Gondolom valami lízing konstrukció lehet, amivel az áfa jó része lassacskán visszajön cégre. MEg kapott kedvezményt is, 22.6 helyett mondjuk 18-ért és abból még -áfa 15körül, elmegy 12körül jó esetben pár évesen, akkor mégsem olyan nagy a bukó.
Ez nem egy 320d bmw amit a kispolgár megvesz bruttóban kedvezmény nélkül és feltornázza a 10 milliós alapárat 16 millióra. Majd 3 évesen eladja 7-8 millióért.
Cégre vettem. 22.6M a listaára. Rakattam bele extrát bőven.(inteligens nagy led lámpa, nagy command ,nagy felni, teljesen elektromos feláras bőr ülés, bőr műszerfal, körbe kamera,amg performance kipuff!!!(kötelező),ambiente világítás, internet,nagy hifi, wifi,adaptív futómű.....stb 4 év integrált garancia van rajta ingyen szervízzel.
Nagyon jó kedvezménnyel vettem, mivel cégre megy az áfa nagy része visszajön.3 évesen eladon. Max bukok rajta 1-2 misit. Hozom a következőt. Az már lehet c63s lesz. De félek a hátsókeréken a 700Nm-től. Ezzel megszoktam hogy vizen is bármikor hőböröghetek a 4 kerék hajtással.
Nem kell használt. Ez olyan amilyennek én szeretném. Ezeket az autókat használtan nem szabad megvenni ha már nincs rá garancia.
:)) Mondjuk a gyárilag 10%-ot csaló órával nem is nehéz, ha a júzer betartaná az 50-et, valójában 45-tel megy, 60-nal "vagánykodva" meg épp csak 50 felett. Erre jön még rá az öko(eco)terror kijelző, ha nagyon "szépen" gyorsítasz akkor az mondjuk az álmos kisvárosba jó lesz, a Hungárián már nagyon kevés.