Pannónia, a "magyar legenda". Ez a topik kapcsolódik a Pannónia motorkerékpárok topikhoz (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017) Itt főleg olyan információk, hozzászólások találhatók meg, amelyek Pannónia tuningolással, versenyzéssel kapcsolatosak. Magas szintű szakmai ismeretek, trükkök, tippek. Csak haladóknak :-) !
A két kulcsosítással az a cél, hogy ki lehessen használni azt a mechanikus rásegítést amit a forgásirányba nyíló fékpofákra ható erők adnak. Való igaz, hogy hirtelen jelenik meg a fékerő, de kis letöréssel lehet segíteni rajta. A normál egy kulcsos rendszernél a nem "ráfutó" fékpofa kevésbé is kopik főleg, ha nincs rendesen megtervezve a működtető mechanika.
Gyuribá! Két problema lehet, biztos láttad lacibá fékdodjából hogy forgott meg a plé betét. Másik hogy ennek a lemes betétnek elég vacak a tapadása, ha tudnál megbizhatóan öntöttvas betétet tenni bele nagyságrendekkel jobb lenne a fékhhatás. A yamaha fékdobod már nem üzemel? Abban alighanem öv. betét van és fogott is rendesen! Már ahogy én láttam!
Gyuri! Nekem ez volt benne a szlovákiai versenyen is.Hátsó féklap. 2 centivel meghosszabbítottam a fékkart.Autó kézifék huzal és komolyabb hébli mint a gyári.A tárcsafékkel vetekszik.
Ha olyan jó mint ahogy kinéz akkor oké! A forgás irány is jó? Mert ha nem,előfordulhat,hogy bekap a fék. Persze ez csak az én véleményem. Majd versenyen kiderül. Üdv.Lacibá
Szia Gyuri! Ez a topik jó lesz kettőnknek,így legalább nem zavar bennünket senki.Én még nem nyúltam a versenygéphez.Az a tervem,hogy a rendszámos motorba szerelem be a dolgokat és úgy ki tudom próbálni és be is tudom állítani rendesen.Aztán ha jó akkor megy a versenymotorba.Nem szeretném az idei szopattyút megismételni. Ha a Zsolti megy hozzád,mond meg neki,hogy Olaszliszkán van az a Kft amiről beszéltünk.Ha tervez arrafelé utat akkor csörgessen meg és visszahívom.Akkor csináld a huszast,hogy Szlovákiában ne egyedül kelljen képviselnem a Pannóniát ! Üdv.Lacibá
Szia Gyuri !Kis követ dobtál a vízbe és nem fodrosodik rendesen.Én is dobok bele,hátha kicsit felrázza a szunnyadókat.Kedves Pannóniások! Szégyen a márkára nézve,hogy van egy versenyszakosztálynak nevezett oldal,ahol korábban sokan jelezték,hogy építik a verseny gépeket és indulnak a Pannónia Kupában.Nos olyan sokan eljöttek,hogy az idén meg is szünt a Pannónia Kupa.Az is szégyen a Pannóniás társadalomra,hogy Szlovákiában 68 évesen nekem kellet képviselnem a magyarországi Pannóniásokat. Biztos,hogy van nálam sokkal jobb és fiatalabb motoros. Pannónia hazájában az is szégyen,hogy az MZ kategóriában meg húszon valahány nevező van a hazai versenyeken.
Szerintem egy kis segítség, hogy a nagy kapkodásban legyen egy sebesség ami kihúz a szarból. Mert ha üresbe váltasz vissza egy izmos vészfékezés közben az egyensúly vesztéshez vezet.
Valaki esetleg kifejtené, hogy mi volt az oka a váltó egyirányúsitásának? Az egy és a kéthengeres váltó köszönő viszonyban sincs egymással, tehát nem a konstrukció az oka. Saját véleményem hogy egy kapitális baromság, szerencsére csak nagyon kevés gyár használta. Nehéz terepen kimondottan hátrány.
Lehet hogy ezt is Klárika a gépirólány cseszte el, Vagy egy soha nem motorozó mérnökurfi? Mi az hogy 10234(5), inkább szépen sorban 012345.
Bocs de ezt az állóvizet akartam megfodrositani:-))))))))))))))))))