Esetleg még adhatnál valami tippet hogy konkrétan hogy csináljam meg az elektródákat. A konkrét elképzelés az volt hogy kiszabok saválló egyes lemezből egy kb. 80x100 mm alapterületű tartályt, a magassága kb. 300 mm. Ennek az oldalába a kívánt magasságba bele hegesztetni egy saváló cső darabot, kb 10-15 mm hosszút. A csőbe esztergálok műanyagból egy persely szerüséget. Ebbe egy csavar aminek a feje kúposra van esztergálva. Ezt behúzva a perselyt belefeszíti a csőbe és remélhetőleg légmentesen zár. És maga a csavar lenne az egyik elektróda, a test a másik. Ez a terv.
Tehát ha kevernék a bioetanolba, vagy víz-bioetanol keverékbe belőle egyszer, akkor nem kell pótolnom többé? Ugyan úgy csak a folyadékszintet pótolnám? Erősen megfontolandó. Hol tudom beszerezni? Milyen arányban keverjem be? Köszönöm, jó tippeket adsz.
Még a felületnövelést megpróbálom, köszönöm az ötletet. Viszont nem keverek bele semmit, mert pont az adja a használhatóságát a rendszernek hogy minimális a karbantartásigénye, egyszerű tölteni. Egyetlen visszatérő hiba hogy a bublerom kifogy és gyengén szűrt levegőt szív ilyenkor a motor a tartályon át.
Ugyan erre gondoltam. Így is akarom elkészíteni. Viszont a gebasz az hogy 12 V-betáppal próbáltam egy leddet amit 2 gombelem működtetett egy játékban és ha nagyon közel tettem csak az elektródákat az etanolban csak akkor világított, de nagyon halványan. Úgyhogy vagy szereznem kell valami spéci ledet hozzá ami ilyen pici áramtól is rendesen világít (ha van ilyen egyáltalán), vagy csináltatni valami elektronikát egy szakival. Az a baj hogy a finom elektronikában totálisan vakon vagyok.
Szia! Ha beleraksz két elektródát és a köztük levő ellenálláson alapul a mérés? Egy ledet szerintem képes meghajtani. Igaz fordítva fog működni mert ha elfogy a lé ami egyben a vezető közeg is akkor elalszik a led.
Sziasztok. Adjatok valami jó ötletet egy kb 1,5 literes petpalack méretű saválló buborékoltatótartályba szintjelzőhöz. A problémám az hogy nyáron gyorsan fogy az alkohol, vízzel keverve pedig egy agresszív trutyit képez ami karajul megesz mindent. Nem a gőze, hanem magában a tartályban. Úszósat nem szeretnék mert a buborék állandóan villogtatná. Ja és a lényeg hogy azt szeretném hogy a műszerfalon kivillanjon ha kifogy a szufla.
Lehet, hogy érdemes megtölteni egy nagyobb, hosszabb csövet zeolittal, mint a hűtő pipe. A képet, amit ide tettél, nem tudom kinagyitani, de a hosszú, feltekert rézcső, a melegitést szolgálja.
Szia János! Nagyon köszönöm az információt. Ragyogó! Tehát a zeolit és a hőmérséklet együtt bontja a szénhidrogén láncokat. Majd beszámolok, ha elkészül. Üdv
Szia Lajos lehet hogy rosszul írtam de így bele töltőt benzin jobban fogy,és a kémia elmarad vagy is a molekulák át rendezése.Olvas utána a benzin elő állítása és annak a molekula képlete.na a Hcs ezt változtatta meg.A pipét azért írtam mert abban van zeolit.A gáz tömlő nem is biztonságos és a vákum is változhat. üdv jános
Szia János! Mi lesz a különbség ha kicserélem rézcsövet? Az nem lényeges, hogy minél forróbb legyen, tehát közelebb legyen a kipufogó leömlőhöz? Írtad hogy úgy látod ez a rendszer a benzingőzön alapszik. Miért a tied nem? Üdv: Lajos
szia néztem a képeket és most úgy látom ez a rendszer a benzin gőzre alapszik.Ajánlanám a következőt a cseréld le a katalizátornak szánt réz csövet hőtűn található pipetre, szintén rézből van, a tőmlőket egy benzin tűrő tömlőkre,ezek átmérője 5 ml is nem muszáj a ki ömlőre fogatni elég a környékire.És már írtam fontos a vákum be állítása. ÜDV jános
A motorblokknál a kipufogó leömlőre bilinccsel rögzitettem a "fűtőelemeket". Ezt 8-as vagy 10-es klimához használt rézcsőből csináltam. Azt a részét a rézcsőnek, ami felfekszik a kipufogó leömlőre, ellapitottam, hogy minél nagyobb felületen érinkezzen a forró felülettel. Kettőt is tettem egymás alá, mert elfért és hosszabb az út, ahol melegiti a beszivott párát, gőzt a vákumból. Az egyik oldal csatlakozik egy tartályhoz, amit én egy rozsdamentes termoszból csináltam. Abban van a benzin. Kb. 2-3dl. Tetején egy csapppal. A fűtőelem másik oldala a szivóoldalhoz. Ott találtam egy vákumpontot, arra megy rá a cső. Nagyjából ennyi.
Én beszereltem az autómba a momo58 által közzétett HCS-t és abszolút pozitiv eredményről tudok beszámolni. Mostanában döntően városi használat mellett a fogyasztásom nemérte el a 10 l-t. Ez nekem nagyjából 13-14 liter volt. Az autó egyértelműen rugalmasabb, jobban reagál a gázadásra, erésebb lett.
Az autóm egy 3000cm3-es benzines autó, egy régi 124-es mercedes.
Megjegyzem, régebben volt egy hasonló rendszer a kocsimban, amit itt a fórumról ampervadász kolléga ajánlott. Az egy "vizbuborékoltatós" hypnow rendszer volt, nagyon hasonló ehhez. Azzal számottevő csökkenést nem tudtam elérni ennél az autónál, de viszont azzal is határozottan rugalmasabb, erősebb lett az autó akkor. Mondjuk sok időm nem is volt vele foglalkozni, csak élveztem az előnyeit.
Ott volt átmenő levegő a tartályon, itt viszont a tartály teljesen zárt, tehát a "vákumot" szivja, illetve a benzin gőzt. Röviden ennyi.
momo58-nak, mondom, hogy vákumot még nem is állitottam be a javasolt 0,2-re.
HHO-t szeretnék használni fűtésre napi 10-15 köbméter gázt használok. Tudnátok tanácsot adni ehhez? Menyibe kerülne így havonta? ( mi kell hozzá, váltóáram vagy egyenáram, hány cála stb )
Szia hát ebben nincs igazad ez nem nyomulás és anyagi oldala, rá mutatok egy hatékonyabb és eredményesebb fogyasztás csökkentő módszere bárki aki kicsit is barkácsol meg tudja csinálni.nekem az összes kelék 5000 ft ki jött meg 1.5 év mikorra rá jöttem mi miért van és hogy kell be állítani ugyan is azt nem írták le. állok rendelkezésre ha valakit is érdekel. sajnos épen ebben a blokban tudok olyan személyt aki 13 száraz cellás hoo generátort 30 ezerért beszerel na ehhez kell pofa!erről ennyit. üdv.
Én már a fényben vagyok de te hol voltál? Megint előbújtál a sötétből? De tudod mit melegíts te is benzint a kipufogón akkor legalább kevesebben leszünk itt! Majd küldök virágot.............. valahova