Érkezett viszont két, ex svájci Citaro "helyettük", ráadásul a faceliftes, háromtengelyes fajtából:
AE MH-275 ex LU 15030 (Bucheli Busbetrieb / PostAuto Luzern) (WEB62818513702400)
AE MH-288 ex ? (Bucheli Busbetrieb? / PostAuto Luzern?) (WEB62818513702898), a kérdőjel oka a szokásos jszp-s gyengélkedés, de külsőre teljesen egyformák, az biztos.
Illetve talán itt még nem szerepelt a két sárvári/zalaegerszegi flexes MAN csuklós (a harmadik, az oslói piros, az AA II-124 szerepelt, ha jól emlékszem):
Utóbbi a fóti Auchannál állt. A fóti MAN-szervizben pedig a Five Stars öt új, Flixbus-arculatos Lion's Coach-a, AE-HT-716 és a még rendszám nélküli másik négy.
AE-EV-991 ex MZR-511 (sok év után megint forgalomban)
Ventona, mindegyik Lion's Regio:
SJY-396 ex BD 12887
SPM-457 (ex nincs, a VIN TSC-s)
TFJ-570 ex BD 12946 (ez már volt, de az ex még nem)
AE-ES-138 ex DO-LR 94 (azt hiszem, ez meg Csermőkén keresztül)
Meglett még Csepelen a PNC-360 (a tűzoltóságnál volt), meg a TCC-873 (a Nyuszi sétány mögött, a kiserdőnél, ahol a TFJ-570 is). A Csermőkére került PWV-030 helyett az SXL-562 volt a soroksári felüljáró tövében. Az MR Reisentől az MWT-677 Makádon van, az AA-DN-488 (ex MWT-687) pedig a szigethalmi temetőnél, mindkettő évek óta a Prologis Park (NCR) műszakváltásain látható (oda többnyire a Ventona járt).
Pázmánd lesz az, nem Pákozd. A Pákozd egy ideje már Sukoróig lett meghosszabbítva, azon pedig pont bővítés történt, a kisbusz helyett beállt egy Bova. (Mondjuk nem a vidékiek lettek többen, hanem a Domb utcai szállósok.)
Az irodai járat is megszűnt, viszont mintha helyette, de másodrésszel jár a reggeli 15-ös helyi járat. Amióta nincs az irodista, a KIC-427-et látom rásegítőként, minden nap.
DENSO-PÁKOZD MPM-955 leváltva egy Sprinterre. A gyér utaslétszám miatt nem kell a nagy Setra. Emiatt az Iváncsa járat kapott két plusz megállót a menetrendjébe.