Nem kevés az a 200-200 km? Mert akkor évente többször is kellene cserélnem, még én is. :-)
Más téma: Az anyósülés - mint tudjuk - ugyan előretolható, de csak kis szögben dönthető előre. Ez most nálam probléma, mert egy 1 m széles és 260 cm hosszú bútorlapot kellene szállítanom, de nem hiszem, hogy be fog férni. Ha az anyósülés ugyanúgy ledönthető lenne, mint a hátsó ülések, ez nem lenne probléma. Mit javasoltok?
Azzal kezdeném ,hogy van egy 2007es Honda city 1.3-as elért a 145.000 km-hez és elkezdet 2--3-aban rángatni olvasgttam visszább itt a fórumon hogy egr csatorna tisztítás meg miegymás, de viszont nálam egy olyan jelenség van hogy ha többször rángat a honda magyarul nem csak gyorsítok és egyet ránt hanem vagy 2-3is akkor van egy iylen akkumulátor töltötség kinti benti hőfokot jelző+időt mutató kis szerkezet beépítve ami fogyla magát és az óra iylenkor el állítódik ? Arra gyanakszom hogy lehet akkor az egr csatorna tisztítása után a gyujtó tekercseknél kell keresgélni a hibár okozhatnak iylet, meg kb mióta jobban elő jött a rángás azóta nem működik a fejegység amit még régebben hozzá vett az előző tulaj Hizpo androidos!???? Lehet az is a nem jól működő gyujtótrafótól, gyertya minda 8nem rég lett cserélve denso -ra!????
A gyári alufelni milyen méret? Fejből nem tudtam, rákerestem neten, hogy 175/65R14-es gumi kell rá, azt is rendeltem, de most olvasom pár helyen, hogy a gyári felni 15-ös??
Szereléssel együtt kb. 20k Ft lett. Amúgy a City-nkre nem könnyű megfelelő DRL-t találni, mert nincs elég hely a szereléshez. Igazából a fenti DRL-k 5 lámpájából egyet-egyet le kellett takarnom szalaggal, mert zavaróan közel kerültek a rendszámtáblához. (Majd teszek fel képeket).
Más téma: Pár éve bosszant, hogy az anyósülés előtti lábtér mindig vizes lett eső vagy kocsimosás után. Nem igazán lehetett tudni, hogy honnan jut be oda a víz, de most egy szerelő kiderítette: jobb oldalt a sárvédő alatt van valami vízelvezető, amely a szélvédőről lecsurgó vizet vezeti le a földre, de azt a kosz eltömítette, így a víz valahogy befolyt az említett helyre, sok-sok bosszúságot okozva. A szerelő szerint a tisztítási műveletet időnként (2-3) évente meg kell ismételni. Amúgy 8k Ft volt + 2×2k Ft, mert ott kellett hagyni a kocsit fél napra, így taxiztam.
Más téma: tervezek napelemet berakni a műszerfalra, a szélvédő mögé, hogy az aksi önkisülését ellensúlyozza. Ilyet vettem, plusz a töltésvezérlőt (sokak szerint nincs is ez utóbbira szükség, de jobb ha van). Kérdés, hogy a kábelt hogy viszem be az aksihoz, mert a szivargyújtón keresztül nem lehet tölteni az aksit, ugyanis a slusszkulcs kivétele után az lehal.
40 Ah-s Varta aksit vettem pár hete, amely belekerült 17½ ezer Ft-ba, kíváncsi leszek meddig bírja. Az eredeti gyári 6-7 évet bírta, a következő Alphaline kb. 4 évet, az utolsó Rocket egy év után már tönkrement. Úgy döntöttem, amúgy, hogy minden hónapban egyszer hálózatról feltöltöm az aksit, hogy ne merüljön le nagyon (keveset autózom).
Rendeltem üléshuzatot is az első ülésekre, mert szétcincálódtak.
Kicsit eltűntem,de újra tiszta erőből itt vagyok. Ismételten kérdeznék. Tudom hogy már volt foglalkozva itt a topicban erről de ismét felhoznám. Cserélni kellene fékbetéteket (első+hátsó) és nem tudom melyik gyártóban bízhatnék ? Eredeti ? Utángyártott ? Kinek milyen tapasztalata van ? Esetleg címet hogy honnan tudnék beszerezni.
Csomagtartót felnyitva, és onnan alulról bebújva látszik 2 műanyag fül, amivel kipattintható a pótféklámpa. Szétcsatlakoztatás után kivehető a helyéről. Visszafelé az ülés felől kell előbb a két fix fület beilleszteni, aztán a másik kettőt bepattintani.
Sziasztok! Az előző kérdés már tárgytalan. Viszont, van egy másik kérdésem. A pótféklámpát milyen módon lehet levenni, illetve vissza helyezni? Ősszel befóliáztattam, oldalt és hátul, a szaki telibe nyomta sötét fóliával a hátsó ablakot is. A pótféklámpát lusta volt kivágni. Azóta kértem többször, hogy oldja meg utólag. Most én vagyok a szar, mert zaklatom azóta is, b@szik megcsinálni. Megcsinálom, ha megtuom, hogy mi a trükkje a dolognak....
Szeptemberben volt teljes karbantartás (vásárlás után), bő 12.000 km ment bele azóta vegyes használattal, azon belül rendszeres, mindennapi 30 km-rel. Igényelném az olajcserét... :) Mit javasoltok még, mit kapjon az olaj- és olajszűrő cserén (meg klímatisztításon kívül? És milyen típusú olajat?
A hidegebb idő beállta (kb. november) óta a váltómat üresben nagyon nehezen lehet balra-jobbra mozgatni, rendesen izomból kell tolni. Sebességbe már "könnyen" bemegy. Váltóolajat pont a nyáron lett benne cserélve (Honda MTF3).
Szerintetek mi lehet ennek az oka, van ötletetek? Lehet komolyabb váltószerelés nélkül valamit kezdeni vele?
Egy vizsgáztatótol kérdeztem azt válaszolta ,hogy a helyzetjelző izzónak világítania kell ha utólagos nappali menetfényt
szerelünk fel az autóra.
Ha álló gépjárműnél csak a helyzetjelzőt bekapcsoljuk akkor az első és hátsó helyzetjelző világít.
Ha a csak a motort indítjuk akkor bekapcsolódik a menetfény de amint a világítás kapcsolón egyet vagy kettőt kapcsolunk a menetfénynek le kell kapcsolnia ill.engedélyezett a félfény,de a max fényerő nem.
Ne keverjük össze a helyzetjelzőt és a nappali menetfény fogalmát.
OK, értem, csak azt szerettem volna kihozni, h így szabálytalan a bekötésed. Nem rakhatsz föl plusz helyzetjelzőket az autódra, csak annyi világíthat rajta, amennyivel a gyárból kijött.
Csak, h tudjál róla és esetleg vizsgán ne érjen meglepi :)))
Érdemes benne hagyni,mert,ha gyújtás nélkül bekapcsolod a helyzet jelzőt akkor az első helyzet jelzők világítanak.Ha kiszeded ,egy rövidebb-hosszabb megállásnál az első helyzet jelződ nemfog világítani.
De 100-150 ekm után a szívósor tisztításra szükség lehet erre akkor van szükség ,ha emelkedőn becsörög,meleg motornál.(nem egyszerü és az ott talált korom gyűrűtkiporszívózod)
Szelep állítás 40-50e.km-enként ajánlatos ,csak hideg motornál.(emelkedik a fogyasztásod és a szelepek beéghetnek)
Ha az autószerelő rögtön neki állna ,mond azt ,hogy a feleséged most szül és el kell menned MOST.
Én szereltem egy lökhárítóba bevágott,süllyesztett Osram menetfényt, ami a világítás bekapcsolásakor félfénnyel világít.Nagyon király és nem olyan nehéz beépíteni.