Keresés

Részletes keresés

Jozsó93 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 3665

Főleg a KNL-s szériáknál fordult elő ez a probléma. :/

Előzmény: HGS212 (3070)
Ózdibusz Creative Commons License 2012.08.05 0 0 3664

A Borsodnak is van félig fészliftes E134-es: kívül új, belül régi. :-)

Előzmény: Zahnrad (3662)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.08.05 0 0 3663

2-ről tudok ami helyi szóló.  LWZ-972 és LXU-163. Mind a kettő dolgozik böcsülettel. 972-n valamelyik nap a klíma is ment jó időt generálva.

Előzmény: Zahnrad (3662)
Zahnrad Creative Commons License 2012.08.05 0 0 3662

A negyedik ajtóval szemben is van fűtés, eddig nem volt. Ezt nem észrevenni milyen színvonal? :-))

 

Átfogóbb változások megrendelés esetén lennének, de olvasva a BKK elvárásait erre nincs sok esély. Van ám fészlifted verzió is, amiből egy szóló példány készült, csuklós nem.

Előzmény: Dante001 (3659)
Dante001 Creative Commons License 2012.08.05 0 0 3661

Tudom, amikor volt a nagy buszteszt egy kerekesszékes panaszkodott is a kicsi hely miatt.

Előzmény: nemeza (3660)
nemeza Creative Commons License 2012.07.28 0 0 3660

Lehet. Mindenesetreérzésre mindkét peron olyan kicsi, mint volt.. Ebben is pl. a Credo kifejezetten jobb volt.

Előzmény: Dante001 (3659)
Dante001 Creative Commons License 2012.07.28 0 0 3659

Omnibusz szerint módosítottak rajta x dolgot, de hogy mit, azt nem írják. Bár, index színvonal, szóval ki tudja mi igaz belőle :)

Előzmény: nemeza (3658)
nemeza Creative Commons License 2012.07.27 0 0 3658

Egyébként szerintem lehet, hogy érdemes lett volna a könnyen / olcsón orvosolható, a teszt alkalmával felmerült pontokon javítani. Pl. peronok mérete..

Előzmény: Dante001 (3657)
Dante001 Creative Commons License 2012.07.22 0 0 3657

Meg, de nem bérbeadott kocsinál. Legalábbis a gyártónak nem.

Előzmény: Cpt.Dave (3654)
RIKA424 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 3656

Egyébként attól, hogy (a BKV-nál) egyedi darab, lehetne még normálisan is üzemeltetni, lásd MAN-086, ami tudtommal jobb rendelkezésre állást produkált, mint bármelyik másik típus a flottában.

 

-----------------

 

Bármilyen egyedi, egyetlen típust lehet jól és üzembiztosan üzemeltetni ha akkora és olyan hátteret biztosít neki a buszt szállító, mint amilyet az unikum MAN kapott.

 

 

Előzmény: torqmatic (3640)
Batti89 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 3655

Ugyanabban az évben kb 700db túl eső Credo EC12 esek érkeztek a Borsod volánhoz.

A 700 db. nem sok egy picit, nem 70-et akartál írni?

Előzmény: buszozós (3631)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.07.21 0 0 3654

De nincs is vele annyi gond, sőt, és szerintem a fogyasztáson is érezhető a különbség tehát lehet megéri az a pici felár.

Előzmény: Dante001 (3653)
Dante001 Creative Commons License 2012.07.21 0 0 3653

Ecolife-nak azért megvan a felára.

Előzmény: Cpt.Dave (3652)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.07.21 0 0 3652

Vajon az alapjárati dadogást megoldották e?

 

Amúgy ha a váltók közül választani kellene inkább ZF Ecolife mint Allison. Valahogy nem muzsikál olyan szépen az Allison-nal a Cummins.

nemeza Creative Commons License 2012.07.01 0 0 3651
7-es troli Creative Commons License 2012.06.28 0 0 3650
nemeza Creative Commons License 2012.06.21 0 0 3649

Szuper. Akkor a napokban átkerül Cinkotára?

Előzmény: padorjan (3648)
padorjan Creative Commons License 2012.06.21 0 0 3648

A pesti V187 tegnap engedélyt kapott állandó rendszámot viselni és utasforgalomban megjelenni.

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3647

Ha jól láttam a szélvédő is megsérült, azt cserélni kell, valamint kérdés, hogy nem-e sérült a váz alul.

Előzmény: Törölt nick (3646)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3646

Ahogy nézem, nem sok baja lett a busznak, egy kis műgyanta meg üvegszálas elemcsere, valamint kevés váz vajavítás elől és mehet tovább...strapabíró :))

Előzmény: Lenry (3645)
Lenry Creative Commons License 2012.06.07 0 0 3645
KápCity Creative Commons License 2012.06.01 0 0 3644

Én úgy tudom, hogy amíg bérli a cég (eddig 3 évet hallottam) a Lantánál fogják szervizelni és ezért kerül Cinkotára, hogy közelebb is legyen hozzájuk.

Előzmény: Fzolee (3643)
Fzolee Creative Commons License 2012.06.01 0 0 3643
Semmi... Ha az ARC kuld ide karbantartokat, akkor azok fogjak szerelni. Ellenkezo esetben viszont lesz egy masodik agorank...
Előzmény: torqmatic (3642)
torqmatic Creative Commons License 2012.06.01 0 0 3642

Mi akadályozza meg, hogy ez a V187 esetében is így legyen?

Előzmény: Fzolee (3641)
Fzolee Creative Commons License 2012.06.01 0 0 3641

De tudtommal ahhoz  a BKV karbantartó hozzá se nyúlhatott, csak tankolhatta.

Előzmény: torqmatic (3640)
torqmatic Creative Commons License 2012.05.31 0 0 3640

semmi nincs hozzá.

 

Se leírás, se javítási utasítás, se karbantartási kézikönyv. se üzemeltetési lútmutató.

 

se alkatrészjegyzék, se semmi.

 

Ezt honnan veszed?

Egyébként attól, hogy (a BKV-nál) egyedi darab, lehetne még normálisan is üzemeltetni, lásd MAN-086, ami tudtommal jobb rendelkezésre állást produkált, mint bármelyik másik típus a flottában.

Előzmény: RIKA424 (3635)
nemeza Creative Commons License 2012.05.30 0 0 3639

"semmi nincs hozzá.

 

Se leírás, se javítási utasítás, se karbantartási kézikönyv. se üzemeltetési lútmutató.

 

se alkatrészjegyzék, se semmi."

 

Azért ez így elég meredek! Agriának sem adtak a 187-ek mellé? Annyiban tuti jobb az agoránál, hogy azért itt a gyártó és ahogy Dave is írta, meg lehet kérdezni az Agriát, Borsodot adott esetben.

Előzmény: RIKA424 (3635)
Dante001 Creative Commons License 2012.05.30 0 0 3638

ARCéknál gyakori probléma a szintező meghülyülése.

Előzmény: Cpt.Dave (3637)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.05.30 0 0 3637

Lásd mikor pont az LMP-646 Miskolcon vendégszerepelt az MVK-nál és behalt a buszban valami a szintezőnél. Borsodos telepről átugrottak és az éjszaka megcsinálták. Másnap már ment a busz.

Előzmény: Cpt.Dave (3636)
Cpt.Dave Creative Commons License 2012.05.30 0 0 3636

Csak azért itt bejátszik az hogy gondolom ha valami olyan gubanc van mindjárt átugrik az Allison-os vagy Cummins-os emberke és megmondja mi újság, ráadásul üzemeltetési tapasztalat van bőven Egerből (de akár Bordosból is hisz ott csak több Allison-os busz van) így már nagyjából ismertek a hibák a Cummins-Allison párosnál.  Amúgy a hasonló korú LMP-646-nál a váltóval nincsenek kibékülve a vezetők, pl amíg nincs bemelegedve addig rángat egy kicsit. Február környékén is állt a váltóval a busz.

Alapvetően jó busz. Azt hozzá kell tenni hogy két olyan gazdája is volt akik azért odafigyeltek rá.

Előzmény: RIKA424 (3635)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!