Napi szinten szerintem fárasztó, nem rövidít annyit, hogy megérje. Többet amortizál a bringádon, mint 50 km normál úton. Egyszer-egyszer kalandból érdemes megnézni, 2-3 havonta, szerintem.
Számomra fel fog értékelődni ez az útvonal munkába járáshoz, mert nekem az alternatíva az átkeléshez a Rákosrendezői sorompó, amit a felújítás során úgy építettek ki, hogy a sorompó mellett az angyalföldi oldalon már nem lehet elmenni, de még gyalog is nehézkes.
Így a vasút gyakorlatilag a saját utasait is elvágta a vasúti peron megközelítésétől...
Azért a "valahogy átevickélek rajta" szint fölött.
Számomra a legjárhatatlanabb (elméletileg) út (mert a Google Maps is ismeri) a X. kerületi Fűz utca, nyáron gyakorlatilag dzsungelharc a burjánzó növényzet miatt, télen valószínűleg jobban járható.
Köszi, tegnap pont ki tudtam próbálni Palota felé, annyi variációval, hogy a híd után véletlenül elmentem a bal oldali csapáson, ami az Őrhely utcánál jön ki, de az is járható volt. A zúzott köves rész nekem kevésbé rossz, ha folyamatosan fel van töltve. Én azt utálom a legjobban (az átlósan rakott macskakő után :) ), ha a földet vagy kavicsos utat szakaszosan töltenek nagyobb kővel, és kipereg, benyomódik, aztán 20 centinként itt-ott kiállnak a kövek, csak folyamatosan pattog rajta az ember, nem gurul. Ilyen is volt itt egy kis darabon, de járható volt.
Inkább montis terep, trekkinggel ha nem sietek, inkább nem megyek erre, de jó tudni, hogy ez is van.
Kétoldalról kell a bivaly gyereknek. Viszont dobj csak fel egy oldalnézeti képet a bringáról és egy ülésnézetit a kormányról.
Előbb az ülést a pedélhoz kell igazítani, nem pedig a kormányhoz közel húzni, mert az a lábadra hat. Ha az megvan, akkor jön, hogy a kormányt milyen közel magadhoz. Namármost nálad egyszerűen csak a kormányt kellene kicserélni egy "cruiser" szerűségre, aminek szípen hátranyúló szarvai vannak, és azzal már be tudod állítani a bringát jól is, nem csak összetaknyolva-rámondva.
Azt nem tudom. Nem országútira tervez, az valószínű. Szerintem az utak adatait kombinálja az azoktól jövő adatokkal, akik kerékpáros módban terveztetnek, és vagy használják az alkalmazást kerékpározás közben, vagy pedig a háttérben lévő alkalmazásnál is engedélyezik a helyadatok megosztását (én egyik sem vagyok ebből). Hozzáveszi még a sebességet is valószínű, ebből tippeli, hogy ki lehet kerékpáros, persze az e-rolleresek, gyorsabb futók megkavarhatják ezt. Nézegetem pár hónapja, és eleinte csak annyit tudott, hogy a dedikált kerékpáros infrastruktúrát használta, amíg lehet, utána meg ha valahol el lehetett menni, akkor a legrövidebbet. De így eléggé autós útvonalakat tervezett. Először azt vettem észre, hogy a gyakori útvonalamon változtatott akkor is, ha incognito módban, google account-ba nem belépve kerestettem rá. Először nem nagyon vitt rá olyan helyekre, amiket zöld szaggatottal jelöl, de most már sokkal jobban igen, még akkor is, ha nem sok különbség van közte. Domborzatot, és szerintem a forgalmat is kicsit jobban figyelembe veszi, nem ereszt rá a legforgalmasabbra, ha az a legrövidebb. Most nyáron meg, hogy sok különböző helyről indulok, adott olyan ötleteket, amiket a merretekerjek nem hozott ki.
Evickélős az elmegy, csak macskakő ne legyen benne, főleg nem átlósan rakott, mint a Tahi utcai. Meg mély, laza homok, a többin valahogy átmegyek. Angyalföldi oldalnál az út Újpest felé lévő szakaszát érted, vagy a híd Angyalföld felé eső oldalát?
Igen, ezt találtam meg én is, csak nálam fotó panorámának nevezte. Illetve nem volt egyértelmű, hogy ez mikor készülhetett. Láttam rajta kerékpáros nyomot félúton, emiatt reméltem, hogy akkor járható.
Evickélős kicsit azért, sok helyen a vasúti bagikővel van feltöltve az út. A Marcheggi híd keskeny, egyszerre egy bringás fér csak el rajta. Az angyalföldi oldalon van benne egy elég váratlan lejtó, amibe félig lelóg egy betonból készült cucc, és akác is sok nő arrafelé. Járható, de figyelni kell.
Köszi, akkor megpróbálom. Érdekes, hogy a Rákospatak utca, felüljáró, Tahi utcai mászás felé nem hajlandó kerékpárral tervezni (csak gyalog), erre meg igen. De amúgy szerintem egyre ügyesebb.
Sziasztok, a google kerékpáros tervezője szerint a Rákospalotai körvasút sor után egyből ahol kezdődik a Taksony sor, át lehet vágni balra a Marcheggi híd felé Újpestre a Bécsi út, Madridi út sarkához a sínek északkeleti oldalán és a hídon. Én nem szoktam arra járni, de jövő héten adódna ez az útvonal egy párszor. Google fotó panoráma alapján járhatónak tűnik egy trekkinggel, de ha esetleg valaki ismerős arra, megköszönném, ha tudnátok valamit mondani. Ha át lehet valahogy evickélni, akkor nem mennék fel az Elem utcáig.
Nálam is van középmotor (TongSheng TSDZ2B), lehet, hogy azért nem vettem észre hamarabb én sem.
Ezt a váltót néztem ki most: https://sunrace.com/product/rdm900-md/, elvileg ez 1x9 hajtáshoz ideális, kuplungos, és röhögve elviszi a 11-40 kiosztású új kazettát, akár 10-51-et is tudna.