Miután mindenféle rendszámmal foglalkozó topic-kal találkoztam, de olyannal nem ami az 1990 előtt kiadott rendszámokkal, azok történetével foglalkozik, vettem a bátorságot, egy ilyent nyitni.
Arra kérem az ide írókat, az általuk feltett rendszámokkal kapcsolatban a lehető legtöbb információt, képet, évjáratot tegyék fel.
No lám, milyen egyszerű ez. Elég lett volna megadni a sorszámot, hogy rögtön visszakereshető legyen az előzmény, és ne kelljen újból felraknia a dokumentumot valaki másnak, aki von Haus aus szívesebben segít, mint fontoskodik.
Köszi. Ha jól látom a küszöbtoldatokból, lökhárító alsókötényből, felirat sémájából akkor ez egy 2000 16V. Nem volt gyakori darab a 150Le motorjával pláne Mo-n.
Trabantot is láttam nagyot borulni:) igaz nem előben
Egyszer a lakótelepünkön (úgy 20 éve) a Trabant gazdája elfelejtette behúzni a kéziféket.Mar ment volna be a lakásba,mikor úgy döntött a Trabi hogy elindul magától.Az ajtóból meglátta a soföre, és utána szaladt ,de szerencsére nem jutott messzire a papír kocsi.Ez megmaradt bennem.
A kocsi gazdája egy 80 éves bácsi, ma is él még.Tegnap találkoztam is vele.Bar sajna nem vezet már, a Trabi is eltűnt a telepről.(Gondolom bontóban végezte) De amúgy áll még Trabant a közelünkben, igaz többnyire ugyanott dekkol nemigen járnak vele.( Rendszámmal áll)de még kell becsülni őket is!
Ladát is sokat látok.
Nem vagyok túlzottan otthon ezekben a kocsikban, hisz kiskoromtól a buszokat néztem inkább, de a veteranautókat mindig megnéztem.Bar nem sokáig tehetem igaziban, lassan már csak képeken.Ez a topic ezért is nagyon jó hogy van, mégha témaja elsősorban a rendszáma.De lehetetlen nem megemlékezni a jarműről is.Úgy látom ez meg is történik .Jó.
Ez igen! Klassz vagy, nagyon köszönöm, a hozzáfűzésedet is! Lesz mit tanulmányoznom.
Egy ilyen, belső használatra szánt, legfelsőbb szintű utasítás (régi szóhasználattal: „leirat”) páratlan értékű dokumentum és információforrás a korszakot kutató szakemberek és laikusok számára egyaránt.
A kapcsolódó 16/1982. BM. Int. végén szerepló listát, egy leporelló formátumú kartonon megkaptuk, minden járőrnél ott volt. Volt hozzá egy A/6 méretű formanyomtatvány, amit ki kellett tölteni az I. csoportba tartozó (00-01-től 24-99-ig) járművek észlelése esetén, és a szolgálati úton megküldeni a BM III/II. Csfség. illetékes szervének.
Állványra tett fényképezőgép, csavarral rögzített kioldózsinór és a fotós a vakuval beleállt a képbe. Annak idején idősebb kollega tanította nekem is ezt a módszert.
De Röszkénél bizony volt. Nem egyszer kellett megkérnem a határnyitást, amikor ott dolgoztunk. Ez a műszaki zárban levő kapu nyitása, illetve - ha nem volt kapu - a kerítés bontása volt néhány méteren. Ezen túl volt egy alacsony kerítés is, odáig nem mentünk, a csatorna, amin dolgoztunk, beljebb húzódott.
A német precizitást ismerve valószínűleg visszahozta nekik a busz az árát. Később (vagy akár ez előtt) esetleg más promóciókra is, más országokban is felhasználták a gépet.
Mind a FORON, mind a ROLLCOM német cégek.
Az autóbusz valóban 280.03 típus, melyeket az NDK-ba szállítottak (ilyen ajtókiosztással, nem elhúzható, teli ablakokkal).
A CC-..-.. rendszám fehér alapon vörös karakterekkel a diplomáciai testületek nem diplomáciai autói voltak. Volt (szovjet származású) sógorom Opeljének is CC rendszáma volt, egy moszkvai cég képviselőjeként Mo-n.