Ha kipróbáltad és jó, akkor ez egy jó választás az LPG miatt. Elvileg azért + 10 LE az LPG-s változat, mert kicsit veszít a teljesítményéből az LPG miatt, de így kompenzálják. (Ezt az új Sandero tesztjén mondták.)
Kipróbáltam a TCE 90 változatot, alul érezhetően nyomatékszegényebb mint a Flu 1.5 dCi 95 LE, viszont 3000-3500 fölött nagyon meglódul, ott ahol a dízel Flu kezd elfogyni (3500 fölött). Más karakterisztika, vélhetően jobban kell forgatni. Remélem a TCE 100 LPG egy leheletnyit még jobban megy (+10 LE, + 10 Nm). De összességében vállalható, én nem szoktam száguldozni, 100-110 km/h val ez is el fog poroszkálni tempomattal az autópályán, és MaxxMotion dízel helyett, ami most 460 Ft/l körül van, 225 Ft-os LPG-t fog szürcsölni...
Lehet eladó lesz az autóm, holnap kerül pont az új autó vásárlásra, ami kiváltja az eddigi 3-autós felállást.
Ha valakinek van olyan ismerőse, akit érdekelhet egy 100ekm-t csak városon kívül 100 km/h-val futott, 8-10ekm intervallumban ELF + gyári szűrő olajcserélt és csak ÖMV gázolajat látott tényleg megkímélt Flu, akkor annak lehet szerencséje lesz. 2014/01 95 LE 1.5 dCi 6 seb. Expression, + metálfekete fényezés, LED menetfény, digitklíma, automata ablaktörlő és fényszóró, hátsó légbefúvó + vonóhorog, MOMO alufelni, stb.
Nem lesz olcsón feltéve a hahu-ra (2,7MFt) , nem sürgős az eladása. Szerintem még egy ilyen hülye nincs, aki így vigyázott az autójára... :-) Most is lemosva és letakarva áll a garázsban, mert mostanában (1 hónapja) nem kellett kimozdulni városon kívülre...
Többet kellett fordulnom a héten autópályán, hosszú etapokat, átlag 110-120-as tempóban, ma tankoltam, shell kúton, 4,9 l fogyasztást mértem. Ez jó, ugye?
A hűtővíz visszajelző egyes feketéről hosszabb idő alatt ugor a rendes hőmérséklet kijelzőre, a vezérműszíj csere alkalmával talán beújítok egy jobb termosztátra. 110 LE dízelhez melyiket szoktátok ajánlani, típus, nyitás?
Fluence facebook csoportban szoktak hirdetgetni lámpákat, esetleg nézd meg. 15k körül van már új utángyártott ahogy írtad is, max veszel kettőt és nem fog elütni :) Nyilván érdemesebb jobb minőségűt, bárdinál 32k-ért láttam a Magneti Marellit. (nem ismerem, de a név ismerős :D)
Na, kezdenek szaporodni a "csatában" szerzett sérülések. Amatőr hiba ennyi évtized után...
Túl közel álltam meg a jobboldali garázsfaltól. Rögtön hátramenet, egy kicsit vissza. Ja, csak közben már jött lefelé a garázsajtó és éppen a jobbhátsó-külső lámpabúra legkiállóbb részét kapta el. Az eredmény kb 4 x 1 cm csik kitörése a bal szélen a műanyagból. A búra többi része ép, nem lyukadt ki, "vízbiztos" maradt.
Nézem, mit lehet tenni:
- egy hasonló műanyagdarab "befaragása-ragasztása" (kb. gányolás)
- bontóból komplett lámpa kb. 20 kFt (legalább "bekopott")
- új búra 15 kFt + szállítástól a csillagos égig. (új, de lesz különbség az oldalak között)...
Aha, köszi, az nem olyan vészes. Egyébként nekem nincsenek ilyen jelek, szerintem semmi baja, lehet én veszek észre mindent amit nem kellene.. :) Tök jól megy, csak hidegen olyan 40-50km/h-nál mintha egyes pontokon "darabos lenne", de 1-2 perc és elmúlik. De pl amióta feltettem a kérdést nem is igazán éreztem. Kuplungom is ilyen új kora óta, első induláskor reggel néha megremeg egy kicsit, de mire kiérek a garázsból már semmi és mindig csak reggelente ha megpihen, de 7 éve ilyen , semmi változás , szóval ez "az ilyen" besorolást kapta :D
Az első jel halk, majd egyre erősödő recsegés, nyikorgás volt. Először csak néha, aztán sűrűbben, aztán mindig. 2018-ban egy felújított TRW kormánymű 40000 Ft volt, és le kellett adni a rosszat cseredarabként. Az új kormánymű az összekötő gömbfejekkel együtt volt, azzal külön nem kellett foglalkozni. Nem tudom, mennyi a munkadíja a cserének, mert nekem ki kellett cserélni a stabilizátor pálcákat is, és ha már szerelőnél van a kocsi, akkor legyenek új féktárcsák, fékbetétek, olajcsere szűrőkkel, és a régi gyertyák is mentek a kukába. Mindez összesen anyaggal, munkadíjjal kb. 140000 Ft volt, ha jól emlékszem.
Az nem bíztató. Az enyémben 86 ezer van és csak nagyon hidegben tapasztalom 1-2 percig ezt az akadozást, (első elinduláskor reggel) akkor sem mindig, utána tökéletes.
Neked milyen jele volt mielőtt cserélted? Milyen áron volt és utángyártott vqgy gyári alkatrésszel?
Mondjuk mivel annyira nem taooasztalom, csak hébe hóba hidegben reggelente, szerintem nagy baj nem lehet vele, mert akkor egyfolytában jelentkezne a hiba nem csak 1 percig. Ahhoz hasonló mint régen a 206-osomban, hogy a hidegben az olajszervó nehezen mozgott amig nem melegedett be. Tudom ez elektromos, de ki tudja, lehet hidegebb időben máshogy regál az elektromos szervó..., bár garázsban áll 10 fokban....