímünk is - ahová a munkamegkereséseket várjuk. Ezt egy kollégám kezeli.
Tudom, hogy ez az egész rettentő szarul hangzik, de nem érdekel, hogy ki mit gondol erről, nem te vagy az első, aki erre panaszkodik. Ismétlem, nincs rá lehetőségem, hogy ennek megfeleljek. Általában havonta két szabadnapot tartok, ötkor kelek, estig dolgozom, hogy talpon maradjon a vállalkozásom.
Sorolhatnám, hogy miért, de úgysem érdekelne.
Egyébiránt ha nem oldódik meg a problémád, szívesen megpróbálkozom vele, ha gondolod. Biztos eredményt nem, csak
Köszi. Kereem, nem egyszerű laikusnak, de így tanul az ember. Még egy kérdés? Mennyi megy bele? Az egész? Amikor leveszem a gyári bilincset, le is folyik magától az egész ami benne van? Holnap elbaszom a kocsit már látom. :)
A benzint még mindíg nem a tankba gondoltam :D Azt hittem, hogy itt laksz a környéken, és akkor kiprobálod a benzinest, Én pedig a dízelt, hogy mégis milyen az a torpanás. Csak kíváncsi lettem volna.
A rádiót milyen csavarhúzóval tudom kiszerelni? Próbáltam lapossal, Philips-el de nem akadt egyik sem a csavarfejbe. Rossz a gombom, azt próbálnám megjavítani.
Hátsó ülés lapját a háttámla tövéből kell előre hajtani az első ülés hátlapjához.
Mielőtt lehajtod a hátsó háttámlát, el ne felejtsd lehajtani a biztonsági öv rögzítőjét, anélkül nem tudod teljesen előrehajtani, és csúnya sérülést csinálsz a háttámlán ha túlerőlteted.
Én is vagy 5 percig agyaltam, hogy miért nem megy 45%-nál lejjebb, mire rájöttem. :)
A dolog sajna két helyen is megbukik. Az egyik, hogy Fehérvár mellett lakom, nem Komárom környékén, a másik, hogy dízel az autóm... :) Mondjuk a második miatt csak félig bukik el, mert a motorom viszont benzinnel megy... :DDD
Lenn kérdése de röhögni nem ér: Van valami külön trükkje a hátsó ülés ülőlapjainak a felhajtásának, hogy a támlákat előre dönthessem? Cuccolnom kéne kicsit, de nem mertem feszegetni jobban, mint amennyire.
Hogy ne csak mindig a problémák legyenek itt propagálva, nos, az apósom olyan házi - saját főzésű - körte pálinkát hozott, hogy én, aki amúgy nemigen iszom alkoholt, könnyes szemmel emlegetem a nevét. :))) Higgyétek el, nem a levegőbe beszélek, egyszerűen ebből a pálinkából egy stampó elfogyasztása felér - sőt, túlszárnyal - egy közepesnél kicsit gyengébb szex lebonyolításával. Namost, ha egy szép napon összeröffenünk, viszek kóstolót.
Teszem hozzá, hogy ma a melóhelyemen az egy négyzetméterre eső idióta átlagos középértéke jóval meghaladta a tűréshatárom "kurvaanyád" szintjét, ezért ebből a nemes nedűből hazaérkezésem után 3-at betoltam az orcámba. A hatása abban nyilvánul meg elsősorban, hogy 10 perce a helyesírási hibákat javítgatom és sírva röhögök saját magamon. :DDDDDDD
Bugyborékol? Ezt leírnád részletesebben hogy hol? A nem gyújtott mit jelent? Nem indult be?
Ha lelevegősödik az üzemanyag rendszer akkor nem fog beindulni. Van egy pumpa a szűrőhöz vezető csővezetéken azzal lehet légteleníteni és nyomás alá helyezni.
Sziasztok baj van a 407 2.0 hdi kocsival nem indult nem kap üzemanyagot bugyborékol a szűrő után a szűrő ki van cserélve volt a szerelőnél úgy húztuk el és ö begyújtotta végig gyújtott minden nap amit nála volt 4 napról beszélek tegnap haza jöttem vele megint nem gyújtott be ma reggel valami ötlet? Köszönöm
Honnan tudom meg pintosan, hogy mi a hiba? Műszerem nincs hozzá, amivel ki tudjam olvasni :) itt (Ausztriában) a Peugeot szervízben azt mondták "steuergerät"... bár itt nem javitanak, cserélnek mindent... :D
A jó múltkor tettem fel pár képet egy műanyag hűtőt védő rácsról. Akkor adósa maradtam két érdeklődőnek, most tudom pótolni. Ez viszont nem műanyag, hanem porfestett, szinterezett fémrács.
83x28cm és 83x30cm. Mivel nincs formára vágva,természetesen más típusra is fel lehet tenni, vagy más tuning célra is fel lehet használni. Akit továbbra is érdekel, emailben...
Mindegy, csak legyen ott egy turistabusszal tömött parkoló... :D
Sajnos nem tudom, hogy a diagrákötős-mászkálós dolog megvolt-e, szerintem nem. Eddig mindenki csak azt mondta, hogy üres a hibatároló és hogy "érdekes". Meg hogy szerintük ez meg az lehet a baja, gyakorlatilag a gázpedál jeladótól a FAP-on át a nagynyomású szivattyú nyomástartó és/vagy hozamszabályzó szelep és/vagy a teljes szivattyún át mindenfélét feltételeztek... Nem sürgős, már egy jó ideje így mászkálok vele, de egyrészt nagyon idegesít, másrészt nem szeretném, ha okozna valami komolyabb károsodást is, harmadrészt a feleségem így nem tudja vezetni, mert játszani kell a gázzal és azt már nagyon nem érzi... Ha a hiba részletesebb leírása érdekel, korábbi hozzászólásaimban ott van, vagy elküldhetem mail-ben, amiben novoth-nak is leírtam a jelenséget.
Kerestem már. Ő most novothauto néven posztol, Novoth Tibornak hívják. Szóval kerestem, leírtam a jelenséget. Nem válaszolt. Felhívtam, megkértem, hogy nézzen rá és egyeztessünk. Nem válaszolt. Egy topicban, ahol kommentelt, kértem ismét, hogy nézzen rá. Nem reagált. Mit kéne még tennem? Sz@pjam le a Vár tövében főszezon vasárnap délben, hogy egy nyomorult kétsoros választ írjon, hogy vigyem az autót hozzá, hogy diagozzon és javítson, amivel pénzt viszek neki? Hát a nagy lóf@szt...
Most egy éve, hogy a szervó - olajat pótolni kellett a 407 SW ben. Valakinek ötlete, hogy miért nyomja ki a szervoolajat a rendszer? Ugyanis az történik, hogy kibugyog az olaj a kupak biztonsági szelepén.
És elmesélnék egy kellemetlen történetet, hátha ti okultok belőle. Mikor ellenőriztem az olajat, a felnyitott motorháztetőt úgy vágta hátra egy hirtelen támadt fuvallat, hogy csak úgy nyekkent bele szegény autó. Hiába volt beakasztva ahogy kell, kiakadt és szépen csúnyán benyomta két oldalt az oszlopokat. :(
Közben észrevettem még a torpanás dolog kapcsán valamit, ami eddig elkerülte a figyelmem (lévén, hogy az autót tavaly augusztus végén vettem, nemigen klímáztam). A szakadó eső miatt párátlanítási céllal bekapcsoltam a klímát, auto módban. Ilyenkor ugye kissé megemelkedik az alapjárat, nálam is a melegen kb. 750-780-as alapjárati értéket megemeli úgy 850 környékére. A torpanás hibajelenség ettől olyan minimálisra csökkent, hogy szinte észrevehetetlen. Úgyhogy ha másképp nem derül fény a dologra, meg fogom emeltetni a standard alapjáratot 900-ra... :)
Ezt így látatlanban elég nehéz lenne megmondani. De mivel az az egyetlen dolog ott amiben van csúszó mozgó alkatrész és akkor mozog mikor fordítod a kormányt, ezért gondoltam hogy ott lehet a bibi.
Kicsit szomorkodom, hogy senki sem vállalja felderíteni és javítani az autóm torpanás hibáját, de segond. Megoldom. :)
Kérdésem, hogy pontosan milyen olaj kell a kormányszervó szivattyúba (elektromos, de nem változó nyomatékos)? Nekem is melegen tortyog a kormány, írta itt, valaki, hogy ha nem habos, akkor kicsit túl kell tölteni a tartályt. Nem habos. :)
Illetve nem is ez a legfontosabb kérdésem, hanem hogy ha veszek előírt olajat, akkor nyugodtan töltsek utána, vagy inkább cseréljem le az egészet? Elvileg gyári van most benne.
Ma szervó olaj utántöltés közben láttam, hogy ugrál a motorburkolatom (2.0 HDI). Levettem és nincsenek meg motorburkolat füleiben levő gumigyűrűk, vagy nagyon deformáltak. Mi ezeknek a hivatalos nevük, hogy keressem a neten:
Ez zsír új egy év garival, ingyen postával. Errefelé az E-bay elég megbízható.
A bontott is lehet rossz vagy a rossz közelében, inkább legyen új.
Egyébként ma belekukkantottam az olajtartályba és nem volt benne olaj, csak a visszatérő ág fújt valami habos löttyöt. Vettem bele, feltöltöttem, most jó. De nem vagyok naiv, az a lé valahogy csak eltűnt a rendszerből, bár nem látok foltot a kocsi alatt. Tesztelem, ha ismét eltűnik, akkor megyek szerelőhöz tanácskozni. De köszönöm az ötleteket.
Remélem beválik, azért én küldenék nekik egy vázszámot, hogy nézzék meg jó-e hozzá. Vagy nézz körül felújítás ügyben vagy bontóban. Akármelyik működhet, lényeg hogy megbízható forrásból legyen és legyen rá gari... Nekem anno bontóból hozták 60-ért garival.
Voltam is bárdiéknál de ez is a javító szett ami NEM tartalmazza a szelepet. Csak azokat a három forintos termékeket amik soha nem kellenek. Bárdiban egyébként 3300 a pegónál ugyanaz 1200 :)
Szóval ilyet külön nemigen lehet kepni, csak ebay.
Hali. Lehet, a kerékjárati kis ajtót felnyitod és egy hatszögletű bit (ha jól rémlik 8-as vagy 5/16"-os) fejjel a magasságát be tudod lőni. Bővebben ld. a 14868 hsz-nál.
Én sajnos nem nagyon ismertem az oldalt, de múltkor láttam, és erre itt olvasom, hogy Te pont ilyet keresel! :) Utána meg már csak vissza kellett találnom :)
Újévi jókívánságom alkalmával beígértem, hogy követelőzni és hisztizni fogok, de természetesen távol áll tőlem ez a viselkedés, viszont eljött az idő, hogy szeretném felderíteni a torpanás hiba gyökérokát, ami tudvalevőleg nem csinál bejegyzést a komputer hibagyűjtőjében. Szóval aki szeretné szakmai kvalitásait fejleszteni ennek a meglehetősen misztikus hibajelenségnek a diagnosztizálásával, bitte jelezze itt, vagy email-ben. Értelemszerű, hogy ha megvan a hiba, akkor a szerencsés "nyertessel" intézném a javítást is. Ha itt nincs jelentkező, akkor a közismert szakembereket kezdem majd el spammelni email-ekkel. :)
Tényleg fontos lenne, hogy a végére járjak már a dolognak és megjavítsuk.