Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Van egy kínai fűkaszám. Pár éve használom már. Most az a gond vele, hogy gázadásra lefullad, pedig alapjáraton megy. És könnyen is indul. Karburátor, gyertya új rajta. Ha állítok a karbin van hogy sikerül felpörgetni, de utána ismét döglik. Csak alapjáraton üzemel. Szimering csere legyen a következő?
A Stihl FS80-nál a levegőszűrőn lévő feliratnak merre kell állni? Hogy érti a Stihl? A légszűrő belseje felé álljon, vagy a motor belseje felé? Szűrőt akarok cserélni, és most vettem észre hogy így van benne.
Uraim, segítséget kérnék, amatör vagyok. A gép egy McCulloch B26 PS tipusú kis kasza, alapjáraton pöc-röf indul, alapjárat jó, de hörögve veszi a fordulatot., ill hörög. Mi lehet a hiba, ill konkrétan a kérdésem, hiba lehet e a gyujtótrafó?
Tudja valaki, hogy egy FS 450-es karbiból, hogy kerül a hengerbe a benzin?
Használat után vízszintes helyre tettem a kaszát és hetek múlva mikor indítani akarom nem indul, mert annyi benzin van a hengerben, hogy a gyertya nyílásán szabályosan folyik ki belőle.
Sajnos a Stihl hevederem az advance plus a meló helyen nem teljesen szárazon lett lerakva, és nem tudott kiszáradni, szóval ma ahogy ránéztem hát mesésen fest.
Szia! Nekem is piacos (demon) van jó pár éve. Eddig csak gyertyát és berántót kellett cserélnem. Melegen 1 max 2 rántásra indul. Hidegen úgy indítom, hogy légtorok elzárva, maximum gáz, gyújtás nélkül, megszívatva párszor, és 2-3 rántás. Majd gáz vissza, gyújtás ráad és berántom. 1 rántásra szokott indulni. Esetleg ha nem látod, hogy a gumicumi nyomkodáskor megjelenne a csőben a benzin, akkor a tanksapkát kicsit kilazítani.
Van egy piacos kétütemű fűkaszám. Már a vásárlásnál is 8-10 rántásra indult, gondoltam majd otthon meg lesz csinálva. Két alkalommal használtam a nyáron melegben, 10 rántásra indult. Szeptemberben már hűlt az idő csak 15 fok volt , nem indult , ahogy azóta sem. Ha benzint fecskendezek bele injekciós tűvel akkor indul . Porlasztó tiszta volt de szétszedtem átfúvattam , a főtengelynél nem volt olajos kicsapódás de szimmeringeket is cseréltem mindkét oldalon Viton -t vettem bele. Gyertyánál szikra van, és benzintől nedves ha kiveszem. Ha beindult viszont utána szépen jár, stabil az alapjárat, nagy fordulaton is szépen jár. Gondolom a gyertya így nem lehet hibás, csak a porlasztónál lehet valami gond. Megpumpálom a gumicumit, fél gáz , vagy teljes gáz, próbáltam elzárt légtorokkal ( szívatókar) és nyitottal is. Vegyek rá másik porlasztót ?
Szerintem ez, csakugy mint a Hecht, ugyanugy a Kasei atmatricazasa es atszinezese. (Vagy tevedek, es a Kasei koppintott, sot, olyannyira beszivargott hogy meg a logojat is racsempeszte a Hecht gyujtasara. De hagyjuk, majd ugyis jonnek a Hecht ugynokei ha kell es rendet tesznek.) Annyi difi lehet max kozottuk hogy a klonjaiba raktak katalizatort, mivel az erre a piacra kell. Ezt a bator EURO5 felirat miatt gondolom.
Nekem amugy Hecht 163-am van, valoszinusitem az 1:1 osszehasonlithatosagot. A 163 pedig eddig bejott.
Veletlenul botlottam bele, es nem tudom megallni hogy ne dobjam be ide. Uj ustokos zuhant be a Hecht 163 - Kasei 3gc630 egen. Udvozoljetek a Nakayama pb7700 pro-t!
Kulon figyelmet erdemel a tech data fejezet (ures), es a pdf katalogusban az elnevezesek ("ANTI-VIB Tech3 Professional", "Ergonomic Steering Wheel with Pro-Grip2 Handle", "Balance XM System", "Angular Transmission PRO GEAR T").