Külsőre az adagolót leszámítva olyan mint egy első szériás Trooper motor csak 2400 köbcenti. Tettem fel egy fotót róla az első hozzászólásomnál. Tudtommal a Jeep-en kívül Iseki traktorokban, különböző japán targoncákban és exkavátorokban van. Nem tudom melyik Daewoo motorra gondol.
Ez a motor a daewoo tipusú motor?Ha igen azt fel lehet ruházni az isuzu cucokkal.Nekem is van utólagos turbósitott dízelem, öt éve probléma nélkül megy.
Köszönöm! Így már világos! Szerelő vagyok és értem, tudom, hogy mik a különbségek a szívó és turbós motorok között. Csak mivel nem ismerem sem a c240-es sem pedig a c223t belső felépítését és a köztük lévő különbségeket, gondoltam tapasztaltabbat kérdezek mielőtt szétborítanám feleslegesen az amúgy hibátlannak tűnő motort. :)
Azt gondoltam, hogy mivel a turbó olajzó csövének meg van a csavarral ledugózott helye, talán a többi alkatrész is stimmelhet.
Azért mert alapjában teljesen más egy turbós motor mint egy sima !!!
1- A henger blokk-ban a turbós motoroknál van egy olajcsatorna amit ha fejre állítja a blokkot látni !!!
Ebből hengerenként egy kis pipa fúvókán keresztül olajat fecskendeznek a dugattyú fejében lévő üregbe amikor az alsó holtponton van !!!
(ezt nevezzük fejhűtésnek)
2- A turbós dugattyú fejében üreg van !!!
3-Ha fejhűtés nélkül köt rá turbót el fog olvadni a motor!!!!!!!! mert a fejhűtésnél is elolvad ha nem megfelelő a turbó nyomás (Ha nagy) átlag motoroknál Max 1-bár a nyomás ,ha ezt megemeljük akkor a kipufogó gáz hőmérséklete túl nagy lesz és elégnek a szelepek !!!! Ezt lehet fokozni ,ha nátriummal töltött szelepeket használnánk vagy stb-stb ,ebbe már tényleg ne menjünk bele.
Ennél azért bővebb és szakmaibb választ reméltem. Pl, hogy miért nem lehet, mi nem stimmel? Elvégre jobban ismerik itt az Isuzu motorokat nálam. Én csak azt látom, hogy az adagoló helyére fel lehet tenni a turbos köradagolót, a turbó olajzáshoz meg van a csavarral ledugózott furat a bal oldalon, a hengerfej ugyan olyan. Akkor miért, mi miatt nem megoldható?
Viszont van egy felújítás alatt álló Jeep CJ7-esre emlékeztető rozsdakupacom 1982-ből, amibe gyárilag az USA-ban egy Isuzu C240 típusú motort szereltek. A motor erősen hasonlít a régi Trooper motorra azzal a különbséggel, hogy ezen még soros adagoló van és fogaskerekes a vezérlése. De ettől eltekintve a blokk ránézésre egyforma és ugyan úgy a bal oldalon vannak a csonkok és jobb oldalon az adagoló.
A kérdésem az lenne, hogy egy Trooper 2.2td motor alkatrészeinek felhasználásával át lehetne-e alakítani a sajátom turbósra? :)
sziasztok. Van még eg olyan gondom is a kocsival( opel monterey), hogy reggeli startolásnál az olajnyomás mutatoja nullán marad és világit a piros jel de a motor megy szépen nem kalimpál nincs éles hangja stb. Kb 1 perc utan hirtelen felugrik a mutato 6 bár-ra és utána visszamegy 4 bár-ra és ott is marad egész nap. Eszt csak reggeli hideg inditásnál csinálja. Mi lehet ez???
Sziasztok! Van egy 89-es négyajtós 2.8 td-s Trooperem. Sajnos az alváz az totálkár de a kasznija sem mai darab. Tud valaki jó alvázat és kasznit vagy mind kettőt? Üdv.
Szép napot! Olyan kérésem, vagy kérdésem lenne, hogy nekem van egy Isuzu trooper 2.2 td-m és meghalt a generátorom. Kerestem interneten, bontóban, de nem találtam semmit. Akinek van felesleges jó generátora(persze nem ingyen várom el), vagy tud olyan helyet ahol tudok venni azt megköszöném :)
Van egy pár eladó alkatrészem isuzu trooperhez. Hátsó difi ház+kitünő állapotú féltengelyek+frissen szabályzott fékdobokkal és ragasztott fékbetétekkel+kézifék kötéllel(hátsó) eladó. Ára 20.000 ft. Ha érdekel írj vagy hívj a 06302708950-es számon.