Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Hogy kitudódjon a valódi akaratod, az nem olyan egyszerű kérdés
És hogy kitudódjanak a számodra is az akaratod kérdései, az sem egyszerű kérdés
Amikor a halálba tartok, és véget ér a földi utam, még akkor is elém teszed ezeket a kérdéseket, de a halálomhoz ragaszkodásom miatt nem ismerek rá azokra, és sem nem a válaszom lényegére
Ugyan mindenki kap annyit az igazságból, hogy megérthessen, de nem mindenki tevékenykedik az igazságban, hogy meg is értsen
Mert mi is a megértés, hol kezdődik a megértés
Hogy elkezdem felismerni a lelkit, befogadva a lelkiismeretem közléseit
Ami pedig kegyelem, és a kegyelmet kieszközlő áldozat
Így valójában a megértésem akkor válik teljessé, amikor eljutok a felismerésre, hogy nem lehetek büszke a megértésemre
Hanem teljessé tehetem mégis magamat másokban, másokat megértésbe emelve, ami alapvetően nem közlés, hanem imádságban kieszközlés
Ha meg közlésből megértesz, az nem az alap, hanem már egy ráépítés
És valójában megelőzheted a közléseket, a bentre hallgatózásoddal, hogy már célt találhassanak nálad az igazság gondolatai
A valódi akaratod meg a nehézségekben lesz kitudva, számodra is az adja meg a kulcsot
Hogy kiemelkednek a gondolataid a vizek fölé, az abban történhet meg, hogy ellened állnak
Kinevetve és akár ki is gúnyolva
És most rajtad a sor, hogy kiemeld a rajtad gúnyolódót, ami megint imádság
És az megint csak egy kérdés, ér neked annyit az igazság, hogy áldozatot hozz érte, imádságban is
És együtt lesznek a kérdéseim, a válaszok, és az értetlenségeim a ragaszkodásomban
Ugyan szarvast követek, de mégis csak azt találom, a csiga is megelőz
Egyáltalán nincs meg az a kérdés, hogy hol van, hanem csak az a kérdés van, adott a számomra, hogy hol vagyok
Ami kérdés meg nem a helyzetem, hanem a gondolatom
És még az Isten első gondolata sem a kérdés, hiszen az én vagyok, neked meg te vagy
Hogy száműzöm az Istent az életemből, azt azzal teszem, hogy kiűzöm a gondolataimból
Ami gondolat meg nem egy egyoldalú esemény, hiszen esemény, hanem egy kapcsolat, ami megérdemli, és megkapja a válaszait
Ha nem tudom az Istent, ugyanolyan szinten, mint ahogy az ujjam tapintással érzékel, az a gondolataim hiánya, és egysíkúsága
Egysíkú, hiszen egy oldalról szemlél, és nem jár körbe
Isten gondolatai adják azt a síkot, ami maga tér, hogy úgy értsek meg, amint van
Hogy Istennel, vagy Isten nélkül, amikor Istennel, akkor kitölti azt a teret, amit egyébként nélküle úgy érzékelek, mint a hiányomat, és nem tudom megfogalmazni a hiányom mibenlétét
Istennel kitöltött gondolataim elhozzák a valódi jelenlétét, ami nem egy lehetőség, és nagyon távol áll egy fikciótól, hiszen valódi
Isten győzedelmes Isten, hogy azt a korlátot tette maga elé, hogy csak az akaratomban adja a jelenlétét, az nem más, mint a gondolatom
És amikor elkezdek törődni a gondolataimmal, rájöhetek, az nem könnyű mesterség, mert a testem követelőző a gondolataimmal szemben
Így bár a legkisebb áldozatnak gondolom, az Istennel foglalkozó gondolataimat, valójában azok a legnagyobb áldozataim
Így az imádságomban maga az imádság nem nehézség, amint gondolnám, hanem a gondolatai
Isten jelen van, és ugyan valóban jelen vannak a gondolatai, de azon túl jelen van a valódi jelenlétével
És mivel az Isten Szeretet, amikor betölt a szeretetével, akkor adja meg a jelenlétének a felismerését
És abból már adódik a felismerés, amivel ki tudom eszközölni a szeretetét, az a szeretetem
És amint követeli a föld a gondolataimat, úgy magának követeli a szeretetemet, úgy ahogy a föld az önzőségével adja
Így amivel ki tudom abból szakítani magamat tőle az az önzetlenség, ami meg nem más, mint áldozat
Isten dicsősége bejárja a világot, hiszen befogad a vonzásában
A világ önzőségének a bukása az erőszakos követelése
Mert Isten kinyitotta száját, és kinyilvánítja az igazságot, és egymás mellé kerül a két gondolat
Mindenkinek a saját döntésébe helyezve a sorsát
Isten Mindenhatósága meg a pokol felett is úr, így a pokolnak csak a felett van hatalma, aki önmaga akarata szerint választja a poklot
Maga fogja meg a saját kezét, miközben kedélyesen azt mondja magának, gyere menjünk a halálba
És akit elítél, igazságát érzi, és ezért maga is ítél
És ha megnézem az egyiket, azt mondják neki, igazad van
És ha megnézem a másikat, azt mondják neki, igazad van
És azzal együtt kísérik magukat az örök halálba, miközben a felbujtó ott kullog mögöttük
Ezt tesszük nap mint nap, sőt óráról órába, bezárva magunk, és mások előtt az ajtót, amire pedig az van írva, lépj be lelked tisztaságával, itt vár téged az örök és boldog élet
Miből áll össze az a tekintély, amit mások iránt érzel, és miből építkezik az a méltóság, ami fölénk emeli az Istent?
Nyilván arra gondolsz, hogy hatalomból, ami valóban a gondolataid felett igazak, amit valójában képtelen vagy megérteni a csekély információd szerint, a szegényes gondolataiddal
És nyilván ezt a gondolatot nem szereted
A hatalom mellett a másik építőköve a tekintélynek a gondolat
A szókincsed is korlátozott, így nem lehet mást tenni, minthogy a magyarázat is korlátozott a saját határaimmal
Ezért alkalmas az alkalmatlan a megértetésedre
Hogy meg tudjad érteni a gondolataid korlátait
Mint ahogy minden ami létezik, az szellemit hordoz, és minden ami ahhoz tartozik, és minden környezete az alá lett rendelve, hogy kiérlelődhessen a szellemi
Aminek a kezdete, a korlátainak a felismerése
Hogy beléphessen a korlátlan szeretetbe
Azaz amivel be tudunk lépni a megértésbe, az nem a gondolat, hanem a szeretet, hogy korlátlansága feloldja a gondolataink határait
Mikor korlátot szabsz Isten gondolatainak, azaz nem azon vagy, hogy megértsél, nem mást utasítasz el, mint a szereteted szeretetében növekedését
És ugyan hogyan érthetném meg, hogy a Király jön hozzám a Szavával, amíg nem fogadom be a gondolatát, amit az értelmem korlátaira szabott
És ugyan lehetősége a hatalom, de mégis úgy jön, hogy sem nem hatalommal, sem nem erővel, hanem azzal a gondolattal, ami elindítja a gondolataidat a szabadság felé
Hogy a gondolatában ismerjem fel, a Király jött elém, levéve pompás öltözékét, zsákvászon ruhában
Ami mégis arra késztet engem, hogy leboruljak a Király méltósága előtt
És amit hoz, az egyben körbevesz, és feloldoz engem, s téged
Hogy attól kezdve semmilyen földi hatalom, se tudjon az ártalmad, és fékeződ lenni
Hatalomban fölé kerülve a hatalmaskodónak, akit a képzetei lekötöznek a szűk gondolataiba
S a hatalmad képes feloldani az átkot, ami azon van, hogy a földbe szorítsa a gondolataidat, és a gondolatait
A Király lépett közénk a gondolataival, hogy kiszabadítson bennünket a halál szolgaságából
Nekünk adtad az Eucharisztiában a valódi Testedet, és a valódi Véredet
Remélve, hogy felismerjük, mit kapunk
Ha az angyalokban van egy kis irigység, az az, hogy ők nem vehetnek ebben a formában Téged
Tisztelet illet Téged ezért
És tisztelet illet Téged átváltoztatott Kenyér és Bor színében
Megilleti a Bárányt a térhajtás
És nem mondhatom, hogy egyedül hagyott minket, hiszen saját magával erősít meg minket ebben a száműzetésben
Száműzetésben a vakoknak, és a süketeknek
És nem mondhatom, hogy nincs eszközöm ahhoz, hogy ledöntsem a hegyeket, és a lenyúljak a lent maradtakért
Hiszen a Szentségimádásban nekünk adod a Lelkedet, leborulva Tested és a Véred előtt
Hogy helyére kerülhessen bennünk a gondolat, és a bizalom
Hogy a Sátán és minden serege, vereséget szenvedjen, Jézus Krisztusban, az Ő Testében, és Szent Vérében
Testében befogadva a gondolatot, és Vérében erőt merítve az Úthoz, ami ugyan úgy kezdődik, hogy keskeny, de oda torkollik, mint egy folyó deltája, amint beömlik a tengerbe
szeretetből adok neked szenvedést. Ne feledd, hogy a szenvedésből fakad a megszentelődés.
-------------------------
Ezt TAPASZTALJUK lásd életünk és a történelem de a teologia nem képes ezzel érdemben foglalkozni és inkább a sátánra meg a szabad akaratra tolja a bálhét !
És az legjobban rám vonatkozik, amikor azért megyek Isten Szavához, hogy megmondjam, hogy hogyan gondolja
Hiszen kiléptem közömbösségemből, már lehet valamit velem kezdeni
Hogy eljussak odáig, hogy találjak egy megemészthető magot, hogy az akaratom kiindulhasson a megértésemből
Hogy a gondolatom kiemelkedhessen a mélységéből
És az már egészen bizonyos, ha egy folyó megduzzad, és már csak a gát tartja a medret, ha egy kis repedésen egy kicsit is megindul a víz, akkor már az áradat is helyet talál magának
Attól kezdve, hogy megengedem az Istennek, hogy megérinthesse a szívemet, már azon leszek, hogy át is öleljen
És nem az történik velem, hogy idegen helyre találok, hanem haza értem
Mivel a hasonló keresi a hasonlót, és nem hajlandó mástól befogadni, mint a hasonlótól, ezért amíg ebből ki nem lép, hogy szolgáljon, saját maga is homályos lesz maga előtt
A mennyben ott van a felismert igazság, hogy senki sem jó, egyedül az Isten
Amennyi a részesedésem, annyi a jóságom, azaz nem lehetek magamra büszke
A pokolban a hasonló zárta össze önmagát a hasonlóval, gondolata sem lesz más, mint önmaga, így el sem tudja képzelni a valóságot önmagáról
Ha gonoszságot akarsz elkövetni a másik ellen, akkor dicsérd agyba-főbe
Ha dicsérnek téged, menekülj el onnan, hiszen gonoszságot tesznek ellened
Hogyan lehet eljuttatni hozzád az igazságot, amikor az nem nálad van, hanem az Istennél?
Amikor menekülök az Isten elöl, hiszen menekülök, akkor hogy van az a gondolat nálam, hogy a hasonló keresi a hasonlót?
Amikor meg egyébként más helyzetekben etalont használsz, hogy össze tud illeszteni az összevalót
Menekülök, miközben azt gondolom, hogy vonzok, miközben az Igazság azon van, hogy megmutasson
Hogy felismerjem a taszításaimat, miközben dicséretet kapok, az a dicséret megakadályoz engem a felismerésre
Miközben magam is dicsérek, és ezzel másokat sem engedek be a felismerésre
És amint más a perspektíva a hegy tetején, mint lent a völgyben, nyilván a felismerésem is ott lesz, ahol találkozok a Jósággal
Mindenki gondolja valahogy, mint ahogy én is gondoltam valahogy
De mégis csak az van, Jézus Tanításai az igazság
És hogy hogyan gondoljam abból, azt is megvilágosítja
Ezért tanúságot teszek az Igaz élet Istenben művéről, ami nem hozzá tesz, hanem tisztába tesz, és felkészít az igazság órájára, hogy megtudjam, úgy van
Majd az utána következő időkre, hogy összekapcsolja az igazságot a szív gondolataival
És hogy ez megtörténhet, az abból ered, hogy az engesztelők befogadták az igazságot
És oda visz, hogy nem ez, vagy az lesz, hanem az történik veled, amit választasz, és megragadsz
Így a sorsod a kezedbe kerül, mint ahogy más sorsok is a kezedben vannak
Ezért értelmetlen másra mutogatnom, s mutogatnod, hanem csakis magam lehetek magamtól megcélzott
Mint ahogy rád lett helyezve a világ sorsa
És hogy ez felelősség, az egész földi élet felelősség, mint ahogy az élet felelősség
És jó, ha felismerem, hogy szégyellhetem magamat
A szégyenem felismerése az út az igazság megismeréséhez
Ha tanúságot teszel Jézusról, a megismerésben, akkor tapasztalatok okán meg kell említened a Sátánt és a követőit
Aki még kimosolyogja a létüknek lehetőségeit is, az nyilván Jézust sem ismerheti
Mert a Sátán magának tud be téged, amíg nem kelsz életre
Amíg nem kelted életre magadat
De attól a pillanattól kezdve, hogy elkezded keresni az igazságot, és elkezdesz mérlegelni, mérlegre téve eget és a földet, nagy haraggal keres meg téged a mélység serege
Első fegyvere abban a félelemkeltés
De neked is fegyvered van, és az az imádság, és Jézus Szent Neve
A Szeretetláng imádság megvakítja a Sátánt, Jézus Neve meg ledönti
És a győzelmed felette ne hitessen el téged, mert a második fegyvere a megtévesztés
Csak a kicsi tud vele szemben megállni, és állva maradni
És mindenkor úgy tekints rá, mint egy intelligenciára, aki eltévedt
Előfordul, hogy valaki nem követi a szívének párválasztását az önös céljaiért
Szerencsétlenséget okozva magának
És amikor azon vagyok, hogy tudatosan távol tartsam magamat az Istentől, annak is hasonló az alapja
Hogy a szívem párválasztását nem követem, azt erősen befolyásolhatják a korábban szerzett szív sebeim, de Istenhez közeledésemben nincsenek, és nem is lehetnek ilyen sérüléseim
Mert inkább azt találom, hogy a hűtlenségemben is hűséges
Barátságtalanságomban is barátságos
És ha csak egy hajszálat is feláldozok érte, ő mindent odaad értem
És igazából meg sem értem, hogy mit kér tőlem, hiszen a vágya, a gondolataim Hozzá közelsége
Miközben mondhatom, minden gondolata én vagyok, és te vagy
Minden látásunk tévedést hordoz, ezért a gondolataink, és a következtetéseink is tévedések
Hogy kitudódjanak a saját számunkra is a rejtett gondolataink
De mivel a látható világ takar, és a lekötözöttsége a halálba is takar
Ezért csak az hordozza az igazságot, aminek a lényege a szeretet
Ezért amikor befogadjuk a Szeretetet, azaz a Szeretet szeretetét, csak akkor látjuk meg, hogy mindenben a lényeg a szeretet
És amíg a gondolataink a halál útját követi, addig semmiben sem látunk meg mást, mint az elmúlást, amikor pedig a lényegben egy célja van, és az az élet
A tévedésünk a lényegét tekintve természetes, amit viszont az akaratunkkal fel tudunk oldani, meglátva az igazságot
Amikor megragadjuk a szeretetet, ami lényegét tekintve irgalom, és áldozat a másikért
És amikor azt kérem, hogy add meg, hogy lássak, akkor arra az a válaszod, cselekedd a tisztát, és látni fogsz
És valóban az teszi szememet látóvá
Megküzdve mindennel, ami én vagyok, hogy azt fogadhassam be, Aki feltárja a titkokat, hogy ne maradhassanak titok többé
Dicsőség a magasságban Istennek, és a földön békesség a jóakaratú embereknek. Dicsőítünk téged, áldunk téged, imádunk téged, magasztalunk téged, hálát adunk néked nagy dicsőségedért. Urunk és Istenünk! Mennyei Király! Mindenható Atyaisten! Urunk, Jézus Krisztus: egyszülött Fiú, Urunk és Istenünk, Isten báránya, az Atyának Fia! Te elveszed a világ bűneit: irgalmazz nekünk! Te elveszed a világ bűneit: hallgasd meg könyörgésünket! Te az Atya jobbján ülsz: irgalmazz nekünk! Mert egyedül te vagy a Szent, te vagy az Úr, te vagy az egyetlen Fölség: Jézus Krisztus, a Szentlélekkel együtt az Atyaisten dicsőségében! Amen.
Az életed egyik legfontosabb eleme, hogy Jézus Nevét beköltöztesd a szívedbe
És amikor szereteted lángra lobban iránta, és másokra kezdesz úgy tekinteni, mint magadra, akkor már megnyertél mindent, a Föld minden megfogható kincse semmi a kincshez képest, amit megnyertél
Mikor a rászoruló hozzád jön kérni, és adsz, sőt többet adsz, mint amint kért
És amikor a gazdag jön hozzád, de mégis abban kér, ami a valódi szüksége, ne kérj a segítségedért fizetséget
Ellenben ami a szája szüksége azt fizettesd meg vele
És amikor a világ bölcsei jönnek hozzád tanításokért, az a helyzet áll elő, hogy csak abban bíznak, amiért megfizetnek, ezért fizettesd meg velük a tanításokat, de másoktól ne kérj
A tanításokat meg előzze meg, hogy a segítséged fordítsa feléd a jóindulatukat, hogy képesek legyenek befogadni
És hogy a felismerésben meghajolok a Bölcsesség előtt, vagy eltölti a szívemet a hála, és felébred bennem az istenszeretet, az kettő, a valódi megismerésem az a szeretet a kölcsönösségben
És amikor adok, harmincszorosan, hatvanszorosan, és százszorosan fizetsz érte, mert az az akaratod
És így minden értelmében avval kezdek bővelkedni, hogy adok
És abban nyilván két különböző a gondolat, hogy azért adjak, hogy kapjak, vagy azért, hogy segítsek, és az eredményük is kettő
Az alkalmatlanságom felismerése meg segíti a gondolataimat, hogy megtisztulhassanak