lenne nekem is egy kerdesem. szeretnek offroadozni viszont versenyzo mar nem leszek35 multam de azert amator palyanapokra elneznek. a kerdesem hogy krosszmotorral endurozni, vagy enduroval krosszozni konnyebb/lehet?
nincs annyi della hogy 2 motorom legyen foleg offroad ra es bar sok cikket olvastam hogy a krosszmotorok agresszivabbak mint az endurok de olcsobbak is.. szoval mit vegyek. elsodlegesen 4t erdekel 250/350
en igy elso korbe endurora szavaznek de hatha ti okosabbak vagytok.
jah es mindenhol motoroznek, ha keves idom lenne akkor felkeresnem akornyek off road csapasat /fot sulysap/urom stb.soskut, piliscsev monor stb. viszont ha ugy alakul a nyar akkor lekoltoznek 1 hetvegere a dirt parkba es addig krosszoznak amig birom. nah most mivel jarnek jobban vennek egy enduro-t v krossz-t?
Kisfurgon azért jó, mert a motyót nen viszik el róla, ha hazafelé megállsz a teszkó előtt. Amúgy nem tudom milyen jó vagy rossz motort szállítani benne.
Nekem futóm van, én mindig ezen hordtam. Anyagiakban esetleg olcsóbb lehet így, egy kis súlyadós autóval. Meg a zárhatóságon kívül nem tudok hátrányát. Hacsak az nem, hogy járműszerelvényként csak 70el lehet menni, míg a dobozossal tolhatod 90el.
ti krosszmotor szallitasra mit hasznaltok?mit ajanlotok? dobozos kisfurgon vagy, vonohorgos auto? b-s jogsim van csak. csak motorszallitasra keresnek eszkozt a leheto legolcsobban.
Hello! Valaki nem tudja véletlenül a Gyál és Felsőpakony közötti motokrossz pályának a webcímét vagy telószámát? Nem találom az interneten sehol, előre is köszi!
Hát igen most már muszáj lesz. Ja igen sejtettem hogy ilyesmi vége lesz, csak próba jelleggel lett összerakva ezzel a hengerrel, volt hozzá még egy kopottas dugattyú. Ezt a plusz kenéses furatos dolgot átgondolom, jó ötletnek tűnik. Most kezdődhet az alkatrész vadászgatás a motorhoz. Ami egyébként egy Husqvarna wr 360.
De gondolj bele, hogy az a gát, mikor melegszik, kinyomódik, vagy be és kész megint a káosz. Meg a nicasil is elég gáz, plussz az a kitörés a kémény luk alatt sem egészséges, mert abba még akad a gyűrű.
A dugóra egyébként fúrni kell 2-3 furatot 2es átmérőjűt, kicsit megzenkolva a szélét, hogy a keverék tudja hűteni és kenni a gátat.
Felrakod a dugóra a hengert mikor az rajta van a hajtókaron, cerkával megrajzolod a dugón a gát szélét és a két vonal közé fúrsz 2 furatot.
Wiseco dugó dobozban benne van az útmutató, hogy milyen messze kell a gyűrű alá, illetve egymástól.
Hát meg lett csiszolgatva a kipufogónyílások szélei is meg a gát is a repedésnél, össze lett rakva el is ment 2 üzemórát, aztán széthullott az előző tulaj által elvileg "felújított" főtengely ami így megszorult és szétverte a dugattyút is a tűgörgő darabok. De a henger a repedéssel egész jól bírta, még így is megúszta mindkét gyűrű.
mennek motorozni a foti homokbanyaba, viszont sose voltam meg ott. van-e belepo, kell-e vkinek fizetni?mi az etikett? nem akarok semmifele balhet. viszont a pontos cimet se tudom, esetleg a kornyeken mas csapasok? orommel csatlakoznek
Üdv, segítséget szeretnék kérni, hogy ezzel a hengerrel lehetne e még kezdeni valamit. A kipufogó nyílást kettéosztó nyelvnél elrepedt a nicasil is meg az alumínium is. Ha meglenne hegesztve az almuminium nyelv és úgy lenne összerakva a motor úgy működhetne a dolog vagy tördelné a gyűrűket?
Félreérthető voltam. A lényeg az, hogy sík hülye vagyok a motorozáshoz, és nem is igazán művelem. Amikor műveltem akkor sem krosszoztam csak csordogáltam egy két pályán, de az már elmúlt.
Kivéve ha a motorozás tágabb fogalmába nem tartozik bele a kukorica meg szőlő rotálás :))) abba nagyon penge vagyok :-)))
No azt azért szögezzük le, hogy nem én vagyok a világ legnagyobb krosszosa aki mindenre tudja a választ. Először egy rmc-s krossz csizmának titulált valamim volt, most meg kb 12 éve ugyan az az oxtar tcx comp vagy mi ennek a neve.
Én szeretem. Nem mentem sok esőben, újkora körül kaptam olyan felhőszakadást Kecskemét körül, hogy a kecskeméti aluljáró megtelt vízzel. Én még jeget is kaptam. Láttam, hogy xar lesz próbáltam kikerülni, délelőtt tűzött a nap és ránkrohadt a gatya mikor közelítettem a felhőhöz (vagyis ő hozzám), meg majd megfagytam :-) az mondjuk DRel volt akkor cseppet sem ázott be.
Mikor folyamatosan szakadó esőben mentem DRel akkor beázott, de úgy tűnt felülröl. Ezért varrattam anyósommal műbörből egy védöt rá. Úgy néz ki mint egy levágott kabát ujj mindkét végén gumírozva. Felhúzom a térdem fölé leér a csizmára, ameddig csak lehet így mehet a krossz is latyakban.
Tavakon átsétálni gondolom nem alkalmas a krossz csizma. A régi rmcset mikor telrment sárral és mostam a varrásoknál pisilt kifelé a víz :-)
igen a bukashoz kell egy kis szerencse is. nemreg talaltam youtube-on egy videot ahol talan egy ausztral csoka megy az erdobe van rajta csizma, viszont eltalalt egy agat ami atszurta a a labat a terde alatt/csizma felett. terdvedo nem volt rajta.. szoval ertem hiaba van rajtad protektor ha szerencsetlen helyen szur at egy faag...
ha mar terd. neked terdgeped vagy terdvedod van? csizmabol mi valt be neked?van olyan ami vizallo? pl gearne? sidi crossfire-t neztem meg de azon hatul szellozok vannak...
Jó de úgy elszálltam mint a győzelmi zászló :-) ja nem jól fogalmaztam s másnap semmi gond nem volt a melóval sem. Egyedül annyi maradt egy hét kenegetés után a sztoriból, hogy nem tudtam úgy aludni ahogy szoktam hason jobb kezem fent és az alkaron a fejem. Most pár hete megy már az is, csak ennyi. :-)
Jó szolgálatott tett az a páncél. Eleve a válla műanyag meg az én vállam közt van egy pár centi rés meg egy háló. Addig míg az nyúlt addig is lassultam. A mell rész is egybe műanyag, amit én szeretek, mert ha a protektoring cipzárjánál megkapod a kormány végét akkor az pech. Ez meg ott is teríti az erőt.
Én páncél párti vagyok. Ez a shield one kb 15 éves is meglehet már. Másnak ilyen átlátszó dizájnos műanyag szemetek 1-2 hónaposan is széthullottak.