Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

wongkok Creative Commons License 2021.09.07 0 0 2000

Keress meg privátban.

Előzmény: zoltan.d25 (1999)
zoltan.d25 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 1999

Sziasztok!

Ford c-max 2015-ös, navigáció SYNC 2 F9 frissítés nincs meg véletlenül? Magyarosítva lenne a legjobb:)

Előre is köszönöm!

 

barbon1 Creative Commons License 2021.08.26 0 0 1998

Az alapjárati motort nem kell birizgálni,esetleg egy tisztítás és egy alapbeállítás géppel.Egyébként ha nem jó akkor csere.Az is esélyes,hogy fals levegő miatt van ez a problémád

Előzmény: -laller- (1997)
-laller- Creative Commons License 2021.08.05 0 0 1997

Kösz. Elég összevissza produkálja nem tudok rájönni hogy mitől függ. Meleg vagy hideg ennek mindegy.

 

Más.

 

Ismer valaki jó szerelőt Pest megyében, aki látott már Focust? Az alapjárati motort kéne birizgálni de az én szerelőm szerintem nem is nagyon tudja mi az.

Előzmény: Ata61 (1987)
rati update Creative Commons License 2021.07.24 0 0 1996

Szia!

 

Ez egy "olajadalék". Így jártam vele. Szerintem Liqui Moly vagy Wynn"s volt.

Tudom, hogy az 1.8 nem hidrotőkés, de feloldotta a lerakódást a dugattyúgyűrűknél.

 

Sógoromnak volt 1.8 flexi fuel, ő meggyűrűztette a motort.

 

Üzemmeleg motorolajhoz kell hozzáönteni az adalékot, akár egyből olajcsere után.

https://ketmolnarauto.hu/kozzetetel/melyik-a-legjobb-hidrotoke-tisztito

 

Rati

Előzmény: bull_66 (1995)
bull_66 Creative Commons License 2021.07.23 0 0 1995

Szia!

 

Köszi a tippet.

Hogyan használtad?

Olajcsere előtt hozzá öntötted az olajhoz és járattad, vagy hogy?

Előzmény: rati update (1994)
rati update Creative Commons License 2021.07.21 0 0 1994

Üdv Mindenkinek!

Régen volt nekem is 1.8 benzines Focus C Max. 

Megmaradt egy pár vadiúj hátsó rugópárom, ha érdekel valakit.

Monroe SP2477. Kauf-Ferből vettem anno. Ár megegyezés szerint.

Tel: harminc 207 33 tizenhat

 

Anno nekem is ette az olajat a motor. Beleöntöttem párom autójából visszamaradt hidrotőke tisztítót, s lőn csoda, megjavult.

Az olajfogyasztást a gyűrűk letapadása is okozhatja.

 

 

 

 

Előzmény: bull_66 (1974)
Ata61 Creative Commons License 2021.07.19 0 0 1993

Ok,köszi szépen az infót. 

Előzmény: barbon1 (1992)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.18 0 0 1992

Lehet,hogy behalt a feszítő görgő.Én legalább a szíj feszességét ellenőrizném első körben mert ,ha feszes képes ledarálni

Előzmény: Ata61 (1991)
Ata61 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 1991

Igen, középre lett állítva. Sokáig tünet mentes volt, aztán elkezdte, majd abba hagyta. Most meg már állandosult. 

Előzmény: barbon1 (1990)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 1990

A feszítő görgő jól lett felrakva,mert az azért nem minden,hogy automata ? Valószínű,hogy most feszes a szíj

Előzmény: Ata61 (1989)
Ata61 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 1989

Ja,és 1.6 TDCI 85 KW 2013.

Előzmény: Ata61 (1988)
Ata61 Creative Commons License 2021.07.17 0 0 1988

Sziasztok! Vezérléscsere útán pár ezer km futás útán csak meleg motornál,és csak alapjáraton nagyon csúnya huhogo hangot produkál a vezszíj.kis gázadásra rögtön elhalgat.Conti szijj van. fent,meg automata feszítő,még is csinálja.Találkoztatok már ilyen jelenséggel? Üzemvitelt nem befolyásolja,csak zavaró alapjáraton ez a hang.

Ata61 Creative Commons License 2021.07.13 0 0 1987

Nekem hasonlóan működött a kijelzőm(igaz nem a Fordomnál, hanem még a Megaeomnál) akkor amikor napon állt a kocsi, és felmelegedett a müszerfal. De lehet esetleg valami kontakt híba is, ami meleg hatására igy reagál. 

Előzmény: -laller- (1986)
-laller- Creative Commons License 2021.07.05 0 0 1986

 

Sziasztok bocs, hülye vagyok ehhez lehet hogy nem Ford téma, de ezt írja ki a kijelző. Találkozott már valaki ilyennel? Nem tudom hogy milyen készülék nincs ráírva semmi. Az autó 2008-as C-Max. Néha ez van néha teljesen fekete néha meg hibátlanul működik.

 

Köszönöm!

barbon1 Creative Commons License 2021.07.03 0 0 1985

Ok.

Előzmény: I.Blasius (1984)
I.Blasius Creative Commons License 2021.07.03 0 0 1984

Köszi, annyira nem lényeges, engem szerencsére ennél a kocsimnál nem érint (egyelőre) az olajfogyasztási gond.

Előzmény: barbon1 (1983)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.03 0 0 1983

Nyilván nem publikus ,de ha nagyon érdekel privátban megmondom akár mindkettőt,vagy többet is

Előzmény: I.Blasius (1982)
I.Blasius Creative Commons License 2021.07.03 0 0 1982

"Itt nyilván szó sincs motor ki-be,max pluszban egy vez szíj de az már csak max. a szíj árával növelheti a végösszeget"

 

Az 1,8-as és a 2 literes láncos szerintem.

 

"Nem hasonlítható a Toyota a Focus áraihoz,alkatrészben,javításban sem"

 

Igen, bár speciel az 1,8-as és a 2 literes Focus motor úgy tudom, hogy Mazda eredetű. De tényleg nem néztem utána, ahhoz sokkal drágábbak-e a dolgok, mint mondjuk az 1,6-oshoz.

 

"Fillérre meg tudnám mondani ezt a műveletet a Fosusnál ugyanis pont az elmúlt héten is csináltunk egyet."

 

Kíváncsi vagyok, mennyibe jött ki?

Előzmény: barbon1 (1981)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.03 0 0 1981

Nem hasonlítható a Toyota a Focus áraihoz,alkatrészben,javításban sem. Ahogy írtad Neked még hozzájött egy motor ki-be és a vez lánc garn.csere ami megduplázta.

Itt nyilván szó sincs motor ki-be,max pluszban egy vez szíj de az már csak max. a szíj árával növelheti a végösszeget. Fillérre meg tudnám mondani ezt a műveletet a Fosusnál ugyanis pont az elmúlt héten is csináltunk egyet.Előtte meg egy Toyotát igaz az csak 1.4 benzin volt,de változatlanul állítom ,hogy nagyon eltúlzott az az ár ami lentebb említve volt.Az meg,hogy egy idősebb autónál bizonyos javítást érdemes,vagy nem elvégezni ezt a tulajnak kell eldönteni.

Előzmény: I.Blasius (1980)
I.Blasius Creative Commons License 2021.07.02 0 0 1980

Hát, anno volt hasonló hibával küszködő 1,8 VVTI Toyotám, annál 2015-ben volt a gyűrűzés (meg szelepszárszimmering), és pár egyéb dolog cseréje (pl. kiderült, hogy a vezérműlánc is szar) volt 400ezer. Az árajánlatban (előkerestem az előbb az emailt, még 250 ezer szerepelt, és ehhez jött 50 ezer a motor kiszedése miatt, és még 100e jött be a lánccsere miatt.

 

És ezt 5 éve, egy márkaszervizes szerelő csinálta fusiban számla nélkül. Gondolom manapság se lehet sokkal olcsóbb a dolog egy Mazda eredetű 1,8-ason sem.  De ha csak 250 ezerbe kerül, az is elég sok szerintem, egy ilyen kocsi értékéhez képest.

 

Én ezért vettem idén 1,6-os C-Maxot, nekem nem ér meg 25 plusz LE ennyi macerát mégegyszer. És egyelőre nem csalódtam, teljesen elfogadható ez a motor.

Előzmény: barbon1 (1979)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.02 0 0 1979

Azért az a 400 ezres ár nagyon el van túlozva. Annyiból egy komplett motorgenerál is kijön.

Előzmény: I.Blasius (1977)
bull_66 Creative Commons License 2021.07.02 0 0 1978

Valószínű nem úszom meg, gyűrűzés nélkül sajna.

Megvolt a Liqui Moly olajöblítős művelet és nem segített.

Azonban szerencsémre meglesz anyag árban a szerelés csak lassabban fog menni mint 1 szervizben.

Előzmény: I.Blasius (1977)
I.Blasius Creative Commons License 2021.07.01 0 0 1977

"A szelepszár szimering és a gyűrűzés szokott lenni a megoldás."

 

Nyilván, csak egy 900 ezret érő kocsinál egy ilyen jó 400 ezres művelet nem igazán éri meg.

Előzmény: barbon1 (1976)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.01 0 0 1976

Lehet,hogy még rosszabb lesz ugyanis esetleg olyan helyről is leoldja a kokszot ami eddig tömítő szerepet látott el. Volt már rá példa. A szelepszár szimering és a gyűrűzés szokott lenni a megoldás.

Előzmény: bull_66 (1974)
Ata61 Creative Commons License 2021.06.20 0 0 1975

Meg lehet próbálni  a Lyqi Moly-t(egy próbát megér) , de nem valószinű hogy segit. Szelepszárszimering, és gyürücsere a végső megoldás. 

Előzmény: bull_66 (1974)
bull_66 Creative Commons License 2021.06.18 0 0 1974

Üdv Fórumtársak!

 

Jó 1 éve vagyok egy 2007-es 1,8-as 125 lovas C-max tulaja (Flexi fuel motoros),  tavaly nyáron volt vele egy 2000Km-es hazai nyaralós túra minden probléma nélkül, ősszel viszont kezdte az olajat csipegetni 2-3 decit 1000 kilométerenként. Most tavasszal volt olajcsere és olajat váltottam, előtte Mobil 3000 x1  5w-40 volt benne, utána Shell Hx8 5w-40 ment bele, városban és helyben kisebb  távon közlekedve 800km  nem volt olaj fogyasztás egy csepp sem.

Április végén viszont bejött pár hosszabb menet (Pécs oda vissza 500km 4x) megugrott az olajfogyasztása előbb 0,5 liter majd 1 liter lett egy útra hosszú távon...városban továbbra is jóval alacsonyabb az étvágya.

 

Nem füstül, nem megy rosszabbul..sőt hosszú úton a fogyasztása bement 7 liter alá (6,8) a korábbi 7.5-8 literről.

 

Közben lett 1 termosztát csere ( rosszul mért és 60 fokosnak mutatta melegen is a motort) és a harmadik út után megint olaj csere, mivel valószínűleg üzemanyag kerűlt az olajba (felhígult) a termosztát hiba miatt.. most Ford 5w-30 van benne ez szinte issza 1-1,5  lityi 1000 km.

 

Valószínű olaj lehúzó gyűrűnél lesz a probléma, típusra jellemző hiba amit itt a fórumon is többen taglaltak.

 

Kérdésem, hogy próbálta-e már valaki a Lyqi Moly olajiszap öblítő adalékával kezelni a problémát?!

 

 

https://www.liqui-moly.hu/termekek/adalekok-3/olajadalek/auto/lm5200-detail

 

Még adnék esélyt neki, mielőtt gyűrűcserére kerülne sor..

 

(A gépkönyvében olajra kiemelten van A Ford Formula S 5w-40 és halványan a 5w-30)

Atala86 Creative Commons License 2021.04.21 0 0 1973

Én 2-3 hónapig túrtam a netet, fórum hegyek, már jojózott a szemem.

2011 utáni dieselről olvassgattam mert az olcsóbb volt mint a kinézett benzines.

Előzmény: toda46 (1972)
toda46 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 1972

Ráállítottam a keresőt a hirdetésekben, meglátom mi lesz a kínálat. Közben jönnek, ha lassan is az infók az 1,8-as betegségéről.

Előzmény: I.Blasius (1971)
I.Blasius Creative Commons License 2021.04.12 0 0 1971

Nekem maga a típus kellemes meglepetés, pedig egy 2016-os kvázi fullos Kia Ceedből ültem át. Ha ez az 1,8-as C-Max nem is jön be neked, szerintem a két féle 1,6-os benzinesből találsz megfelelőt.

Előzmény: toda46 (1970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!