Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

UX Creative Commons License 2024.05.01 0 4 64382

No lám, milyen egyszerű ez. Elég lett volna megadni a sorszámot, hogy rögtön visszakereshető legyen az előzmény, és ne kelljen újból felraknia a dokumentumot valaki másnak, aki von Haus aus szívesebben segít, mint fontoskodik.

Előzmény: scsabi (64374)
apron64 Creative Commons License 2024.05.01 -1 3 64381

A képen egy Csepel D452 látható.

Az évek folyamán a 452-ön többféle irányjelző kialakítás is volt, az eredetileg lengyel, STAR-tól származó fülkén. (STAR-on ilyen index nem volt.)

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (64379)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.05.01 0 2 64380

YD-30-95 (GAZ 51?)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.05.01 0 2 64379

FJ-04-30 (Típus?)

f_k Creative Commons License 2024.04.30 0 4 64378

toas79 Creative Commons License 2024.04.30 0 1 64377

Köszi. Ha jól látom a küszöbtoldatokból, lökhárító alsókötényből, felirat sémájából akkor ez egy 2000 16V. Nem volt gyakori darab a 150Le motorjával pláne Mo-n. 

Előzmény: scsabi (64376)
scsabi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64376

1989, JE-JK közvetlen az ikrek után.

Előzmény: toas79 (64375)
toas79 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64375

Ez a rendszám mikori lehet? 

Előzmény: D 20 (64370)
scsabi Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64374

Irreleváns az előzményhozzászóláshoz. Az irat már korábban szerepelt itt, legutoljára 2023. máj. 23-án, 60559 szám alatt.

Előzmény: UX (64358)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64373

Vectra B-nek nézem.

Előzmény: D 20 (64370)
Fémmunkás Creative Commons License 2024.04.30 0 3 64372

Éljen 05 01. Bonyhád,FR 69-02

 

trizs77 Creative Commons License 2024.04.30 0 1 64371

 A váci csuklós (ik-280) hotelbusz is talán 2 évig működött.

Lordus-ban találkoztam egyszer vele.

 

Volt ilyen csuklósból átalakított busza :

 - Tűzoltóságnak,

 - Katasztrófa védelemnek,

a kettő nem ugyanaz volt

 - Honvédségnek,

 - meg a búbánat tudja még kinek.

 - sokaknak.

 

Jellemzőjük volt, hogy sokat költöttek rájuk.

Igen drágán állították elő.

Majd utána vagy nem vagy alig használták.

Előzmény: D 20 (64369)
D 20 Creative Commons License 2024.04.30 0 5 64370

Lassan kifújt a dújv-i tv archívum on-topik része...

 JK-30-19(?) Opel Vectra(?)

Előzmény: trizs77 (64350)
D 20 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64369

OFF

Anno a Paksi atomerőműnek is volt bemutatóbusza.

A buszos berkekben csak egy bontós, romos kép leledzik róla.

Annyi ismert, hogy a görögöknek készült bemutató csuklós volt.

De a PAE promo buszaként mi rendszámmal, mettől meddig ment? Az homály.

Gondolom, ha anno valaki megzargatta volna a megfelelő embereket atomerőműfalván, akkor ismert lenne...

ON

Előzmény: trizs77 (64350)
apron64 Creative Commons License 2024.04.30 -1 4 64368

BG 553  /Rába-Krupp. Győri Textilművek Részvénytársaság, Győr-Budapest./

 

Ormoz Creative Commons License 2024.04.30 0 1 64367

Trabantot is láttam nagyot borulni:) igaz nem előben

Egyszer a lakótelepünkön (úgy 20 éve) a Trabant gazdája elfelejtette behúzni a kéziféket.Mar ment volna be a lakásba,mikor úgy döntött a Trabi hogy elindul magától.Az ajtóból meglátta a soföre, és utána szaladt ,de szerencsére nem jutott messzire a papír kocsi.Ez megmaradt bennem.

A kocsi gazdája egy 80 éves bácsi, ma is él még.Tegnap találkoztam is vele.Bar sajna nem vezet már, a Trabi is eltűnt a telepről.(Gondolom bontóban végezte) De amúgy áll még Trabant a közelünkben, igaz többnyire ugyanott dekkol nemigen járnak vele.( Rendszámmal áll)de még kell becsülni őket is!

Ladát is sokat látok.

Nem vagyok túlzottan otthon ezekben a kocsikban, hisz kiskoromtól a buszokat néztem inkább, de a veteranautókat mindig megnéztem.Bar nem sokáig tehetem igaziban, lassan  már csak képeken.Ez a topic ezért is nagyon jó hogy van, mégha témaja elsősorban a rendszáma.De lehetetlen nem megemlékezni a jarműről is.Úgy látom ez meg is történik .Jó.

 

Előzmény: trizs77 (64360)
UX Creative Commons License 2024.04.30 0 2 64366

Ez igen! Klassz vagy, nagyon köszönöm, a hozzáfűzésedet is! Lesz mit tanulmányoznom.

Egy ilyen, belső használatra szánt, legfelsőbb szintű utasítás (régi szóhasználattal: „leirat”) páratlan értékű dokumentum és információforrás a korszakot kutató szakemberek és laikusok számára egyaránt.

Előzmény: FOMA (64363)
gugorahajni Creative Commons License 2024.04.30 0 5 64365

Na, máma oldalkocsival motorozunk.

 

NA 31-50

MTI-FOTO-824204

 

NA 51-53

 

NA 68-49 és NA 33-98

MTI-FOTO-823512

 

NB 87-41

 

NM 111

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.04.30 0 2 64364

Mestermű, akárcsak a többi tanulmányod. :-)

Előzmény: Gábrisvitéz (64361)
FOMA Creative Commons License 2024.04.30 0 2 64363

Parancsolj:

 

https://abparancsok.hu/sites/default/files/parancsok/10_21_18_1982.pdf

 

A kapcsolódó 16/1982. BM. Int. végén szerepló listát, egy leporelló formátumú kartonon megkaptuk, minden járőrnél ott volt. Volt hozzá egy A/6 méretű formanyomtatvány, amit ki kellett tölteni az I. csoportba tartozó (00-01-től 24-99-ig) járművek észlelése esetén, és a szolgálati úton megküldeni a BM III/II. Csfség. illetékes szervének.

 

Előzmény: UX (64358)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.04.30 0 2 64362

YF-61-09 (ZiL 130)

Gábrisvitéz Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64361

Örülök, hogy tetszett!

Előzmény: toto92 (64329)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 64360

Mutatós kocsi volt.

Szellős időben még csak, csak, óvatosan tojás gázpedál kezeléssel el lehet vele araszolni.

 

De !

 

Ha már szél fújt, erős szél, vagy túl sokat tüsszögött a sofőr, akkor senki sehova ilyen kocsival mert lefújta magát az útról.

Nem tudom volt e olyan típus Magyarországon akkoriba olyan autó ami annyit borult mint ez.

Talán a kocka Wartburg.

 

Általában nem voltak halálosak a balesetei csak nagyon összetörtek a kocsik, meg az utasok és a vezető végtagokat törtek.

Az autó gazdasági totálkár lett.

 

Még tojáshéjj a fenekemem helyszínelő koromban az ilyen kocsival történt balesetek kb. 90%-a lefújásos, felborulós ügy volt.

 

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (64359)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.04.30 0 3 64359

CP-80-12 (Ford Taunus 17M)

(Fortepan)

UX Creative Commons License 2024.04.30 0 1 64358

"A DT és CK kombinációkról szóló 1. és 2. pontot kivágtam."

 

Miért?

Érdektelen? Irreleváns? Titkos? Penészes?

Kérjük azt is közzétenni!

Azért vagyunk itt, nem pedig a műkörömépítők, a kismamák vagy a macskabuzik topikjában, mert minket ez a téma érdekel.

Előzmény: scsabi (64356)
gumidani Creative Commons License 2024.04.29 0 2 64357

Állványra tett fényképezőgép, csavarral rögzített kioldózsinór és a fotós a vakuval beleállt a képbe. Annak idején idősebb kollega tanította nekem is ezt a módszert.

Előzmény: Gordon Zsigmond (64355)
scsabi Creative Commons License 2024.04.29 0 4 64356

Szerintem ez már volt:

 

A DT és CK kombinációkról szóló 1. és 2. pontot kivágtam.

Előzmény: apron64 (64353)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.04.29 0 4 64355

GA-79-57 (Ikarus 55.21)

(Fortepan)

Mwin Creative Commons License 2024.04.29 0 2 64354

De Röszkénél bizony volt. Nem egyszer kellett megkérnem a határnyitást, amikor ott dolgoztunk. Ez a műszaki zárban levő kapu nyitása, illetve - ha nem volt kapu - a kerítés bontása volt néhány méteren. Ezen túl volt egy alacsony kerítés is, odáig nem mentünk, a csatorna, amin dolgoztunk, beljebb húzódott.

Előzmény: triplaharom (64338)
apron64 Creative Commons License 2024.04.29 -1 2 64353

A német precizitást ismerve valószínűleg visszahozta nekik a busz az árát. Később (vagy akár ez előtt) esetleg más promóciókra is, más országokban is felhasználták a gépet.

Mind a FORON, mind a ROLLCOM német cégek.

Az autóbusz valóban 280.03 típus, melyeket az NDK-ba szállítottak (ilyen ajtókiosztással, nem elhúzható, teli ablakokkal).

A CC-..-.. rendszám fehér alapon vörös karakterekkel a diplomáciai testületek nem diplomáciai autói voltak. Volt (szovjet származású) sógorom Opeljének is CC rendszáma volt, egy moszkvai cég képviselőjeként Mo-n.

 

 

 

Előzmény: trizs77 (64350)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!