Szeretném kérni a Segítségeteket.Olyan gondom van,hogy egyszerre ment el a műszerfal,kesztyűtartó,első hátsó ködlámpa és első hátsó helyzetlámpa világításom.A többi jó .Biztik jók,hátha van valakinek ötlete,A kocsi 1,4-es Lacetti benzines 2006-os.Köszönöm szépen elöre is:
Segítség! Nem tudom bezárni a kocsit! Először csak nem reagált a távkapcsolóra, aztán most reagál, de ahogy bezárom, már ki is nyitja magát!!!! Megbolondult????
9 éve minor nem volt más rengeteget adtam el és cseréltem is ki de volt olyan ami 1 éven belül megrohadt ,az új dugattyút visszarohasztotta a nyereg öntvénye mert hiába volt fémtisztára pucolva
Sziasztok! Valaki tudna segíteni, hogyan lehet hátsó féknyereg felújításkor a porvédő gumit feltenni a hengerre, hogy a gumi mindkét vége a helyén legyen. (a kisebb átmérőjű fele a hengeren, a nagyobb a nyereg nútjában)? Köszi.
Az osszes ules tokeletes allapotban van, kiveve a vezetoules tamlajanak bal oldalat; rokkantkent eleg nehezkes nekem a ki-beszallas... Nem tudnek a tobbi ulessel mit kezdeni.
Véletlenül nem látott valaki bontóban vezetőülést (vagy akár csak a támláját)? A baloldalon gyakorlatilag már csak a vas van...
Alternatív kérdés: van Budapest/Újpalotán egy szaki, aki felújít autóülés-szivacsbetétet (valami folyékony szivaccsal, vagymi). Van valakinek tapasztalata róla és/vagy erről a technológiáról?
Az is egy jó kör lehetett. Remélem a következő pár évben, amíg még nálam van az autó több ilyen nehezen behatárolható hiba már nem jön elő. Elég idegesítő hónapok voltak ezek így vele.
Nekem ilyesmi fémes, koppanó hangot a motortartó bak adott, amit a légszűrőház takar. Csak azért írom, mert azt a hibát is sokáig kerestem, mire megtaláltam a forrását.
Na megoldódni látszik. Ami érdekesség, hogy nem az általam is sejtett kinyomó volt. Kuplung, váltó tökéletes, ahhoz nem kellett nyúlni. Cserébe - mivel a szerelők is csak vakarták a fejüket - fokozatosan elkezdtünk mindent cserélni. Stabilizátorok, szilentek, toronycsapágyak, axiálcsukló, kormányösszekötő. Mind csereérett volt már és meg is szűnt a kattogás, szóval valamelyikük volt a ludas, de hogy melyik, az egy nagyon jó kérdés marad. Lényeg, hogy már rendben van.
Na úgy néz ki hogy a vízhűtő nem engedte át teljes felületén a hűtővizet és ezért forralta terhelésen. Köszi Sebike az iránymutatást! Tegnap előtt cseréltem ki a hűtőt és azóta nem jelentkezett a hiba, remélem így is marad.
Na kérem, most végeztem a hűtőtisztítással és a csövek belsejéből is kitakarítottam a rozsdamaradékot. Az a jelenség hogy itthon fölmelegítem, bekapcsol a ventillátor. Ha pörgetem a motort semmi változás. Viszont menet közben meghajtom egy 120-as tempóval 1-2percig utána visszalassításkor elkezd fölfelé kúszni a mutató. Most még sorompót is kaptam. Ha tartottam a fordulatot úgy 2000- ren, visszament a mutató, de ilyenkor menet közben újra föl megy. Azt nem tudom írtam e hogy ecetes vízzel járattam át a rendszert és azóta csinálja. Vízpumpa kb. 2 éve lett cserélve, hogy milyen márka nem tudom. Szerintem holnap beviszem a céghez a tanműhelybe, megbuktam vele. A kis légtelenítö csöveken jön a hűtővíz, a ventilláror bekapcsol, nem tudom mi van. Állítólag ha hengerfej tömítés lenne, akkor bugyborékolna a tartályban.
Sziasztok! Lacettinkbe nem volt fűtés, kimosattam a fűtőradiátort majd ecetes vízzel átjárattam az egész hűtőrendszert. Öblítés, fagyállózás és tök jó lett. Ma pedig fölforralta a vizet, a ventillátor nem kapcsolt be. A legaggasztóbb hogy most jöttem vele haza, a hőfokmérő beállt ahogy szokott de a tágulási tartály tetejét levéve tolja ki a fagyállót. Találkoztatok már ilyen problémával?