A negyedik ajtóval szemben is van fűtés, eddig nem volt. Ezt nem észrevenni milyen színvonal? :-))
Átfogóbb változások megrendelés esetén lennének, de olvasva a BKK elvárásait erre nincs sok esély. Van ám fészlifted verzió is, amiből egy szóló példány készült, csuklós nem.
Egyébként szerintem lehet, hogy érdemes lett volna a könnyen / olcsón orvosolható, a teszt alkalmával felmerült pontokon javítani. Pl. peronok mérete..
Egyébként attól, hogy (a BKV-nál) egyedi darab, lehetne még normálisan is üzemeltetni, lásd MAN-086, ami tudtommal jobb rendelkezésre állást produkált, mint bármelyik másik típus a flottában.
-----------------
Bármilyen egyedi, egyetlen típust lehet jól és üzembiztosan üzemeltetni ha akkora és olyan hátteret biztosít neki a buszt szállító, mint amilyet az unikum MAN kapott.
Ahogy nézem, nem sok baja lett a busznak, egy kis műgyanta meg üvegszálas elemcsere, valamint kevés váz vajavítás elől és mehet tovább...strapabíró :))
Se leírás, se javítási utasítás, se karbantartási kézikönyv. se üzemeltetési lútmutató.
se alkatrészjegyzék, se semmi.
Ezt honnan veszed?
Egyébként attól, hogy (a BKV-nál) egyedi darab, lehetne még normálisan is üzemeltetni, lásd MAN-086, ami tudtommal jobb rendelkezésre állást produkált, mint bármelyik másik típus a flottában.
Se leírás, se javítási utasítás, se karbantartási kézikönyv. se üzemeltetési lútmutató.
se alkatrészjegyzék, se semmi."
Azért ez így elég meredek! Agriának sem adtak a 187-ek mellé? Annyiban tuti jobb az agoránál, hogy azért itt a gyártó és ahogy Dave is írta, meg lehet kérdezni az Agriát, Borsodot adott esetben.
Lásd mikor pont az LMP-646 Miskolcon vendégszerepelt az MVK-nál és behalt a buszban valami a szintezőnél. Borsodos telepről átugrottak és az éjszaka megcsinálták. Másnap már ment a busz.
Csak azért itt bejátszik az hogy gondolom ha valami olyan gubanc van mindjárt átugrik az Allison-os vagy Cummins-os emberke és megmondja mi újság, ráadásul üzemeltetési tapasztalat van bőven Egerből (de akár Bordosból is hisz ott csak több Allison-os busz van) így már nagyjából ismertek a hibák a Cummins-Allison párosnál. Amúgy a hasonló korú LMP-646-nál a váltóval nincsenek kibékülve a vezetők, pl amíg nincs bemelegedve addig rángat egy kicsit. Február környékén is állt a váltóval a busz.
Alapvetően jó busz. Azt hozzá kell tenni hogy két olyan gazdája is volt akik azért odafigyeltek rá.