Keresés

Részletes keresés

GuzzisLaci Creative Commons License 2020.07.18 0 0 6632

Sziasztok!

Örülök, hogy kimentetek Kirchbergbe, ezzel a Guzzis Nemzetséget is képviselve!

Jó frankó is az a környék, én Ausztria közvetlen szomszádságában vagyok, de most az egyik kedvenc darabomnál súlyos probléma van:

Kómában áll a garázsomban a Nevada 750 Base, 2003,

Karburátoros, Alvázszáma ZGULK01002M......

 amihez egy jó állapotú bontott váltót keresek!!!

Légyszi segítsetek!

Aki tud tel. számot, vagy van neki otthon félrerakott jó váltója, könyörögve kérem, jelentkezzen!

Konkrétan az 1.-es csatt, tehát csak 2.-esben lehet vele elindulni, a 3. halkan sipol, a 4. és 5. meg hangosan sipít, szívfájlóan jelezve a „vég“ közeledtét...

A motor különben még csak valós 25.000 km futott, tehát egy félrerakott tinédzserhez keresem az életmentö adakozást!!!

Elözményként még leírnám, hogy átvágtak, mert most júlious 10.-én, kipróbált állapotban nem volt még semmi baja, megvettem, aztán hazafelé egy kb 200 km megtétele után kezdödött vele a nyavajgás...

Lehet, hogy valamivel késleltették a kimúlását?

Most szédülten állok a gyönyörü, egyébként új Guzzi mellett, és csüggö fejjel nézek a semmibe... 

Se motor, se pénz, csak a gyönyörü vas csücsül reményt keltöen a garázs mélyén, lefátylazva...

Köszönettel, 

Üdv:

GuzzisLaci

850 T3 California Creative Commons License 2020.07.07 0 0 6631

...pedig így sem volt rossz. így, ahogy még sosem láttuk. de 2021-től minden megy tovább, mint azelőtt. remélem...

850 T3 California Creative Commons License 2020.07.03 0 0 6630

FELHÍVÁS

jut eszembe, vannak itt olyan Guzzisok, akik a facebookon nincsenek jelen. kicsit későn kapcsoltam, de talán még lesz érdeklődő!

mint ismert, idén sajnos elmarad az ilyenkor szokásos kirchbergi Moto Guzzi találkozó, viszont így is összejön néhány megszállott. holnap mi is elindulunk, egyelőre ketten, és egy kis alpesi kanyarvadászat után du. 4 tájban megérkezünk Kirchbergbe, ahol várhatóan kellemes estét töltünk el Guzzis társaságban. 

a plusz poén, hogy potom pénzért foglaltunk szállást, ahol van még 2 szabad hely, úh. ha valakiknek támadna kedve a programhoz, szívesen látjuk. így lehet nyugodtan sörözni, és vasárnap akár még egy kiadósabb karikát is lezavarni a legszebb helyeken, élvezetes utakon. 

B.R.C. Creative Commons License 2020.06.19 0 0 6629

Köszi!

Előzmény: aladar644 (6627)
guzzi75 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 6628

Sok sikert hozzá, majd érdekelne milyen lett miután összeállt.

Előzmény: Teó Orosháza (6626)
aladar644 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 6627

Boccs,hogy csak most írok, ritkán nézek errefele,és hirtelen felpörgött a fórum,ami jó.

A hátsó féket kicsit nyomva, visszahúz az ívre, így segít a döntésben is. Ha nagyobb sebességgel érek be a kanyarba,mint kellene, csak a hfék használata megment a kicsúszástól. Fontos: kis erővel nyomd a pedált,nehogy blokkoljon a hkerék, éppencsak,amíg érzed,hogy kezdi behúzni a motort az ívre. Ilyenkor már húzhatod érzéssel a gázt is.

Előzmény: B.R.C. (6528)
Teó Orosháza Creative Commons License 2020.06.18 0 0 6626

Az enyém még nincs forgalomba helyezve, külföldi papiros. Motorhibásan vettem. A jobb oldali henger kipufogó szelep alól kiesett a szelepfészek és össze-vissza barmolt mindent. Vadonat új henger, hengerfej, dugattyú, gyűrűkkel, szelepek, hengerfej tömítés, és hengertalp tömítést kellett cserélni. Egy Holland oldalról lett rendelve. TLM.NL a neve a linknek. Úgy kerűlt az egész 400000 ft-ba, hogy a henger dugóval, gyűrűvel, csapszeggel, és a hengerfej félárra le volt értékelve. Hát mit mondjak? Fájt egy kicsit. Egyébként a jobb oldali henger teljesen egyforma a baloldalival. Én szereltem az egészet, így nem volt munkadíj.

.

Előzmény: guzzi75 (6625)
guzzi75 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 6625

Olajfogyasztást tapasztaltál? Enyémnél ~1dl/1000km Motul 7100 10-60

Előzmény: Teó Orosháza (6624)
Teó Orosháza Creative Commons License 2020.06.18 0 0 6624

Kösz, hogy megnézted! Az enyémen a kupplung kar a végén mérve 25 mm után kezd keményedni. Ha beírod a keresőbe, hogy workshop manual moto guzzi breva 1100, akkor ott találsz egy profi szervíz leírást magyarúl. Rengeteg tipus van fent ezen az oldalon magyarúl.

Előzmény: guzzi75 (6623)
guzzi75 Creative Commons License 2020.06.18 0 0 6623

Szia! Megvolt a mérés, (bonyolult volt nagyon). A kerék legnagyobb kerületén mértem 60mm, M.P.R4 180/valahanyas, kb2000km futott.

Nekem is lenne egy kérdésem.

A kuplungkar holtjátéka a Te motorodon mennyi, az enyém elég nagy.

Előzmény: Teó Orosháza (6622)
Teó Orosháza Creative Commons License 2020.06.17 0 0 6622

Ez a motoromon, kb 70-80 mm.

Előzmény: guzzi75 (6621)
guzzi75 Creative Commons License 2020.06.17 0 0 6621

A Te motorodnak menyi ez az értéke?

Előzmény: Teó Orosháza (6619)
guzzi75 Creative Commons License 2020.06.17 0 0 6620

Szia! Persze megoldható, holnap vagy holnapután délután, ha megyek arra amerre a motorom lakik.

Előzmény: Teó Orosháza (6619)
Teó Orosháza Creative Commons License 2020.06.17 0 0 6619

Üdv Guzzi 75! Egy kéréssel fordulnék hozzád. Remélem nem tartalak fel vele. Ha megtennéd, hogy a Brevádat felteszed központi sztenderre, utána beteszed első fokozatba, a kuplungot kiengeded, persze nem indítod be a motort, és megnézed, hogy a hátsó gumi középső futófelületén, amit megjelölsz egy ponttal, mennyit mozdúl előre -hátra. Magyarúl mekkora a lógása? Előre is kösz!

Előzmény: guzzi75 (6616)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.16 0 0 6618

Nagyon király a V9, de szerintem ez a Brutale egy más kategória. Valahogy leírva hasonlónak tűnnek, de ahogy ránézek egyértelmű a más kategória. Szerintem nagyot durranna ha egy Yamaha Mt vonal technikaijával rendelkező nem retro csak ,,általánosabb,, kinézetű motor lenne.

Előzmény: malenykij polgar (6614)
NevadaTibi750 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6617

Sziasztok! 

Van egy Nevada club 750 em. Menet közben leáll a motor. Gyújtáskapcsoló le majd vissza és újra indúl. Mindig csak kb 100 km használat után csinálja. Mi lehet a baj? Valami túlmelegszik? Előre is köszi a válaszokat! 

guzzi75 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6616

Sziasztok! Meg tudná valaki mondani a V1100 Breván hol találom a színkódot?

Zoli_t5H Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6615

Persze, igen, a V9 az ez a meret, de a V9 es a V85 blokkja, azon kivul, hogy ugyanabban az ontvenyben vannak, eg es fold. Oszinten szolva en is potencialisabb vevo lennek, ha valami nagyobbal rukkolnanak elo. ("nedves" almom az 1400-es blokkal valami nagy vagany naked. Amolyan Griso-utod...  vagy valami hasonlo.:-))

 

 

Előzmény: malenykij polgar (6614)
malenykij polgar Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6614

Tudja a franc. Nakedben ott a V9 ebben a méretben, arról szerintem még lehúznak pár bőrt, mint ahogy a V7 III-nak is a sokadik variánsánál tartunk. 

Ha tippelnem kéne (és álmodni), akkor a V85TT fölé jönne egy nagyobb túraenduró a trendeket nézve. 

Előzmény: Zoli_t5H (6611)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6613

A remeny hal meg utolja...

 

Előzmény: Törölt nick (6612)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6612

Köszi az infot. Remélem megcsinálják, elég jó kis motornak ígérkezik. Nem egy izzadságszagú retro, hanem egy igényes naked, ami követi és ötvözi az oldscool-t a modernitással.  Dupla tárcsa, radiális nyergekkel, hátul Öhlins teló, mellé fekete drotos kerék, és persze a V2 hosszában. 

Előzmény: Zoli_t5H (6611)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6611

Szia! Ez csak egy digitalis latvanyterv, tudtommal megcsak nem is hivatalos (ugy ertem, nem magatom a Guzzi-tol szarmazik). Vannak sokan, akik ezen porognek, hogy vajon mit fog meg kihozni a gyar a V85 szeriabol, mert teny, hogy van benne potencial es kar lenne, ha csak a TT jonne ki erre a vaz/blokk alapra  epitve. A linkben szereplo piros design volt az egyik elso (ha nem a legelso), ami anno megjelent a neten itt-ott (korabban futott ez mar "V85LeMans" fantazia neven is), de azota van eleg sok ilyen latvanyterv, viszont konkretan a gyartol meg nem jott semmi hivatalos info. Ha fognak is guritani valamit, akkor az a 100 eves evfordulora idozitve a legeselyesebb... bar jo kerdes, hogy ez a jarvany mizeria mennyire kopott bele a mandelloiak levesebe. 

 

 

Előzmény: Törölt nick (6610)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.15 0 0 6610

Sziasztok, tudtok valamit erről a gépről? Proto , széria vagy épített? v85 Brutale

https://www.inmoto.it/news/approfondimenti/2019/08/27-2341636/scoop_2020_le_moto_che_vedremo_a_eicma/8/

Guzzista Creative Commons License 2020.06.07 0 0 6609

Ha kell, tudok műszerfal specialistát. Írjál e-mailt mert itt ritkán vagyok fent.

Előzmény: GuzzyBear (6596)
osziboszi Creative Commons License 2020.05.31 0 0 6608

Nem követem Dodor úr munkásságát, csak mások (jellemzően negatív) véleményét hallottam eddig, de ez egy teljesen reális összefoglaló erről a típusról. Egyedül a vibrációról való panaszkodással nem értek egyet. Én simán lenyomom egy seggel tankolástól-tankolásig, sem a karom, sem a hátsóm nem készül ki.

Előzmény: 850 T3 California (6606)
GuzzyBear Creative Commons License 2020.05.31 0 0 6607

Pár újdonság:

- egy új gumi szettet kapott (a hátsó '14, az első '16 volt)

- megjött a csehektől a március elején rendelt bukócső - felszereltem

- A km óra hibakeresésnél sikerült kiszakítanom a műszer tartó szilentből a csavart - nem volt nehéz, el van öregedve mindkettő. Sziloplaszttal próbáltam orvosolni, nem sikerült.
  Ekkor jött az isteni szikra: 2 db 6x60 - as csavar + 4 alátét + 2 önzáró anya és két hosszabb, két rövidebb rugó --> "springer" felfüggesztést kapott brutto 300 Ft - ból! A            szilent darabját 3500.- láttam...

 

Nem szánom véglegesnek, de jelenleg működik :-)

Előzmény: GuzzyBear (6596)
850 T3 California Creative Commons License 2020.05.30 0 0 6606
tittadili Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6605

Úgy tudom Ricsi is dolgozott rajta, hogy életre kelljen. Szegény Guzzi, hogy érezhette ott magát abban a Honda szagú műhelyben. :-) 

Előzmény: tittadili (6604)
tittadili Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6604
Előzmény: B.R.C. (6602)
Zoli_t5H Creative Commons License 2020.05.29 0 0 6603

Kicsike picike, valami 100ccm koruli, ha jol tudom. 

 

Előzmény: B.R.C. (6602)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!