Érdekes jelenséget tapasztaltam és hamar tanácsra lenne szükségem. A történet annyi, hogy elhoztam két hét után a kasztnistól az autómat, aminek közben teljesen lemerült az akksija. Valoszínü, hogy amíg csinálták nem volt levéve a saru. Most töltöm, jön megy, de volt olyan hogy az ajtó bezárása után a műszerfal környékéről ütemes berregést lehetett hallani, majd elhallgatott, aztán a belső kis piros öv figyelmeztető piktogramm villogásával egyszerre relé szerű kattanásokat lehetett hallani amíg el nem aludt a figyelmeztető lámpa. Mi adhatja ezt, illetve mióta töltöm az akksit nem igazán jelentkezett. Lehet ez az oka? Egyébként egy w124 200d az alany. Segítségeket előre is köszönöm!
Ui.: Okozhat bármi problémát ha rajtamaradt saruval heggesztettek?
A túlbonyolításban abszolút igazad van, de ez inkább az adott autónak köszönhető (kontakthibák meg esetlegesen már nem gyári megoldások miatt). Ez pl. nem E-classe, 89-es, mégis van elöl is meg hátul is 1-1 kétlábú hőgomba, meg ezeken kívül még az 1-es hengernél egy harmadik gomba, aminek csak 1 érintkezője van. Hát akármi legyek ha ezt nem lehetett volna megoldani 1 db (legfeljebb biztonsági okokból duplikált) hőgombával... Az első, kétlábú kék az nálam kapcsoló, a klímahűtő ventilátorát kapcsolja, ez OK. De ezen kívül, ugyanazon hőmérséklet mérésére minek 3 hőmérő?... A termosztát alatt meg ebben még nincs hőgomba. Az lesz a legjobb megoldás amit Te mondtál, a generátor jelével kapcsoltatni, csak ahhoz megint át kell majd kötnöm, egyelőre örülök hogy így is beindul valahogy, tudok menni a dolgomra... Egyébként mi újság, hogy megy a 126? :) Képeken már láttam, nagyon szép lett, de szívesen megnézném valamikor élőben is!
Sziasztok! Kicseréltem az első-hátsó fékbetéteket, a szervó szivattyút, a motorolajat-szűrőt. Most kell menni kasztnishoz, megértem felemelni az autót. Hátul teljesen jó a küszöb, az eleje meg mindkét oldalon teljesen odavan. Jobb elejét csak a lengőkarnál tudtam felemelni.
Szervó pumpa csere megoldotta a nehezebb kormány és a hátsó lengéscsillapítás problémáját is, most nagyon kényelmes. (kombi) . A fékbetétek csak elöl voltak kopottak, hátul még teljesen jók voltak.
Hátul egy ideje nem éreztem valami nagy fékhatást, (2xkellett a fékre lépni, hogy hátul is érezzek fékhatást), azért cseréltem mindet, Stark-ot kapott. Most csere után viszont még levegősebb a hátulja. Szerintem előbb is levegős lehetett, azért volt gyengébb a fék.
Ha kijön a kasztnistól, megpróbálom légteleníteni. Okozhat a fékdugattyú visszanyomása nagyméretű levegősödést? Fékolaj szivárgás nincsen.
Jó, hogy sikerült a jobb elejét felemelni, mert a rugó kezd leszakadni, akkor vettem észre. Bal oldalon már javították, ott szerencsére jó.
Annak semmi köze az izzításhoz, legalább is gyárilag. Az izzító relének a termosztát alatt lévő gomba ad jelet, az pedig egy sima hőre kapcsoló gomba. E-Classe esetében már két lábas volt a hőfok mutató jeladója. Valamint E classe esetében már a klímához is van egy két lábas kék gomba, az nem kapcsol, csak folyamatosan, a hő növekedésével változtatja az ellenálást, ez a klímavezérlőnek ad jelet. Úgy érzem kissé túl bonyolítod a dolgot amúgy :)
Köszi Smaff, közben vannak még viccesebb fejlemények: egyrészt sokadik szét- és összerakásra (ugyanúgy) legalább visszajött a túl hosszú (30+ mp) izzítási idő, ez akkor valószínűleg csak kontakthiba volt. Ezen a testre kapcsolás sem változtat (nem tudom mondjuk 10 mp-nél megszakítani), csak ha leveszem majd visszateszem a gyújtást, izzít 1 mp-et és ha szerencsém van, talán be is indul. Ez ugye azért problémás, mert télen ha a hosszú izzítás után végre beröffen és még utánizzít is, akkor még percekig nem szívesen állítanám le, a gyertyáknak viszont az már bőven túl sok idő... Másrészt van ugye ez a 2 pólusú hőmérő a hengerfejben, ami az egyik ágon a műszerfali hőmérőnek ad jelet egy változó ellenállással a test felé, a másik ágon meg az izzítási időt befolyásolja, szintén változó ellenállással. Ezek az ellenállásértékek valamiért nem egyformák (már ez is kissé butuska megoldás, még ha biztonsági okokból lenne duplikálva, annak lenne értelme), egyik kb. 3x-osa a másiknak, szobahőmérsékleten mondjuk 0,5 és 1,5 kOhm (kb, valami ilyesmi, lényeg hogy azért jócskán eltérnek egymástól). Na most akkor az hogy az anyjába van, hogy a két szálat felcserélem a gombán és semmi sem változik???????? :) Röhej... Ugyanúgy keveset (60 fokot) mutat a vízhőmérő melegen és ugyanúgy (kontakthiba nélküli esetben) 30+ mp az izzítás. Úgyhogy kínomban fogtam egy (mint később kimértem, 5 kOhmos) ellenállást és beiktattam sorba kötve a hőgombáról jövő fehér szál és annak műszerfal felé menő folytatása közé. Az izzítási idő így gyönyörűen lecsökkent kb. 8-9 mp-re, noha az ellenállásnövekedés miatt pont növekednie kellett volna :D :D :D Utóizzítást ez esetben még nem tapasztaltam, de jó az ötleted hogy vigyek be kontrollámpát, azt még majd megcsinálom. Köszi még 1x a segítséget!
Valamiért újra izzít, és sűrűn, menet közben is, és meleg motornál is. Egyik gyertyáról vigyél be egy visszajelző izzót, hogy lásd van e feleslegesen sok, illetve sűrű izzítás. Én pl az ilyenek elkerülése végett alapból átalakítottam az izzítás rendszeremet. Nálam a gyújtás tápot a relé (nem a főtápot!) egy, a generátor által megvezérelt relétől kapja, így amikor beindult a kocsi már áll is le az izzítás, és amíg jár nem is tud újra izzítani. Valszeg amúgy nálad valahol valami zárlat, hiba lesz, és emiatt egy fals parancs miatt gyakran indít izzítást a relé.
124 300D a 3. garnitúra izzítógyertyát is jóízűen elfogyasztotta 4 éven belül... mindig újak, mindig egyszerre cserélve, bosch, denso majd ngk. Előtte, azaz amióta megvan, a többi 5 évet 2 db (!) gyertya kicserélésével bírta + ameddig még benne volt mielőtt megvettük (ez már közelítene az elfogadhatóhoz). Világéletében viszonylag sokáig (15-20 mp-ig) izzított, extra melegben talán csak 10-12 mp-ig. Közben volt cserélve az izzítórelé meg a hengerfejben kb. a 4-es hengernél lévő zöld kétérintkezős hőmérő is (mindkettő hibátlan, sok évig másik saját autóban használt volt). A legutóbb (kb. 3 hete) kicseréltem a gyertyákat, mert már csak 1 volt jó, talán 3 gyenge, 2 meg szakadt (a műszerfalon nem jelzett hibát, pedig az előző autóban ugyanez a relé jelezte ha csak 1 gyertya is rossz volt). Bele tettem az ngk-kat, semmi mást nem változtattam, az izzítási idő lement kb. 4-5 mp-re és pöccre indult. Rá 1-2 napra észrevettem hogy keveset mér a hőmérő (60 fokos vizet jelez, pedig üzemmeleg a motor, vízmennyiség is OK). Kimértem a hőgombát hidegen-melegen, pontosan ugyanazokat az ellenállásértékeket mutatta, mint a tartalék másik, így először is kivettem a termosztátot, azt is összehasonlítottam egy meglévő jóval a vízforralóban, természetesen az is hibátlan, rakhattam vissza... Így kevesebb reménnyel, de kicseréltem a hőgombát, hátha... Teljesen jó lett (nem értem mitől). Az izzítási idő az ezutáni 3. beindításkor (tehát nem azonnal hogy értelme is legyen) a 4-5 mp-ről ismét felugrott a "szokásos" 20 mp-re, de indult, a gyertyák ekkor még jók voltak. 2 hét múlva, egyre nehezebb indítás miatt kimértem, már csak 3 volt jó az új ngk-kból. Betettem a rosszak helyére 3 jó boscht (mind a 6 11,5 voltos, erre azért ügyeltem). Meggyőződésem volt, hogy a hosszú izzítás nyírta ki a gyertyákat, ezért az izzítórelé T (hőmérséklet) csatlakozóját testre kötöttem, hogy üzemmelegnek "érezze" a motort (a hőgomba is ezt csinálja normális esetben). Ez másoknak már bevált, túl hideg sincs még, indulnia kéne. Nekem így kb. fél másodpercet izzított, tehát valószínűleg fel sem hevültek a gyertyák, mert 10. ráfordításra sem indult (gondoltam, előbb-utóbb felmelegszik, de nem). Így a testre kötést kapcsolhatóra alakítottam, kikapcsoltam és láss csodát: ismét nem azt csinálja ami törvényszerű lenne, az izzítási idő fél mp-ről max. 1,5 mp-re nőtt csak meg, továbbra sem indul, csak 6-8. ráfordításra... Közben ez a hőgomba is letérdelt, ugyanúgy 60 fokot mutat melegen mint az előző (de emiatt is inkább többet kellene izzítania mint kevesebbet)... Ötlet valakinek? Köszi szépen!
Kedves N. József budapesti lakos. Kérlek,magyarazd el, miért nyomoz az ügyedben és az állitásod szerint teljesen legális céged ellen a Nav Bűnügyi kiemeltek osztálya, 3 kerület jegyzője,a cégbíroság és miért is van ellened számtalan feljelentés folyamatban. És miért is van az,hogy az általad szervizelt autók gazdáinak miért lett szarabb az autója mint előtted. Azt is elmagyarázhatod az itt jelen levőknek miért is járt kint 2 hete a full legális telephelyeden 2 nyomozó. Csak épp nem találtak. És miért is bujkálsz, a céged oldala (ami egy ideig fizikailag létezett,de ma már látszat sincs), hol előkerül, hol eltűnik. Se címe se telefonszáma se semmilye. Nem gondolod ugyhogy elkéne számolni a megkárositott ügyfelek felé? És tisztázni magad. A hagyatékos balhé más tészta. Most ezt te csináltad.Hidd el éveket fog jelenteni a hatékony megbánás... Bár kiváncsi leszek, hogy fogod bent tolerálni,hogy Rózsika leszel. Mosol,főzől,takaritassz és jó szerető leszel... Az, meg, hogy Kovács Gábor budaörsi brfk-s nyomozonak adod ki magad újabb btk-ba ütköző cselekedet...
Szia! Nem jött privátban semmi. Lehet, hogy a fiamnak küldted, ő is László Vigh. De nem gáz. Most, hogy letisztult előttem milyen ember is a Jose Nemeth,(nekem még így került a látóterembe)nem kell a privát. ML 320 cdi. Meghülyült a váltója, olvastunk belőle,Star diaggal. A váltó elektronika, ill. panel hibát hozott,pontosabban fordulatszám jeladó az elektronikáján. Kértem segítséget itt a csoportban, tud-e valaki megoldást rá. A barátunk rám írt, ő tudja javítani,akár a helyszínen megvárható,140-060 eezr pénz.El küldtem neki az olvasásról az összesadatot, fénykép formájában. Javítva, olaj+szűrő+tömítés és persze az új karter csavarok. Kérdem, ha mégis van baja a váltónak is, akkor mi van? Nem probléma, hétfőn otthagyom, csütörtök -péntekre akkor is kész, deakkor 3-4 kiló is lehet a vége. Ez kellett nekem, németben élünk, hétfőn érkezünk, és pénteken indulunk vissza, így jó lesz. Húsvét előttegy héttel,szombaton reggel érkeztünk a ,,szuper servíce" elé. nem sokat vártunk, jött is. Mondom neki, kb fele távtól, 600km nél megszólalt a bal első kerékcsapágyam, most már katasztrófa. nem gond, megoldja azt is Hétfőn hív, nem a csapágy halt meg, hanem az első difi. Kérdem, meg tudod oldani?Igen, itt van az Rosztály, abból bele tudom tenni a difit.Ok. Csináld.Köv. hét csütörtökön hívom, mi a helyzet? Hát, hiába lett megcsinálva a panel, rossz a váltó is,meg ennek az autónak annyi baja van, hogy 1,2 -1,5 millióba lenne, hogy ebből autó legyen, és ő azt tanácsolja, inkább vigyem valahogy vissza németbe, és meghirdetve az ukránok vagy bulgárok simán megveszik vagy 5,5-6 ezer eu ért. Mondom, mi van???Pénteken reggel mentünk az autóért, közben oda rendeltem egy ismerőst trélerrel.4 nap múlva Debrecenben volt az autó. Kapott egy 160 ezret futott váltót,és bele a szakemberünk által megjavított elektronikát. Mondanom sem kell, hogy az elektronika miatt vissza szét kellett szedni, mert szar volt. Vettem bele egy másik elektronikát, amit fel nyitottak, és hozzá lett írva az autóhoz. Meg persze ki ,lrtt cserélve az első difi is. 600 ból megállt a vége.De! Magyarban kellett hagynom. tréler debrecenbe. külön haza kellett menni érte, és +2 hónap. Ennyit köszönhetek az úriembernek. Meg a magam hülyeségének, hogy meg tudott vezetni a difivel, nem előszőr vezettem már első csapágy-beteg autót. Ilyenekbol van tobb tucat
Laci Nenov BASSZUS! Én február 9.-én jártam Nála, erős kétségeim voltak iránta, emiatt több Barátomnál , és több csoportban is infót gyűjtöttem az emberről. Nem volt negatív, így elvittem az autómat. Az oldalán a zöld W221 S500 "Nálunk ilyen egy olajszivárgás javítás" látható. Mondanom sem kell, hogy váltót akart cseréltetni, komplett motorvezérlést, balansz! tengellyel, (ez az alkatrész nincs a V8 motorokban, csak a V6-ban!) Közben itthon a vezérmű tengely állító motorokat kicseréltem, mind a 4-et, és a hiba megjavult. Ezért az olajszivárgás javításért lehúzott 150ezerre, persze zsebbe, csak a kis füzetkében szerepelt. Már rég letiltott telefonon is, miután számon kértem, miért törte le a hengerfejről a menetet, ami a termosztátházat fogja, és azóta folyt a vizem. Kicserélte a comand tekerőmet egy kopottabra, illetve össze-vissza hadovált, hogy a gps riasztóm okozhatja a váltónál észlelhető CAN kommunikációs hibát. Még szerencse, hogy nem köttettem ki, gondolom akkor már nem lenne autóm. Csak a Gyerekem miatt nem vertem meg az embert, mert Én még kibírtam volna előzetesben, de itthon nagyobb hiányt szenvedtek volna nélkülem. Szerencsére nekem csak a 150ezer plusz a hengerfejem javítása bánja, amit eltört. Kérek Mindenkit, ossza, kapjuk el a csávót, talicskát, lapátot viszek szívesen.
Segítségeteket szeretném kérni az autóm egy hibájának feltárásához. Egy w211 E200 kompresszor 163 le 5seb.Tiptronick váltós autóról van szó. A váltója felfele szépen vált, viszont ha hármasból kettesbe vált és ezután gázt adok, akkor ugrik egyet, de csak kizárólag akkor ha gázt adok váltás után, szóval még a sima váltásnál nem ránt.A motorfordulatot figyelve észrevettem,hogy ilyenkor felugrik 2000 fölé, majd visszesik 1700 környékére. Ez mindig csak 3-2 közötti váltásnál történik.
Lenne egy kérdésem,hátha valaki tud ebben segíteni.
A mercedes 1998 év 1.6 benzin,mikor rá adom a gyújtást nem világít a chek engine lámpa,pedig ízzó új benne(mindet kicseréltem)Elég sok embertől hallottam,hogy nekik sem világít.
Olvastam valahol,hogy a chek engine lámpát csak a 2001 modellektől használják,ha valami motor hiba van.
Az az előtti modellek,ha van motor hiba kód a bass/esp lámpa világít.
De látod,tömítést keres,ami lehet a izé belseje is valóban.
Mi a véleményed a Mercedes szervizes úrról,igaz lehet vagy ez egy kampány? Én nem vagyok oda való,csak olvastam hogy nem kicsi a baj persze ha mindez igazolt és van alapja stb.
nekem is zörgött a c209 hátulja. Lengéscsillapító cserénél vettem észre, hogy a rugó utolsó fél/negyed menete le volt törve és az zörgött a fém lengőkarhoz verődve. Nem látszott a lengőkar műanyag borítása miatt. Mondjuk ez hangos volt.. de hátha.
Üdv! w209 clk hátulja fura zörejt hallat rossz úton, főleg több egymás utáni keresztbordán áthaladva. A hang fémes zörgő és kb 1 másodperc hosszan zörren fel mikor a kerék átdöccen az úthibán. Aknafedél stb ehhez hasonló útegyenlőtlenségen simán átfut , a keresztbordák vagy a nagyon hullámos fos minőségű úttest tudja megzörgetni. 1 hónapja volt műszakin ott mindent hibátlannak találtak. Tavaly lett felújítva a hátulja , stab szilent, hátsó nagy lengőkar szilent,gl szem, kutya csont azóta pár ezer km t került a kocsiba , eddig csak úgy siklott az úton de pár napja elkezdett zörgicsélni. Mindent átnéztem az alján , "megkocorásztam", hővédő lemezek is a helyén, kipufogó is a helyén. 1 dolog tűnt fel, nem tudom hogy ilyennek kell e lennie, behúzott kéziféknél a bal hátsó gumit ha megütögetem erősen fémesen zörög a kerék, ha kiengedem a kéziféket síri csend hiába ütögetem az abroncsot. Széteshetett valami a kéziféknél? Vagy behúzott állapotban normális hogy erősen zörög ha ütögeted ? A kézifékem erősen fog, tök hibátlan. Köszi előre is a segítséget, bármilyen ötletet szívesen meghallgatok. További szép estét. :)
N.József budapesti lakos akit jelegleg több hatóság keres vezette ezt a sufnit Mercedes super service néven. emberek tucatjait kárositotta meg. ha van itt is olyan aki jart ott és rosszul járt, jelezze a XVI. kerületi rendőrkapitányságon.
Sajnos az ember egy beteges hazudozo. Aki rengeteg embernek okozott mar sok miliós kárt az autójában. Jelenleg a muhelyenek se cime se telefonszama se semmilye nincsen. És bujkál.
Mondjuk hamarosan úgyis ha megtalálják vinni fogják a rendőrségre, hogy eltudjon számolni a bűncselekményekkel amiket elkövetett: jelen pillanatig tudomásunk szerint a következő bűncselekményeket valósította meg valószínűsíthetően: 1. hagyatéki törvény megsértésének bűntette; 2. csalás bűntette; 3. közokirat hamisítás bűntette; 4. cégtörvény megsértésének bűntette; 5. illegális autóbontás/szerelés tevékenységének bűntette, illegális autó szerelő műhely fenntartásának és üzemeltetésének bűntette; 6. szabadalmi és védjegy jogok megsértése; 7. számviteli törvény megsértésének bűntette; 8. cég nevében álképviselet megvalósításának bűntette; 9. különösen jelentős értékre elkövetett sikkasztás bűntette többszörösen; 10. lopás, szándékos megtévesztés bűntette; 11. rágalmazás, becsületsértés, rossz hírnév keltés bűntette; 12. internetes bűnözés, személyiségi és adatvédelmi jogok megsértésének bűntette. Némelyiket a fenti pontok közül bűnszervezetben elkövetve.
üdv mindenkinek ML320 v 6 benzin 163 1998, biztosíték panel vagy relé panel problémába futottam. Ha valakinek van tapasztalata a javításban tud segíteni örök hálám üldözni fogja. Az a gond ,hogy biztosítékok és relék is meglettek keverve mint a kártya.Mikor nyugovóra tetté az autót minden működött ennek két éve ,de találkozott egy ügyes mekk elekel és azóta minden káosz .
Mercedes A osztály W168 CDI 90 lóerős, klímás autónál bölcső csere előtt állok.Ehhez mennyire kell szétbombázni az autót, a motort ki kell venni, vagy elég csak megemelni?Mennyire bonyolult művelet a csere és kb. mennyi idő alatt lehet elvégezni? Egy bontott bölcsőnek mennyi lehet a reális értéke? Ugyanis láttam már 25 ezerért is, de van aki 100 ezret kér érte.
Biztos csak én vagyok a balfék, de nem találok ilyet. Feltételezem hogy csak szilentet találtál ennyiért. Ráadásul a unix honlap most semmit se talál, csak azt írja ki mindenre hogy nincs ilyen termék.
Linked nincs hozzá?
Közben délután szétszedtem a futóművet és kiderült, hogy ami a legjobban kotyog az a stabilizátorpálca, amit 2 hónapja cseréltem TRW márkára. Kb. 1 hónapot bírt...
Ezek az A osztály automata váltós változatának hibakódjai. A motor és a váltó közötti valamelyik jeladó elkoszolódhatott, vagy elmozdult az olajcserénél.
van egy A 180 CDI,W169, 2008-as.88500 km van benne.automataba olajat csereltek,szurot is.azota az auto hibauzenetet ir es berakja szerviz uzembe.hibakodok:P0720,P0722,P0793,P0794.valaki talakozott mar ezzel a problemaval?
S500 2003-asban első-felső lengőkart vagy szilentet kellene cserélnem, de sehol sincs raktáron. Ebay-en találtam komplett lengőkart, de noname, szerintetek milyen lehet minőségileg? Esetleg szilentfelújító szakember jó lehet? Van valakinek ilyen tapasztalata, hogy mennyit bír egy felújított szilent vagy az ebay-es alkatrész? Köszi
Kis segítségre lenne szükségem. W210 611.. motor, automata. Gyújtás, izzítás rendben önindító meg se kukkan nem forgat. Rövidre zárva forgat. Hol keressem a problémát. Diag csak később mert szereznem kell átalakítót. Ja, és 32 pines kell hozzá?
Sziasztok! Gondban vagyok bontott szervó szivattyú vétellel. Merci-bontót felhívtam, azt mondta, nézzem meg, mert 2 fajta van, a régebbi 2 csöves és az újabb 4 csöves.
Rajtuk kívül tudnék szerezni egyet, ami 130 báros, az árus mondta nézzem meg, annyi -e. Ugyanúgy kombi 300 Td-n volt.
Megnéztem. 120 báros így írja: bar 120/5. Három csöves. Hiába tapogatok, nincs negyedik cső.
Tudja valaki szaki, hogy mi lehet? 2 cső a tetején, egy az oldalán, szemből jobb oldalt.
Akad egy pár :) 1.8, 2.0, 2.2, 2.3, és 1.8 kivételével mindnek kompresszoros verziója, és a 124-ben megjelenés óta vagy 3 féle injector rendszerrel, és 2 féle vezérléssel, szóval hosszú az útja, jó kis motor :) Egy M271-re hallgató utód a közelébe nincs, persze a 271 már más célzattal készült :)
Oksa. Olajszűrőt nem tudod esetleg? Motorkód: 60696212051118. Jó lenne egy oldalról megrendelni mindent. Most megyek le a bankba, pénzt tenni a kártyára, mert lejár 7 óra múlva az akció. (sajnos ittam, sétálhatok) De ezen a 24.hu oldalon, basszus két tengelyért, meg az érzékelőkért kérnek annyit, mint városomban az unix-ban egyetlen tengelyért, érzékelő nélkül.
Apropó. Hátulra biztos, hogy csak egyetlen érzékelő kell? Nem kettő? No, léptem. Köszönöm a segítséget, még így is nehéz volt megtalálni, hát akkor nélküle....:)
Unixban viszont van most 10w40 félszintetikus olaj, 1400/ liter áron, Unix emblémával-márkanéven. Ismeri valaki? Eddig is félszintetikus olajat kapott, de Q8-at. Vagy csak az a lényeg, hogy új olaj legyen.
Megvan! Elöl Teves, hátul Ate fékrendszer, "A" betű nélkül. Gyártmány már nem is szempont, csak legyen valami. Köszönöm szépen, megvannak, remélem beválik.
Nem tudok e-mailben válaszolni! :( Valami szupertitkos lehetsz, nem engedi abszolút a levelet. Az első tengely megvan. A hátsó tengelyre amit írtál cikkszámot, az megvan, de előtte "A" betűvel lehetne csak rendelni. Az jó, vagy felejtős? S 210, T-modell, az ugye a kombi?
Meg tudnád nézni, a gyári olajcsere töltetet is, meg szűrő méretét? Szűrőből is 2 méretet találtam.
Gyári könyveiből 8 litert néztem, de mivel németül van, lehet hogy a váltóra vonatkozik. Motorolaj mennyiség és szűrő méret lenne még hasznos, akkor egy kalap alatt majdnem minden meglenne, ami esedékes.
Oksa, ez jól hangzik. Alvázszáma: WDB2102251A816797. Köszönöm! Falun meg tudnám csinálni, meg szeretném is, de csak akkor lenne érdemes, ha tuti belevaló alkatrészt viszek hozzá.
Még egy nagy kérdésem volna. Szervó szivattyút szeretnék hozzá bontottat venni, van -e valami eltérés a 300 Td és mondjuk a Cdi motorosok között, illetve melyik típusú 210-es motorok szervó szivattyúja kompatibilis vele? Vagy csakis a 300 Td jó hozzá? Rengeteget hirdetnek, csak pont ezét nem. Köszönöm.
Sziasztok! Fékbetét csere lenne W210 300td kombin. Gondoltam megcsinálom magam is, nem egy agysebészet. Aztán szembesültem egy olyan problémával, hogy autó típus és évjáraton belül, mintha több eltérő méretű első-hátsó fékbetétek léteznének, még a forma sem azonos. Jól gondolom, hogy csak akkor derül ki, milyen való bele, ha már kint van a régi fékbetét? Rendeltem volna a 24.hu-ról, jó árban vannak, de ha ez tényleg így van, akkor marad a szerelő, meg az unix alkatrész dupla áron. Jól látom, hogy mintha többfajta fékszerkezettel szerelték volna, ugyanazt az évjáratot és a rendelés lutri lenne?
Semmi baj nincs az automatával, legrosszabb ami történhet, az egy panelcsere, azt néha eldobja, de simán megfizethető, nem horror, és 5-8 évre biztos, hogy elfelejtve a gond. Azért csak jobb, mint váltogatni, kuplungolgatni...
Simán megveheted a MANN szűrőt. A mercedes dobozban sem olyan szűrő van amit a mercedes gyár xy csarnokában lelkes precíz kék köpenyes emberek raknak össze laboratóriumi körülmények közt, inkább egy közép EU-s országot képzelek el, vagy még keletebre valamit ;) Legalább is igen sok esetben vág ütőérig egy MB dobozból kiemelt "precíz német" alkatrész, amin akkora sorja van, hogy vihetném disznóvágásra......
A w211-ben aktívszén kabinszűrőt cserélnék. Meg lehet venni az utángyártottat ( Mann ), vagy csak a gyárit szabad ( kb 2x drágám, mint a Mann, 35 e Ft ) ?
Amelyik oldal először ereszt le, ott lesz a probléma. A másik oldal azért megy utána (legalábbis a Jaguarnál és a Lexusnál így van, hogy szintben tartsa, tehát ha egy oldal lemegy, utánaengedi a másikat is.
Most mind a 4 új bielstein már, a horvátországi kaland óta.
A jelenség ami felb@ssza az agyam ugyanaz, elkezd a jobb első 2 nap után leengedni, és persze követi a bal első is, nem egyszerre engednek, hanem követi...
A gyárival is ugyanezt csinálta, szóval azokat még nem dobtam ki...
Most mi lehet vele a gond?
Vezérlés, vagy a központi szelep vagy mi?
Hogyan lehetne kideríteni?
Vagy hova vigyem, ahol nem mégegy légrugót akarnak kicserélni?
Amikor nekem cserélték, a srác, aki elég béna volt, hozta a Merci szoftvert a laptopján, rádugta a diagra, és amikor egy halom kiolvasott adat után (alvázszám, miegymás) az új órán megjelentek az összesen megtett kilométer üres ( "-" ) szegmensei, csak be kellett volna pötyögnie a hatjegyű számot. Ő viszont mellényúlt, túllépett a menüponton, és már nem tudott visszalépni. így aztán 0 megtett km-ről indult a 17 éves autó órája.... :-)
A hétvégén lecseréltem a kormány szervó olajat a kocsiban (w211). Külföldi fórum leírás alapján a metodika:
1. A kocsit megemeltem, hogy könnyebb legyen tekergetni a kormányt.
2.Tartályból olajat kiszívtam nagy fecskendővel.
3.Visszajövő ágat lekötöttem a tartályról és bevezettem egy 2 L-es flakonba a csövet. A tartály kimenő csöcsére, pedig egy vastag infúziós csövet kötöttem és a tartály betöltő nyilásába vissza kanyarítotam ( szintjelzőnek tökéletes )
4. Középről végállásba, majd vissza és a tartályt minden középállásnál feltöltöttem. ( 3 x teljes jobbra-balra )
5. Minden tekerésnél néztem a visszafolyó ágat és amikor már tiszta olaj jött abba hagytam középállásnál a kormányzást és miután visszakötöttem a befelé jövő csövet a tartályba, csak akkor töltöttem fel szintre
6. Megint tekergettem a kormányon párat, hogy a bekerült levegő kijöjjön a rendszerből és üzemi hőfokon újra ellenőriztem a szintet.
Swag 10 92 1647 olajat használtam t ( a bevo.com-ról puskáztam)
A lényeg 5 év 55 000 km után ez jött le a kocsiból:
Pixelfix nem vállalta hivatalosan a km felfelé korrekciót,nálunk a korábban már javított 370E-t futott óra helyére került egy 180E-t futott. Nyilván telefonon meg e-mailben nem mennek bele ilyesmibe. Pénzt nem akartunk áldozni már rá mert ezt a régi tulaj állta még(hozott egy mutató nem ugrálós ámde pixel bajos órát a szerinte jól bevált ebayről). Hivatalosan igazolni kellene ha vizsgán kérdeznék hogy ez mitű lett ennyi/annyi😬,bontós számla,egyéb származás,eBay eladó vevő doksi stb. Mondtam is apunak hogy ne tartsa a hátát majd a fickó miatt mert amúgy is inkorrekt volt ebben és másban is,a vizsgán nem kérdeztek semmit,használjuk így.
Én is így csináltam (fotózás) jobb híján marad ez, Más egységek úgyis eltárolják a valós km-t, onnan ki lehet olvasni bárkinek. Majd műszakinál lesz érdekes, hogy mit írnak be és majd az Ügyfélkapu mit fog mutatni.
Nálam is volt óracsere tavaly a w168-ban, gyári újra, 0 km-rel. Elvileg egy szakszervizben megcsinálják a "felpörgetést", esetleg még "okosban" is, ami olcsóbb: egy Merci szerelő házhoz viszi a laptopján a szoftvert, és kb. 5.000 Ft-ért megcsinálja. A tapasztalatom az, hogy viszont a kifejezetten óracsoport javításra szakosodott műhelyek elzárkóznak az ilyesmitől, még akkor is, ha előre pörgetésről van szó, mert félnek a provokációtól.
Én végül is lefotóztam a régi óracsoportot a csere előtti km állással, aztán, ha valakit érdekel (senkit nem érdekel, legfeljebb azt, aki megvenné a kocsit), megmutatom neki. Az a fontos, hogy TE tudd, hogy áll a futott km. a szerviz periódusok miatt, az meg egyszerű matematika... :-)
W168-ban óracsoport csere volt, mert az index vezérlése meghalt. Az új órában viszont lényegesen kevesebb van, mint amit a kocsi futott. Úgyhogy most előre kellene tekerni az órát... Erre milyen megoldás van? Külföldi fórumokon írták, hogy ott a márkaszervizben nem állítják át a használt órákat.
Motorolajcsere előtt áll a dízeldodzsemem (W 168 1,7 CDI 90 LE, 2000 decemberi).Sajnos a neten nem találok érdemi infót arról, hogy melyik MB specifikációnak kellene megfelelnie a belevaló olajnak. Valaki szerint a 229.1, valaki szerint a 229.5 a megfelelő. Én a FUSCH olajválasztója alapján a TITAN Supersyn LONGLIFE SAE 5W-40 olajat tölteném bele.https://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=18485 Mennyire jó választás ez?
Esetleg merjem beleönteni a Mannol Extreme 5W 40 olaját?
Köszönöm szépen. Megnézem,bár nem emlékszem ott tartályra.Lehet,hogy az oldalkárpit mögött van,ugyanis a motor és az elektronika ott van,ha jól rémlik?
Válaszolok magamnak, miután széttúrtam a a fórumok.
Sikerült lecserélni a szakadt nyomócsövet, beállítani magasabbra a hátsó szintet, de az autó továbbra is rettenetesen ráz rossz úton. Ezen hidraulikus gömbök cseréjét javasolják, viszont láttam egy videón hogy szétkapták a gömböket és ajánlottak egy módszert a tesztelésre/javitásra? Eszerint egy műanyag pálcával bele kell mérni a gömbbe, hogy benne lévő "gumi" milyen mélyen van. Itt láttam hogy szétszedték és bemutatták, hogy a gömbbe egy gumi van aminek egyik oldalán nitrogén? a másik oldalára nyomja az olajat.
Kérdéseim :
Valóban? Hogy javíthatók ezek a gömbök?
Ha cserélni kell mi alapján válasszak (pénz kivételével), mert akkora a szórás árban? Ahogy értettem finomságban is, hiszen ez a lengéscsillapító?
Érdemes az e-bayről venni hiszen 20+20+3 eFt szállításért megrendelhető, itthon meg elég drága?
Ha jól vettem ki a leírásokból, akkor kb 70e mérföldenként ez a suspension sphere tönkremegy?
Olajszint is jó? Diaggal a megfelelő menüpontban lehet indítani egy self kalibrációt, ennek folytán magától elvégez nyitás zárást, és ha jól emlékszem, a diagnosztikálót is felkéri egyszer, hogy csináljon egy nyitás zárást. Ekkor megjegyzi a végállásokat. Furcsa, hogy ajtó lecsukása után is megy még, ez utalhat rossz mikrokapcsolóra a zárban.
Üdv mindenkinek, segítségre lenne szükségem. Van egy 2003-as S500-asom és az elektromos csomagtérajtó megmakacsolta magát, hol nyílik, hol nem. Eddig is nehezen érzékelte a kulcsot is, de most már a gomb megnyomására sem nyílik ki csak résnyire, esetenként kb. félig. Ha lecsukom, akkor lezárás után a motor még erőlködik kicsit, lehet, hogy valami rosszul van bekalibrálva?
Tudnátok segíteni abban, hogy w124 200d-hez milyen hosszú rugalmas fékcsövek kellenek előre illetve hátra? A hátsóból a Brembo pl 313mm, az ATE viszont csak 280mm unix szerint, és a kettő között van még minden. A másik kérdésem, hogy fékfolyadék gyártók tekintetében van rosszabb vagy jobban bevált? Segítségeket köszönöm !
A +ADS-es futómű cikk számai nem aktívak erre a váz számra,igy oda jelen állapot szerint szűrve csak a nem ADS-es csövei,egyéb alkatrészei rendelhetők.
213PARAMETER STEERING220PARKTRONIC SYSTEM (PTS)249INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING293SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT317TELEPHONE (D2B) HANDY IN CENTRAL CONSOLE345RAIN SENSOR352COMAND363INCOMPLETE DELIVERY SLIP (FOR SAS AND KWS)404MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT414ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION4235-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION450AFABRIC-ELEGANCE451ACLOTH ELEGANCE ANTHRACITE480SELF-LEVELLING SUSPENSION543SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-550TRAILER COUPLING551ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM581AUTOMATIC CLIMATE CONTROL600HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT611EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS612HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC645WINTER TIRES M + S673HIGH-CAPACITY BATTERY676SPORTS UNDERCAR.WITH LIGHT-ALLOY WHEELS 5-HOLE 17"682FIRE EXTINGUISHER744UBRILLIANT SILVER METALLIC800N/A819CD CHANGER873SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS876INTERIOR LIGHT ASSEMBLY877READING LAMP IN THE REAR882INTERIOR SAFEGUARD955EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE988VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)M613R6-DIESEL ENGINE M613
Gyakorlatilag ilyenért már csak azért érdemes pénzt adni, mert ez az eredeti, ez passzol desingban a helyére, de a használhatóságot már egy 20-25ezres bármi más felülmúlja.
Nem tud. Ez (is) egy ősrégi rádió. Van a hátulján CD bemenet amire lehet tenni vezetékes kivezetést és akkor 3,5-es jackel mehet rá akármi. Viszont abból is van többféle csatis. Én most egy pont rosszal próbálkoztam, úgyhogy rendelhetek kínai barátunktól a másik félét. Ez is itt pihen már vagy 1 éve. Gyerek egy bluetoothos FM transmiterrel nyomja, most akartam 1 füst alatt a kábelt is rátenni, de pofára estem. :)
W210 kombi e320 CDI kombi automata hátsó szintszalyzos autókon kiszakadt a szivattyu csöve. Ha javítás és legtelenites után sem szintez, akkor mi a kovetkezo lépés, lehet valahol mérni, vagy diagnosztizalni valamit?
Hirtelen ennyi jut eszembe,tényleg nem ész osztás,szerintem itt mindenki több ilyen autót látott már mint én,de ezeket le tudtam szűrni. Közhelyesen kitartóan kell keresni,mind tetszetős olyan vintage profi darab.
Nagyon szeretem a 202-t,de sokszor egy 124 kevésbé rohad,ha méret kell akkor 210,700-ig nem tudom bele tud e futni olyanba ami a jó és a megfizethető/megbízható szerelő felkutatásáig jorészt gond nélkül teljesít,és mindjárt kezdjük a végén,először kell alaposan átvizsgáltatni mint később...
Egyik barátom Mercedes szeretne. Dízelben gondolkodik max 700e-ig. C202, W124, W210 kombik amiket nézeget. Nem egy magának szerelős típus. Pusztán típus és az ár alapján melyiket ajánlanátok? És szívó vagy cdi? Köszönöm!
Szerintem is lehet, mert több helyen láttam -bár- ennél drágábban. AZtán lehet, hogy átverés.
AZ audimban nem lehetett azt elvittem kiolvastatni eepromból amit elb...t az ember nagy nehezen szerzett új rádiót. AZtán megtaláltam az eredeti kódját a szervíukönyvemben. :))
De. Én sem bíztam benne, de az enyémhez ebay-en vettem meg a kódot valami 2 fontért egy angol csávótól. Sorozatszámból csinálta, utalás után egy órával küldte mélben.
Sziasztok! A 124-es mercimen pár éve felujítottam a hátsó futóművet .Már nem emlékszem igazán hogy a bölcsőt egy pozícióban lehet felrakni ,vagy állítható? Ha esetleg tudná valaki!
Egy 2009-es évjáratú, német származású Mercedes-Benz A osztályra szeretnék magyar menü nyelvet telepíteni. Nincs még benne tapasztalatom. Lehetséges ez valahogyan házilag vagy esetleg szakszervizben?
Semmi változás. Az utastérben is lehet hallani. Mintha a vezető oldalon a műszerfal alól jönne. Rezgett bent egy két dolog mikor vettem, de a motor tartó bakok cseréje után megszünt.
Minden rendben a futóművel. A bal első kerék felett lehet a legjobban hallani. Ha felnyitom a motorháztetőt a motorhang elnyomja. Ha fordulatot adok a mocinak elhallgat.
Sziasztok! Nekem volna egy 124-es 93-as 2,5 ös turbódízelem.
Segítségeteket szeretném kérni, egy fura fémlemez zörgéséhez hasonló hangot hallok a bal első kerék felöl. Van mikor előjön, van hogy nem. Van hogy jobban hallom, van amikor alig. A vákumpumpát kiszereltem ,nem látok hibát. Mindent megrángattam, semmi extra. Mikor leállítom akkor is hallom. Előre is Köszönöm a segítséget.
elado egy fekete w124 benzines 2000 merci. elmult 30 éves. van még több mint egy év müszakija. az okmánai rendezettek. ha van valakinek egy hasonlo jo állapotu papir nélküli, (pl külföldröl behozott) annak megéri. ár: 200e ft 06705704020
Van egy kicsit viharvert w129-esem (M104, 300sl-24) amit szeretnék rendbe tenni.. a legnagyobb baja a váltója (manuál). Kettest alig veszi, ha igen akkor csak nagyon óvatosan, de úgy is hatalmasat tud reccsenni. Ez egyébként egy fordított váltó, balra lent az egyes, a normál egyes helyén a rüki.. szóval felújíttatnám, vagy lehet, hogy inkább egy kicsit modernebb kézi váltót lenne érdemes beleépíteni. A felújítás akár nagyon gazdaságtalan is lehet, mivel elég ritka és régi darab.. Esetleg ha találnék mondjuk egy w124 w210 stb M104-es motorral szerelt kocsiból egy kézi váltót, annak a beépítése milyen szívásokkal fog járna? nem tudom, hogy van e jelentősége, de ha jól tudom kettős tömegű lendkerék van benne (az összes M104-ben?). Hirdetéseket nézegetve láttam, hogy van hosszú/rövid nyelestengelyes váltó... a kardántengely hossza..?
Egyébként a váltó fokozatai nagyon rövidek, az ötödik olyan mintha egy átlagos autóban a 4. lenne... gondoltam már difi módosításra, de mondjuk egy új váltó erre is megoldás lenne.. vélemények?
Nyomjatok rá még1x a kulcsra, hogy akkor utólag nyitja e a maradék 3-at, ha igen, akkor az nem hiba, csak egy ajtós nyitás van életben. A műanyag izéről lemaradtam, nem tudom mi az :)
Olyan 1-3 hónapja írtam, hogy a kocsinak nem működött a vészvillogója és a középpanel bal oldali világítása.
A vészvillogónál tényleg a kapcsoló ment tönkre, a panelvilágításnál nem a csatlakozó rázódott ki, hanem az izzó égett ki
Az ABS szenzor megcsinálásához még nem jutottunk el, nagy valószínűséggel ő lesz a következő, amit megpróbálunk megcsinálni.
Viszont a kocsin most újabb hibák léptek fel:
A kulccsal nem tudjuk a központi zárat nyitni, csak a bal első ajtót, de a középpanelen található gombbal viszont tudjuk a központi zárat működtetni
Illetve a csomagtartóban alul az a műanyag izé ragasztása elnegedett immáron sokadszorra, hiába ragasztjuk meg, mindig elenged újra 3-4 hét múlva. Erre van valami jó praktika, hogy mivel lehetne orvosolni?
Néha kér lánccserét, de nem szakadással, csak engine lámpával, rossz olaj választás esetén balansztengely, minden egyéb rendben, csak 1-2 szokásos mint a régebbieknél. MAF szenzor, egy kis vákuum bibi, görgő zajok, ilyesmi. De átlag használat mellett viszonylag megbízható társ.
Kapcsold ki a klímát, majd kapcsold be pár perc múlva! Bal oldali szabályzót vedd minimumra, amíg nem fúj hideget. Néha rendbe kell tenni az "agyát". :-) Ha már tök hideget fúj, akkor tudod már szabályozni.
A beállítható 22 fokból gondolom hogy ez egy digitklíma. A vezérlőegysége (2108303285) elég jól diagolható gyári géppel, elmondja ha valami nyűgje van bármelyik szolgájával. Amiből egyébiránt akad jókedvvel-bőséggel a digitklímás boxon. Viszont nem jellemzőek a meghibásodások, főleg a hőfokszenzorok elég tartósak, van egy vákuum elosztó, olyat egyszer már láttam cseréset.
Amúgy pedig az, hogy beállítod a kezelőpanelen a 22 fokot, az egyáltalán nem azt jelenti, hogy 22 fokos levegőt fog kifújni a rendszer. (Mégha így is lenne, a multimétereddel akkor sem ennyinek mérnéd a rostélynál). A beállított 22 fok azt jelenti, hogy az említett rendszer a vezérlőtől a szenzorokig, azon dolgozik, hogy az utastered hőmérsékletét 22 fokon tartsa. Napsugárzás erőssége, tempó (menetszél), felhúzott/leengedett ablakok és még egy rakás egyéb tényező függvényében.
Mi konkrétan a gondod az autóval? Van valami egyértelmű hibajelenség?
W210 E280 4matic 2000évj. A klíma mindkét oldalon 22 fokra állítva jobb oldalon nagyon hideget fúj bal oldalon viszont kb. a beállított értéket megmértem multiméternek a hőmérőjével. Ha leveszem a bal oldalt 15 fokra akkor sem fúj hidegebbet mig a jobb oldalt föl kell vennem 30 fokra hogy azt a hőmérsékletet csinálja addig csak azt a kb. 15 fokos levegőt fújja be.
Mi lehet ennek az oka és hogyan javítható? Köszönöm.
Egy 270 crd motoros jeep grand cherokee-ban szeretnék automata váltó folyadékot cserélni, ha jól tudom ez a motor-váltó egység ugyanaz, mint ami az ML 270 cdi-ben van.
Egy-két dolgot szeretnék megkérdezni a csere előtt:
1. van-e a wandleren leeresztő csavar, mint a régebbi merci motoroknál?
2. pontosan milyen olajat vegyek bele?
3. az 1200 mm hosszú nívópálcát rendeltem meg, ez a hozzávaló? a 980mm hosszúságú az nem elengendő hozzá?
4. pontosan milyen olajat vásároljak bele? Régebbi merciken és bmw-ken már cseréltem automata váltó folyadékot.
5. Itt is hideg váltóolajnál, D fokozatban kell ellenőrizni a nívót?
Szűrőből a MANN filterre gondoltam. Sima ügy a kartertömítés csere is? Rémálom lenne, ha szivárogna, aki már csinált ilyet legyen szíves írja meg, mire kell külön odafigyelni.
Szerintem is lehet. Amúgy meleg alapjáraton is van némi remegés, a kormányon is érzem, de ez eddig fel se tűnt, talán mert alig érezhető, és már nem emlékszem, milyen volt nyolc éve, amikor megvettem. Tizenhét éves autóról van szó, nem lenne meglepő, ha elfáradtak volna tartó bakok. . Meg fogom nézetni. Köszi a tippet!
Örült egy ötlet,ez nem lehet motor tartó bak hiba? Persze mondhatnánk hogy akkor az mindig jelen van,de ha jól emlékszem igen gyenge kialakítású a két oldalsó.
Írtam már párszor az A170 CDI reggeli indításakor néhány másodperc múlva jelentkező, változó erősségű motortéri kattogó-csattogó zajról, ami rövid idő után megszűnik, és a későbbi melegindításkor már nem jelentkezik. Több tippet is kaptam a zaj lehetséges okáról, de eddig egyik se jött be.
Most annyival szűkült a jelenség okának lehetséges magyarázata, hogy ha a zaj jelentkezésekor két tenyérrel "rátehénkedek" a motorra (a szelepfedél házra), akkor a zaj és a vele járó enyhe rázkódás azonnal megszűnik, és ha öt-tíz másodperc múlva elengedem, akkor már nem is jön vissza. Ennek alapján van valakinek tippje?.....
Vagy a töltés irányító relé halt meg a tűzfalon a esőtálca burkolat alatt, vagy hátúl a nagy aksi melletti vezérlő, sajnos ez utóbbi gyakrabban szokott. Ez a vezérlő ad jelet az első relének, hogy engedheti rá a töltést a kis aksira, de rendszerint ezt nem teszi meg.
Egy kis segítség kellene, Mercedes B180 CDI, kinyomócsapágy cseréhez le lehet venni külön a váltót, vagy motort-váltót alvázkerettel együtt kell leszerelni hozzá?
Üdv mindenkinek,szeretnèk tanácsot kèrni. Akkumulátor csere történt (mind2) egy w 211 mercin , de továbbra is jelzi az aksi hibát ,töltès jó! Mit kène mèg ellenőrizni? Vagy törölni kène a hibát? Máskor csere után,autómatikusan megszűnt,de most nem Tipp?
Nemrég találtam, bevezetékeltem eszerint a 3 vezetékes kínai OBD adapteremet, faszán működik Delphi/Autocom olvasóval. 210-esen a motoron kívül lát egy csomó dolgot, váltó, légzsák, BAS, klíma. Hátha valaki hasznát veszi.
Segítséget szeretnék kérni, hogy w124 200d fékrásegítő vákuumdobot hogy lehet a legkissebb energiabefektetéssel kicserélni. Sajnos az enyém szuszog ha erőteljesebben fékezek. Cseredarab van, csak nem bontanám meg jobban mint amennyire nagyon muszáj. Előre is köszönöm!
Érdeklődnék hogy van e valakinek valami tippje melyik szenzor jeladó lehet az okozó.
Nos kezdet alapjárat ingadozás utánna ez elmult mert cseréltünk üzemanyag szűrőt.
Ma viszont kicsit megforszíroztam 1-2 megindulás után alapjárat környékén hallottam egy ilyen "bekopogás"
szerü hangott gondoltam megyek még egy kört vele következő sarkon kifordultam normál kigyorsitás közben EPC hiba megállt gyujtás le--> vissza az autó beindul megy tovább.
Magasnyomású szabályzó szelepre utalt a diagnosztika. ezt hogyan tudom kiszűrni?
2003-as w211 E270 CDI-ben ma cseréltünk új vízpumpát és klímakompresszort. Miután kicseréltük, elvittük feltöltetni a klímát, és miután feltöltötték, nem indul el a klíma ha bekapcsolom. Viilog és visszaáll az eredeti állapotába utána.
Aki tudja mit kellene tenni, kérem sürgősen jelezzen.
Nekem is így indult, hogy csak egy kis ez meg az, csinosítgatás... Aztán hengerek nem mentek, trafócsere átmenetileg oldotta meg, végül az ECU is elszállt. Szóval én megelőzném a bajt, más igazából nem is szívatott meg.
Nekem Rátz Gergely csinálta a kábelköteg javításá Csepelen, maximálisan elégedett voltam.
Amúgy nem vitatkozni szeretnék a kábelen, biztosan érdemes kicserélni, meg persze az esetleges zárlat, vagy más hiba tönkre teheti az ECU-t. Belátom mérnökként, hogy nyilván van értelme.
Nem véletlenek a leírások, meg értem, hogy javasolt. Meg is fogom csináltatni, amint találok rá valakit. Elsőnek az első és hátsó lököst kell megcsináltatnom, mert azért nem érezte annyira az előző gazda, az ütközők repedtek, töröttek. Maga a lökös test ép elől-hátul, de ezek javítandók, vagy cserélendők.
Na meg az automatában cseréltetek olajat, szűrőt. A tulaj elmondása szerint nem cserélt olajat a váltóban, míg nála volt, (7 év) azelőtt a sógora cserélt.
Egyebekben mindene működik, remek a klíma, fel volt újítva, nemrég volt motorolaj csere, pollenszűrőt is cserélt. Kaptam hozzá pár tartalék alkatrészt, sok minden gyári, még az ablaktörlő lapát is.
Nekem 10 éve volt 1994-es E280-am, és már akkor is megszívtam (végül az ECU-t is hazavágta), jobb ezt megelőzni. Szárazabb, tisztább, biztonságosabb érzés ;)
Olvastam a kábelről. De miért cseréljek, ha hibátlanul és stabilan működik a motor? Pláne vezérlőt. Bmw vezérlőtcsak akkor cserélek, ha nem jön pl gyújtásjel, vagy egyéb konkrét hiba. A kocsiban 303 e km van. Ha igaz, persze ez nem100%, de elég jó helyről vettem, nem a Nagykőrösi úti autópiacról. Nagyon sokáig egy családnál volt.
Nálam 3-5.ezer km a várható futás évente. De lehet bevágom egy garázsba megőrizni miközben kivonatom ideiglenesen a fodgalomból.
124-es szakiktól kérnék egy kis segítséget. Hétfőn elutaznék, természetesen most kezdett el szórakozni az alapjárat...hidegen melegen egyaránt csinálja.
Időnként csak nagyon magas kb 1400, van, hogy ingadozik 900-1200 között, nagy ritkán meg tök normális
Eddig nem írogattam ide, de most már ontopic vonatkozásban is érdekelt vagyok. Eddig Bmw-és japán autók érdekeltek leginkább, ill kb 30 éve, még gimis koromban álmodoztam egy w124-ről.
Most sikerült végre bátorságot vennem 48 éves koromra, és asszem találtam egy megfelelő társat. Nem makulátlan, de gyakorlatilag rozsdamentes. A jobb1 ajtón van egy kis lepattanás, meg rányitás nyoma, a hátfalon ahol a csomagtér ajtó rázáródik, van egy 3-4 mm-es pötty, és a jobb első lámpa alatti lemezen kavics nyomok. Ezen túl az előző gazdája nem igen érezte, az első és hátsó lökös ütközői repedtek, ezek vagy cserések, és fényezésre érettek, vagy javítandók és fényezendők. Ezek megcsinálásával hibátlan lesz.
Az alany egy '94 decemberi E280-as, 5 sebességes automatával. Elég jól karbantartott, sok minden gyári.
Mivel céges autóval teszem meg a dolgaim nagy részét, meg a Bmw-zést se könnyű abbahagyni, így sztem évi 3-4000 uras, esetleg tempós kirándulós km vár rá.
Zavarkodnék majd kérdésekkel, a kedvenc Bmw-s fórumomban aktív tag vagyok, bár ez a nickem nem régi, de öreg autós, és segítőkész emberkének érzem magam. És szívesen megsoztom tapasztalataimat.
Az 5w30 ll mb229. 31 és az mb229.51-nek is megfelel! A nehezen indulás valószínűbb hogy a hőmérséklet jeladó lehet! Az olaj típusát csak azért írtam hogy hátha valaki megkérdezi.
Valahogy illik felvezetni a reklámot. Nem lehet egyből a médiász résébe belevágni. Már eleve a probléma felvetésénél is szükséges volt az olaj márkájának és viszkozitásának megjegyzése ;o)
Üdv! Olyan problémám lenne hogy amikor az autóm kint áll a tűző napon akkor elég nehezen indul el, amikor meg elindul akkor meg elég alacsony fordulatszámról pörög fel alapjáratra,bármikor máskor pedig pöccre! A160 2003 1.6 benzin. Castrol 5w30 motorolaj van benne! Előre is köszönöm a válaszokat!
Hátsó dobot keresnék, mert a lamellák már eléggé zörögnek benne. MB, 2001 év, 2000 benzin, katalizátoros, Sportcoupe. Motorszám :11.951. Hosszú cső nélkül is megfelelő.
És érdeklődnék, hogy hidegen a vezérműlánc környékéről kattogó (nem csattogó) hangot hallani, ami melegen elmúlik. Mi lehet az ? Láncfeszítő patron vagy valami más. Dupla láncos
Hát tanúnak van az Ignisnek az utasa, aki nyílván az Ignis vezetőjének pártájt fogja fogni, tőlünk meg ott van anyukám meg én.
Az ügyben annyi történt, hogy kértük a BKV-ét, hogy az arra felé járó 9 busz és 2 villamos kamerafelvételeit adják ki nekünk vagy az I. kerüelti rendőrfőkapitányság részére. Egyelőre ott tartunk, hogy az I. kerületi rendőrfőkapitányság nem hajlandó azokat átvenni, de van még 2 napjuk rá.
Aztán a családdal beszéltük, hogy a kocsit megcsináltatni lehet, hogy Ukrajnába kéne kivinni javításra, mert ott jelentősebb alacsonyabb szervízköltségek vannak, mint itthon és a benzinköltséget tekintve is jobban megérné kivinni a kocsit oda...
Elég sok mindent elmond az ottani állapotokról az, hogy az egyik ismerősömnek Magyarországon (baráti áron) a 2005-ös 1,3 dízeles Suzuki Swiftjében 30.000 forintért cserélték volna a központi zár biztosítékát, amit Kárpátalján megcsinált egy teljesen idegen autószerelő potom 2.000 forintért...
Miden további nélkül lehet kopott geometria vagy kopott állító tag hiba végül is ti hallottátok . Az utolsó állító motort mikor javíttattuk a fedelet mikor levettem a csigakerék az egyik oldalon nullála volt elkopva, és elötte tünetmentesen működött mondta a gazdi. Szerinten a geo karját biztos hogy a nagy hotjáték miatt ráznia kellett. A telített DPF jobban aggasztana egy ilyen hosszú út elött. A kényszer regenerálás után az elektronika nem felejt sokszor látom hogy megcsinálta viszont a koromtartalom maradt magas olyankor választom a pdf csere menüt kinullázom segített már többször. Persze utána egy diag kontrol kötelező.
A szerelő kolléga is azzal érvelt, hogy ha VTG állítómotor, vagy a turbó lenne akkor az más hibát adna a kiolvasáskor.
Mivel nincs hiba én inkább mechanikus problémára gondolnék pl a turbó olyan kopottságára, ami csak bizonyos geometriánál áll elő... vagy ez már sci-fi?
5W30-as szintetikus olaj van benne, a gyártót csak valószínűsítem, hogy Mobil.
A motornak szép hangja van, a fémes, inkább dörzsölő hang egyértelműen a turbóból hallatszik a fordulat csökkenésekor. Ezen túl a turbó sem sípol, vagy csörög, terhelésen sincs rossz hangja.
Milyen olajat használsz? A regenerálás nem ártana mert a túlhevülés veszélye fent állhat. Regenerálás alatt a Rszűrő hőfoka 750 fokos is lehet. Regenárási alapfeltételek az üzemi hőfok , kb negyed feletti üzemanyagszint és stabil kb 1800 motorfordulat úgy 15percig. A kopogás nem jó jel ennél a motornál nagyon vékony olaj használata estén csapágy hibát okozhat.
Az tény, hogy van "némi" olajfogyasztása. A legutóbbi olajcsere előtt kb 3.000 km-ként töltöttem bele 1l olajat.
Valamint nekem furcsa h egy gázfröccs után a fordulat csökkenésénél nem odaillő kqqqq fémes, dörzsölő hang hallatszik egy pillanatra. A mester szerint ez normális hangja a turbónak a változó geometria miatt. Többször rákérdeztem, hogy biztosan nem a turbó kopottsága (318.000km van az autóban), de határozottan állította, hogy nem. Mivel akkor más hibakódok jelennének meg.
A részecskeszűrő koromtartalmára 18,8 g-ot adott meg a rendszer. Nem tudom ezt mihez viszonyítani.
Kedden indulnék egy 2.000km-es útra... hétfőn tudnám a tisztítást megcsináltatni. Kérdés, hogy ettől jobb lesz-e, vagy hagyjam a fenébe, így legalább tudom, hogy mire számítsak tőle, bár a regeneráló kondenzátor 600 celsiusos hőfoka eléggé aggasztónak tűnik...
Májusban vásároltam W202-es (2000-es gyártású C180, benzines, kézi váltós) Mercedest első tulajtól, kb. 79000 km volt benne - leinformálhatóan.
Korábban itthon egyszer (még június elején), most augusztusban nyaralás közben többször is előfordult, hogy körforgalomba bemenve lefulladt, pontosabban minden előjel nélkül megszűnt a gyújtás. Ez akár balesetveszélyes is lehet...
Furcsa módon eddig kizárólag körforgalomban fordult ez elő.
Nyaralás előtt volt átnézetve szakszervízben, ahol dicsérték a kiváló állapotát és semmi hibát nem találtak.
Nekem a szervókormány gyanús, de ez inkább csak megérzés, ill. érzés, mert mintha nem lenne mindig egyenletes a szervó müködése kanyarodás közben... A szervóolajtartály tele van.
Van-e valakinek tapasztalata, tanácsa, mi lehet a gond?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv!
U.i. A nyaralásból hazaúton derült ki, hogy a szivargyújtóban nincs áram (odafele még volt) - de ez nem hiszem, hogy kapcsolatban lehet a fenti hibával...
Segítségeteket kérném az alábbi hibajelenség kapcsán:
Egy R 320CDI-ről van szó. Az autó gyorsítás közben 110-130 között elveszti az erejét, vészfutásra kapcsol és nem gyorsul. A motor leállítását és újraindítását követően tünetmentes, illetve, ha hímestojásként van bánva a gázpedállal akkor felgyorsul autópályán is használható sebességre.
A kiolvasását követően a nyomáskülönbség szenzor hibája, valamint a töltő levegő nyomásának elégtelenségéről kaptunk információt.
A nyomáskülönbség szenzor cseréje után lett adat a részecskeszűrő telítettségéről: 198% :(
Sajnos a hibát ez után is produkálta. Próbáltunk menet közben valós adatokat látni, illetve a regenerációt elvégeztetni. A telítettség 108%-ig csökkent, a regenerációban résztvevő katalizátor pedig 600 fokig fűtött.
Ez után a töltőnyomás elégtelensége hiba jött először, de a nyomás oldalon, turbó, csövek, tömítések nincs nyoma kifújásnak.
Másnap kb 60km országúti használat után a részecskeszűrő telítettsége ismét felemelkedett: 207%. A szerelő kolléga arra jutott, hogy a probléma a gázelvezetésben lehet, a katalizátor esetleges széthullása, vagy a részecskeszűrő magas koromtartalma miatt nem tud elmenni a kipufogógáz, ezért veszi el adott terhelés mellett a nyomást a rendszer a motor védelmében.
A javaslata a katalizátor és részecskeszűrő tisztítása.
Kérdésem: hatásos lehet ez az eljárás?
Ha van hasonló tapasztalatotok, tanácsotok amit megosztanátok, azt köszönöm.
Hm... Amikor egyszer leesett az ékszíj, mert megszorult egy vezető görgő, többek között elment a kormány szervó is. Elég kemény menet volt eljutni a szervizig.
Automata, olasz behozatal. Ellenőrzött előélet, a jelenlegi tulaj fél éve használja. Egyelőre csak futólag láttam, kevés mostanában az időm foglalkozni vele.
... Még mindig a 2001-es A170 CDI-n éjszakai állás utáni indításkor az alapjáraton pár másodperc múlva jelentkező, és kb. két-három percig tartó, enyhez rázkódással járó csattogás-féle a motortérből, ami menet közben elmúlik, és kicsit is meleg motoron napközben nem jelentkezik. Eddig csak találgattuk az okokat, de egyik sem jött be. Egy új tapasztalat talán segít megoldani a rejtélyt egy típustárs tapasztalata, vagy egy szakértő véleménye alapján.
Ha a reggeli indítás után még álló helyzetben akár jobbra, akár balra eltekerem a kormányt, a csattogás-szerű hang szaporábbá válik, és a hangmagassága is megemelkedik, a kormányt középállásába visszatekerve pedig visszaáll "alaphangra".
Automata, 3,5 V6 benzin, 240 paci :) Brutál nyers erő, amíg nem kell elektronika a kocsiba, addig ő a legjobb autó a világon. Egyébként meg ipari hulladék, akármi elromlik rajta, pedig alig 1-2 ezer km-t megyünk vele havonta.
A rendszámtábla világítás más márkáknál is eszi az izzókat.
A 220CDI is elég jól szedi a lábát, nekünk a 143 lovas van. Ha én vezetem, 5 alatt beéri százon. Ja, és több mint 300000 van benne, automata. Tűzkarikák is a gyengélye, lekopogom, már évek óta nem kellett cserélni. :-)
A rendszám tábla világítás eszi az izzókat, Isten tudja, miért. eBay-n vettem bele canbus-os ledes izzókat, na azt nem eszi. Ki érti ezt?
Ha tényleg jó állapotban van, működik rajta minden extra, különösen a szellőzés, klíma, akkor szeretni fogjátok.
Echanikusan es az elektronikaja mindkét autónál OK. A futóművük is bírja. A cdi idén kezdett el nyugoskodni, egymás után halnak be rajta a szenzorok, egr, ilyesmi. Ai érdekes,hogy mindket auto hátsó feknyerge berohadt, cserélni kellett. Egy jó szaki aranyat ér ilyen korú kocsinál, meg évente atnezetni, ha van baj, ha nincs.
Családban van egy kompresszoros benzines kombi 3s egy 270 cdi kombi. Mindkettő rohad, pedig a cdi első gazdás, kevés kilométeres, nem törött volt. Ezeknél az öreg jarganyoknal többet számít az előélet, mint maga a márka
Nálunk is a párom használná főleg. Egy Renault Vel Satist váltanánk ki vele, mert már beleőszültünk :) Sosem volt még Mercedesünk, még megdumálom a szerelőmmel is a dolgot.
Elég jól viszi ez a moci azt a "kis kocsit". :-) Szerintem jó motor, én 6l átlaggal járok vele, és ebben benne van a futózás is.
Buktató? Vegyél Bömöst, "oszt" megtudod.:-)))
Ajtók alját, hátsó sárvédő peremeket nézd meg, ott előjönnek a "gyári" patinák! Ja, és a csomagtartót a rendszámnál, meg a pótféklámpánál! Ott is szeret "patinásodni". ;-)
Amúgy a Páromnak ezt a "kombót" javasoltam, de Ő kötötte az ebet a karóhoz, így csak 220CDI lett. :-) Az sem megy rosszúl, de az 5 henger szebben muzsikál.;-)
Vectra C-n(most épp ez jut eszembe) vagy kisebb/átgondolatlanabb gyártóknál előfordul hogy a végek felívelnek stb,de pl w202-n vagy idősebb Mercedeseken is tökéletesen állnak ha minden OK,amit mellékeltél nem egy szép látvány.
adott egy W203 2005-ös C270 CDI. Szabad-e egy ilyen kocsit venni, vannak-e buktatói, elsősorban szermélyes tapasztalatok érdekelnek. Van 3 hetem a döntésre, addig tartják.
Van valakinek itt w204-ese? Megnézné nekem, hogy az első és a hátsó ajtó síkban van -e (lásd kép)? Megnéztem vagy 4-et élőben, meg vagy 5-öt képen és nagy részüknél van egy kis eltérés. Ez most gyártási sajátosság, vagy mind törött volt? Vagy valami más oka van?
Jelentem megvolt! A nyíregyházi piacon első osztályú, különféle formájú filcfejeket lehetett venni potom pénzért. Jött az Isteni szikra, auzós boltból ui. csak "krómra való" kenőcsöt megvettem és a Suzuki Bandit összes alu alkatrészét lepolíroztam. Aztán a leömlőket és a kipuf. dobot is. Csak ott a professzionalitás jegyében fém dörzsi szivaccsal előkészítettem, ledörzsöltem a matt barna réteget. Egy napot elszórakoztam vele és a tenyerem még másnap reggel is égett, de megérte. : O )
Sziasztok érdeklődnék ki tud e w 210 300 szivo diezel mercedeshez motor kábel köteg 95 évjárathoz . Van eladó w c 202 2500 td motorhoz automata válto 96 évjárathoz. ricsi2154@gmail.com
Semmit nem értek ehhez az évjarathoz,de az a felni igen fura rajta,vagy széles,vagy ET bajos,közép része sincs,sokat ront optikailag rajta. Ha ez így gyári vagy korrekt akkor elnézést,de furcsállom kicsit.
XCLUSIVE RENDSZÁMTÁBLA TARTÓ💎 MERCEDES-BENZ Szálcsiszolt Rozsdamentes Acélkeret Könnyen felszerelhető‼️ Egyedi és Stílusos🔥 Ilyet garantáltan nem találsz máshol👌🏽 14990Ft/pár Üzenetben Rendelhető itt :
A V-osztály 7 üléses kiadásában (a fotókon 2+3+2 konfigban van) az ülések szabadon átrendezhetők, vagy a 2. sorba vett 3 üléses pad nem megy be a 3. sorba (a kerékjáratok közé, ha nekem jobb lenne 2+2+3-as felállás)? A tulaj nem tudja, sose rendezte át :)
A 0005450427 működik rajta? Légtömegmérő nincs még benne ha jól tudom. Egyébként ha sérül a vákuum hálózata akkor attól is elgyengülhet,mondjuk akkor más sem fog jól működni.
Tudom, eső után köpönyeg, de lesz még eső. Szóval, az ilyen esetekre (is) kiváló a menetrögzítő kamera. Minden ellenkező híreszteléssel szemben ilyen esetekben elfogadják bizonyítékként, sőt, az is elég, ha csak közlöd az illetővel, hogy felvétel készült a mutatványáról, és ha nem ismeri el, hogy ő a hunyó, arra nagyon ráfázhat.
Segítségként szívesen fogadnék ötleteket, vitó 112 cdi 2002 611.980. Kb 400 km út, leallitas után nem indul, előzményként egyre gyakrabban indult nehézen melegen, lehűlés után viszont egyből, P1354 szinkronizációs hibakód 1x 2x hibakód törlés után elindul, kb 3-4 másodpercre, majd leáll. Vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó újra cserélve, vezérlés a főtengely ékszíj tarcsa és a vezérmű tengelyek jelei alapján helyén a rögzítő belemegy a fogaskerékben található helyére. Lendkeréken szemre a furaton keresztül nem látható fog deformáció.
Tudom, hogy kicsit beteg dolog de akkor válaszolok magamnak... :-)
Hátha esetleg később valaki itt keresi a megoldást ugyanerre a hibára.
Szóval arra jutottam, hogy ami a kormányrúd kotyogást okozza a kormányoszlopban az a felső műanyag gyűrű ami nálam elkopott, sőt darabok is hiányoztak belőle. Ennek lenne a dolga a csapágyat lenyomni, hogy befeszüljön a helyére. Legnagyobb meglepetésemre a Mrecinél elérhető volt külön ez az alkatrész ami náluk "53-as alkatrész támasztógyűrű" néven futott és egy nap alatt meg is jött 800 Ft-os áron. Ezt beszerelve a kormány kottyanásmentes lett. Ráadásul a szétszed-össze megoldotta az ABS hibalámpa gondomat is.
Lassan kezdem megérteni, hogy miért patika állapotú és miért nem kezd el sosem rohadni a kocsi eleje... Hiszen "csak" évente bontja le valamelyik vezeti nem tudó idióta a kocsinkat... Ma az történt, hogy a szőke női sofőr(aki amúgy valami diplomata felesége) elkezdett tolatni(!) a piros lámpánál, mert ő úgy gondolta, hogy nem fog lemenni a Krisztinára megfordulni, hanem a Délinél a visszafordító sávban visszafordul. Na ez lett belőle... Ja és a felelőségét nem volt hajlandó elismerni... Márkatársaktól kérném, hogy akik 2018. július 29.-én 14:39-14:47 között a Déli pályaudarnál látták az esetet, azok legyenek szívesek a rendőrségen jelentkezni tanúnak. Illetve a szakiktól kérdezném, hogy a kocsi rendbe rakása mennyibe fog fájni, ha a biztosító nem lesz hajlandó fizetni?(hűtővizet nem forralja, alsó merevítő lemezek, motorháztető, bal első lámpabúra, lökhárító deformálódtak, hűtőmaszk pedig eltört, mint a képe látszódik...
A projektorosnál szerinte nincs vele gond, persze nagy a szórás minőségben. Én a ködlámpát csak azért mertem bevállalni, mert a szóráskép azonos volt teljesen jóval fehérebb ( 5000 K ) színhőmérséklet mellett. A kinézet nem érdekel, csak, hogy jobban lássak. A 211-en a projektoros rész ( ami nekem xenon gyárilag) mellé a van pluszba oldalanként egy H7 izzó is, na ott a ledre én is kíváncsi leszek. Ha nem lesz azonos a vetítési kép, kiszedem a fenébe.
Hat ja. A szükség nagy úr. Nem volt ember aki elvállalta volna. Pontosabban de, csak nem az én pénztárcámnak megfelelő áron, látatlanba mindenképpen projektor részt akartak cserélni...szétszedve: felesleges, mert hibátlan a foncsor. Betettem a régi izzók helyett Osram Nightbreaker xenon izzókat, fényévekkel jobb lett a fényerő/ színhőmérséklet. Most éppen a ledes reflektor részen agyalok ,a ködlámpa már megvan és tök jó lett a fénykéve és fényerő is. Spec foglalat miatt nem egyszerű, de majd készítek képeket ha nekiállok.
Én a saját 211-emen sima hajszárítóval lemelegítettem : O ) Gondolkodtam a sütőn is, de féltettem a lámpákat. Utángyártott búrát felraktam és eltakarította a vetítőlencséket, krómokat is. Nagyon sok ilyen fehér tejes elszíneződést okozó finom por volt mindkét lámpában. A bizti kedvéért vette milyen öntömítő ragacsos szalagot is, de nem kellett, mert a régi búra nem vett le a ragasztóanyagból. Újramelegítés, összerakás, gyönyörködés
Most értünk ki Trogirba, a vadonatúj Bilstein légrugóm egy hegyi szakaszt követően leengedte a jobb hátulját, azóta se bírja felpumpálni, ahogy fúja hallani is h szökik is ki...
hetfon tom vinni szervizbe.
pont tegnap jött meg a bal hátsó új legrugo és mind ki lesz cserélve, de ez faszaság nemtom mi lehet vele, hanecseknél lett kicseréltetve nem én mokoltam mint a bal elsőt de az bírja...
A váltó jobb oldalán, elől, van 1 csati, ott szokott szivárogni. Ha olajat cseréltek, azt is ki kell cserélni, nem a világ pénze.
Ha túl sokat töltöttetek bele, kinyomja a szuszogón. Nem a leg környezetbarátibb megoldás,de.....:-) Azért jobb, ha pálcával nézitek.;-) (Hidegen, meg melegen is!)
Sz.G.E270CDI! Köszi a választ. Egyenlőre ott tartunk, hogy megrendeltük a pálcát, levettük az alsó burkolatot, és letakarítottuk a deknit, valamint beletöltöttünk 1 liter olajat (két részletben). A váltó így már jó, ha megjön a pálca, még a szintet is fogjuk tudni 😀. Valamint, talán kiderül, hol folyik..
Sziasztok, Mercedes e 220 CDI olyat csinált, hogy indítottam, beindult, de csak 1. És hátramenet volt. Leállítottam újra indít, és megjavult 5 sebesség triptronic ?
Relét nem elég hallgatni, ki is kel mérni, hogy zár e rendesen, mert ha beégett az érintkezője, hiába húz be, nem biztos, hogy mindíg továbbítja a tápot. Kormányszög jeladó nem lehet, mert attól még kell legyen táp, és a diag azt is írta volna.
Az ABS kockában van néhány finom alkatrész, ami be tud rohadni a fékolajban az idők folyamán felgyülemlő nedvességtől. Fékolaj cserénél ezért tanácsos azt is átvizsgálni-átmosni. Ez persze macerás, a szerelők nem szeressék....
Így akkor nincs ötletem, sajnos sokminden okozhatja. Ha leveszed az akusarut akkor utána a kormány jobbra-balra tekergetésével kell újra bekalibrálni, addig az ABS világít. Gondolom akkor nem ez a gond.
Sajnos most nekem is világít, én a kormányt vettem le és az összerakás után égvemaradt. Esetleg ha Budapest környékén találtál olyan szerelőt aki diagnosztikára tudta rakni akkor az elérhetősége engem is érdekelne.
Sziasztok! Testvérem itthon van Angliából, és van olyan gondja van hogy szivárog a automata váltónál a tömítésnél az olaj. Kellene egy olajcsere a tömítés javításával, vagy legalább egy rátöltés az olajra....
4 hónapja vettem az autót,feltünt hogy nem ég a műszerfalon az abs lámpa,így műszerfal ki,összes izzó csere.Mikor be indítottam láss csodát,égett a visszajelző lámpa.Folyamatosan ég a visszajelző lámpa.
Kocsi még nem volt javítva nálam,elöző tulajnál meg passz.
Kisebb fogyasztású kombi autó érdekelhet. Km 499000. Ami csere szóba jöhet, 206 pug 1,4 sw. Opel astra f, kombi diesel, kitűnő állapotban. Vagy valami hasonló, ami 5-öt eszik, kombi és dízel, de csak kitűnő állapotú vagy fiatal érdekel, ha beszámítás van, amúgy meg nem.
Sziasztok, gyors segítségre volna szükségem... Kb két hete kérdeztem az alapjáraton leállásokrol...
Azóta kicserélték a légtömeg mérőt...
Most már 500kmre vagyok otthontól.tegnap az autópályán el kezdett füstölni a motor, megálltam, felnyitották a motorháztető, és azt láttam, H az egyik legszivo cso total el van törve... Lehűlés után alufóliával korbefoltozva elindultunk, és 80as tempóval eljutottunk a célba... De itt szerelő hoz kell vinnem, csak gondoltam, megkérdezem, hogy ilyenkor kell-e motorolaj csere, vagy körbe lehet-e ideiglenesen vmivel ragasztani, amivel normálisan működhet... Koszi
Leszedtem az alját, de legnagyobb pechemre most nem szivárog :(
Én a szűrőre gyanakodtam, de nem látszik semmi.
Nincs benne valahol közepén valami aktív benzin gőz szűrő vagy ilyesmi, amiben "lecsapódhat" a benzin és ki folyhat?
Esetleg valami tömítés, ami tönkre szokott menni? Jellemző meghibásodás?
Az a legbosszantóbb, hogy minden nap csak az első elindulásnál van ez az egész. És ugye ha fixen el lenne repedve egy cső, vagy akár a tank lyukas lenne, vagy egy tömítés rossz lenne, akkor állandó jelleggel folyna a benzin.
Nem tudni honnan, mert ugye az alja műanyaggal burkolt.
Pedig jó lenne mielőbb kideríteni, mielőtt egy eldobott csikktől, vagy bármi mástól kigyulladhat és leéghet az autó. Ehhez nem kell más, mint egy emelővel, vagy aknával rendelkező műhely. Azt a csavarokkal rögzített burkolatot percek alatt le lehet szedni.
Adott egy 2000-es évjáratú Mercedes A160 (1,6 benzin), 205 000 km-el. Jól megy az autó, jól indul, és alapvetően nincs vele probléma, napi használatban van.
A probléma amiért ezen soraimat is írom, hogy minden nap az első indításnál kb. fél liter benzin (de lehet hogy több) kicsordogál belőle. Nem tudni honnan, mert ugye az alja műanyaggal burkolt. Fontos, hogy csak a napi első indulás alkalmával fordul elő ez a jelenség. Utána egész nap nincs vele gond, másnap ugyan ez.
Mi lehet a baj? A benzin szűrővel vagy a benzin szivattyúval lehet gond? Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
Köszönöm a jószándékot, de a probléma megoldódott. Tényleg csak a 6310-es jó hozzá.
Egy önzetlen, segítőkész dabasi fórumozónál kipróbálhattam, majd nekem is ajándékozta a telefont. Minden funkció (amire csak szükség lehet) használható az autó rendszerén keresztül. Ezúton köszönöm mindkettőtök segítségét!
Így már minden, gyári (eredeti) extra működik rajta :)
Nem árt majd megnézni a generátor szabadonfutó szijtárcsáját is mert ha az beáll akkor is elkezdi cibálni a rugós feszitőgörgőt és veszet hangot tud adni.Ugyan ilyen a tünete mint amit leirtál.
Köszi, hogy megvigasztaltál. Már attól féltem, hogy örök életű, de ha mégis cserélni kell, akkor is csak annyiba kerül majd, mint egy izzó, és elég lesz hozzá egy csavarhúzó.... :-))
... Bár most nem érkezett válasz, úgy tűnik, annak a fórum- és típustársnak volt jó a tippje, aki korábban a szíjvezető görgősorra gyanakodott. Ma délben a reggel óta napon álló járgány beindítása után azonnal beküldtem a füleimet a motortérbe, és kb. 20 másodpercig a szíjvezetés felől hallottam a kattogó-csattogó hangot. Ettől kezdve nagy valószínűséggel tényleg a szíjvezető görgők a hunyók, esetleg a generátor rögzítése lazult meg - minden esetre a "feltalálási helyet" sikerült beazonosítani.... :-)
Köszönöm a jószándékot, de a probléma megoldódott. Tényleg csak a 6310-es jó hozzá.
Egy önzetlen, segítőkész dabasi fórumozónál kipróbálhattam, majd nekem is ajándékozta a telefont. Minden funkció (amire csak szükség lehet) használható az autó rendszerén keresztül. Ezúton köszönöm mindkettőtök segítségét!
Így már minden, gyári (eredeti) extra működik rajta :)
A170 CDI 2001-es kiadás, 240 ezer kilométerrel, amióta nálam van (hetedik éve) évente legalább egyszer ismerős szerelő által átvizsgálva, a legkisebb hiba azonnal javítva. Cserék egy éven belül: klímakompresszor, szíjvezető görgősor + szíj, szilent blokk, kormányösszekötő rudazat, szűrők, motorolaj, pár hete új EGR szelep + rendszer tisztítás, szóval, karbantartott autó. Kifogástalanul megy, a típusához és a korához képest remekül gyorsul, van ereje, az emelkedőtől megpakoltan se ijed meg ötödikben, a fogyasztása az EGR szelep cseréje óta autópályán masszívan a gyári 6 liter (a csere előtt 7 alá nem ment). Tulajdonképpen minden oké vele, de van valami, ami nagyon idegesítő, és aminek az okára kb. egy éve a (nem Merci specialista) szerelő nem tud rájönni.
Éjszakai állás után hidegen indítva kb. fél perc elteltével alapjáraton sűrű, elég éles csattogó-kattogó hang jön a motortérből, valahonnan alulról, de meghatározhatatlan helyről, ami az utastérben is hallható. Gázfröccsre, vagy az alapjárat fölé kicsit megemelve a fordulatszámot azonnal megszűnik, de visszaengedve alapjáratra ismét hallatszik, és mintha kicsit rázkódna is közben a motor. Mindez úgy három-négy perc múlva megszűnik, és amíg a motor csak kicsit is meleg, megállás-parkolás utáni indításnál nem jelentkezik. A menettulajdonságokat nem befolyásolja, azaz ha rögtön elindulok vele, simán megy, nem rángat, nem "köpköd".
Bíztam benne, hogy a leamortizálódott EGR szelep cseréjével és környezetének tisztításával a jelenség megszűnik, de ez sajnos nem jött be. Merre kutakodjak tovább?
Nem lehet, hogy a csörgés az összetörő katalizátor hangja , azután a check engine meg a csökkentett teljesítmény pedig az emisszió növekedése okán jött???
A választ megadom magamnak: részecskeszűrő probléma van ( volt ? ) Kódtörlés után képes voltam jelzés nélkül elindulni, manual 2.-ban mentem a géppel 30 percet 3000-3200as fordulaton....most nincs ellenőrző jelzés. Ám mivel a meneteim harmada rövid-hideg városi menet, előbb-utóbb lesz megint. Elsőre tisztítást fogok végeztetni. Ki tud jó/kipróbált szolgáltatót???
W212 250 CDI Blue Eff........85-185ezerig megúsztam egy termosztátcserével, meg a 20-22 ezrenkénti prémium olaj+szűrőcserékkel....most rosszabbatat sejtek...az alábbiak szerint:
1., nehány hete alulról (lemez?)csörgésszerű hangot hallok, jellemzően lassabb, szar / rázós utakon való haladáskor..ezekből van bőven . Pótkereket koppra lefogattam , autót megemelve, a futóműveket meghúzgáltuk meggusztáltuk ...azoknak elszabadult--egyáltalán mozdítható- eleme nincsen. A kipufogót tartó gumitömb egy kissé megereszkedett...de nem gondolom, hogy épp lassabb haladáskor az hagyja lengeni úgy a dobot, hogy beleverjen a fenéklemezekbe .
2. a mai szent este , Bp-en töltött 4ó/35km dugózás után ( ennek átlagfogysztása lehet 13- 13.5 L/100!!!!)
alig érek fel az M5-re , sárga "check engine " szimbólum kigyulladt , és - mint vagy 20 km -rel később tapasztaltam- az autó egyfajta vészüzembe ment át, vagyis gyorsulás a normális kb fele, sebesség max 150,
pillanatnyi fogyasztás gázadáskor is alig éri el a 15-öt.....nem engedi többet enni. NEM melegszik !!! Olajfogyás 23 e Km után szép kerek 0 . "hiba" üzenet indításkor annyi , hogy B3 szerviz következik...jelen állás szerint 10 nap múlva.
Nem lehet, hogy a csörgés az összetörő katalizátor hangja , azután a check engine meg a csökkentett teljesítmény pedig az emisszió növekedése okán jött???
Hozzáértő válaszaitokat várom, a holnapi diag olvasásig is.
Segítségre lenne szükségem, nagyon furcsa dolgot tapasztaltam ma.
C200 CDI, W203, 2003-as évjárat, reggel beindítottam, szépen indult mint mindig, stabil alapjárat. Csecsemő hátul, 30 fok, ráindítottam a légkondit, szokásos halk cicergés az ékszíj irányából, nem szeretem, de tervben van a kinyomozása. Szűk helyről akartam kiállni, csutkára betekert kormány, kevés gázt adhattam a körülményekhez képest, és elkezdett dadogni a motor. Ez sem nagy újdonság, előfordult már, de most sokkal jobban rázkódott az egész autó. Kivettem azonnal üresbe, kuplungot benyomva tartottam, de csak rázkódott. Gázadásra sem reagált. Le kellett állítanom, újra elindítva minden rendben volt, és azóta is. A szíj feszes, nem szakadt.
A futómű összetartása amúgy megfelelően be van állítva, koppanásig tekerve sem szokott nyekeregni.
Nem értem mi történt sosem hallottam még ilyet.
Összefügghet azzal, hogy egy ideje gyengének érzem a kormányzás rásegítést? Valaki esetleg tippet tudna adni hol keressem a hibát?
Komplett a készülék,anno sokat használtam csak el raktam mert nem tudtam sokáig elválni tőle,aztán mikor mindenkinek lüke fonja volt már én is váltottam. Holnap 18h után szabad vagyok,írj egy e-mailt a telefonszámoddal és össze hozzuk.
Azt megköszönném. Csak addig rabolnám az idődet, amíg rácsatlakozom. Persze saját SIM-mel és még akksim is van, ha kell (a 6210-é jó bele). A kérdés az, hogy mikor mehetnék.
Még mindig a w202 távirányítón agyalok.Bontott gyárit rakhatok az autóba,van buktató,fog működni,motorvezérlő maradhat e? Egygombos,tükörre iranyitós bicska. Nagyon köszönöm előre is a hozzászólásokat,segítséget.
Szia!
A bölcső benne volt. Vettem egy Nokia 6210-est (hirtelen ez adódott), de nem működik vele. Kéri, hogy a telefont helyezzem be, majd várjak. Ez ismétlődik fél percenként. Ki szeretném próbálni Nokia 6310-el, de ha veszek egyet és nem működik ezzel sem, akkor lassan előlépek régi telefon gyűjtővé. A cél viszont nem ez lenne, hanem a gyári rendszer használata. :)
Néha megnézem őket,ár/állapot stb miatt és ez szemet szúrt. Nagymesék táptalaja a 24-es,ezt bizonyitja ez a jó pár öncélú mondat is. Köszönöm a rutinos hozzászólásod.
Sziasztok! Nem tudom, mi a neve: W203-hoz keresek olyan alsó motorburkolatokat (jobb-bal) ami egész elöl van, alul, két oldalt, benyúlik a kerékjáratba elöl pedig valahol a lökhárítónál van. Olyan 25-35 centi körül van egy oldala. Van esetleg valakinek eladó?
320as w211 4matic autóm most volt C-szervizen: féktárcsát-betéttel hátul, elöl betétet, az összes olajat, szűrőt cserélték. Azt tapasztalom, hogy a pirosnál pl, ha nagyon alacsony a fordulatszám, hebegni kezd a motor - ill. felgyullad az összes lámpa a kijelzőn, és leáll az autó. rögtön indul is, és utána nincs gond - szerintetek mivel lehet a gond? köszi
Szia!
Köszi az infót. Épp most készülök venni egy 6310-est, hátha azzal működni fog. Elszomorító, hogy ezzel kapcsolatban már semmi infó nincs a neten.
Érdeklődtem már egy Merci szervíz/üzlet/bontóban is, de úgy néztek rám, mintha egy másik bolygóról érkeztem volna. Furcsa, hogy senkis sincs, aki kihasználná ezt a gyári telefonbölcsőt az autójában. Bezzeg eladáskor mindenki beleírja a hirdetésbe extrának, hogy van ilyen benne, azt viszont nem, hogy nem működik.
Sebaj, nem adom fel, továbbra is keresem a megoldást.
A golyónak nem is kell forognia amúgy :) A golyó le/fel járkál a házban egy műanyag perselyben, és a persely megy szét. Ettől a golyó a fém falon súrlódik, és annak van ilyen hitvány hangja. 4000Ft-ért egy próbát mindenképpen megér, egy egyszerű kőkorszaki szerkezet, nagyon elrontani nem tudják :)
sziasztok! azt kérdezném hogy mi lehet az oka annak hogy meg vettem idáig kettő darab bosch légtömeg mérőt és egyikkel sem teszi az 5 sbességet (w124 5gangos automata) elvileg vész üzembe van ilyenkor!
Viszont a magnetik marrelis fasza ill a jp grouppossal is! a bosct-t csak azért probáltam mert gyári ill. gondoltam jobb minőségű!egyébként a bosch-al rugalmasabb az autó! ha vkinek van tapasztalata kérem írjon!
Ja! volt diagon! légtömegmérő hiba volt! köszi norbi
Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.
Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.