Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2017.06.17 -1 0 67070

Szívesen elmagyarázom, bár a hozzászólásoddal kicsit megzavartál.

 

Egy egészségügyben tevékenykedő ember, miért akarja kiírtani az embertársait?

 

Akár tetszik, akár nem , de a véleményem az, hogy ne vegyen dízel autót, aki nem tudja fenntartani!

Nem panaszkodni kell, hogy nincs pénzem. Ha nincs rendes autóra pénze valakinek, akkor járjon busszal. Olcsóbb és környezetkímélőbb.

Nem a kérdéssel van bajom, hanem azokkal, akik "ingyen akarnak autókázni, közben meg eregetik maguk után a fekete füstöt és ahelyett, hogy szervizbe vinnék az autót, fórumokon próbálnak tanácsot kérni.

Sok problémája lehet egy motornak, amit látatlanba senki nem fog tudni megjavítani.

 

A stigmatizációhoz csak annyit szólnék, hogy "a stigmatizáció következménye a kirekesztés".

 

Naponta több ilyen autóval találkozom, amelyek nyomják az ember képébe a kormot és közben vigyorognak, hogy milyen keveset fogyaszt az autójuk.

Én személy szerint betiltanám a dízel motoros személyautókat, de a lakott területekről mindenképpen kitiltanám. Nem véletlen, hogy Németországban már a felére csökkent az eladott (pedig azok új, jó autók!) dízeles személyautók mennyisége a kirobbant VW botrány óta.

Előzmény: rettiwer (67068)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.17 0 1 67069

2-3x többe kerül a fenntartása.

Barokkos tulzás :D

4 renaultból itthon 2-2 diesel, benzin fellállás, normális karbantartással nincs eltérés a költségek között. Dieselek régebb óta megvannak, 2004, 2009, de kopó-fogyó alkatrészeken kivül nagy javitásra nem volt szükség. Ha most beesik náluk majd egy jelentős összegü javitás hát legyen, Motor-váltó javitása lehet drágább, de már lényegesen olcsóbb mint 10 éve, mert több javító cég van alkatrészeket sem aranyárban lehet kapni, szerintem.

Akku, fék, lámpa, fűtés stb mindenféle üzemanyagot haználó kocsiban elromolhat, kophat.

Előzmény: rettiwer (67068)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.17 0 0 67068

"Soha nem fogom megérteni, hogy diesel autót vesz valaki, mert milyen olcsó a közlekedés vele, keveset fogyaszt, de abba nem gondol bele, hogy 2-3x többe kerül a fenntartása. Vidd szervizbe!"

 

Köszönöm nb válaszodat. Tudod arra gondoltam,hogy ez egy olyan fórum, ahol értékes információkat osztunk meg egymással, mintegy segítendő a kérdezőket. Sosem gondoltam,hogy egy kérdés feltevése önmaga stigmatizációval jár.

Én meg azt nem tudom soha megérteni,hogy miért...

 

De ,hogy értsd. Azért vettem dízelt mert dízelt akartam. Sosem volt még dízelem. Hogy miért a dci és mért ez a kategória? Nos nem vet fel a pénz mit oly' sokakat engem sem,de szükségem van egy kisfogyasztású autóra. Hogy mi ennek az oka?

Mindössze annyi,hogy egy eü. alapítványt vezetek és rengeteget kell közlekednem, városban többnyire. Mivel nem vagyok politikailag elkötelezett semmilyen irányba,így onnan nem kapok semmiféle támogatást, tehát magamnak,magunknak kell előteremteni azt az összeget amellyel alapítványunk céljait el kívánjuk érni. Ehhez bizony nagyon sokat kell menni. A társadalom nemigen akar adományozni ,főleg nem egy eü. dolgozókból álló, eü.dolgozókért létező alapítványt. Innentől fogva meg már érthető,hogy miért kell minden fillért élére állítanunk...és ebbe bizony beletartozik a fogyasztás is.

Elhiheted,hogy ha a lehetőségeim(nk) engednék,zsír újat kocsi lenne és baromira nem érdekelne a fogyasztása sem, a hibák lehetősége meg mégkevésbé.  Szakszervíz és kipengetném. De mint fentebb írtam,ezek a lehetőségek nincsenek meg.

 

Elhiheted,hogy próbáltam kérni használatra kocsit, támogatókat keresni. Minden trükköt elsütöttem,még zártlizinget is. De mivel egy alapítvány effektív gazdasági tevékenységet nem végez,így szóba sem álltak velünk ill.aki igen,ott a feltételeket igen megszorították.

 

De bocs,hogy egyáltalán mertem feltenni kérdést a topikban.

Előzmény: Papalac (67042)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67067

Megértem a felháborodásodat. Próbáltad a többi telefont is ?

Előzmény: Anonymus23 (67066)
Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67066

Mindenki hibázhat, ja csak folyamatosan hívtam őket, nekem akkor és ott kellett volna megoldás, nem egy hét múlva.

Pl megmondta volna, hogy menjek be a legközelebbi Unixba/Bárdihoz és az Ő nevükre vegyek számlára 3 litert, és visszautalják, akkor az korrekt eljárás lett volna, de, hogy elérhetetlen egy ekkora cég fényes nappal munkaidőben, az "kicsit" gáz ebben a mai világban!

Előzmény: csaveri (67064)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67065

Húzd le egyesével a trafókról a csatlakozót. Ha megjavul a vétel akkor a trafó zavarja be. Ha nem akkor másfelé kell keresni a hibát. Ha csak nem egyszerre több trafó is problémás.

Előzmény: csukás2 (67063)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67064

Mindenki hibázhat. Én ennek ellenére korrekt cégnek ismertem meg őket. Többször rendeltem már tőlük és garanciális rendezésem is volt már párszor és mindig rendeződött rendesen.

Ha nincs beöntve akkor simán cserélni fogják. kérd sürgősre a rendezést. Az emailben feltétlen küldj nekik fotót a dologról vagy akár a videót is elküldheted nekik. Több telefonjuk is van, csörgesd őket. A vonalast sajna nehezebb elérni.

Előzmény: Anonymus23 (67062)
csukás2 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67063

És azt hogyan tudom kiszűrni? Vagy csináljam úgy mint a ladánál,hogy zavarszűrőt szerelekbe.

Előzmény: csaveri (67061)
Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67062

Nem öntöttem bele az olajat. azért kérdeztem előtte.

Fel szoktuk venni videóra minden esetben a csomagbontásokat (több száz eBay/Aliexpress vásárlás), ez is fel van véve, de gyakorlatilag tök egyforma a flakon, és pechemre, pont az SXR-t vettem ki és néztem meg, de a bontási videóban is látszik különben, hogy a többi NF. Ma amikor elkezdtem szétszedni az autót, felemeltem az autót, és mentem a kulcsért, ami mellett volt a doboz, és rátévedt a tekintetem az egyik flakonra, akkor döbbentem ár, hogy az nem SXR, egyelőre maradt a régi, a többi rész lett csak szétszedve: a szűrők.

 

Nem fogom beleönteni, mivel nem jó hozzá, közben utána olvastam, csak ott telefonról már nem boldogultam, de írtam nekik emialt is (akkor), egyelőre tojnak rám!

Előzmény: csaveri (67058)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67061

Akár az is lehet.

Előzmény: csukás2 (67060)
csukás2 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67060

Nem! A rádió is a gyári és az antenna is és mostanában kezdte csinálni.Én trafókra gondolok.

Előzmény: csaveri (67059)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67059

Nem szereltél fel "véletlen" nappali menetfényt ?

Előzmény: csukás2 (67057)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67058

Mindegyik szintetikus olaj de az NF-nek nincs Renault jóváhagyása. Így ha mindenképpen kellene az autó és magamnak kellene bevállalni akkor csak addig mennék vele míg meg nem jönne a másik olaj. Ne csak telefont csörgesd hanem írj rájuk emailt is. Ha betöltöd ezt akkor próbálj velük megegyezős egyességet kötni az új olaj árában. Egy picit azért Te is hibás vagy hogy bontás előtt nem ellenőrizted le hogy mit küldtek. De mindegyikőnk emberből van. Ha sikerülne a megegyezős egyesség akkor menni kellene pár száz km. Majd leengedi. Így lenne egy extra belső motormosásod.

Előzmény: Anonymus23 (67055)
csukás2 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67057

Járómotornál "recseg "a rádió mi lehet a baj ?

WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67056

http://www.autoszektor.hu/hu/content/anyukam-erteni-fogja-mitol-fustol-az-autom

ez elég egyszerüen leir minden létező alapvető okot

Előzmény: rettiwer (67041)
Anonymus23 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67055

Ez a világtalan kovács webshop 4l SXR helyett küldött 1 l SXR-t, +3l NF-t, 1.5dci 

Szerintetek? Kocsi szétszedve, lehet ezt keverni? 

Szétvet az ideg, ez a szemétláda banda meg persze nem veszi fel a telefont, 40 percig hallgattam, hogy minden munkatársuk foglalt. 

WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67054

Ez női tankolók, de van ilyen férfiban is, szóval nincs nemi megkülönböztetés :D

Nekem a kedvencem a lángolós, a kiváncsiság vagy mi okozza, hogy kihuzza a pisztolyt :D

Elég lenne kikapcsolni, majd megvárni amig nem jön belőle, akkor kivenni aztán gyorsan bezárni a fedelet.

Előzmény: csaveri (67053)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67053

Bocs a hölgyektől !

Jól láttam, hogy a felismerhetők közül szinte mind a női nemhez tartozott ?

Van egy két csúcs közöttük de a 6'44" az visz mindent. Az a betöltőnyílás csak nem akar jó helyre kerülni :DD

Előzmény: WebNeo (67051)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67052

:D

Előzmény: WebNeo (67051)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67051
Előzmény: WebNeo (67050)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67050

Nálam a 300 NM elég virgond igy is :D

De füstől ha pörgetem.

Előzmény: csaveri (67049)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67049

Ha egyszer "lovakat" tartunk...... :) A lovak se nagyon futnak a karámban de ha kikerülnek a rétre akkor szabadjára kell engedni őket. És ha hagyod akkor egész virgoncok lesznek :D

Előzmény: WebNeo (67048)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67048

Fel sem kell kapcsolni 5 be :D

Akár még egy koszos légszűrő is lehet, de gondolom a gazdi ezt cserélgeti időben.

http://www.turbofelcsiki.hu/turbofeltoltok-hibajelensegei.html

Előzmény: csaveri (67047)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67047

Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D

 

:)

Lényeg a fordulat. Dolgozzon az a motor, hogy legyen hulladékhő és kellő légtömeg áram ne csak termelje a gázolajat :) 

Visszanyomja 4.-be és egyből nem 2000 lesz a fordulat :)

Nagyon száguldozni kellene 5.-ben hogy kellő fordulat legyen.

Előzmény: WebNeo (67044)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67046

 Lemaradt a kép. Kleen Flo

Előzmény: Törölt nick (67045)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67045

 

Ezt öntsél az üzemanyagba.

Előzmény: rettiwer (67039)
WebNeo Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67044

Mint láthatod többféle vélemény létezik :)

Én 99% városban használom a dieselt, csak prémium omw-t kap, kormol hirtelen gyorsitáskor - akié nem az nem is gyorsít, vagy nem látja -, de minden évben ellenőrzöm a kérdéses csőrendszert, nincs benne korom.

A helyedben az alábbiakat tenném, kormolás csökkeni fog, de teljesen nem múlik el, ha városban használod.

-Amennyiben nem prémiumot használtál eddig tankolj bele egy 20-40 litert, szinte üres taknra.

-Segithet a klf tisztító adalékok használata ( országúti-autópályás közlekedés a legjobb a tankbaöntés után) , a tapasztalatom szerint fel go-hoz adva jó a hatásfoka.

pl ez:

https://alkatreszek.hu/wyn12293_la

Vagy amit szeretnél:

https://www.wynns.eu/category/consumer/consumer-diesel/

https://www.wynns.eu/downloads/

Sokan azt mondják mese az egész, nekem vannak tapasztalataim a termékkel.

-A kiégetés is sikeres lehet, ellentétes vélemények dacára, de a technika szerintem más mint amit itt eddig olvastam. Nem nagy rejtély az egész, országúton, ahol eddig pl x sebességi fokozatban haladtál most, egy fokozattal lejebb hajtsd, pár kilométeren keresztül, nem kell szétforgatni, de haladni kell:D

 

-EGR és csőrendszer ellenőrzése, szükség esetén takarítás.

-Természetesen egy megfelelő szerkezettel történő kiolvasás lehet az első, ha talál hibát a fentiek értelmüket vesztik :D

Előzmény: rettiwer (67039)
csaveri Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67043

Sajna a tötymörgős menet de lekinkább az egyenletes alacsonyabb fordulatú sebesség miatt fellépő egyenletes légtömeg áram miatt bizonyos helyekre elkezdődik a korom lerakódása. De az időközönként beiktatott dinamikusabb  és erőteljesebb de nem tartós  gázpedál kezelés dinamikusabb légtömeg áramot eredményez a kipufogó és EGR rendszerben és így megváltozott légörvények szépen lebontják a lerakódásokat.

Mesélték nekem a szervizben, hogy volt aki állandóan hosszú úton használta az autót de szinte csak végig egyenletes sebességgel és kormolódási problémái voltak az EGR rendszerben. Ők is ajánlották hogy használjon egy kis dinamikát a vezetésében. Megtette. Azóta nincs problémája.

2000-s fordulaton még elég kicsi a hőtermelése a dci-nek ami segítené kiégetést .

Előzmény: Papalac (67042)
Papalac Creative Commons License 2017.06.16 0 0 67042

Mennyit futott az az autó?

Aki teherautóval jár, az ne csodálkozzon, hohy füstől :-)

Komolyra fordítva a szót 4-500 ezerért rendbe teszik a befecskendező rendszert.

Soha nem fogom megérteni, hogy diesel autót vesz valaki, mert milyen olcsó a közlekedés vele, keveset fogyaszt, de abba nem gondol bele, hogy 2-3x többe kerül a fenntartása. Vidd szervizbe!

A pörgetés legfeljebb a kipufogóból nyomja ki a kormot.

Előzmény: rettiwer (67039)
rettiwer Creative Commons License 2017.06.15 0 0 67041

Ok.Köszi.Tehát akkor nem egyedi létező a jelenség.

Előzmény: csaveri (67040)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!