Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW_ Z3_E36/7 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 710

 
maradt 3db ilyen felnim, + 1 peremsérült, nyári gumi van rajta kb 0%-os :)
a legjobb ajánlatért vihető!

Pekari. Creative Commons License 2013.04.06 0 0 709

Szia

 

Az írásod átemeltem a facebook-ra, mert ott a nép...ha lesz valami érdemleges válasz bemásolom ide.

Előzmény: pappcs01 (708)
pappcs01 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 708

Üdvözlök minden Fórumozót!

 

Eljött a napja, hogy megengedhetnék magamnak egy autó cserét, jelenleg egy tip-top fullos e46 320d kombim van és nézegettem az e90-eket.

Párat megnéztem kipróbáltam  és volt olyan amiért még az e46-omat sem adnám oda nem hogy ráfizessek :)

Annyival nem jobb, mint amennyit kérnek érte.

 

Szóval arra jutottam hogy nem cserélek hanem veszek egy hobbi autót, ami garázsban áll és télen pihen.

 

Nem titkolt szándékom , hogy lehetőleg minimális értékvesztéssel bírjon az autó (ha veszek most egy e 90-et 4 milláért , 2 év múlva jó ha 2-t ér).

Én sem sz.rom pénz szóval ezt kihagyom:)

 

Szerintetek mennyire lövök mellé azzel az autóval? már évek óta hirdetik...

Számomra az egyik legszebb Bmw és elég karakteres is.

Valaki látta már esetleg? vagy tud róla valami háttér információt? MInden segítséget, tanácsot  szívesen veszek.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/z3/bmw_z3_z3_coupe_2.8-6753438

 

Elképzelhető ennél a tipusnál hogy lassan nem kevesebbet ér hanem 5-10éven belül akár többet mint most? vagy még nem billent át arra az oldalra?

Imádok mindent ami füstöl és megy szóval inkább ebben tartanám a pénzememet mint BAnkaban (nekik már van elég:).

 

Köszönöm

cabrio-t Creative Commons License 2013.04.04 0 0 707
Krisz.19 Creative Commons License 2013.02.19 0 0 706

visszahívás.

750 ezer BMW-t hívnak vissza

Főleg amerikai, két-hatéves 1-eseket, 3-asokat és Z4-eseket érinthet az elektromos probléma. Tovább »

forrás: Index.hu

_spyglass_ Creative Commons License 2013.02.19 0 0 705

Kösz. Erősen úgy néz ki, hogy inkább kihagyom ezt a macerát, és itthon vásárolok. Viszont ez esetben nem Z3-at, mert nem túl jó a felhozatal.

Előzmény: Pekari. (704)
Pekari. Creative Commons License 2013.02.16 0 0 704

Sáfrány Péter ˇ Friends with Bimmer Z Magyarország A számla értékének a 10 százaléka vám,plusz a 27százalék áfa.Nyilván a számla értéke meghatározó.De tul irreális értéküt nem fogadnak el...

Előzmény: _spyglass_ (701)
_spyglass_ Creative Commons License 2013.02.13 0 0 703

Kösz, megnézem, nem olvastam vissza a legelejéig.

Előzmény: Pekari. (702)
Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 702

Feldobtam a kérdést a fb-n, amint jön válasz átrakom ide.

 

...addig...esetleg annyit tudok hozzátenni, hogy nem t'om olvastad-e itt a fórumot a legelejétől, ha jól emléxem volt ott valaki aki svájcból hozta be az autót traileren...hátha van ott valami infó...ill. a nickje alatt talán ott van valami elérhetőség ahonnan esetleg tudnál érdeklődni...egy emailt megér.

Előzmény: _spyglass_ (701)
_spyglass_ Creative Commons License 2013.02.13 0 0 701

Még egy kérdés, hátha valaki tudja itt fejből. Svájc nem EU, tehát gondolom a szokásos sarcok (reg.adó, forgalmi, vagyonszerzési. műszaki, stb) mellett a vám és áfa is ronthatja az összképet. Jól gondolom? Mennyi lehet a vám egy ilyen tizenéves, mondjuk 4000 chf környékén vásárolt autóra? És az áfa?

_spyglass_ Creative Commons License 2013.02.13 0 0 700

Köszönöm!

Nem vagyok fent fb-n, úgyhogy értékelem, hogy átmásolod.

Előzmény: Pekari. (694)
Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 699

Apróság, de érdemes rányitni a kisajtót a vonószemekre. Ha jó mocskos és rozsdás az a jó :D akkor nem cibálták az autót. Ami lehet a kaszninak sem tesz jót, de a huzavona egyértelmű jele lehet, hogy miért akarnak megválni az autótól...

Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 698

Bimmer Z Magyarország Ezek elmennek kb 350-400 e km utana kell csak hozzanyulni egy kicsit

Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 697

Bimmer Z Magyarország Jaja tomiteseket erdemes cserelni, ami meg gond lehet ebben a korban a vizpumpa , benzinpumpa , termosztat. De ezek csak idovel jelentkezhet a legrosszabb idopontban

Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 696

Palenik Tamás Motor/évjárat? 1.8nál nem kell megijedni,ha elöl csöpög belőle az olaj,15év körül 100.000km felett előjön egy szivárgás,pár ezer Ftból javítható,utána megint nincs gond.

Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 695

Bimmer Z Magyarország Szia! Amire oda kell figyelni pl a rozsda , nem nagyon rozsdasodnak de ha igen akkor foglalkozni kell minel elobb. Altalaban z3 ok 80% torve volt ha latod ha nem, ha nem mondjak akkor is.. Itt nem totalkarra gondolok max kisebb koccanasok nyomodasok. Szepen kitudjak javitani , eszre se lehet venni. Erdemes az illeszteseket korbe nezni h mindenhol egyforma el.. Motorterben kaszni elemeket rogzito csvarokat. Motornal hogy nem e csorog zorog pl szijfeszito gorgok szijjak. Ha kilmas mukodik e maxon , ulesfutes mukodik e, erdemes azt a par gombot is vegignezni a muszerfalon. Ha nincs muszerfalvilagitas nem gond gyakrankiegnek az izzok es sokan nem cserelik ki, ha az ulesek lotyognek elolre hatra azt is meg lehet csinalni tipushiba. Ami meg fontos az a futomu! A gatlok mar egy ido utan megadjak magukat, jo erosen nyomkod meg a motorhaztetot es nezd meg mennyire rugozik , feszes e kaszni. Max masfelet rugozzon akkor meg jok a gatlok. Meg a tetot erdemes jol atvizsgalmi nincs e res az ablak es a tomitesek kozott, gyari meg a teto vagy uj, hogyan zar stb..elektromos tetos autot ne vegyel. Nagyon konnyen szerelheto es javithato az auto, eleg sok alkatresz is van hozza.

Pekari. Creative Commons License 2013.02.13 0 0 694

Szia,

 

Nemrég a facebookon pont erről volt szó...ott is kérdezte valaki...bemásolom onnan az írásokat...

Előzmény: _spyglass_ (693)
_spyglass_ Creative Commons License 2013.02.13 0 0 693

Sziasztok,

Előzetes tájékozodás fázisban vagyok, úgy érzem a család megérett arra, hogy az autóparkba bekerüljön egy kabrio. Nem feltétlenül Z3-at akarok, de képben van.

Nem napi használatú lesz és nem is versenyezni akarok vele, csak nyáron tető nélkül elgurulni ide-oda. Ezért alapvetően az 1.8 - 1.9 verziókban gondolkodom, és mindenképpen 3-4000 eur közötti beszerzési áron maximum.

Valószínűleg külföldön fogom megvenni, azon belül is vélhetően Svájcban.

Kérdésem, hogy az alapvető használtatutó vásárlási szabályokon túl mire kell esetleg pluszban figyelnem? Van valami típus betegség, amin már tuti át kellett esnie, ezért érdemes ránézni, hogy meg van-e csinálva, kritikus pontok kasztnin rohadás szmpontjából, stb?

Ebben az árban nyilván olyanokat fogok találni, amik legalább 200e körül futottak, úgyhogy nem próbálom meg a lehetetlent és találni egy makulátlnat, de mindenképpen egy olyat szeretnék, ami alapvetően egyben van és az 1-2 százezer kötelező plusz ráfordítás után egy megbízható autó lesz, nem pedig pénznyelő.

Előre is kösz minden tippet és segítséget!

trailman Creative Commons License 2013.01.28 0 0 692

No igen,az volt az elsődleges :)

Pekari. Creative Commons License 2013.01.27 0 0 691

Z ... ne is gondolj másra ! :D

Előzmény: trailman (689)
Pekari. Creative Commons License 2013.01.27 0 0 690

Mi úgy csináltuk, hogy barátom kinézett több jelöltet is viszonylag közel egymáshoz...egyeztetett az eladókkal...és gyakorlatilag egy menetrenddel mentünk ki...nagy szerencsénkre rögtön az első horogra akadt.

Előzmény: trailman (688)
trailman Creative Commons License 2013.01.27 0 0 689

Ha nagyon menthetetlen a helyzet,akkor "beérem" egy 36-al.

trailman Creative Commons License 2013.01.27 0 0 688

4. kinti autóm lenne,még élvezem is :) Csak ennél nem teheti meg az ember hogy kint vár pár napot mint egy tömegautónál hogy úgyis lesz másik.Meg a táv is ugye,volt olyan kereskedő akinek hiába mondtam hogy azonnal látatlanban utalom a vételárat,nem volt hajlandó félretenni.Gyakorlatilag érthető,minek vacakoljon vele ha úgyis elviszik helyben.

Pekari. Creative Commons License 2013.01.26 0 0 687

huuuu...a kintről behozás jó kis kaland...egyik barátom is hónapokat várt erre:

 

trailman Creative Commons License 2013.01.26 0 0 686

Köszi.Van 1.9 automata is.

1.9 lenne mindenképp,mert a 2.8-nak egyrészt dupla a regadója ,meg elég gyorsan elviszik kint.Múlt héten volt egy 2.8 3000euroért 2napig.Most 4400-ért hirdetik ugyanazt.2400-3000 között találtam de elég hamar elviszik.Tehát vagy építkezek vagy várok.

Pekari. Creative Commons License 2013.01.26 0 0 685

FB:

- Ez attol fugg, milyen motor van z3 ? Ha jol tudom csak a 2.0. Vagy a feletti motorok voltak automatak 2.2 2.8i 3.0i . Belehet epiteni valahogy tuti, de szerintem az attetelek miatt nem lesz 100% as. Meg meg annyi hogy e36 compaktbol kell nezni valtot. Kb ennyit tudok uzenni.

- szerintem ugyanaz,de itt keressétek ki a motorhoz tartozó váltót e36 és z3 esetében is és nézzétek össze :) 

Pekari. Creative Commons License 2013.01.25 0 0 684

Rájöttem :)

én is pont így jártam itt a fórumon kissé lejjebb :D

Előzmény: trailman (683)
trailman Creative Commons License 2013.01.25 0 0 683

Valamiért egy régi nickel léptetett be

Előzmény: biketom (682)
biketom Creative Commons License 2013.01.25 0 0 682

Köszi,a sztori annyi hogy automatát vennék de nehéz feladat :)

Pekari. Creative Commons License 2013.01.25 0 0 681

A választ ugyan nem t'om, de felhívtam a figyelmét a facebook-on a kedves egybegyűlteknek...ha érkezik válasz átposztolom ide is...vagy megválaszolják neked itt...szóval....vettük :)

Előzmény: trailman (680)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!