Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
S.Rol 5 napja Creative Commons License 18893

Helló!

Lehet kicsit butának fog tűnni a kérdés, de van olyan konstrukciós hibája a karosszériának, amitől zöröghet benne valami? vagy esetleg egyedi a problémám? Csak mert a helyzet az, hogy az anyós oldalon a B oszlop környékén, esetleg a hátsó ajtónál (vagy abban) kicsit kátyúsabb utaknál zörög valami és hosszabb távon piszkálja a fantáziám, hogy mégis mi lehet. Egyértelműen nem a fűtőmű, kicsit tompább hang.. nemtudom mi.. Csomagtartót már kipakoltam hátha valami csavarhúzó vagy villáskulcs rázkódik benne, de nem... 

Zolysys 5 napja Creative Commons License 18892

Igen birja

Előzmény: Draganovic (18891)
Draganovic 5 napja Creative Commons License 18891

Ertesz valamennyire az elektronikahoz a DRL gyari az p13w 13 wattos izzo en rendeltem ( CAN-BUS)LED -et p13w 20 wattosat birni fogja szerinted a 7 watt kulombseget?

 

Biztositek vezetekeles stb.

Előzmény: szilagyig31 (18889)
Draganovic 5 napja Creative Commons License 18890

Koszi estere meg lesz mert most hatso fekbetet ,tarcsa cseren van!

 

Kosz a segitseget!

Előzmény: szilagyig31 (18889)
szilagyig31 5 napja Creative Commons License 18889

Valószínűleg Delphi lesz de küldj vázszámot. utolsó 8 szám elég

 

Előzmény: Draganovic (18887)
Hun_Fighter 5 napja Creative Commons License 18888

Az én 2008-as SW-mben már Delphi van. Sokba is fog kerülni.

Előzmény: betg (18883)
Draganovic 5 napja Creative Commons License 18887

2011.11 havi peugeot 508 2.0 163 LE HDI motorban milyen lehet Delphi vagy Bosch? A 2.2 GTI ben Bosch van!

Előzmény: Zolysys (18879)
Draganovic 5 napja Creative Commons License 18886

Mint a DELPHI?

Előzmény: betg (18885)
betg 6 napja Creative Commons License 18885

Valamivel tovább bírja.

Előzmény: gery407 (18884)
gery407 6 napja Creative Commons License 18884

De jobb a siemens?

Előzmény: betg (18883)
betg 6 napja Creative Commons License 18883

Peu 2008 ig siemenst használ 2009 től kezdték a delph a 2.0hdi nél.

Előzmény: szilagyig31 (18882)
szilagyig31 2014.12.15 Creative Commons License 18882

262 184,00 HUF 

00001920QH NAGYNYOMÁSÚ DÍZEL SZIVATTÚ ÚJ 262 184,00 HUF262 184,00 HUF 

00001980J4  KOMPL HDI BEFECSK TARTÓ ÚJ        143 361,00 HUF

 

Vegyed vigyed :))) 143 361,00 HUF 

Előzmény: szilagyig31 (18881)
szilagyig31 2014.12.15 Creative Commons License 18881

1920QH   01 NAGYNYOMÁSÚ DÍZEL SZIVATTÚ ÚJ  

SIEMENS REGENSB

1980J4  04  KOMPL HDI BEFECSK ÚJ

SIEMENS REGENSB - De ebből hoz hozzá vagy 4 félét

Előzmény: doominogame (18878)
szilagyig31 2014.12.15 Creative Commons License 18880

BEFECSKENDEZÉS-VÁLTOZATOK   SIEMENS BEFECSKENDEZŐ RENDSZER

Előzmény: doominogame (18878)
Zolysys 2014.12.15 Creative Commons License 18879

99% hogy Siemens

Előzmény: Magnus1234 (18875)
doominogame 2014.12.15 Creative Commons License 18878

Tyű, az engem is érdekelne: 2005 HDI 136 ló, szám: VF36ERHRH21201260

 

Izgulok, vajh Delphi-e?

Előzmény: szilagyig31 (18877)
szilagyig31 2014.12.15 Creative Commons License 18877

Alvázszám alapján megmondom neked.

Előzmény: Magnus1234 (18875)
Draganovic 2014.12.15 Creative Commons License 18876

Sajnos en ezt nem tudom megmondani Delphi vagy BOSCH ha tippelni lehet!

Előzmény: Magnus1234 (18875)
Magnus1234 2014.12.14 Creative Commons License 18875

2004-es SW 2.0 hdi-ben 136le melyik fajta lehet?

Előzmény: Draganovic (18869)
doominogame 2014.12.14 Creative Commons License 18874

Még egy tanács. Az akksi visszaszerelésekor a slusszkulcs ne legyen a kocsiban, hanem a zsebben. A központi záras kocsik képesek bezárni magukat az akksi betételekor. Én már törtem be kocsiablakot ezért.

doominogame 2014.12.14 Creative Commons License 18873

Ne aggódj. Sokszor előfordulhat, hogy nincs akkumulátor a kocsiban egy darabig, például szerelik napokig a szervizben (a kocsit), vagy karosszéria hegesztéskor kiveszik. Visszateszik, aztán a rendszer magától visszaáll, és minden ott folytatódik, ahol abbahagytátok. Persze érdemes megnézni, hogy az akksi mitől merült le. Ha öregecske (5-7 éves), akkor a töltés nem segít, mert leszolgálta az idejét. Új kell helyette, mert egyszer úgy hagy benneteket szarban, hogy például anyóséknál nem indul a kocsi. Hamarosan jönnek a komolyabb hidegek, úgy nem szabad nekimenni a télnek, hogy az akksi nem tökéletes.

Előzmény: davis 09 (18871)
noselfcontrol 2014.12.14 Creative Commons License 18872

Szia! Itt van az idevágó gyári ukáz. Én már vettem ki az akksit, cseréltem is, csak a riasztó visongott egy kicsit.

 

 

Előzmény: davis 09 (18871)
davis 09 2014.12.14 Creative Commons License 18871

Sziasztok!

Van egy 407-esünk. Már 8 éves elmúlt. Két napja az aksija annyira gyenge volt,hogy férjem kivette tölteni. Én egy kicsit aggódom. A kivétel miatt lehet-e valami probléma a központi számítógépével? Magyarul nem csináltunk -e azzal nagy bajt, hogy kivettük és egy napja nincs visszatéve az aksi?

Bocsánat, ha butaságot kérdeztem, de a kérdés nem hagy nyugodni és nem ismerek senki akitől megkérdezhetném. A válaszotokat köszönöm előre is!

 

 

betg 2014.12.14 Creative Commons License 18870

Hát nekem sem véletlenül van 2.2 biturbom abban van az egyik legjobb bosch rendszer. Van ügyfelem aki 350e nél jár és semmi baja.

3.0 ducato 600ekm gyári a rendszer /bosch/ igaz autópálya és 3/4 részben külföld.

De sajnos a bosch is fejlesztett már 1 dugattyús pumpát szét is kopik szarrá.

Előzmény: Draganovic (18869)
Draganovic 2014.12.14 Creative Commons License 18869
Előzmény: szilagyig31 (18862)
betg 2014.12.12 Creative Commons License 18868

Baszki miért nem szóltál most vitték el a hibátlan kédert!!

Előzmény: leonel (18859)
betg 2014.12.12 Creative Commons License 18867

Nincs mit cáfolni teljesen jól írtad , egy jó szűrőn nem megy át a fém részecske szépen összegyűlik a szűrőház alján .

Minden CR rendszerben van fém részecske a gázolajszűrőházban egy idő után mindegyik kopik , a régi Bosch rendszer nagyon sokat kíbír ha karban van tartva a három dugattyús cp1 pumák is kopnak de bőven van bennük tartalék a résolaj a szűrőházba van vezetve így az ott lekopott fémrészek kevésbé kerülnek a porlasztókhóz.

A delphi rendszer teljesen más sokkal érzékenyebb mindenre , lásd a rossz hírű 1.5 dci  és társai , sajnos takarékosságból előszerettel használják a gyárak ezt a rendszert .

Előzmény: szilagyig31 (18862)
betg 2014.12.12 Creative Commons License 18866

Mágnes Ágnes szentelt mágnes , lófaszt sem ér , a delphi rendszernél a résolaj szűretlenül közvetlenül a nagynyomású pumpába kerül vissza ha a pumpa előszívattyú lapátjai megsérülnek a rossz gázolaj miatt akkor elkezdődik az önmegsemmisítő folyamat , érdekes hogy van amelyiknél ez már 120 ekm -nél bekövetkezik , de van amelyiknél még 250ekm nél sincs semmi baja , tehát nem lehet erre szabályt létrehozni hogy mikor megy tönkre.

Előzmény: szilagyig31 (18860)
Zolysys 2014.12.12 Creative Commons License 18865

rádióval együtt!!!!!

Előzmény: noresz8505 (18864)
noresz8505 2014.12.12 Creative Commons License 18864

Nem tudom,hogy okoz e problémát az,hogy a kijelzőm nem a legjobb,nagyon pixel hibás.Ennek ellenére is meg tudnád nézni?Mert ha igen akkor elpostáznám.

Előzmény: Zolysys (18857)