Rozsdásodás szerintem nem jellemző rá, az enyém teljesen rozsdamentes. Hondám volt korábban, ezért accordot szerettem volna "új" autónak, de nagyon soknak rozsdás volt a hátso sárvédő íve amit néztem, a másik szerelemről a mazda 6 ról nem is beszélve. Ezek közel sem rohadnak úgy szerintem...
Szia. Nekem 2008 as évjáratú 2.0 benzinesem van, a 140 lóerős változat. 2006 előtt ugye a 136 lóerős motor volt. Sokáig 1.8 -t akartam a fogyasztás miatt, a 125 lovast, a 116 osról azt olvastam, hogy sokat tud enni, nehéz neki a kasztni. Állapota miatt vettem ezt az autót és nem bántam meg. A motor erős és szerintem nagyon jól fogyaszt a méreteihez és a teljesítményéhez képest. Csak városra nem való. 1-2 kilométeres utakon használva 10 felett eszik. Országúton 95-100 as tempóval 5.8-6 liter között fogyaszt. Pálya 130 tempomat 7,5. Budapestre járok be vele dolgozni 25 kilóméterről, 7 liter körül van az átlagom. Amit nemértek, hogy mért 5-ös csak a váltó, pályán sokat forog feleslegesen. Én 1 millióig kerestem, végül 1 millió 150 ezer forintért vettem 6 hónapja meg ezt. Igazolt 119 ezer kilóméter volt benne és törésmentes. A legtöbb amikor én néztem 250-300 ezer kilóméter környékén járt....
Adott peugeot 407 eredetileg szövet mauálisan állitható ülésekkel,szeretném bőr elektromos üléssekkel átcserélni honnan a legegyszerübb az elektromos kábeleket kötni a elektromos motorhoz.
Üdv Mindenkinek! A 407-es is belekerült a látókörömbe, leginkább benzines érdekelne. Érdekelne, hogy kicsivel 1 millió alatt milyen példányok vannak? Olyan 900e környékére gondoltam árban. Melyik benzines motorral érdemes venni? A rozsda mennyire jellemző?
Láttam itt a fórumon már aki szeged környékén megbizható szerelőt keresett a peugeot 407-hez, de nem láttam választ rá. Esetleg közben talált-e mert én is hasonló gondokkal küzdök. Válaszokat előre is köszönöm.
407-es 2.0 HDI automata váltó csere történt (RHR), majd pár száz km megtétele után azt a tünetet produkálja újfent, hogy lassításnál, vagyis megállásnál lefullad az autóó. Menet közben szépen jár, vált. A régi elektronika áttételre került az újonnan berakott váltóba de a hibát ez sem oldotta meg. Esetleg valaki találkozott ezzel a probémával?
Kis segítséget szeretnék ismét kérni. Az autó 2008 as 407 2.0 benzin. Tudom volt már többször téma a morgó szervó, de hátha tud valaki az én konkrét problémámra megoldást. Eddig alapjáraton, ha begurultam pl. egy kapubeállóba, ballra alászedve a kormányt mordult meg a szervó és rezgett meg egy kicsit a kormány. Az olajszint min és max között volt. Habosodás nem volt látható. Azt a tanácsot kaptam, hogy töltsek rá az olajra max fölé kb 2,5 centivel és jó lesz. Vettem bele olajat, de nem a Total fluid da-t adták hozzá hanem total fluid at-t. Azt mondták gép szerint az kell bele. Rátöltöttem kicsit, amitől a morgás szinte teljesen megszűnt. Ezen fellelkesülve, mondván hátha a friss olaj a kulcs, leszívtam kb 5 deci olajat, ennyit sikerült pumpás megoldással, és feltöltöttem az újjal, de hiába próbáltam légteleníteni, sokkal jobban morog a kormány mint előtte. Most ismét leszívtam kb 5 deci olajat és megkapta a total fluid da-t, amit itt olvastam hogy kell bele, hátha az a baj. Ismét légtelenítés, jobbra- ballra tekergetéssel, de nagyon morog a kormány. Jobbra ballra teljes alászedésnél pedig zavaros lesz az olaj, ami aztán ismét kitisztul. Fals levegőt szerintem nem szív, nem nyomja ki az olajat. Valakinek esetleg ötlete? Lehet hogy idő kell neki amíg az összes levegő kimegy belőle?
Nincs meglódulás. Gyorsítok és egymás után 3x4x egymás után rángat, mintha egy pillanatra nem kapna gázolajat, nagyjából így tudom leírni. A kedves Barátom aki szerelte a kocsit tavaly nyáron azt mondta h lehet Egr gond, de sajnos tovább nem jutottunk mert utána elhunyt:(
407 sw 136 le, 2.0 hdi-m van. Azt tapasztaltam a kocsin, h hideg motor esetén rángat. Melegen nem csinálja. Diag szerint hibamentes. Ez a rendellenesség egyre fokozódik, az elején csak pár rángás volt, amíg kb 30 fokos lett a vize, de mostanában sokkal többet rángat. Valaki járt már így? Tud valaki segíteni?