Keresés

Részletes keresés

Kocso84 Creative Commons License 2012.05.05 0 0 13608

Ha a külső világítás be van kapcsolva, akkor az üzembe helyezett fülkénél (ahol a kulcs el van fordítva) világítanak a fényszórók, a másiknál a zárlámpák (akkor is, ha az irányváltót nem állítja a vezető "előre" állásba).

Előzmény: SD EJC (13607)
SD EJC Creative Commons License 2012.05.04 0 0 13607
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy a Combinokban a menetirany valtohoz van kapcsolva a fenyszoro/zarfeny, vagy attol fuggetlen, es kulon kell kapcsolni?
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.19 0 0 13606

Beszélgettünk itt még régen az utastájékoztató hangokról. Ma utaztam a 2036-os kocsival és ez a szerelvény már visszakapta Tarcsa Zsuzsa hangját. Bár megjegyezném, hogy kicsit érdekesre sikeredett ez a megoldás, mert a metró átszállási lehetőségeknél Hegyi Barbara még mindíg mondja az angol szöveget. Kivéve Oktogon mert ott Tarcsa Zsuzsa 1-es metrót mondd és az átnevezés miatt a Corvin negyednél sem hallhatjuk Hegyi Barbara csilingelő hangját. A hév átszállásokról pedig egyáltalán nem tájékozódhatnak a tisztelt külföldi utazok ugyanis ott is átnevezés volt. Miért kellett ez a faramuci megoldás? Valaki más szerelvényen is tud esetleg erről a megoldásról? Ha gondoljátok osszátok meg a tapasztalataitokat. Előre is köszönöm

padorjan Creative Commons License 2012.03.29 0 0 13605

Az elmúlt 5 év budapesti tapasztalatai német nyelven.

harisnyatarto Creative Commons License 2012.03.16 0 0 13604

sziasztok. 2006 március 14.-én kedden hajnalban. söt még valami: az elsö forgalmi kocsi mi a 2003-as volt még én is rajta voltam. söt: a bkv ujságában is van foto az eseményröl demszkivel meg az megasztáros  vili vezetö énekessel együtt!!

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.03.14 0 0 13603

Ma 6 éve érkezett Budapestre az első Combino.

Törölt nick Creative Commons License 2012.02.14 0 0 13602

Akinek sikerült lekapni a morning shows szerelvényt egy két képet mutatna? Melyik pályaszámú szerelvény volt a szerelem villamosa? DD

vrobee Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13601

Megszépülnek azok az emlékek az ICS-ről, de amikor visszatértek a körútra, hát legalább olyan taposódás volt rajtuk, mint a Combinókon...

 

A Combinón ha nem az első ajtón szállsz fel, és nem a szűkületben állsz meg, sokkal tágasabb, kényelmesebb állóhelyek vannak, ahol félre lehet állni a tömeg sodrása elől. ICS-n az 1300-asokat leszámítva ilyen nincs, mert ugyan abban nincs szűkület, de végig vannak ülések.

Előzmény: * * BPO-700 * * (13600)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13600

Utas szempontból nem. Nem fér el kényelmesen az utas a két ajtó közötti utastérben.

Előzmény: Törölt nick (13599)
Törölt nick Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13599

Szerintem minden szempontból. A járművezetőnek is egy kellemes kultúrált környezetben kell dolgoznia, nem egy szakadt és szűk ICS vezetőfülkéjében. Az ICS már nem való a 21. századi közlekedésbe. Utas szemmel nézve meg, az alacsonypadló, a tágas utastér csak az előnyére vállhat.

Előzmény: * * BPO-700 * * (13598)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.02.13 0 0 13598
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 13597

Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó neki ütközött a 4-es villamosnak is és ezért kérdeztem. Köszönöm a linket, és a válaszodat is a hiba miatt pedig elnézést kérek.

Törölt nick Creative Commons License 2012.01.30 0 0 13596

Igen ez volt az a baleset, csak én még azt hallottam, hogy az autó a 4-es voééa,psmal os melo jaktptt ás ezért kérdeztem. Köszönöm szépen a válaszodat, és a linket is a hiba miatt pedig elnézést kérek.

Combihu Creative Commons License 2012.01.30 0 0 13595

http://hvg.hu/itthon.baleset/20120126_rakoczi_ter_villamosmegallo

 

 

Én erről tudok. A 2021 volt sztem, és a villamos nem sérült meg.

 

A "rákóci" pedig "Rákóczi". Ez úgy, bántotta a szememet. ;)

Előzmény: Törölt nick (13594)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.26 0 0 13594

A ma délelőtti rákóci téri balesetben melyik szerelvény volt érintett? Esetleg, ha képe is van valakinek megköszönném, ha megosztaná velünk. Előre is köszönöm!

* * BPO-700 * * Creative Commons License 2012.01.26 0 0 13593

Akkor Ön nem érteni külföldi turista tört magyar beszéd? Öszinte részvétem!

Előzmény: Combihu (13592)
Combihu Creative Commons License 2012.01.26 0 0 13592

A mondat elég összefüggéstelenre sikerült, meg a kép magyarázat is. Sajnos nem érteni Ön Magyar szöveget :DDD

Előzmény: Szebi05-51 (13590)
Combihu Creative Commons License 2012.01.26 0 0 13591

Dehogyis! Közben beállt kocsiszínbe is elsején. Gondolod, hogy Scraapy is 40 órán keresztül vezette? Kicsit erős lenne. Csak másnap pont azt kapta ki újra valószínűleg... :D

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13589)
Szebi05-51 Creative Commons License 2012.01.02 0 0 13590

http://iho.hu/hir/lealltak-a-villamosok-a-koruton-120102
Tudom mi a oka!

On!!
Pénteken néztem a Király utca keresztődés és végül a villamosvezető 20 km/h haladt inkább arra 5-10 km/h haladnia kell!!!
Mutatok egy képet!

Off!!

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2012.01.02 0 0 13589

Tehát bő 40 órát szolgált? Gondolom, nem sok ilyen kocsi van, így kifogtam a potenciálisan legkoszosabbat. Amúgy maradt némi homok a tartályokban? :-)

Előzmény: scraapy (13588)
scraapy Creative Commons License 2012.01.02 0 0 13588

Mhh..december 31-én 7:50-kor kezdett a kocsi és én vittem be január 1-n, de pár perc híján majdnem 2-a volt:) 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (13571)
Peti817172M Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13587

Pihennek is. Nem ugyanazok a kocsik jönnek ki minden éjszaka.

Előzmény: Törölt nick (13583)
padorjan Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13586

"Arról nem is beszélve, hogy a combinókat óriási terhelésnek teszik ki teljessen feleslegesen. Úgy tudom, hogy ezeknek a meglehetősen komoly elektronikájú villamosoknak bizonyos üzemóra után meghatározott ideig pihenni kellene. Ez a pihenő idő sajnos egyáltalán nincsen meg, ami gondolom a villamosok élettartamának jelentős csökkenésével jár."

 

Talán még kisebb egy normális éjszaka az utasterhelés, mint nappal. Pihenni a vezetőnek kell, a számítógép nagyon jól érzi magát akár három nap folyamatos forgalom után is (ismereteim szerint estére sincsenek kikapcsolva a kocsik, bár ennek más az alapja). A jármű élettartama nem csökken a folyamatos üzemmel.

 

Érdemes ezt a hozzászólást és a kapcsolódó beszélgetést elolvasni:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=114759016&t=9123190

Igaz, hogy nagyvasúti jármű, de hasonlóan laptop kategória.

Előzmény: Törölt nick (13583)
jazzcool1,2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13585

nincs reprezentatív tapasztalatom, de többször utaztam péntek este, amikor szinte minden második utas kezében kinyított borosüveg volt. oké, olyat nem láttam, hogy kilocsolták volna;-)

Előzmény: mk4047 (13582)
mk4047 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13584

Demagóóógia a köbön! Én is mondjam azt, hogy szüntessük meg a házad előtt menő buszt, mert én nem használom? Élettartam-csökkenés? Attól, hogy éjszakánként az állomány kb 1/7-e üzemel? Nevetséges... Ha meg már 800 millió: nem azért vettük, hogy a kocsiszínben porosodjon, ha egyszer lehet értelmesen használni...

Előzmény: Törölt nick (13583)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13583

Tudod azt gondolom hogy azt komoly vívmánynak tekinteni hogy néhány részegnek éjszaka egy 800 milliós villamos járatnak (15 percen ként) hát hogy is mondjam igen csak elferdült gondolkodásra vall. Arról nem is beszélve, hogy a combinókat óriási terhelésnek teszik ki teljessen feleslegesen. Úgy tudom, hogy ezeknek a meglehetősen komoly elektronikájú villamosoknak bizonyos üzemóra után meghatározott ideig pihenni kellene. Ez a pihenő idő sajnos egyáltalán nincsen meg, ami gondolom a villamosok élettartamának jelentős csökkenésével jár.

mk4047 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13582

Az elmúlt néhány hónapban többször utaztam éjszaka a combinóval. Semmi extra nem volt, teljes nyugalom, nappal sokkal durvább jelenetek is vannak a hatoson...

jazzcool1,2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13581

bevallom, én sem értettem, és még most sem értem, hogy miért kell kockáztatni a 800 millió ft-os combinókat, amelyek éjszaka guruló kocsmává alakulnak át. amúgy a BKK komoly vívmánynak tekinti, hogy a drága hernyók éjszaka is kint vannak...

Előzmény: Törölt nick (13580)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13580

Ha már így elkezdtünk bestzélgetni akkor elmondom neked őszintén, hogy már azt sem értettem, hogy miért kellett a combinókat éjszakára kiengedni? Arról nem is beszélve, hogy szégény őrök is csak pórul jártak ugye.......

jazzcool1,2 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 13579

valóban komoly kockázat volt, de: miután már jó ideje éjjelente is állandóan járnak a Combinók, így valószínűleg volt már tapasztalata az illetékeseknek.

Előzmény: Törölt nick (13576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!