Ez egy vicces topic, elsősorban calibrásoknak, de más "ócsóosztjó" műszaki megoldásokat kivitelezőket várunk ide.
Pl. kék ledes spricnik, lefeketített első lámpák, direktszűrő, reggeliző asztal, stb...
Sziasztok Tudjátok lehet utólag betenni autókba ilyen feszültségmérő, és ampermérő műszereket. Ezek az ampermérők milyenek?? kinek van már ilyenje??? adnak hozzá söntöt is? vagy közvetlen kell bekötni, és akár kibír 30-40 ampert is????? Ja és ezeket az empermérőket hová szokás bekötni? mármint hogy mutassa ha fogyasztás van, meg töltés is.... nyilván nem az akksihoz, mert egy indítóáram hazavágná... ha tud valaki légyszi segítsen. köszi, kellemes ünnepeket.
Meghívó! Sok szeretettel vár téged is csapatunk az Október 21-én megrendezésre kerülő HIP-HOP Parádéra a Studioba a Hajógyári szigeten, ahol a WFO Calibra és a London Taxi szinpadi szerepet kapott. Nyitás: 22:00-kor
Nagyon érdekelnek az Ilferro által felmatricázott autók. Szeretnék minél több infót kapni olyan autótulajdonosoktól, akik valamilyen kapcsolatban állnak az Ilferro-val.
Tisztelt fórumozók! Szeretném felhívni figyelmeteket egy kiváló amerikai termékre, aminek használata a következőket eredményezi: 1. 10% fogyasztáscsökkenés, 2. 11-16% teljesítménynövekedés, 3. 75-85% károsanyag kibocsátás csökkenés. A termék működésének lényege: http://www.platina.extra.hu/video.htm A termék bővebb leírása: http://www.racingfuel.myffi.biz/hungarian
Még uj vagyok és szeretnék segitséget kérni tőletek!
Arra volnék kiváncsi hogy különféle autós tuning cuccokról leirásokat melyik fórumban kaphatok? Érdekelne egy-két részlet néhán külső optikai kiegészitőről.
De hogyan is működik ez az okos kis készülék? Egy gyűrű alakú házban speciális mágneseket helyeztek el úgy, hogy különlegesen erős homogén mágneses mezőt hozzanak létre a gyűrű közepén. A gyűrűt az üzemanyag-vezetékre szerelik fel kívülről, annak megbontása nélkül úgy, hogy az üzemanyag (és ez lehet benzin, alkohol, gáz vagy gázolaj) ezen a különleges mágneses téren áramoljon keresztül. Az erős mágneses tér megszünteti az üzemanyag-molekulák elektrosztatikus feltöltődését, csökkenti a viszkozitást és így a porlasztáskor sokkal apróbb cseppekre bomlik fel a gázpedállal szabályozott mennyiségű üzemanyag. Az apróbb cseppek jobban keverednek a levegővel, és így több oxigén érintkezik az üzemanyag szénhidrogén molekuláival, azaz felgyorsul az égés. Ennek következménye az, hogy egy része annak az üzemanyagnak, ami eddig vagy nem égett el, vagy a kipufogócsőben égett el, ezentúl benn a motorban a kb. 0,01 másodperces munkaütem alatt adja át energiáját és így ez az energia hasznosítható. A motornak ezáltal nő mind a termikus, mind az effektív hatásfoka. A tökéletesebb égés eredményeként csökken a kipufogógázban a mérgező CO és CH mennyisége, azaz könnyebb átmenni egy "zöldkártya-vizsgán". A motorban az égés hőmérséklete kb. 10%-kal nő, ettől jelentősen csökken a koromképződés (főleg a dízeleknél), sőt a már lerakódott kormot is kiégeti a dugattyúgyűrűk hornyaiból és a szeleptányérokról, illetve a gyertya elektródákról (dekarbonizációs folyamat), ezáltal a motor kevésbé kopik, élettartama megnő, csökken az olajfogyasztása és az olaj később fárad el. Ez a folyamat jól nyomon követhető, ugyanis a kipufogógáz CO tartalma kezdetben meleg motornál felszökik, majd a futásteljesítmény függvényében kb. 100 üzemóra után jelentősen, sokszor a gyári érték 30%-ára is lecsökken. a motor érezhetően jobban húz, a teljesítménye megnő és a járása főleg hideg motornál egyenletesebbé válik, a szívató sokkal hamarabb visszatolható. A magasabb hatásfok következményeként kevesebb üzemanyag szükséges a korábbival azonos teljesítmény eléréséhez, azaz megfelelő vezetési stílus mellett 5-10 %-os üzemanyag megtakarítás érhető el. Turbo Booster-t érdemes a karburátorhoz, injektorhoz vagy adagolóhoz minél közelebb elhelyezni. Ha az üzemanyag-vezeték belső átmérője nagyon vékony vagy fémhálóval burkolt, akkor a jobb hatás érdekében érdemes az üzemanyag-vezetéket legalább azon a részen egy vastagabb átmérőjű csővel kiváltani. (Természetesen csak ott, ahol ez lehetséges. Ezt a munkát csak szakemberrel végeztesse el!) A Turbo Booster felszerelése nem érinti a gépjárművek garanciáját, sőt egyre több márkakereskedő ajánl ilyen elven működő készüléket kiegészítésként autóihoz. Ha a motorról leszerelik semmilyen módszerrel nem mutatható ki, hogy fel volt szerelve, az égés minősége romlani kezd és visszaáll az adott típusra jellemző alacsonyabb hatásfok. A Turbo Booster élettartama gyakorlatilag végtelen, kopó, cserére szoruló alkatrészt nem tartalmaz, amíg az Ön autója ill. kazánja működik addig a Turbo Booster is az marad.Legjobb eredmények A legjobb eredményeket a hagyományos tálcaégős rendszerű gázkazánokon, valamint a nagyon elterjedt gázkonvektorokon sikerült elérnünk. (Az eredmény akár 8-25 %-ot is elérhet). Ezeken a tüzelőberendezéseken, ahol a gáz keveredése a levegővel egyszerű módon jön létre, a tüzeléstechnikai hatásfok alacsony. Mivel a fizikai beavatkozásunk kifejezetten a jobb porlasztást valósítja meg, ebből eredően egy jobb minőségű égés jön létre, ami több hasznos hőt jelent számunkra. Ehhez kapcsolódóan csökken a berendezések által kibocsátott elégetlen szénhidrogének mennyisége. Turbo Booster - fizikális vízlágyítás A fizikális vízlágyítás, mint környezetbarát és energiatakarékos megoldás, alig tizenöt éve ismert még a szakemberek körében is. Tény, hogy a mágnesesen kezelt víz igen előnyös tulajdonsága, hogy a vízben található oldott mészkő (közismertebb nevén vízkő ) egy ún. spontán kristály képződésen megy át. Posta 500Ft
A világ leggyorsabb szedánját a német rendőrség színeiben láthatja az Essen Motor Show közönsége. A villámgyors rendőrautó elkészítését a német kormány Tune It Safe! programja támogatta, amelynek az a célja, hogy visszaszorítsa az esztelen, és sok esetben veszélyes sufnituningot, és megmutassa, milyen az, ha megfelelő körültekintéssel alakítanak át egy autót