Emirátusok Nemzeti Autómúzeum

Mire költik a pénzt, amit kifizetsz a benzinkúton?

Egy dúsgazdag arab autógyűjtőtől egzotikus ritkaságok tömkelegét várnánk, de a Szivárvány sejk másban gondolkodik. Trabant és lánctalpas katonai gépek egy múzeumban, amelynek már az épülete is meghökkentő.

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
troomf Creative Commons License 2015.06.16 0 0 19955

Igen, nagyon megallt itt a levego.

En meg mindig varnek otleteket, mitol megyek 1000 kilometer alatt egy tankbol (1.6Hdi) - EGR szelep frissen takaritva, levegoszuro rendben. A komputer szerint 5.4 az atlagom, de nem jon ki a matek, ha utanaszamoltok.

 

Előzmény: 407fan (19954)
407fan Creative Commons License 2015.06.16 0 0 19954

Csak kipróbálom, hogy tényleg 4 napja nem volt ide hozzászólás?

Zolysys Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19953

lefelé még menne de felfelé max nyomtávszélesítővel.. Esetleg zoolan65 -t kérdezd meg: )

Előzmény: roland1213 (19951)
roland1213 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19952

Ja vágom Renault

Előzmény: roland1213 (19951)
roland1213 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19951

Puncis?

ilyen osztókör módosító vagy ilyesmi szóba jöhet?

Vagy az agymérettel lehet mást kezdeni?

Vagy semmi esély, csak nem akarnám, h most már ne legyen jó, ha megvettem.

Előzmény: Zolysys (19949)
Zolysys Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19950

Laguna agymérete 60mm

PUG 65,1

Előzmény: Zolysys (19949)
Zolysys Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19949

Bakker ez Puncis autó felnije.. annak meg más az agymérete...

Előzmény: roland1213 (19948)
roland1213 Creative Commons License 2015.06.11 0 0 19948

Kedves Fórumozók!

 

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy vettem egy 5x108 osztókörű felnit, nyári gumival az autómra. Pontosan ezt:

http://www.startapro.hu/hirdetes/auto_jarmu_gep-gumi_felni-felni/5x108_17_alukerek/hajdunanas/3296088

Vagyis, 5x108 17 -es felnit. Nekem jelenleg 16 - os van az autómon. Sajnos nem tudtam feltenni. Mert nem milliméterek hiányoztak. Azt szeretném kérdezni, hogy ilyenkor van valamilyen központosító, vagy bármilyen megoldás erre? Peugeot 407 típusú autóm van, de mintha, kisebb lenne a felni osztóköröm mint 108. Létezne? Ha egy profi gumishoz elvinném feltudná tenni.

KissZst Creative Commons License 2015.06.10 0 0 19947

Köszönöm!

 

 

 

(Azt még elfelejtettem leírni, hogy az utóbbi pár napban azt tapasztalom néha, hogy 1400-2500 fordulat között teljesen egyenletes gáznál dadog a motor, a fordulatszám kb 150-nel csökken-nő-csökken-nő. Ezt eddig nem csinálta.)

Előzmény: Zolysys (19946)
Zolysys Creative Commons License 2015.06.10 0 1 19946

Jena307 aki tud neked segíteni vagy betg

Előzmény: KissZst (19945)
KissZst Creative Commons License 2015.06.10 0 0 19945

Sziasztok!

 

Probléma van az autómmal. 2006-os Peugeot 407 SW 2.0 HDI 6 fokozatú automata.

Teljesen változó körülmények között le szokott állni a motor. Mindegy, hogy hideg vagy már bemeleg edett; leállt már városban 50-nél, főúton 100-nál, és autópályán lejtőn lefelé (!!!) 130-ra állított tempomatnál. Miután leáll, félreállok, de rögtön nem tud újraindulni, viszont ha várok 1 percet minden probléma nélkül beindul. (ilyenkor újraindítás után pár percig általában kicsit jobban kihúzatja a váltó a fokozatokat, nem tudom, hogy ennek van-e jelentősége).

Az első pár leállás után elvittem a Gablinibe, ott kicserélték az üzemanyagszűrőt, de pár nap múlva ugyanúgy leállt menet közben. Visszavittem a Gablinibe, ott megállapították, hogy fémforgács van az üzemanyagtankban, de konkrétan nem tudták megmondani mi a hiba forrása, egy vagyonért tudnának csak minden esetleges alkatrészt kicserélni.

A problémával felkerestem a szerelőmet, azt mondta, hogy valószínűleg a nagynyomású szívattyúval lehet gond, szét kell szedni és fell kell újítani. Azt mondta, hogy a rossz minőségű magyar gázolaj tönkreteszi, mert nem megfelelő a kenése. Szédszedték a nagynyomásút és megállapították, hogy nincsen semmi baja...

Azóta a menet közbeni leállások mellett előfurdul, hogy menet közben búg és dadog a motor.

 

Második tulajdonos vagyok, 111 000 km volt az órájában amikor megvettem, most 198 000 km van benne. 15 000 km-ként cseréltem az olajat, minden kötelező szervizt megkapott.

 

Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma, kihez forduljak? Előre is köszöm a segítséget és hogy végigolvastad!

Zolysys Creative Commons License 2015.06.10 0 0 19944

hardwaresen is vannak változások .. azaz nem feltétlenül van minden kiépítve az autóban

Előzmény: feherzs (19942)
gaborfrey Creative Commons License 2015.06.10 0 0 19943

Szia! 

Köszi választ! Megpróbálom a leírtak alapján! 

 

Nem tudom egyenlőre, hogy a vezérlő-e a rossz! Most egyenlőre azt próbálom kideríteni! 

Amúgy egy csatornás klíma!

 

Üdv.

Gábor.

Előzmény: Moó (19941)
feherzs Creative Commons License 2015.06.10 0 0 19942

Sziasztok! Vegre at tudtam futni az auto hasznalatijat, es jopar esetben van olyan megjegyzes, hogy "az ev folyaman". 

Peldaul, hogy ha hatul kikapcsoljak az ovez jelzi a muszerfalon, csillagozva es a fent emlitett labjegyzet.

 

Ebbol azt feltetelezem szoftverfrissitesek erkeztek az autohoz. Kerdes jo e az elkepzelesem? Ha igen ez ellenorizheto laikus modon? :-)

Moó Creative Commons License 2015.06.09 0 0 19941

Szia!

 

Ki kell szedned a rádiót (oldalt 2 lyuk van rajta T10-es torx), aztán kiszeded a kijelzőt tartó keretet, a keret alján 2db T20as torx, majd ha ez emgvan felfelé felfordítod, akkor kipattan a füle. Ha ezzel megvagy, akkor 2db csavar van a rács alsó sarkánál. Ha kitekerted, akkor meg fel kell tépni. Ha a fölötte levő rácsra gondoltál, akkor még 2 csavar a sarkánál és az is kipattan.

 

Megfeküdt a klímavezérlőd ha kell tudok adni jelképes áron ha 2csatornás kell.

 

moo@tvn.hu

Előzmény: gaborfrey (19940)
gaborfrey Creative Commons License 2015.06.09 0 0 19940

Sziasztok!

 

Tudna valaki segíteni, hogy milyen módszerrel tudnál kiszerelni a középkonzol tetején található levegő befújó rácsot?

Esetleg képet is csatolnátok, azt nagyon megköszönném.

 

Valamint olyan kérdésem lenne, hogy valaki tapasztalt már olyat, hogy nem tudta állítani a klíma hőmérsékletet?

Gyári 21 celsius fokon van és se le, se fel nem lehet állítani.

 

Köszönöm a segítségetek.

 

kopo1988 Creative Commons License 2015.06.08 0 0 19939

Egr tísztitó spré be kell fujni,irja reajta h hogyan járó motornál de nem biztos hogy megolgya,lehet le kell dugózni ha neked nincs olyan aki meg tudja oldani.keresd itt betg.

Előzmény: troomf (19938)
troomf Creative Commons License 2015.06.07 0 0 19938

Koszi szepen. Egr koszolodasra gondoltam en is, nem szoktam porgetni a motort, nem is fustol, de ha visszavaltva lepadlozom, komoly fustfelhot hagyok magam mogott. Az elozo tulaj egyaltalan nem nyomta neki, gondolom le van rakodva a korom. Tisztitofolyadekot ajanlotok a kosz feloldasara?

Előzmény: kopo1988 (19934)
Magnus1234 Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19937

Nincs valakinek ötlete mi okozhatja, hogy az egyik első index sem működik?

 

Ha a riasztó indítja be akkor mindegyik felvillan, de ha rendesen indexelek akkor csak a hátsók működnek egyik első sem.

kopo1988 Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19936

Ha valakinek szűksége van kulcs házra Dunakeszin bontóban van új elektronika nélkűl4000 ft.én most talaltam ott.

407fan Creative Commons License 2015.06.06 0 0 19935

Az én véleményem az ügyről az, hogy tényleg jók voltunk. A kocsiról meg az, hogy a gázolajszivattyúja halott. Részletesen: a nagynyomású szivattyú úgy van megcsinálva, hogy a mindenkori legnagyobb fogyasztásnál is többet nyomjon valamennyivel. Vagyis amennyit a kocsi elfogyaszt a közös nyomócsőből, annál mindig többet nyom a szivattyú. Aztán az évek alatt lassan elkezd kopni, egyre nagyobbak a résveszteségek, vagyis fokozatosan csökken a szállítható mennyiség. És egyszer eljön az a pont, amikor nagy fogyasztásnál (nagy terhelés, nagy sebesség, utánfutó és szembeszél+hegymenet) több nyomás megy el a hengerekbe, mint a mennyit a szivattyú nyomni tud. Ekkor a rendszer hibaüzenetet küld és letilt, hiszen kevesebb nyomással nem dolgozhat. Normál használatnál semmi gond, szépen megy, nem füstöl, mint egy angyal, de szélsőséges esetben leesik a common rail nyomás. Fogadok, hogy a hibatárolóban alacsony üzemanyagnyomás hiba van. De a helyzet az, hogy egy szivattyú nem kopik el annyi idő alatt, amennyi mérföldet a kedves neppered beállított az órán utólag. Vagyis a gépben sokkal több mérföld volt.

Egy barátomnak régebben egy Nissan Almera Tino-t próbált eladni egy sötét figura (a lelke és a bőre is szerintem) 64.000 mérfölddel úgy, hogy a váltószoknya gyakorlatilag elporlott benne. Sajnos mentünk érte 60 mérföldet igazi zuhogó angol esőben, de amikor előhozta a kocsit és beleültünk, kitört belőlünk a röhögés. A végén már ott tartottunk, hogy adjunk bármennyit, vihetjük.

Előzmény: tiko1971 (19931)
kopo1988 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 19934

Szerintem sokat eszik én pest mellet lakom és a városba járok be nap mindt nsap és igy vegyesen 1200 km megyek egy tankal,1.6  és nomál vezetésben nem kinzom.nézesd meg itt talalsz szakikat.nem rég énis kb annyit mentem de nekem nem ugrott az autó és egr el volt kormosodva egy tisztítás kelett neki és most jól megy.-

Előzmény: troomf (19914)
kopo1988 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 19933

most vetted???

Előzmény: feherzs (19880)
kopo1988 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 19932

légtömegmérömmel is baj volt 3000 ezernél letiltott kicseréltem és utana az jó volt  viszont ahogy mondod ojan fűst ment utánam mind egy gözösnél,végűl vettem egr tísztitót kitisztitottam és most szuper minden.

Előzmény: troomf (19844)
tiko1971 Creative Commons License 2015.06.05 0 0 19931

sziasztok! Kőszőnőm szépen a segitsegeteket!! Nagyon nagy segitseg volt ,mert beszo@tam volna renndesen . Megfogadva a tanácsot elindultunk a tesztvezetesre ,semmi hiba kod szep egyenletes motor nincs füst ,indulunk az indian fazonnal. Probaltam kinozni a kocsit kimentunk autopalyara ,minden perfect volt egeszen addig amig az indian bocsanat indiai megszolalt hogy vissza kellene menni mert varjak az ugyfelek ,megjegyzem rajtam es a nejemen kivul csak harom indiai dolgozo volt ott ,hat en ugy csinaltam időhuzaskent,hogy elfelejtettem kimenni a kijaraton es a kovetkezo csak 15-km-re van ,tehat nyertem extra 30 km-t ! nyomtam neki ami a csovon kifert ,ismerem a helyet nincs kamera ! Az indiai mondta hogy lassabban ,hat mondom ok de azert hagy probaljam mar ki 150-160 km/h val mehettem ekkor az auto elkezdett lassulni villogott kőzépen a hibajelzo de nem irt semmi kodot ,es szepen lassan le is allt se kep se hang ,alltunk az autopalyan ,en a nejem es az indian.mondanom sem kell ,hogy ram fogta azzal az indokkal ,tul gyorsan mentem ,hat mondom azzt nem mondtad ,hogy csak 60 merfoldel mehetek ,hivta a haverjat es az elvitte automentovel , a masik haverja meg vissza vitt minket a kocsimhoz. Az indian még nem is kőszőnt nekunk!! Most ha nem huzom az időt vagy ,vagy nem ugrik be amit mondtatok az ugyfelekkel trűkköznek siettetnek akkor meg is vettem volna ,mert nagyon tetszett !! Még egyszer köszönöm nektek !!!  Szép napot!!!   Szerintetek mi lehetett a gaz a kocsival ,miert allt le ?

troomf Creative Commons License 2015.06.04 0 0 19930

Itt MOT helyett NCT van, es zart rendszeres, kamerak es uvegfalak kozott szamitogepek rogzitenek minden erteket, igy nehezebb nalunk csalni, a problemakrol kapsz egy listat - a kiegett rendszamtabla vilagitasig bezarolag - azzal rohanhatsz a szerelohoz. A kilometerora allast is jegyzik minden vizsgan es visszakeresheto, igy szerencsere itt nincs ertelme a visszatekeresnek. 

Előzmény: troomf (19929)
troomf Creative Commons License 2015.06.04 0 0 19929

En szemely szerint egy szigettel arrebb lakom, de itt is hasonlo a helyzet, az otthon megszokottakhoz kepest nagyon olcso a termek es nagyon draga a szolgaltatas. Peldaul a tizenx eves Meganomat nem eri meg megcsinaltatni, megy a bontoba, hiaba csak a kerekcsapagyat kellene benne cserelni meg beallitani a futomuvet. Helyere jonne egy motorhibas 407 alkatreszbanyanak, csak sajnalom ra a 350 eurot+trailer berlest. De mielott nagyon irigykednetek, megjegyzem azt is gyorsan hogy az olcso autokarak mellett fajoan magas biztositasi dijak es ado vannak.

 

 

 

 

Előzmény: 407fan (19928)
407fan Creative Commons License 2015.06.04 0 0 19928

Még annyit Angliáról, hogy amikor én kijöttem (2010-ben) , az első évben csak nyálelszívóval tudtam kimenni egy bontóba. Számomra felfoghatatlan volt és ma is az, hogy 8-10 éves, alig mérföldes kocsik állnak ott halomban csak azért, mert nem javítják meg. Lehet persze, hogy némelyiknek a torka volt véres, de biztosan van köztük menthető. Magyarországon az Omegámra 5 év hitelt vettem fel meg jó sokat befizettem előre, itt meg csak úgy áll a bontóban olyan, amelyik jobb, mint az enyém volt otthon. Persze már itt gyűlnek a szarkák, mert a lengyelek, oroszok rendszeresen átnézik a bontókat, s ha találnak ígéretes gépet, azt megveszik egyben.

Egyre több a keletiek által üzemeltetett autószerelő műhely, nálunk konkréten a szerbek fészkelték be magukat. Egy angol szerelő nem bíbelődik szarokkal, a szerb gyerekek mindent megcsinálnak kis pénzért. M.O.T. (műszaki ) vizsgát is csinálnak, meg lehet velük beszélni, hogy kicsit rohadt, vagy füstölős gép még átmegy. Ki tudnak iktatni teljes FAP és EGR rendszereket (fizikailag is a komputerből is). Vagyis az emissziós vizsgától ne félj, azt itt sem veszik olyan komolyan. Ha nagyon gázos az eredmény, akkor betolat az egyik szerelő és az ő kipufogójába megy a szonda.

Kezdő angolosként beleestem abba a hibába, hogy minden ígéretes kocsit meg akartam venni. Nagyon csábító tud lenne pár gép, persze jó olcsón. De a tanulság: az olcsó itt is szar. Ha 300 font alatt van egy kocsi, annak biztosan van valami baja, amivel a tulaj már nem akart vesződni. Alapszabályként tartom magam, hogy 30 mérföldnél messzebb nem megyek kocsiért, mert ha bukta, akkor oda a napom. Vettem már itt Rover 400-ast úgy, hogy nem indul, holnap viszik a bontóba. Elmentem, megnéztem, az akkusaru nem volt meghúzva. 120 fontért elhoztam, 2 évig használtuk, én és a lányom, és még lábon adtam el.

Vagyis amiért ezt a sokat leírtam: ha friss angol vagy, ne pistulj bele az első kocsiba! Keress, válogass, légy türelmes. Sok sikert és szerencsét.

Előzmény: troomf (19925)
bp800 Creative Commons License 2015.06.04 0 0 19927

Fekete szövet ülésgarnitúra valakinek???

Már nagyon útban van! Ha nem kell senkinek,kidobom a francba!

troomf Creative Commons License 2015.06.04 0 0 19926

Koszi. Az nem problema nekem, mert csak a radio + a2dp + kihangosito kell nekem. 

A beepitett  navira sincs szuksegem, es van egy nagyon jo 1dines fejegysegem, amit megfelelo can-bus kabellel kombinalva megmaradnanak a fedelzeti szamitogep funkcioi, viszont ez jobban nez ki,  igy nagyon megy a vacialas, milyen iranyba induljak el.

Előzmény: Zolysys (19922)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!